Ok, bedankt NorthernStar.quote:Op maandag 11 april 2005 20:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nee gebruik deze maar gewoon. Mijn vraag om een andere te nemen (of opnieuw te registreren) was om reden van de ludieke kloontjes toestanden ed. Wat we net besproken hebben.
Het wordt nu zaak om dit eerst intern even goed en duidelijk te regelen hoe we dit gaan doen verder. Op zich vind ik de suggestie van L_V om alleen voor levende (of actuele) namen restricties te leggen (historische namen is dan geen probleem) wel een goede oplossing geloof ik.
quote:
Deze bedoel je ws. -> Omroepen gaan soort "fok" beginnenquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
krux.nl GEEN 1 april grap!!
ik kan op google.fok.nl we geen enkel topc over terugvinden. Ik wilde graag injn eigen topic hierover posten ,maar ik kon het niet vinden , vandaar het topic.
Misschien heeft de rechterlijke macht een initiatief genomen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:20 schreef du_ke het volgende:
Ja wie heeft Mutant ontvoerd/ geliquideerd?
Mijn tweede post is erger dan mijn eerste hoor, meneer de moderator. Gelieve dus een consequente uitvoering van beleid te voeren, boter bij de vis.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:12 schreef NorthernStar het volgende:
Kom zeg. Moet ik nu ook nog in het fb topic editten?
Niet leuk grapje dus.
Maar ondertussen is hij nog steeds zoek. Dat wel.
Zolang ik geen verdere info heb onthoud ik mij van speculatie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:15 schreef Kaalhei het volgende:
Geef toe, het is op zijn minst opvallend dat Peppie hier komt als moderator en vervolgens zijn neus niet meer laat zien.![]()
Of ze hebben hem gevonden, dat kan ook nogquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:12 schreef NorthernStar het volgende:
Goh, wat ben jij snel op je teentjes getrapt zeg.quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:12 schreef NorthernStar het volgende:
Kom zeg. Moet ik nu ook nog in het fb topic editten?
Niet leuk grapje dus.
Lekken vanuit besloten foraquote:Op woensdag 13 april 2005 02:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Is er ook een deadline voor M01?
Je mag het opvatten als "daar worden geen uitspraken over gedaan"quote:Op woensdag 13 april 2005 02:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat vat ik op als een, niet geheel onverwachte, "ja".
Heb je een mooie glimmende appel bij je voor NS?quote:Op woensdag 13 april 2005 08:11 schreef Dagonet het volgende:
Hoi NS.
Het is mooi en glimmend, maar een appel zou ik het niet noemen.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:14 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Heb je een mooie glimmende appel bij je voor NS?![]()
Hoiquote:Op woensdag 13 april 2005 08:11 schreef Dagonet het volgende:
Hoi NS.
Wat schuift t?quote:Op woensdag 13 april 2005 08:41 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Hoi![]()
Jij weet zeker ook niet toevallig iemand die zin heeft om weer NWS-mod te worden hč?
Zoek jij het SC topic even?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |