Pff, moet ik heel die trauma's weer naar bovenhalenquote:Op dinsdag 12 april 2005 01:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dit soort postings kan ik dus weer even niet waarderen
VERTEL DAN GEWOON WAT DIE SLECHTE ERVARINGEN WAREN
Dat is goed voor het verwerken van die trauma's!!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Pff, moet ik heel die trauma's weer naar bovenhalen
Jij bent echt raar..quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Oeh...heb je een momentje?
FF een linkje zoeken
Ik ben een bikkel, ik kan het op de meest gore links klikken vooralsnog weerstaan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:09 schreef Loedertje het volgende:
En dan de Galleries OP EIGEN RISICOOOOOO aanklikken
Het ging hier over vrouwen die klaagden dat ze bezwangerd zijn geraakt door zo'n kwakzalvermiddeltje, niet over "boeien"quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:10 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat is goed voor het verwerken van die trauma's!!!
Een echte bikkel laat hier ter plaatse zijn krasjes en piercings zienquote:Op dinsdag 12 april 2005 01:11 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik ben een bikkel, ik kan het op de meest gore links klikken vooralsnog weerstaan.
Ging ja...quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het ging hier over vrouwen die klaagden dat ze bezwangerd zijn geraakt door zo'n kwakzalvermiddeltje, niet over "boeien"
Ik kras niet en piercings heb ik ook al nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 01:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een echte bikkel laat hier ter plaatse zijn krasjes en piercings zien
Nou? Waar blijven je foto's?
Die 2 cents had je wel bij je kunnen houdenquote:Op dinsdag 12 april 2005 01:16 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik kras niet en piercings heb ik ook al niet. Weleens een partner gehad die beide tepels, navel en tong gepierct had....... en als je dan te lang aan z'n tepels zat, vertrok 'ie van de pijn.....
Maar hij wilde ook nog een piercing onder z'n ballen laten aanbrengen dus blijkbaar genoot 'ie er toch wel van.
Nou dat waren mijn two cents![]()
Vertel het verhaal van die handboeien eens!!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die 2 cents had je wel bij je kunnen houden
Ze waren hard en waren pijnlijk voor m'n polsen..quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:20 schreef Tarak het volgende:
[..]
Vertel het verhaal van die handboeien eens!!!
Wil je even naar de TS-ers naam kijken?quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat is dit? Welkom bij de SM-avonturen van Loedertje...?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze waren hard en waren pijnlijk voor m'n polsen..
Neej, Pliesie was zo stom geweest om het sleuteltje op het bureau te laten...quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:24 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het sleuteltje was niet kwijt en ook geen politie die je moest bevrijden...... ?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 01:23 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wil je even naar de TS-ers naam kijken?
Dat is geen Loedertje babe.
Het was meer een heel regulier seksvriendje eigenlijk., ik deed eerst nog een poging om het sekseneutraal (partner) te houden, maar naarmate de zin vorderde liet ik dat uitgangspunt losquote:
Het kan altijd beter (geef jij die link ff door in R&P?)quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:59 schreef robh het volgende:
Nee, een beetje amateuristisch boter kaas en eieren op de rechterarm als het ware.
Maargoed, da's beter dan niets![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |