Mwah bedankt iniedergeval voor de aanmoeding, maar soms is het niet zo gemakkelijk heurquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:36 schreef Loedertje het volgende:
Selectief lezen en negeren kan iedereen hoor harige, zelfs jij
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:01 schreef DrWolffenstein het volgende:
Let op: Invoeren in de navigatiebalk (hoofdlettergevoelig en het werkt alleen in IE 6.0 en Firefox)
Ik ben wat thick, vergeef mijquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
dan op enter drukken om vervolgens in het venster de ongewenste username in te voeren.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik ben wat thick, vergeef mij
Die regel in de address bar pasten en de Username instance vervangen door wie je nie wil lezen?
Zoals gebruikelijk onderbouw je NIETS.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:44 schreef SCH het volgende:
Sommige posts van DennisMoore gaan ook keihard tegen de policy in - hij verpakt het alleen onder een wat waaierig en verdoezelend Maxime Verhagen sausje. Ik word daar echt woest over en reageer dan ook op zo'n manier. Ten opzichte van DM geen enkele spijt of wroeging, ik vind hem echt een verschrikkelijk laag mannetj dat ook nooit iets bij zichzelf zoekt. Tten op zichte van de andere users en de policy is het niet zo netjes.
Maar ik ben gewoon even weggegaan, uit zelfbescherming
Wie is we?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk onderbouw je NIETS.
Quotes willen we zien. Er staan er reeds een tiental van jou, gluiperige leugenaar..
Nogmaals, quote het.quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:53 schreef SCH het volgende:
Jij kotst een hele groep mensen uit die in de verdrukking zitten.
Waar blijft die "column"?quote:Op zaterdag 16 april 2005 21:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie is we?
Ik ben jou helemaal niks verplicht, de mensen om wie het gaat, weten wel wat ik bedoel - daar ga ik niet zo'n showtje over opvoeren. Ik ben verbijsterd dat mensen zulke crap durven te posten over medemensen en dan de blije onschuld gaan uithangen. Ik laat me een beetje gaan tegenover jou - boeiend. Jij kotst een hele groep mensen uit die in de verdrukking zitten.
Met andere woorden, je hebt geen quotes, en lult uit je dikke nek.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:01 schreef SCH het volgende:
Dag lieverd. Ik attendeer andere users er even op dat hier mensen rondlopen die er een sadistisch en satanisch genoegen in scheppen om kleine kinderen aan hun lot over te laten en bejaarden te laten creperen, mensen die hier al jaren wonen.
Ik vind het een beetje zielig dat sommige users er op klaarkomen om die mensen uit te zetten. Dat is gewoon goor en dat zei ik even.
Snap je dat?![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:02 schreef SCH het volgende:
Hoe komt het dat je zo'n hekel aan mensen hebt??? Behalve aan jezelf blijkbaar?
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
Jij vindt het normaal om kinderen weg te sturen. Sterker nog, je maakt uit je posts duidelijjk dat je het heel erg prettig vindt. En dat is meer dan ziek.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:05 schreef SCH het volgende:
Hopelijk overkomt het je familie dan een keer, dan praten we verder.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:09 schreef SCH het volgende:
Tief toch op naarling. HOe jij over medemensen praat, dat is echt van God los. Iedere medemenselijkheid is je blijkbaar vreemd. Door stompzinnig te zwaaien naar kinderen die je hier wegstuurt. Walgelijk, maar wel tekenend voor je.
quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:12 schreef SCH het volgende:
Ik heb een verblijfsvergunning.
MOet je je bilmaat DennisMoore weer beschermen?
En dan dit gluiperige, schijnheilige in een ouder topic:quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:15 schreef SCH het volgende:
Waarom zeg je dat niet tegen die anderen. Zo' DM en Lemmeb schijnen hier al hun kots over asielzoekers uit te mogen braken. Dan heb ik verder ook maar schijt aan de policy
quote:Op donderdag 7 april 2005 19:50 schreef SCH het volgende:
Weer een brevet van onvermogen door niet in te gaan op de argumenten maar een user ter discussie te stellen. Wat is dat toch jammer en doorzichtig
Volgens mij lukt het je niet.quote:
Zou best uns kunnenquote:Op zaterdag 16 april 2005 21:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Volgens mij lukt het je niet.![]()
Ja, jou confronteren met je schijnheiligheid.quote:
Het moet een fluitje van een cent voor je zijn om met enkele quotes te komen waaruit blijkt dat users ergens een satanisch, sadistisch genoegen in scheppen. Onze onmenselijkheid moet ook makkelijk aan te tonen te zijn.quote:De quotes staan in het topic, zoals ik zei.
Zeker, is het ook. Maar geen zin inquote:Op zaterdag 16 april 2005 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
Het moet een fluitje van een cent voor je zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |