quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:06 schreef Sidekick het volgende:
Het onderlinge uitvechten wie er gelijk heeft is verder nutteloos zo blijkt, dus wacht gewoon even op een NWS-modje (Mutant bijvoorbeeld) die naar het betreffende topic gaat kijken en eventueel vervolgacties gaat ondernemen. Het is zinloos om ook nog eens in dit topic opelkaar in te hakken.
Nu nog zo verbouwen dat hij de entry vasthoudquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
edit: code wordt niet correct overgenomen door de [code] tags
edit2: Klik *hier* voor het post-verdwijn script.
Let op: Invoeren in de navigatiebalk (hoofdlettergevoelig en het werkt alleen in IE 6.0 en Firefox)
Daar heeft SCH traditie getrouw weinig moeite mee.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:06 schreef Sidekick het volgende:
Het is zinloos om ook nog eens in dit topic opelkaar in te hakken.
Het is een SCHandequote:Op zaterdag 16 april 2005 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Onbegrijpelijk dat deze user nog geen paranoiaban heeft gekregen
Inderdaad. Ik zal dan ook blijven lobbyen voor een langdurige ban voor je.quote:
Mag je mij onder scharen. Zie hier, de 'We' is compleet.quote:
Ik ben ook benieuwd naar de feiten, SCH.quote:Ik ben jou helemaal niks verplicht, de mensen om wie het gaat, weten wel wat ik bedoel - daar ga ik niet zo'n showtje over opvoeren. Ik ben verbijsterd dat mensen zulke crap durven te posten over medemensen en dan de blije onschuld gaan uithangen. Ik laat me een beetje gaan tegenover jou - boeiend. Jij kotst een hele groep mensen uit die in de verdrukking zitten.
Kunnen we ergens een petitie tekenen?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Inderdaad. Ik zal dan ook blijven lobbyen voor een langdurige ban voor je.
Idd, het is ook beyond me.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Onbegrijpelijk dat deze user nog geen paranoiaban heeft gekregen
Maar ik ben hetero, 100%.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
JIj bent beiden tegelijk Aaahikwordgek, petje af!
Heb jij al plaatsgemaakt in je woning voor één of meerdere uit de 26.000 asielzoekers?quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:32 schreef SCH het volgende:
Hetero's zijn meestal de grootste relnichten hoor.
Het is zaterdagavond, zuipen gek!quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
Zie je, hoe SCH zich er nu semi-grappig vanaf probeert te maken?
Terwijl de FB bloedserieus is. SCH is een schijnheilige lasteraar en leugenaar.
En daar dient tegen opgetreden te worden.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is zaterdagavond, zuipen gek!![]()
![]()
Niets nieuws onder de zon. Eerst wat woorden verdraaien van andere users, van allerlei rare dingen over mensen zeggen en geklootviool en dan in een FB-topic schijnheilig doen en semi-lollig proberen te zorgen dat het topic een slotje krijgt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
Zie je, hoe SCH zich er nu semi-grappig vanaf probeert te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |