abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26096875
Dat Michiel geen inhoud heeft, laat hij voortdurend merken. Hij valt telkens door de mand door geen vragen te kunnen beantwoorden over zijn gehengel in de extreem-rechtse vijver. Gisteren stelde André Rouvoet hem dezelfde vragen, en weer stond Michiel met een mond vol tanden.

Ook gisteren kwam Michiel niet verder dan het volledig uitgekauwde cliche van PvdA-burgemeesters die thee drinken bij Marokkanen. Zijn tegenstanders in het debat, met name André Rouvoet maar ook burgemeester Verbeek van Purmerend, overklasten hem op alle fronten: inhoud, argumenten, debatvaardigheid en fatsoen.

En dan die eeuwige bezoekjes van Michiel aan plaatsen in Nederland waar multiculturele opstootjes plaatsvinden. In een reportage zagen we Smit, vergezeld door twee man, alle drie gesierd met een fijne rood-wit-blauwe stropdas, naar Venray togen om daar de boodschap van Nieuw Rechts te verkondigen. We zagen hem een gemeente-ambtenaar te woord staan die met frisse tegenzin "namens de burgemeester" een boekje in ontvangst nam. We zagen hem op een winderig pleintje wachten op Lonsdale-jongeren, die -helaas voor Michiel- zich niet vertoonden.
We zagen drie treurige, kansloze mannen, tevergeefs op zoek naar erkenning in Limburg. Het was zo triest dat het geestig werd. Hier kan geen Koot & Bie tegenop.

Toen Michiel beweerde niets met neo-nazi's te hebben, werd hij maar weer eens fijntjes geconfronteerd met de beruchte foto's waarop hij bij een feestje van neo-nazi-vriendjes gezellig poseert met een nazihelm en white power-vlag. Meer foto's zijn te viden op:

http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/

Michiel heeft de hele Nova-uitzending door met een griezelige glimlach aan tafel gezeten. Waarschijnlijk had iemand hem ingefluisterd dat dat sterk overkomt. Michiel vergat dat het juist een beetje dom overkomt om te blijven lachen wanneer je live op tv gefileerd wordt.

En laat niemand aankomen met het onzinnige verhaal dat Michiel geen eerlijke kans krijgt van de media. Michiel doet het zichzelf aan, is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Niemand zegt dat hij zonder argumenten bij Nova moet gaan zitten, niemand zegt dat hij een cameraploeg moet dulden bij een zinloos bezoekje aan Venray.
pi_26097005
Maar wat is nu het nieuws? Of de achtergronden? Dit is toch al meerdere keren helemaal uitgekauwd?
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:49:55 #3
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26097116
Ach, je moet klein beginnen.
pi_26097136
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:39 schreef Bevo103 het volgende:
[...]

Ook gisteren kwam Michiel niet verder dan het volledig uitgekauwde cliche van PvdA-burgemeesters die thee drinken bij Marokkanen.
Ik vond zijn vraag "waarom geen bezoek aan de Lonsdale-jongeren" wel een terechte vraag. De burgemeester weigerde hem te ontvangen omdat Smit er alleen om de publiciteit zou komen en hij niets met regionale problemen te maken heeft. Op de vraag waarom hij Bos de dag erna wel ontving gaf de burgemeester geen antwoord.
quote:
Zijn tegenstanders in het debat, met name André Rouvoet maar ook burgemeester Verbeek van Purmerend, overklasten hem op alle fronten: inhoud, argumenten, debatvaardigheid en fatsoen.
True. Smit is een belabberd debater. Maar dat zie ik als een pluspunt.
quote:
We zagen hem op een winderig pleintje wachten op Lonsdale-jongeren, die -helaas voor Michiel- zich niet vertoonden.
In de reportage die bij NOVA vertoond werd leek het erop dat het opzoeken van de jongeren onderdeel van zijn bezoek was. In de uitzending vertelde Smit dat het juist de NOVA medewerkers waren die hem erop wezen dat daar Lonsdale jongeren rondliepen en voorstelde daar heen te gaan. Niet echt netjes. Ik vond het zelfs tegen het manipulatieve aan. Niet nodig ook want de rest van de reportage was, ook zonder klungelig melodietje, behoorlijk genant.
quote:
We zagen drie treurige, kansloze mannen, tevergeefs op zoek naar erkenning in Limburg. Het was zo triest dat het geestig werd. Hier kan geen Koot & Bie tegenop.
Daar deed het mij ook aan denken ja. Je kan er haast geen persiflage van maken omdat die man al bijna een karikatuur is.
quote:
En laat niemand aankomen met het onzinnige verhaal dat Michiel geen eerlijke kans krijgt van de media. Michiel doet het zichzelf aan, is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Niemand zegt dat hij zonder argumenten bij Nova moet gaan zitten, niemand zegt dat hij een cameraploeg moet dulden bij een zinloos bezoekje aan Venray.
Dat niet, maar burgemeesters die hem weigeren te ontvangen en, zoals laatst in Amsterdam, een halve AFA-knokploeg die hem opwacht zijn natuurlijk niet "eerlijk" te noemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door sizzler op 09-04-2005 15:02:47 ]
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_26097151
Tja, dat vind ik altijd zo jammer van mensen met een dergelijk gedachtengoed; ze zijn zo dom als stront .
Ik schaam me telkens weer dood als ik zo'n willekeurige nationalist voor de camera's hoor uitleggen waarom hij een hekel heeft aan allochtonen...

"Ja, ze stinken" of het aloude "Ze pakken ons banen af"

Mên...
I was an atheist until I realized I was God
pi_26097267
quote:
http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/
LOL
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 april 2005 @ 14:57:40 #7
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26097277
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:51 schreef kastanova het volgende:

Ik wacht op het domme...
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:58:55 #8
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26097299
Hij werd in NOVA trouwens wel van alle kanten aangevallen door boomknuffelende types, dus het was geen eerlijke strijd.
pi_26097333
Hoezo pakken ze banen af?
Ze worden toch bij alle sollicitaties geweigerd, en hebben allemaal een uitkering? .

Verwarrend...
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:02:46 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26097372
1 tegen 4 en hij heeft zich behoorlijk weten te weren vond ik. hij werd ook wel erg vaak geïnterumpeerd, iets dat ik aan twee kanten te verwijten vind.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Eindredactie Games zaterdag 9 april 2005 @ 15:03:20 #11
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_26097384
die man izjn lippen heeft ie soms negerbloed in zich?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_26097386
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:51 schreef sizzler het volgende:
De burgemeester weigerde hem te ontvangen omdat Smit er alleen om de publiciteit zou komen en hij niets met regionale problemen te maken heeft. Op de vraag waarom hij Bos de dag erna wel ontving gaf de burgemeester geen antwoord.
Dat was ook een bespottelijke vraag. Een burgemeester mag zelf bepalen wie hij wil ontvangen. Het lijkt me gerechtvaardigd dat een burgemeester niet iemand van de NCPN of NR ontvangt maar wel Bos of Van Artsen. Smit gebruikt dit soort dingen voortdurend om zijn slachtofferrol te vergroten. Hij probeerde zich ook voortdurend in die positie te manouvreren.
quote:
In de reportage die bij NOVA vertoond werd leek het erop dat het opzoeken van de jongeren onderdeel van zijn bezoek was. In de uitzending vertelde Smit dat het juist de NOVA medewerkers waren die hem erop wezen dat daar Lonsdale jongeren rondliepen en voorstelde daar heen te gaan. Niet echt netjes. Ik vond het zelfs tegen het manipulatieve aan. Niet nodig ook want de rest van de reportage was, ook zonder klungelig melodietje, behoorlijk genant.
En jij gelooft Smit op zijn dikke lippen?
quote:
Dat niet, maar burgemeesters die hem weigeren te ontvangen en, zoals laatst in Amsterdam, een halve AFA-knokploeg die hem opwacht zijn natuurlijk niet "eerlijk" te noemen.
Hij vindt het heerlijk volgens mij, hij kan het goed gebruiken.
  Eindredactie Games zaterdag 9 april 2005 @ 15:03:44 #13
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_26097392
en rotterdam en amsterdam zijn klein marokko
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_26097397
Hij had ooit een profiel op www.gay.nl .
pi_26097407
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:58 schreef BrauN het volgende:
Hij werd in NOVA trouwens wel van alle kanten aangevallen door boomknuffelende types, dus het was geen eerlijke strijd.
Rouvoet knuffelt ook al met bomen?
Smit was de enige die wat handlangers in de zaal had gezet die begonnen te klappen als hij een anti-buitenlander opmerking maakte.
pi_26097428
quote:
Tja, dat vind ik altijd zo jammer van mensen met een dergelijk gedachtengoed; ze zijn zo dom als stront .
Je zou haast gaan denken dat het aan het gedachtengoed ligt
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:08:12 #17
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26097491
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Rouvoet knuffelt ook al met bomen?
Smit was de enige die wat handlangers in de zaal had gezet die begonnen te klappen als hij een anti-buitenlander opmerking maakte.
Die heeft hij daar niet neer gezet, dat waren gewoon verstandige mensen die Smit's uitspraken op de juiste waarde schatten en inzien dat hij best vaak gelijk heeft, terwijl de massa dat niet ziet.
pi_26097500
Smit is een wat eerlijker versie van Wilders, dat dan weer wel. Smit zegt wat Wilders denkt en beide hanteren de slachtofferstrategie.
pi_26097507
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat was ook een bespottelijke vraag. Een burgemeester mag zelf bepalen wie hij wil ontvangen. Het lijkt me gerechtvaardigd dat een burgemeester niet iemand van de NCPN of NR ontvangt maar wel Bos of Van Artsen. Smit gebruikt dit soort dingen voortdurend om zijn slachtofferrol te vergroten. Hij probeerde zich ook voortdurend in die positie te manouvreren.
Waarom is dat een bespottelijke vraag? Als iemand mij als politicus zou weigeren te ontvangen en een andere politicus niet dan zou ik ook wel willen weten waarom.
quote:
En jij gelooft Smit op zijn dikke lippen?
Het werd iig niet tegengesproken.
quote:
Hij vindt het heerlijk volgens mij, hij kan het goed gebruiken.
Mwoah. Ik denk dat hij het eerder kan gebruiken dat hij ook daadwerkelijk met die mensen praat en laat zien dat hij er voor wil knokken. Nu blijven het mislukte pogingen.

Je lijkt wel precies te weten wat Smit vindt en weet trouwens. Ken je hem?
pi_26097562
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:08 schreef sizzler het volgende:

SCH denkt sinds zijn LOI-cursus Psychologie van iedereen te weten wat de diepste motieven en gedachten zijn. Da's op zich niets nieuws. .
pi_26097582
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:08 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waarom is dat een bespottelijke vraag? Als iemand mij als politicus zou weigeren te ontvangen en een andere politicus niet dan zou ik ook wel willen weten waarom.
Dat deed hij niet. Hij hing een klaagzang op. De burgemeester aan wie hij het kon vragen, zat er niet bij.
quote:
Het werd iig niet tegengesproken.
Dus Smit laat zich zo gemakkelijk manipuleren?
quote:
Mwoah. Ik denk dat hij het eerder kan gebruiken dat hij ook daadwerkelijk met die mensen praat en laat zien dat hij er voor wil knokken. Nu blijven het mislukte pogingen.
Dan moet hij beter zijn best doen, hij blijft halfslachtig. Gaat niet in op de vraag voor welke mensen hij staat.
quote:
Hij is meer uit jouw kringen hoor, die ontkennen dat allochtonen problemen hebben bij sollicitaties en zo.
pi_26097602
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

SCH denkt sinds zijn LOI-cursus Psychologie van iedereen te weten wat de diepste motieven en gedachten zijn. Da's op zich niets nieuws. .
Ga maar even naar je CDJA-dag joh. Samen gezang 34 repeteren en vervolgens weer het gezin aanbidden
pi_26097719
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:12 schreef SCH het volgende:

Ga maar even naar je CDJA-dag joh. Samen gezang 34 repeteren en vervolgens weer het gezin aanbidden
Zoals jij bij de nationale ouderenomroep NCRV doet, bedoel je? .

Het is gewoon opvallend hoe vaak jij exact denkt te weten wat motieven van anderen zijn. Net ook weer: Wilders zou in feite exact hetzelfde denken als Smit. Helderziend ben je.
pi_26097824
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
Het is gewoon opvallend hoe vaak jij exact denkt te weten wat motieven van anderen zijn. Net ook weer: Wilders zou in feite exact hetzelfde denken als Smit. Helderziend ben je.
Dat ook.

Maar je zou ook gewoon kunnen lezen wat ze beogen en wat hun uitgangspunten zijn. De een verpakt het iets omfloerster dan de ander. Je hoeft echt geen helderziende te zijn om de overeenkomsten te vinden.
pi_26097954
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:21 schreef SCH het volgende:

Dat ook.

Maar je zou ook gewoon kunnen lezen wat ze beogen en wat hun uitgangspunten zijn. De een verpakt het iets omfloerster dan de ander. Je hoeft echt geen helderziende te zijn om de overeenkomsten te vinden.
Zoals jij 'omfloerst' het in brand steken van een gemeentehuis goedkeurt, bedoel je? .
Jij ziet in iedere discussietegenstander een xenofoob en liefst ook racist.
pi_26098046
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat deed hij niet. Hij hing een klaagzang op. De burgemeester aan wie hij het kon vragen, zat er niet bij.
De burgemeester die tegenover hem zat had hem toch niet ontvangen?
quote:
Dus Smit laat zich zo gemakkelijk manipuleren?
Hoe laat Smit zich manipuleren?

Hij is in een plaats. Nova medewerkers stellen voor naar jongeren te gaan die daar altijd rondhangen, die zijn er niet dus gaan ze weer weg.
quote:
Dan moet hij beter zijn best doen, hij blijft halfslachtig. Gaat niet in op de vraag voor welke mensen hij staat.
Hoe kan hij "beter zijn best doen" als hij wordt opgewacht door 40 AFA's? Als Cohen met Marokkanen wil spreken en hij wordt weggejaagd door 40 rechtsextremisten, dan wordt die dan toch ook tegen gewerkt? Waarom wil je dat niet erkennen?
quote:
Hij is meer uit jouw kringen hoor, die ontkennen dat allochtonen problemen hebben bij sollicitaties en zo.
Je hebt blijkbaar geen idee wat mijn kringen zijn.
pi_26098125
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

De burgemeester die tegenover hem zat had hem toch niet ontvangen?
Die was van Purmerend en daar was Smit niet geweest toch? Die burgemeester zei dat hij hem op zijn beurt ook zou hebben ontvangen inderdaad.
quote:
Hoe kan hij "beter zijn best doen" als hij wordt opgewacht door 40 AFA's? Als Cohen met Marokkanen wil spreken en hij wordt weggejaagd door 40 rechtsextremisten, dan wordt die dan toch ook tegen gewerkt? Waarom wil je dat niet erkennen?
Gebruikt Cohen het daarna ook in ieder gesprek? Smit wordt zeer terecht weggejaagd imo.
quote:
Je hebt blijkbaar geen idee wat mijn kringen zijn.
En jij niet van de mijne.
pi_26098493
Michiel Smit heb ik nooit serieus genomen..
al vind ik de foto's een beetje uit z'n verband gerukt, hij zit er met de foute mensen en nog foutere vlaggen (white pride.. omg net zoiets doms als gaypride). maar wat is er mis dat iemand een biertje drinkt met partijgenoten/ kiezers etc? tis ook maar een mens.
pi_26098517
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:31 schreef SCH het volgende:

[...]

Gebruikt Cohen het daarna ook in ieder gesprek?
Nee, ik gebruik het als een argument om aan te tonen dat hij niet altijd even eerlijk behandeld wordt.
quote:
Smit wordt zeer terecht weggejaagd imo.
Want? Waarom mag een politicus geen werkbezoek afleggen? Verdonk gaat toch ook naar Venray om te praten met betrokkenen? Cohen gaat toch ook op bezoek? Zelfs de Koningin doet het!
quote:
En jij niet van de mijne.
Waar zeg ik dat dan?
pi_26098620
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:41 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nee, ik gebruik het als een argument om aan te tonen dat hij niet altijd even eerlijk behandeld wordt.
Dat kan je voor iedere politicus zeggen denk ik.
pi_26098753
Wat is dat toch een ontzettende kneus die Smit.

Smit "daar heb je problemen, daar is klein Turkije en...blabla"
Presentatrice: "Heeft u daar onderzoek naar gedaan"
Smit "Nee dat heb ik gehoord"

En daar naast is het dragen van een hakenkruis net zo aanstootgevend als een hoofddoek (aldus Smit).

Entertainment ! Hou me op de hoogte wanneer dit creatuur weer een performance gaat doen op TV
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_26099059
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat kan je voor iedere politicus zeggen denk ik.
Iedere politicus wordt weggejaagd als hij / zij een buurtbezoek af wil leggen? Heb je daar recente voorbeelden van?

En waar zeg ik dan wat over jouw kringen?
pi_26099130
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:59 schreef sizzler het volgende:

[..]

Iedere politicus wordt weggejaagd als hij / zij een buurtbezoek af wil leggen? Heb je daar recente voorbeelden van?
Veel politici hebben te maken met demonstraties of lieden die ze proberen tegen te houden, of tegen te werken. HOe extremer de politicus, hoe extremer de tegenwerking.
quote:
En waar zeg ik dan wat over jouw kringen?
Jij vraagt je af of ik Smit ken, het lijkt mij logischer dat jij hem eerder zal treffen.
pi_26099330
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 16:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij vraagt je af of ik Smit ken,
Je schijnt veel van hem te weten. Dus ofwel heb je iets van hem gelezen of gezien, ofwel heb je hem gesproken. Waarom niet? Je hebt toch wel vaker politici geïnterviewd? Waarom dan opeens een beschuldiging over mijn "kringen"? Of:
quote:
het lijkt mij logischer dat jij hem eerder zal treffen.
pi_26099415
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:41 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waarom mag een politicus geen werkbezoek afleggen? Verdonk gaat toch ook naar Venray om te praten met betrokkenen? Cohen gaat toch ook op bezoek? Zelfs de Koningin doet het!
[..]
SCH?
pi_26099533
Wat een ongelovelijke slechte prater. En dan doel ik op de inhoud, het enige lose argument naar de andere, en telkens, geef nu gewoon antwoord op die vragen, een verhaaltje vertellen kunnen we allemaal wel!
De status 'bagger-user' voorbij
pi_26100926
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 16:11 schreef sizzler het volgende:

[..]

SCH?
Waar zeg ik dan dat hij geen werkbezoeken af mag leggen? Ik zeg alleen dat ik er niet tegen ben als extreem-rechts een voetje wordt dwars gezet.
pi_26100954
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 16:08 schreef sizzler het volgende:

[..]

Je schijnt veel van hem te weten. Dus ofwel heb je iets van hem gelezen of gezien, ofwel heb je hem gesproken. Waarom niet? Je hebt toch wel vaker politici geïnterviewd? Waarom dan opeens een beschuldiging over mijn "kringen"? Of:
Het kwam nogal beschuldigend over, zo van: nou nou, jij denkt hem te kennen.
Ik ken hem niet persoonljik maar volg hem wel inderdaad en lees zijn publicaties.
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:38:44 #39
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_26101788
quote:
Ik schaam me telkens weer dood als ik zo'n willekeurige nationalist voor de camera's hoor uitleggen waarom hij een hekel heeft aan allochtonen...

Mên...
het correcte antwoord is natuurlijk dat ze tegen rassenmenging zijn.
Ik vind dat mensen de vrijheid moeten hebben om die mening te verkondigen.

Ik moet zeggen ik ben zelf ook een tikkeltje huiverig hoor, ik zou het een ramp vinden als mijn kleinkindertjes halve chineesjes zijn. Ze moeten gewoon van west europese afkomst zijn.

Een ander tegenargument is dat het hier in NL veeel te krap is, er is gewoon geen plaats meer voor
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:43:03 #40
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_26101883
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar zeg ik dan dat hij geen werkbezoeken af mag leggen? Ik zeg alleen dat ik er niet tegen ben als extreem-rechts een voetje wordt dwars gezet.
En extreem links?

Ow, wacht ff, dat bestaat volgens jou natuurlijk niet...
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:43:42 #41
106056 Landmass
pi_26101898
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:48 schreef MrCrowley het volgende:

En daar naast is het dragen van een hakenkruis net zo aanstootgevend als een hoofddoek (aldus Smit).

Entertainment ! Hou me op de hoogte wanneer dit creatuur weer een performance gaat doen op TV
Zouden ze eens aan de PvdA moeten vragen. Minimumloon? Is daar onderzoek naar gedaan

De linkse media is zo lekker selectief in
- het eisen van een onderzoek,
- in het klagen om een gebrek aan economische groei (wil je groei, moet je de belastignen omlaag doen),
- in het zeiken om het milieu (60 000 immigranten per jaar in NL, dat is goed voor het milieu )
- in het bekritiseren van slavernij (weet je wat slvernij is, een coalitie van PvdA+GL+SP)
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:46:49 #42
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_26101985
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:38 schreef Landmass het volgende:

[..]

Ik vind dat mensen de vrijheid moeten hebben om die mening te verkondigen.

Ik moet zeggen ik ben zelf ook een tikkeltje huiverig hoor, ik zou het een ramp vinden als mijn kleinkindertjes halve chineesjes zijn. Ze moeten gewoon van west europese afkomst zijn.

Een ander tegenargument is dat het hier in NL veeel te krap is, er is gewoon geen plaats meer voor
Ik vind het eigenlijk helemaal geen gegeven dat nationalisten een 'hekel' hebben aan buitenlanders.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:49:36 #43
106056 Landmass
pi_26102057
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:46 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk helemaal geen gegeven dat nationalisten een 'hekel' hebben aan buitenlanders.
ze willen idd gewoon een mono cultuur. PRIMA
Links wil een MULTI Cultuur, zij willen een MONO cultuur, het een is niet slechter dan het ander.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26103146
quote:

Ja, ik heb er ook van genoten .

Ik vond die opmerking van André Rouvoet wel scherp nadat Smit werd geconfronteerd met die vlag en zijn verweer daarop. Hij zei dat indien Smit niet in een bepaalde hoek gestopt wilde worden, hij die hoek niet moest opzoeken.
pi_26103232
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:39 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, ik heb er ook van genoten .

Ik vond die opmerking van André Rouvoet wel scherp nadat Smit werd geconfronteerd met die vlag en zijn verweer daarop. Hij zei dat indien Smit niet in een bepaalde hoek gestopt wilde worden, hij die hoek niet moest opzoeken.
Die burgemeester weet ook waar de schoen wringt bij Smit. Die merkte namelijk op dat Smit wel sympathisanten voor zijn rechtse club kan vinden.
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_26103286
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:43 schreef Landmass het volgende:

[..]

Zouden ze eens aan de PvdA moeten vragen. Minimumloon? Is daar onderzoek naar gedaan

De linkse media is zo lekker selectief in
- het eisen van een onderzoek,
- in het klagen om een gebrek aan economische groei (wil je groei, moet je de belastignen omlaag doen),
- in het zeiken om het milieu (60 000 immigranten per jaar in NL, dat is goed voor het milieu )
- in het bekritiseren van slavernij (weet je wat slvernij is, een coalitie van PvdA+GL+SP)
Vertel eens wat nieuws. Ik zie overigens het verband tussen immigranten en het millieu niet. De overige andere 2 'argumenten' trouwens ook niet.
-H.J. Simpson-
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:52:00 #47
106056 Landmass
pi_26103404
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:46 schreef MrCrowley het volgende:

[..]

Vertel eens wat nieuws. Ik zie overigens het verband tussen immigranten en het millieu niet. De overige andere 2 'argumenten' trouwens ook niet.
leer zelf eens nadenken
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26103412
iemand die een professor nodig heeft om te verklaren hoe rechts zijn partij is, kan je al bij voorbaat niet serieus nemen
pi_26103547
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:52 schreef Landmass het volgende:

[..]

leer zelf eens nadenken
Oefff wat een verweer. reageer dan niet
-H.J. Simpson-
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:04:00 #50
106056 Landmass
pi_26103691
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:58 schreef MrCrowley het volgende:

[..]

Oefff wat een verweer. reageer dan niet
idd, reageer dan niet
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:12:01 #51
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_26103862
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:04 schreef Landmass het volgende:

[..]

idd, reageer dan niet
Of probeer je idiote uitspraken te onderbouwen.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:12:50 #52
106056 Landmass
pi_26103887
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:12 schreef Sai het volgende:

[..]

Of probeer je idiote uitspraken te onderbouwen.
niet voor mensen met oogkleppen op die toch niks willen aannemen
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26104030
quote:

[..]

Menging? Alsof witten ineens verplicht zijn te neuken met zwarten als ze in de buurt wonen.
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:19:54 #54
106056 Landmass
pi_26104055
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:19 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Menging? Alsof witten ineens verplicht zijn te neuken met zwarten als ze in de buurt wonen.
het gaat gebeuren, dat snapt iedereen toch
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26104170
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:19 schreef Landmass het volgende:

[..]

het gaat gebeuren, dat snapt iedereen toch
Dan is dat je eigen keuze. Jij bent toch zo'n liberaal kneusje?
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:25:04 #57
106056 Landmass
pi_26104186
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:24 schreef Internationalist het volgende:
Niemand verplicht je te mengen.
zij zijn niet liberaal
zij willen niet dat anderen gaan mengen
dat snap je toch wel hoop ik
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26104210
OK, en nu weer inhoudelijk.
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:27:51 #59
106056 Landmass
pi_26104269
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:26 schreef sizzler het volgende:
OK, en nu weer inhoudelijk.
dit IS waarom ze tegen buitenlanders zijn
wat dacht je anders?
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26104284
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:27 schreef Landmass het volgende:

[..]

wat dacht je anders?
Dacht dat je voor jezelf sprak.
Op zaterdag 9 april 2005 19:27 schreef Landmass het volgende:

dit IS waarom ze tegen buitenlanders zijn
wat dacht je anders?
Omdat ze overlast hebben van allochtonen, met name jongeren.
Omdat ze zich in bepaalde wijken niet meer in Nederland wanen.
Zit geen rassentheorie achter.
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:03:01 #62
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26107123
quote:

Dat ging over de zogenaamde "witte vlucht" die inderdaad bewezen is.
Dat Clairy kuttekop Polak daar nooit van gehoord heef, en als een echte hysterica gaat lopen sneren, zegt meer over haar. Natuurlijk is Smit superfout, maar laat dat kinderachtige gedoe met die foto's achterwege... het leek wel een uitzending van Peter R. de Bries.... zum kotzen....

Laat die gast nou eens aan het woord, je hoort er veel over, dan wil ik ook wel weten wat 'ie te zeggen heeft.

Maar kut Polak heeft dat liever niet, ik heb me dus overduidelijk meer aan haar geërgerd dan aan Smit.
quote:
Of iets aanstootgevend is, of niet, is een subjectief gegeven. Iedereen mag dat dus beweren. Veel mensen storen zich aan beiden. Alleen omdat een hakenkruis officieel verboden is in Nederland en je deze dus nooit ziet, is het al aanstootgevend. In India zie je op veel plekken swastika's en zal het dus niet aanstootgevend zijn.

Wat is die Smit lelijk zeg!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_26107976
Oh sizzler, ga alsjeblieft nooit meer in discussie met SCH.
Het is genant om te zien hoe zij uitgeluld wordt.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:38:28 #64
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26108407
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:58 schreef BrauN het volgende:
Ach, nu is het Michiel Smit, na verloop van tijd komt er iemand die wat slimmer en minder uitgesproken opereert. De SP is ook ooit behoorlijk extreem geweest. Tegenwoordig is een deel van het kader best voor rede vatbaar. Op soortgelijke manier kan ook een meer conservatieve club politiek wat intelligenter worden naarmate de tijd verstrijkt.
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:43:15 #65
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26108573
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:31 schreef SCH het volgende:

Gebruikt Cohen het daarna ook in ieder gesprek? Smit wordt zeer terecht weggejaagd imo.
het lijkt me behoorlijk aangezet dat Smit in elk gesprek terugkomt op zijn ervaring met de fascisten die zich antifascisten noemen.

Bedreiging en molest is niets anders dan straatterreur. Dergelijke nationaalsocialistische manieren van volksaansturing vind ik verre van ideaal. Jij mag daar natuurlijk een meer abjecte mening over verkondigen al pleit dat niet voor je politieke bewustzijn.
pi_26108615
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:43 schreef aryan8 het volgende:

Bedreiging en molest is niets anders dan straatterreur. Dergelijke nationaalsocialistische manieren van volksaansturing vind ik verre van ideaal. Jij mag daar natuurlijk een meer abjecte mening over verkondigen al pleit dat niet voor je politieke bewustzijn.
Correct.
pi_26108730
Ik las vandaag in het NvhH dat Smit geprotesteerd heeft bij de burgemeester van Venray omdat een jongere met hakenkruis op de mouw was opgepakt. Want Smit vond dat dat moest kunnen zolang een hoofddoek ook niet verboden was. Het zegt genoeg lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2005 21:48:22 ]
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:55:09 #68
85889 lucida
équilibre
pi_26108960
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
1 tegen 4 en hij heeft zich behoorlijk weten te weren vond ik. hij werd ook wel erg vaak geïnterumpeerd, iets dat ik aan twee kanten te verwijten vind.
Zo kwam het op mij ook wel over. Voorts zie ik niet in waarom - zoals sommigen vanzelfsprekend achten - de Burgermeester of Rouvoet per definitie een tegenstander van Smit zouden zijn. Als ik het goed hoorde waren er zelfs mensen bij de partij van Smit die, voorheen zelfs SGP lid waren geweest.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:56:36 #69
106056 Landmass
pi_26109007
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:48 schreef gelly het volgende:
Ik las vandaag in het NvhH dat Smit geprotesteerd heeft bij de burgemeester van Venray omdat een jongere met hakenkruis op de mouw was opgepakt. Want Smit vond dat dat moest kunnen zolang een hoofddoek ook niet verboden was. Het zegt genoeg lijkt me.
gelijk heeft ie

Het is toch te gek voor woorden dat half NL met hamer en sikkels rondloopt en dat een hakenkruis dan niet mag
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26109030
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:56 schreef Landmass het volgende:

[..]

gelijk heeft ie

Het is toch te gek voor woorden dat half NL met hamer en sikkels rondloopt en dat een hakenkruis dan niet mag
Dizzzcriminazzzie.
pi_26109051
Dus i.p.v. te pleiten voor een verbod op hamer en sikkel, pleit je voor tolerantie tegenover het hakenkruis. Nee, dan heb je het begrepen.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:01:49 #72
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26109171
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:48 schreef gelly het volgende:
Een hoofddoek staat geen symbool voor politieke terreur. Had Smit een het symbool van een gekantelde Swastika vergeleken met het symbool van Hamer en Sikkel dan had hji een punt gehad. Nu krijgt hij wat meewarige blikken en verkloot hij zijn eigen politieke zaak, gesteld dat hij die heeft.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:01:59 #73
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_26109172
Mensen mogen van mij een hakenkruis op hun jas zetten.... ze mogen hem zelf op hun hoofd tatoeeren. Dan weet ik in elk geval wie ik uit de weg ga.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:03:19 #74
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26109220
quote:

[..]

gelijk heeft ie

Met verongelijkte opmerkingen win je geen sympathie voor je zaak. Waarom zou je je druk gaan maken om symbolen terwijl er voldoende issues zijn die je van aandacht zou kunnen voorzien.
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 22:03:41 #75
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26109232
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:58 schreef gelly het volgende:
Dus i.p.v. te pleiten voor een verbod op hamer en sikkel, pleit je voor tolerantie tegenover het hakenkruis.
Dat was ook al het geval in dat topic over die Lonsdaler. ( Lonsdaler met hakenkruis op jas opgepakt )

Het lijkt alsof men wat in de maag zit met het 'H' woord. De zogenaamde 'lonsdalers' kunnen meestal wel op redelijk wat morele steun rekenen op fok! maar gek genoeg was dat bij deze jongen niet het geval. Dan begint men over hamers en sikkels enzo.
pi_26109257
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:01 schreef ScienceFriction het volgende:
Mensen mogen van mij een hakenkruis op hun jas zetten.... ze mogen hem zelf op hun hoofd tatoeeren. Dan weet ik in elk geval wie ik uit de weg ga.
Ik hou liever nog even rekening met mensen die minder prettige herinneringen bij dergelijke symbolen hebben. Misschien de opa en oma van smit niet, maar die van mij wel. Laat staan kinderen van holocaust slachtoffers.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:11:14 #77
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26109435
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:03 schreef Tarak het volgende:
Of iets aanstootgevend is, of niet, is een subjectief gegeven. Iedereen mag dat dus beweren. Veel mensen storen zich aan beiden. Alleen omdat een hakenkruis officieel verboden is in Nederland en je deze dus nooit ziet, is het al aanstootgevend. In India zie je op veel plekken swastika's en zal het dus niet aanstootgevend zijn.

Wat een vergelijking.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:11:51 #78
95998 -DailaLama-
pi_26109465
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik hou liever nog even rekening met mensen die minder prettige herinneringen bij dergelijke symbolen hebben. Misschien de opa en oma van smit niet, maar die van mij wel. Laat staan kinderen van holocaust slachtoffers.
Precies.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:19:22 #79
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_26109700
quote:

[..]

Je hebt een punt...
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:20:10 #80
106056 Landmass
pi_26109728
allemaal grote bek over Smit zijn uiterlijk
Zien jullie er zelf zo goed uit of zo?
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26109754
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef Landmass het volgende:
Ik heb een grote, dikke, rode puist op mijn neus, dus: nee.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:22:33 #82
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26109821
quote:
Ja, overigens heb ik tot op deze reactie na nog niet aan Smit's uiterlijk gerefereerd. Bij deze dan: Die man heeft iets negroïde over zich.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:23:01 #83
106056 Landmass
pi_26109853
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:58 schreef gelly het volgende:
Dus i.p.v. te pleiten voor een verbod op hamer en sikkel, pleit je voor tolerantie tegenover het hakenkruis. Nee, dan heb je het begrepen.
net als die progressievelingen die midden jaren 70 de communistische terreur goedpraten

Hij heeft het gewoon goed af gekeken
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26109865
quote:
Smit is iig niet hetgeen dat ik me voorstel bij een fiere hollandsche jongeman.
pi_26109905
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:22 schreef aryan8 het volgende:

[..]

Ja, overigens heb ik tot op deze reactie na nog niet aan Smit's uiterlijk gerefereerd. Bij deze dan: Die man heeft iets negroïde over zich.
Overigens heb je nogal een dubieuze naam, zowel de arische referentie als de afkorting AH. Hoop dat ik het mis heb natuurlijk.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:25:04 #86
95998 -DailaLama-
pi_26109935
quote:

[..]
!!!!!

Hier haal ik twee dingen uit:
- Jij zegt dat half Nederland met hamer en sikkels rondloopt.
- Jij vindt het te gek voor woorden dat iemand niet met een hakenkruis rond mag lopen.

pi_26109961
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:24 schreef gelly het volgende:

[..]

Overigens heb je nogal een dubieuze naam, zowel de arische referentie als de afkorting AH. Hoop dat ik het mis heb natuurlijk.
Dat is geloof ik al eens door hem uitgelegd. Zijn voornaam Arjan of Arjen heeft-ie "verbasterd" tot aryan. Ja, dubieus, maar niet per se fout.
pi_26109992
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is geloof ik al eens door hem uitgelegd. Zijn voornaam Arjan of Arjen heeft-ie "verbasterd" tot aryan. Ja, dubieus, maar niet per se fout.
Nou ja, het ging meer om die 8 erachter dat me deed twijfelen.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:30:00 #89
106056 Landmass
pi_26110076
quote:

[..]

al die polen in NL zullen wel raar opkijken van al die mensen met CCCP op hun T-Shirt. "Zijn ze in NL getikt of zo". Ja dat zijn ze, hier wordt linkse terreur goedgepraat en kijkt geen mens er raar van op als iemand met het equivalent van een hakenkruis rondloopt.

ik wil dus helemaal niks horen over dat hakenkruis
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:31:08 #90
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26110111
Ik zou hakenkruizen en hoofddoekjes niet op gelijke voet willen plaatsen, maar het zijn allebei storende symbolen van fascistoide bewegingen. Of alles tolereren, of alles verbieden.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:31:22 #91
95998 -DailaLama-
pi_26110118
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:30 schreef Landmass het volgende:

[..]

al die polen in NL zullen wel raar opkijken van al die mensen met CCCP op hun T-Shirt. "Zijn ze in NL getikt of zo". Ja dat zijn ze, hier wordt linkse terreur goedgepraat en kijkt geen mens er raar van op als iemand met het equivalent van een hakenkruis rondloopt.
We gaan ons toch niet aanpassen aan die allochtonen, Landmass?
pi_26110136
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:30 schreef Landmass het volgende:

[..]

Die Polen integreren maar, men stoort zich in Nederland niet aan de hamer en sikkel en dat heeft bar weinig met links radicalen te maken die het tolereerbaar hebben gemaakt.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:32:18 #93
95998 -DailaLama-
pi_26110140
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef PJORourke het volgende:
Ik zou hakenkruizen en hoofddoekjes niet op gelijke voet willen plaatsen, maar het zijn allebei storende symbolen van fascistoide bewegingen. Of alles tolereren, of alles verbieden.
Waarom is een hoofddoekje een symbool voor een fascistoide beweging?
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:32:40 #94
106056 Landmass
pi_26110156
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou ja, het ging meer om die 8 erachter dat me deed twijfelen.
wat zou dat dan weer moeten betekenen
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26110164
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

We gaan ons toch niet aanpassen aan die allochtonen, Landmass?
Nee, maar Polen zijn dan ook westerse allochtonen, hè! Niet omdat ze decennia bij het Oostblok hoorden, niet omdat Polen historisch zich voornamelijk op het oosten heeft gericht, nee, ik vermoed omdat ze nu eenmaal... en daar komt-ie, hoor... blank zijn, of dan toch tenminste geen islamieten!
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 22:32:54 #96
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26110166
quote:
Maar vooral de hoofddoekjes dan toch?
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:33:58 #97
95998 -DailaLama-
pi_26110205
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef Landmass het volgende:

[..]

Dat weet je best, anders vroeg je dat niet zo denigrerend!
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:34:14 #98
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26110212
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:24 schreef gelly het volgende:

[..]

ter info
mijn naam IRL is Arjan
+
geboren op 8 augustus
+
rotterdamse wortels (Feyenoord-sympathie)
=
aryan8

Misschien heb je iets aan die achtergrondinformatie. Je kunt natuurlijk ook in mijn postgeschiedenis kijken en mijn posts in de gaten houden. Sommige gebruikers op Fok hebben er zelfs een uitdaging in gevonden om het voor hen zuivere van het voor hen onzuivere te scheiden. Zelf slaap ik beter als ik geen last van spoken heb maar ik wil niemand zijn plezier of spanning ontnemen.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:34:20 #99
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26110215
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef NorthernStar het volgende:
Maar vooral de hoofddoekjes dan toch?
In het geval van ambtenaren, rechters, politici en leraren: graag, en snel een beetje.

Je sneue smiley mag je voortaan achterwege houden.
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 22:37:01 #100
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26110281
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

In het geval van ambtenaren, rechters, politici en leraren: graag, en snel een beetje.

Je sneue smiley mag je voortaan achterwege houden.
Wat een vreselijk slechte uitvlucht.

Voor het geval je niet meer weet wat je schreef:
quote:
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:37:36 #101
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26110298
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef Landmass het volgende:

[..]

* een octopus
* de letter h
* een datum
* een lemniscaat
er valt heel wat af te associëren.

Zullen we weer verder met Michiel Smit?
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:37:46 #102
106056 Landmass
pi_26110303
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, maar Polen zijn dan ook westerse allochtonen, hè! Niet omdat ze decennia bij het Oostblok hoorden, niet omdat Polen historisch zich voornamelijk op het oosten heeft gericht, nee, ik vermoed omdat ze nu eenmaal... en daar komt-ie, hoor... blank zijn, of dan toch tenminste geen islamieten!
heeft er geen flikker mee te maken, iemands huidskleur maakt mij namelijk niks .

Maar goed, wat hebben jullie toch met die Smit, hij en zijn Londsdalers worden gewoon gestigmatiseerd en er zijn wel eens tijden geweest dat je voor minder een boete kreeg in dit land.

Ik ga een klacht indienen bij de crew
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:38:12 #103
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26110319
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef NorthernStar het volgende:
Wat een vreselijk slechte uitvlucht.

Voor het geval je niet meer weet wat je schreef:

Wat is je punt?
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:40:05 #104
95998 -DailaLama-
pi_26110381
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Landmass het volgende:

[..]

die Smit, hij en zijn Londsdalers
Ow, hij is héél blij nu je dit zegt!
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:41:53 #105
106056 Landmass
pi_26110430
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Ow, hij is héél blij nu je dit zegt!
hij houdt jullie iig bezig
wees blij
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:47:35 #106
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26110559
En straks neemt hij de macht over en mogen jullie het parlement in de fik steken.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:48:21 #107
106056 Landmass
pi_26110579
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:47 schreef PJORourke het volgende:
En straks neemt hij de macht over en mogen jullie het parlement in de fik steken.
maar deze keer komen de yankees niet om jullie te helpen want daar hebben jullie progessievelingen toch maar een hekel aan
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26110619
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Landmass het volgende:

[..]

heeft er geen flikker mee te maken, iemands huidskleur maakt mij namelijk niks .
Nee he?
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:38 schreef Landmass het volgende: Ik moet zeggen ik ben zelf ook een tikkeltje huiverig hoor, ik zou het een ramp vinden als mijn kleinkindertjes halve chineesjes zijn. Ze moeten gewoon van west europese afkomst zijn.
quote:
Maar goed, wat hebben jullie toch met die Smit, hij en zijn Londsdalers worden gewoon gestigmatiseerd en er zijn wel eens tijden geweest dat je voor minder een boete kreeg in dit land.
Dit topic ging op Michiel Smits 'gave'om een met argumenten zijn 'gedachtengoed' te staven. Dat heeft hij namelijk niet. En daarmee is niks gestigmatiseerd.
quote:
Ik ga een klacht indienen bij de crew
Waarom?
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:49:54 #109
95998 -DailaLama-
pi_26110623
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef Landmass het volgende:

[..]

maar deze keer komen de yankees niet om jullie te helpen want daar hebben jullie progessievelingen toch maar een hekel aan
Wie stigmatiseert wie nu.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:51:23 #110
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26110664
quote:
En, helaas, geen commies meer in Moskou. Hulp uit Pyongyang of Havana valt niet te verwachten. Mischien de Fransen? Moet je ome Jaques wel plechtig beloven nooit meer te blowen.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:52:36 #111
106056 Landmass
pi_26110705
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef PJORourke het volgende:

[..]

En, helaas, geen commies meer in Moskou. Hulp uit Pyongyang of Havana valt niet te verwachten. Mischien de Fransen? Moet je ome Jaques wel plechtig beloven nooit meer te blowen.
Desi Bouterse misschien

Desi Bouterse:"Nederland zal veranderen in rokende as-hoop."
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:53:29 #112
95998 -DailaLama-
pi_26110735
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:51 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik word nu wel een beetje moe van dat iedereen die het met jou oneens is gelijk een communist is.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:55:54 #113
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26110823
quote:
tolereren betekent in ieder geval: Niet van harte omarmen. Ik zie een hoofddoek als een symbool van onderdrukking. Iemand heeft het nodig om een culturele eigenheid opzichtig te presenteren. Nog geen eeuw geleden zagen we de hoofddoekjes ook in Nederland. In die tijd was het ook een symbool van onderwerping of onderdanigheid van de draagster die zichzelf om een mij duistere reden niet aan de buitenwereld mocht laten zien. Men bedacht dat een hoofddoek overspel zou kunnen tegengaan door een soort antilust op te wekken.

Ook nu lijkt de vrouw te moeten worden ingeperkt in haar persoonlijek presentatie om de lust van haar aanstuurder of jager te beteugelen. Je zou denken dat dan een zonnebril of ooglap bij degenen die een ander geen lichamelijke integriteit weet te gunnen een meer voor de hand liggend middel zou zijn.

Om een discriminatoir overkomende reden legt men de verantwoordling voor de lustbeleving helemaal bij het mogelijke slachtoffer. Ik vind dit onnavolgbaar vanuit west-europese optiek. Zolang de beperkende maatregel niet aan iedere ingezetene wordt opgelegd tolereer ik deze (tolereren is echter wat anders dan accepteren. Eigenlijk vind ik het hoofddoekje een sexistisch en kleinerend symbool van afhankelijkmaking. Een ander mag daar wat mij betreft anders over denken.

Zodra een tendens ontstaat degenen die zichzelf niet onderwerpen tot publiek bezit te verklaren zal ik me druk maken om het weren van een hoofddoek uit het openbare leven. Zolang dit niet het geval is doen mensen maar wat zij niet laten kunnen. Wie met een halsband om wil lopen als symbool van onderdanige onderworpenheid gaat zijn/haar gang, wie een hoofddoek om wil om soortgelijke redenen of om zichzelf wat uitverkoren te kunnen voelen in haar eigen tijd, doet maar wat zij niet laten kan.

Ik vind dat mensen in een dienstverlenende functie in West Europa geen hoofddoek zouden moeten dragen zoals ik ook vind dat dezen geen religieuze symbolen zouden moeten dragen. Zo kan naar mijn idee worden tegengegaan dat zij hun persoonlijke kijk op zaken niet aan een hulp- of dienstvragende ander opdringen. Een ander kan hier anders over denken. Ik verneem de argumentatie daarachter wel.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:56:14 #114
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26110833
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:53 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik word nu wel een beetje moe van dat iedereen die het met jou oneens is gelijk een communist is.
Ken je geschiedenis, rakkertje. Wie kwam er uit het oosten om Adolf te pletten?
pi_26110854
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:56 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Djengiz Khan.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:57:47 #116
106056 Landmass
pi_26110889
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:55 schreef aryan8 het volgende:

[..]

tolereren betekent in ieder geval: Niet van harte omarmen. Ik zie een hoofddoek als een symbool van onderdrukking. Iemand heeft het nodig om een culturele eigenheid opzichtig te presenteren. Nog geen eeuw geleden zagen we de hoofddoekjes ook in Nederland. In die tijd was het ook een symbool van onderwerping of onderdanigheid van de draagster die zichzelf om een mij duistere reden niet aan de buitenwereld mocht laten zien. Men bedacht dat een hoofddoek overspel zou kunnen tegengaan door een soort antilust op te wekken.

Ook nu lijkt de vrouw te moeten worden ingeperkt in haar persoonlijek presentatie om de lust van haar aanstuurder of jager te beteugelen. Je zou denken dat dan een zonnebril of ooglap bij degenen die een ander geen lichamelijke integriteit weet te gunnen een meer voor de hand liggend middel zou zijn.

Om een discriminatoir overkomende reden legt men de verantwoordling voor de lustbeleving helemaal bij het mogelijke slachtoffer. Ik vind dit onnavolgbaar vanuit west-europese optiek. Zolang de beperkende maatregel niet aan iedere ingezetene wordt opgelegd tolereer ik deze (tolereren is echter wat anders dan accepteren. Eigenlijk vind ik het hoofddoekje een sexistisch en kleinerend symbool van afhankelijkmaking. Een ander mag daar wat mij betreft anders over denken.

Zodra een tendens ontstaat degenen die zichzelf niet onderwerpen tot publiek bezit te verklaren zal ik me druk maken om het weren van een hoofddoek uit het openbare leven. Zolang dit niet het geval is doen mensen maar wat zij niet laten kunnen. Wie met een halsband om wil lopen als symbool van onderdanige onderworpenheid gaat zijn/haar gang, wie een hoofddoek om wil om soortgelijke redenen of om zichzelf wat uitverkoren te kunnen voelen in haar eigen tijd, doet maar wat zij niet laten kan.

Ik vind dat mensen in een dienstverlenende functie in West Europa geen hoofddoek zouden moeten dragen zoals ik ook vind dat dezen geen religieuze symbolen zouden moeten dragen. Zo kan naar mijn idee worden tegengegaan dat zij hun persoonlijke kijk op zaken niet aan een hulp- of dienstvragende ander opdringen. Een ander kan hier anders over denken. Ik verneem de argumentatie daarachter wel.
net zoals we nova niet serieus nemen moet je FOK soms ook niet al te serieus nemen,
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:58:02 #117
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26110899
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:52 schreef Landmass het volgende:
Desi Bouterse misschien
Please, oh please, begin met de grachtengordel.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:58:52 #118
95998 -DailaLama-
pi_26110916
quote:

[..]

Herman Finkers.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:59:40 #119
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26110950
quote:
-knip-
In een woord: hulde.
pi_26110969
quote:

bedoel je dan ook met diensverlening de gehele diensten sector? zelfs een oude dame die een arabische toko runt? (dit ik natuurlijjk hypothetisch) of een serveerster in een marokkaans restaurant?
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:00:26 #121
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26110970
quote:

[..]

Dat waren die verkrachters die burgers rustig onder een tank pletten, die burgers kruisigden aan deurposten, die huizen en de fik staken en die kwamen plunderen met goedkeurig van vadertje Stalin. Deze strijders mishandelden zelfs hun eigen kamaraden die krijgsgevangen raakten omdat vadertje Stalin vond dat dezen als spionnen dienden te worden behandeld.

Als we het hebben over het europese huis dan zou je deze invasietroepen als het toilet kunnen omschrijven.
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:00:27 #122
95998 -DailaLama-
pi_26110972
quote:

[..]

In die tijd was het ook een symbool van onderwerping of onderdanigheid van de draagster die zichzelf om een mij duistere reden niet aan de buitenwereld mocht laten zien. Men bedacht dat een hoofddoek overspel zou kunnen tegengaan door een soort antilust op te wekken.
Normale mensen noemen dat "traditie".
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:00:41 #123
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26110978
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:58 schreef -DailaLama- het volgende:
Herman Finkers.
Almelo zou in een democratie iig niet ontstaan zijn nee.
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:01:16 #124
104895 fayakill
echt werie
pi_26110998
quote:

[..]

Verkapte Hitler-had-gelijk post? wat een mongool ben je zeg
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:01:24 #125
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26111001
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Normale mensen noemen dat "traditie".
Slavernij was ook jarenlang een traditie.
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:02:09 #126
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26111030
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef aryan8 het volgende:
Dat waren die verkrachters die burgers rustig onder een tank pletten, die burgers kruisigden aan deurposten, die huizen en de fik staken en die kwamen plunderen met goedkeurig van vadertje Stalin. Deze strijders mishandelden zelfs hun eigen kamaraden die krijgsgevangen raakten omdat vadertje Stalin vond dat dezen als spionnen dienden te worden behandeld.

Als we het hebben over het europese huis dan zou je deze invasietroepen als het toilet kunnen omschrijven.
En Stalin werd er alleen maar populairder van.
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:04:06 #127
95998 -DailaLama-
pi_26111079
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:01 schreef aryan8 het volgende:

[..]

Slavernij was ook jarenlang een traditie.
Ja, en klederdracht is hetzelfde.

Ik heb hier geen zin meer in ik kap hier mee.
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:05:31 #128
106056 Landmass
pi_26111122
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:04 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

kunnnen we niet over stappen op een andere BNer?
Hanneke Groenteman bijvoorbeeld.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:06:59 #129
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26111172
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:00 schreef Prego het volgende:

[..]

bedoel je dan ook met diensverlening de gehele diensten sector? zelfs een oude dame die een arabische toko runt? (dit ik natuurlijjk hypothetisch) of een serveerster in een marokkaans restaurant?
Ja. Maar ik heb het dan ook slechts over West Europa als setting. Wat de diverse mensen in eigen huis doen of wat zij in de landen van herkomst doen beschouw ik als hun eigen zaak. Overiogens tolereer ik hun presentatie. Zoals ik echter al schreef is tolereren iets anders dan accepteren.

Zolang er echter weinig maatschappelijke schade gedaan wordt door deze persoonlijke presentatie maak ik me er niet druk om. Komt echter de tijd dat deze presentatie als statement gebruikt zal worden om een bepaalde culturele hegemonie te gaan onderstrepen dan zal ik zeker met tegenlicht gaan komen via het democratische middel van het debat.
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:08:00 #130
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26111211
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:04 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Inderdaad, als dit voorschrijft dat vrouwen hun hoofdhaar dienen te bedekken.
quote:
Wat weerhield je ervan?
pi_26111230
Nu heb ik niet zo'n probleem, hoor, met hoofddoekjes, allerminst, en wat mij betreft hoeven ze ook niet, om het hoofddoek-zijn, verwijderd te worden van de hoofden van ambtenaren, maar ik kan het wel begrijpen, en ik stem daar ook enigzins mee in, dat mensen toch een religievrije ambtenarij hebben. Uiteraard moet het niet zo zijn dat religieuze symbolen niet eens meer gedragen mogen worden door bezóékers en klanten van zo'n openbare instelling, want dat zou wat mij betreft toch een flagrante schending van de zogenaamde scheiding van Kerk en staat zijn, die ik, paradoxaal genoeg, wettelijk zou willen afschaffen.

Maar goed, wat zou Michiel Smit daarvan vinden, he...
pi_26111286
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:08 schreef Monidique het volgende:

Maar goed, wat zou Michiel Smit daarvan vinden, he...
dat is totaal niet belangrijk
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:11:20 #133
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26111320
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:10 schreef Prego het volgende:
dat is totaal niet belangrijk
Idd. De man staat niet eens op een kwart van de kiesdeler, dus who gives a flying fuck?
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:14:26 #134
106056 Landmass
pi_26111419
gaan we het nog over Hanneke Groenteman hebben?
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zaterdag 9 april 2005 @ 23:15:49 #135
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26111467
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:14 schreef Landmass het volgende:
gaan we het nog over Hanneke Groenteman hebben?
M'n PC wil niet.
pi_26111571
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 23:15 schreef PJORourke het volgende:

[..]

M'n PC wil niet.
ik ook niet
  zondag 10 april 2005 @ 00:01:08 #137
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26112798
Nu weer serieus en ontopic graag.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 10 april 2005 @ 00:04:50 #138
85889 lucida
équilibre
pi_26112895
quote:
Op zondag 10 april 2005 00:01 schreef Sidekick het volgende:
Nu weer serieus en ontopic graag.
Gezien de hoofdpersoon in dit topic is jouw bovenstaande oproep een contradictie ad infinitum.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_26114692
quote:

Officieel is Nieuwrechts niet tegen rassenvermenging, zover ik weet..
Onofficeel is wat anders
quote:
Ik moet zeggen ik ben zelf ook een tikkeltje huiverig hoor, ik zou het een ramp vinden als mijn kleinkindertjes halve chineesjes zijn.
Waarom is dat een ramp ?
quote:
Ze moeten gewoon van west europese afkomst zijn.
Jouw kleinkinderen hebben altijd een westeuropese afkomst lijkt me
Maar waarom zou dat persé moeten ...
Houd je dan minder van je kleinkinderen als het niet zo is?

[ Bericht 1% gewijzigd door Bluesdude op 10-04-2005 01:44:33 ]
  zondag 10 april 2005 @ 01:46:12 #140
94405 Tarak
pi_26114858
quote:

[..]

Ik ben het kind van een potentieel holocaust "slachtoffer" en ik zeur ook niet over dergelijke symbolen.

Waarom vul je voor een ander in wat hij/zij moet voelen?
Er zijn zelfs nog een aantal andere huisvrouwpsychologen die je gelijk geven..... als het maar om slachtofferschap gaat zijn er van die domme nederlanders die er in gelijk in mee gaan zonder naar achterliggende principes te kijken.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_26114877
quote:
Op zondag 10 april 2005 01:46 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ik ben het kind van een potentieel holocaust "slachtoffer" en ik zeur ook niet over dergelijke symbolen.
Maar degene die het potentiele holocaust slachtoffer is, zou het niet zo waarderen om die olijke logootjes vastgespeld zien op mouwen.
  zondag 10 april 2005 @ 01:50:02 #142
94405 Tarak
pi_26114892
quote:
Op zondag 10 april 2005 01:48 schreef shredder het volgende:

[..]

Maar degene die de potentiele holocaust slachtoffer is, zou het niet zo waarderen om die olijke logootjes vastgespeld zien op mouwen.
Mijn moeder is het in dit opzicht met mij eens. Persoonljke trauma's zijn juridisch niet relevant.
pi_26114921
quote:
Op zondag 10 april 2005 01:50 schreef Tarak het volgende:

[..]

Mijn moeder is het in dit opzicht met mij eens. Persoonljke trauma's zijn juridisch niet relevant.
Het is een nationaal of zelfs een internationaal trauma me dunkt. Een persoonlijk trauma zou zijn als je opa een auto ongeluk heeft gehad waar hij de dood vond.
  zondag 10 april 2005 @ 01:56:12 #144
94405 Tarak
pi_26114957
quote:
Op zondag 10 april 2005 01:52 schreef shredder het volgende:
[..]

Het is een nationaal of zelfs een internationaal trauma me dunkt. Een persoonlijk trauma zou zijn als je opa een auto ongeluk heeft gehad waar hij de dood vond.
Ik vind het niet kunnen omgaan met een bepaald symbool, eerder een vorm van onvolwassenheid van een samenleving. Gasten die zo iets dragen zijn vaak zwakbegaafd, maar zolang je er niet mee op je werk verschijnt, vind ik ten principiële een swastika geen ander symbool dan welk ander symbool dan ook.

Het is allemaal in The Eye of the Beholder.
pi_26115180
quote:
Op zondag 10 april 2005 01:50 schreef Tarak het volgende:

[..]

Het gaat ook niet zozeer om persoonlijke trauma's maar om een collectief trauma. Maar ik ben het met je eens dat je niet al te spastisch met symbolen om moet gaan.
  zondag 10 april 2005 @ 02:21:58 #146
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_26115230
quote:
Op zondag 10 april 2005 02:16 schreef SCH het volgende:
Het gaat ook niet zozeer om persoonlijke trauma's maar om een collectief trauma. (...)
Hoe kan een trauma collectief zijn? Moet ik me daarbij voorstellen dat jij een trauma hebt en ik ook een gelijksoortig trauma en dat we dan samen een collectief trauma habben ofzo?
pi_26115269
quote:
Op zondag 10 april 2005 02:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoe kan een trauma collectief zijn? Moet ik me daarbij voorstellen dat jij een trauma hebt en ik ook een gelijksoortig trauma en dat we dan samen een collectief trauma habben ofzo?
De holocaust is een collectief trauma, heeft dat uitleg nodig?
pi_26115384
quote:
Op zondag 10 april 2005 02:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld wereldoorlogen. Treft de bevolking enzovoort. Het is een algemeen begrip hoor bij geschiedenis.
  zondag 10 april 2005 @ 02:34:13 #149
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_26115394
quote:
Op zondag 10 april 2005 02:24 schreef SCH het volgende:

[..]

De holocaust is een collectief trauma, heeft dat uitleg nodig?
Ik ben ook opgegroeid in een wereld waarin de holocaust als "collectief trauma" gezien wordt. Laat ik mijn vraag dus maar herformuleren: wanneer kan je iets een collectief trauma noemen en wanneer niet (dus los van de holocaust, een beestje heeft nu eenmaal een naam)?
Bovendien lijkt het me niet echt rechtvaardig om hier wetten omheen te verzinnen, maar dat vond je geloof ik ook wel.
pi_26115447
quote:
Op zondag 10 april 2005 02:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik ben ook opgegroeid in een wereld waarin de holocaust als "collectief trauma" gezien wordt. Laat ik mijn vraag dus maar herformuleren: wanneer kan je iets een collectief trauma noemen en wanneer niet (dus los van de holocaust, een beestje heeft nu eenmaal een naam)?
Bovendien lijkt het me niet echt rechtvaardig om hier wetten omheen te verzinnen, maar dat vond je geloof ik ook wel.
Ach, dat is allemaal definitie. Er zijn dingen die een algemene waarde hebben. Je gaat niet voetballen met rouwkransen en je zou ook zo verstandig kunnen zijn geen hakenkruis te dragen. Het zou helemaal niet nodig moeten zijn het in dat verband over wetten te hebben.
  zondag 10 april 2005 @ 02:47:04 #151
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_26115541
quote:
Op zondag 10 april 2005 02:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach, dat is allemaal definitie. Er zijn dingen die een algemene waarde hebben. Je gaat niet voetballen met rouwkransen en je zou ook zo verstandig kunnen zijn geen hakenkruis te dragen. Het zou helemaal niet nodig moeten zijn het in dat verband over wetten te hebben.
Idd, is verder niet zo heel interessant
pi_26115577
Het is trouwens toch ook wel weer bijzonder dat Smit gewoon in NOVA zit, als serieuze gesprekspartner. Daar hoor ik weinig over. Hij krijgt gewoon zijn podium, zoals dat ook hoort en hij wordt net als de anderen kritisch ondervraagd.

Van mij had dat met die foto's niet gehoeven, aan de andere kant was het wel relevant in de symbolen discussie.
pi_26115605
Die foto's stammen van de stenen tijdperk. Dat waren zulke ouwe koeien.
  zondag 10 april 2005 @ 09:04:41 #154
85889 lucida
équilibre
pi_26116790
quote:
Op zondag 10 april 2005 02:50 schreef SCH het volgende:
Het is trouwens toch ook wel weer bijzonder dat Smit gewoon in NOVA zit, als serieuze gesprekspartner. Daar hoor ik weinig over. Hij krijgt gewoon zijn podium, zoals dat ook hoort en hij wordt net als de anderen kritisch ondervraagd.
Je spreekt jezelf tegen - hoe kan het ook anders? - want als het gewoon is dat ook Smit een podium krijgt, wat is er dan nog bijzonder aan dat hij (gewoon) ook in NOVA zit?

Dat jij er weinig over hoort betekent dat, mensen het steeds meer de gewoonste zaak van de wereld vinden - zoals het hoort - dat ook politieke partijen met een meer nationalistische boodschap in de media gehoord worden.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_26121209
quote:
Op zondag 10 april 2005 09:04 schreef lucida het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen - hoe kan het ook anders? - want als het gewoon is dat ook Smit een podium krijgt, wat is er dan nog bijzonder aan dat hij (gewoon) ook in NOVA zit?
Het is niet altijd gebruikelijk geweest om extreem-rechts in dit soort programma's uit te nodigen.
quote:
Dat jij er weinig over hoort betekent dat, mensen het steeds meer de gewoonste zaak van de wereld vinden - zoals het hoort - dat ook politieke partijen met een meer nationalistische boodschap in de media gehoord worden.
Precies, ik hoor alleen de rechtsen waaronder jij hier meestal huilen dat de media zo links zijn. Dat valt dus wel mee.
pi_26121257
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:55 schreef SCH het volgende:

Precies, ik hoor alleen de rechtsen waaronder jij hier meestal huilen dat de media zo links zijn. Dat valt dus wel mee.
Het uitnodigen van extreem-rechts maakt media nog niet objectief.
Denk je dat het echt zo simpel is...
pi_26121281
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:57 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wie heeft het over objectief, dat woord zul je mij als laatste horen gebruiken in een gesprek over de media
  zondag 10 april 2005 @ 13:59:17 #158
95998 -DailaLama-
pi_26121294
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:57 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja. Want dan kan die Michiel Smit zelf laten zien hoe geweldig hij wel niet is. Dat deed hij dus absoluut niet.
  zondag 10 april 2005 @ 14:01:54 #159
95998 -DailaLama-
pi_26121354
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie heeft het over objectief, dat woord zul je mij als laatste horen gebruiken in een gesprek over de media
Dan gaan vergaderingen over een NOVA-uitzending zo:

"Ow, jongens, we moeten van de overheid 25,4 % positieve opmerkingen maken over de VVD, we moeten de SP nog wat negatiever benaderen, maar niet te veel, want anders is dat te veel in het voordeel van de PvdA en we moeten ... "

Werkt niet.
  zondag 10 april 2005 @ 14:18:28 #160
16715 Mylene
*schatje*
pi_26121766
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:59 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja. Want dan kan die Michiel Smit zelf laten zien hoe geweldig hij wel niet is. Dat deed hij dus absoluut niet.
Precies, hij kreeg toch voldoende tijd om zijn standpunten te ventileren. Hij kwam echter niet verder dan dezelfde stokpaardjes met daarbij de eeuwige slachtofferol die zo kenmerkend is voor rechts.
pi_26121846
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:59 schreef -DailaLama- het volgende:

Ik zei dat het uitnodigen an sich de media nog niet objectief (of hier: niet-links) maakt.
Het is wel een vereiste, maar niet voldoende.

Vraag is inderdaad of objectieve media mogelijk is, of wenselijk.
Laat wat mij betreft maar duidelijk zien dat ze subjectief zijn. Je weet wat je bij Knevel kunt verwachten, en wat je bij B&W kunt verwachten. Bij Nova, rare samenwerking met de Vara, is dat veel onduidelijker.
pi_26122127
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:22 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik zei dat het uitnodigen an sich de media nog niet objectief (of hier: niet-links) maakt.
Het is wel een vereiste, maar niet voldoende.

Vraag is inderdaad of objectieve media mogelijk is, of wenselijk.
Laat wat mij betreft maar duidelijk zien dat ze subjectief zijn. Je weet wat je bij Knevel kunt verwachten, en wat je bij B&W kunt verwachten. Bij Nova, rare samenwerking met de Vara, is dat veel onduidelijker.
En? Wat is het probleem?
pi_26122161
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:34 schreef SCH het volgende:

En? Wat is het probleem?
Dat zul jij nooit willen zien. .
pi_26122614
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dat zul jij nooit willen zien. .
Blijkbaar kun je het niet eens uitleggen.
pi_26122653
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:52 schreef SCH het volgende:

Blijkbaar kun je het niet eens uitleggen.
Eén gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden. .
pi_26122741
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:54 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Eén gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden. .
Ga gewoon in op de vraag joh, je toont nu alleen je onmacht maar aan.
pi_26122792
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:57 schreef SCH het volgende:

Ga gewoon in op de vraag joh, je toont nu alleen je onmacht maar aan.
Alsof jij ingaat op vragen. .
Er staan er nog wat open, van sizzler meen ik.
  zondag 10 april 2005 @ 15:04:42 #168
95998 -DailaLama-
pi_26122938
Ik ben het er ook wel mee eens dat de media te links is. Dat zegt genoeg over de kwaliteit van de rechtse journalist. Vraag en aanbod principe. Tja.
pi_26123012
quote:
Op zondag 10 april 2005 15:04 schreef -DailaLama- het volgende:

Ik ben het er ook wel mee eens dat de media te links is. Dat zegt genoeg over de kwaliteit van de rechtse journalist. Vraag en aanbod principe. Tja.
Of over de kwaliteit van de opleidingen. Of over het type mensen dat überhaupt journalist wil worden. Of over het aanname-beleid bij de media. Of... etc etc.

.
  zondag 10 april 2005 @ 15:14:09 #170
95998 -DailaLama-
pi_26123189
quote:
Op zondag 10 april 2005 15:07 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Of over de kwaliteit van de opleidingen.
Hoezo?
quote:
Of over het type mensen dat überhaupt journalist wil worden.
Dat ook.
quote:
Of over het aanname-beleid bij de media.
Dat zeg ik. Vraag en aanbod. Als de publieken te links zouden zijn, dan zou het moeten stikken van de conservatieve nieuwsprogramma's bij de commercielen. Maar nee, ik zie hoogstens Harry Mens.
pi_26123358
quote:
Op zondag 10 april 2005 15:14 schreef -DailaLama- het volgende:

Hoezo?
Stel dat op een opleiding enkel linkse docenten en links onderwijsmateriaal aanwezig zou zijn...
quote:
Dat zeg ik. Vraag en aanbod. Als de publieken te links zouden zijn, dan zou het moeten stikken van de conservatieve nieuwsprogramma's bij de commercielen. Maar nee, ik zie hoogstens Harry Mens.
Commerciëlen doen sowieso niet zoveel aan nieuwsprogramma's. Een Hart van Nederland heeft toch een andere insteek dan Nova.
Verder hoeft het ontbreken van een vraag naar 'rechtse media' niet te leiden tot de conclusie dat de media blijkbaar niet links zijn.
  zondag 10 april 2005 @ 15:21:50 #172
95998 -DailaLama-
pi_26123390
Maar wat wil je er dan tegen doen?
  zondag 10 april 2005 @ 16:57:55 #173
92803 Bela
homo ludens
pi_26125498
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:01 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Dan gaan vergaderingen over een NOVA-uitzending zo:

"Ow, jongens, we moeten van de overheid 25,4 % positieve opmerkingen maken over de VVD, we moeten de SP nog wat negatiever benaderen, maar niet te veel, want anders is dat te veel in het voordeel van de PvdA en we moeten ... "

Werkt niet.
Daarom blijft bij Nova vooral een betweterig gebrachte, sociaaldemocratisch ingekleurde werkelijkheidsverwoording te verwachten.
Lucida zou een puntje aan kunnen zuigen aan het aantal bijvoegelijke naamwoorden
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
  zondag 10 april 2005 @ 17:08:19 #174
95998 -DailaLama-
pi_26125728
quote:
Op zondag 10 april 2005 16:57 schreef Bela het volgende:

[..]

Daarom blijft bij Nova vooral een betweterig gebrachte, sociaaldemocratisch ingekleurde werkelijkheidsverwoording te verwachten.
Lucida zou een puntje aan kunnen zuigen aan het aantal bijvoegelijke naamwoorden
Nogmaals: Wat wil je er tegen doen?
pi_26125747
quote:
Op zondag 10 april 2005 16:57 schreef Bela het volgende:

[..]

Klinkt als het paradijs
pi_26125920
quote:
Op zondag 10 april 2005 15:21 schreef -DailaLama- het volgende:

Maar wat wil je er dan tegen doen?
De barricades op! .

Nee, ach, wat kun je als individu doen. Nova met een enorme korrel zout nemen, en dat af en toe ook 's vertellen tegen mensen.

Wat 'men' zou kunnen doen: de rare koppeling tussen NPS en Vara ongedaan maken.
pi_26125943
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:16 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, ach, wat kun je als individu doen. Nova met een enorme korrel zout nemen, en dat af en toe ook 's vertellen tegen mensen.
Behalve als ze de extreme islam op de korrel nemen natuurlijk, wat een van hun specialiteiten is.
  zondag 10 april 2005 @ 17:17:39 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26125946
het blijft een slimme tactiek waar ik nova vaker op betrap. ik had bijvoorbeeld graag wilders en smit tegen rouwvoets en huppeldepup willen zien. leek me voor de discussievoortgang wat eerlijker. maar goed, waar hebben we het eigenlijk over.
  zondag 10 april 2005 @ 17:21:36 #179
95998 -DailaLama-
pi_26126052
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:17 schreef zoalshetis het volgende:
het blijft een slimme tactiek waar ik nova vaker op betrap. ik had bijvoorbeeld graag wilders en smit tegen rouwvoets en huppeldepup willen zien. leek me voor de discussievoortgang wat eerlijker. maar goed, waar hebben we het eigenlijk over.
Dan moet Wilders eerst "ja" zeggen op uitnodigingen.
pi_26126099
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:21 schreef -DailaLama- het volgende:

Hij zal wel gek zijn. Slapend rijk worden en af en toe op een incident reageren levert meer op.
  zondag 10 april 2005 @ 17:27:27 #181
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26126196
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:21 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

ik noemde maar een zijstraat. het mocht ook een andere nederlander, die de vlag hoog heeft zitten, zijn. nu was het naar mijn bescheiden mening teveel tegen één. dat resulteerde in te veel geïnterrumpeerde gesprekken. maar om nou te zeggen: "michiel smit, wat een spreker is die man!", nee dat ook niet. dus het was gewoon een gesprek wat hij verdiende. immers michiel smit heeft wel "ja" gezegd.
  zondag 10 april 2005 @ 17:29:20 #182
95998 -DailaLama-
pi_26126253
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij zal wel gek zijn. Slapend rijk worden en af en toe op een incident reageren levert meer op.
Precies.
  zondag 10 april 2005 @ 18:20:28 #183
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26127478
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Klinkt als het paradijs
Een kinderhand is gauw gevuld
pi_26128218
Op dit forum staan een paar persoonlijke reactie van Michiel Smit over dit onderwerp.
http://83.217.81.18/pim-fortuyn-nl/pfforum/topic.asp?TOPIC_ID=35581&whichpage=8
  zondag 10 april 2005 @ 19:19:16 #185
3904 Koos Voos
teringhond
pi_26129041
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:23 schreef SCH het volgende:

[..]

'slapend rijk ' .. vertel eens lieverd, wat weet jij allemaal wat wij niet weten ?
  zondag 10 april 2005 @ 19:51:46 #186
95998 -DailaLama-
pi_26129947
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:19 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

'slapend rijk ' .. vertel eens lieverd, wat weet jij allemaal wat wij niet weten ?
Hij bedoelt dat hij zich niet heel veel in debatten mengt in de media. En dat is slim. Want dan creëer je een beetje een mythe van jezelf.
  zondag 10 april 2005 @ 20:09:47 #187
92803 Bela
homo ludens
pi_26130481
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:51 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat hij zich niet heel veel in debatten mengt in de media. En dat is slim. Want dan creëer je een beetje een mythe van jezelf.
Vergelijkbaar met wat Marijnissen en Bos de laatse tijd doen bedoel je?
De helden van de opiniepeiling worden de schlemielen van de dagelijkse bestuurlijke verantwoordelijkheid.
Ook al geanalyseerd door het computersysteem van Team Support Systems, in samenwerking met de Rijksuniversiteit Groningen?
pi_26130720
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:17 schreef zoalshetis het volgende:
Een PvdA-burgemeester, een CU-Kamerlid en achterlijke Lowietje van Nieuw Rechts is toch een aardig gemeleerd gezelschap. Waarom moet Wilders daar nog bijgezet worden? Alsof die zo graag geafficheerd wil worden met Michiel Smit. Doe dan Wilders in plaats van Smit.
  zondag 10 april 2005 @ 20:28:58 #189
85889 lucida
équilibre
pi_26130971
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Behalve als ze de extreme islam op de korrel nemen natuurlijk, wat een van hun specialiteiten is.
Want? Of anders gevraagd, noem eens enkele concrete voorbeelden waaruit (voor jou) blijkt dat dit een van hun specialiteiten is. Zomaar wat uit je losse mouw schudden, wekt de indruk dat het jou slechts om wat populistisch geblaat te doen is.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_26131328
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:28 schreef lucida het volgende:

[..]

Want? Of anders gevraagd, noem eens enkele concrete voorbeelden waaruit (voor jou) blijkt dat dit een van hun specialiteiten is. Zomaar wat uit je losse mouw schudden, wekt de indruk dat het jou slechts om wat populistisch geblaat te doen is.
Als de NOS en NOVA echt zulke linkse allochtonenknuffelaars zouden zijn zouden zie niet zo vaak en uitgebreid verslag doen over fundamentalisten en misstanden binnen de islam lijkt me. Of misschien voldoet de NOS/NOVA toch niet helemaal aan de vooroodelen, dat kan ook.
  zondag 10 april 2005 @ 20:45:43 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26131397
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:19 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Een PvdA-burgemeester, een CU-Kamerlid en achterlijke Lowietje van Nieuw Rechts is toch een aardig gemeleerd gezelschap. Waarom moet Wilders daar nog bijgezet worden? Alsof die zo graag geafficheerd wil worden met Michiel Smit. Doe dan Wilders in plaats van Smit.
het punt dat ik wilde maken is dat michiel vaak de mond werd gesnoerd omdat het 4 tegen 1 was. niet dat ik daar dus ontzettend wakker van lig, maar het zou nova sieren als ze volgende keer eens wat gelijkwaardiger aantallen zouden kiezen.
  zondag 10 april 2005 @ 21:16:01 #192
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26132232
Precies. "Heeft u daar onderzoek naar gedaan?" zullen ze niet aan Woutertje Bos vragen.
pi_26132490
quote:
Op zondag 10 april 2005 21:16 schreef PJORourke het volgende:
Precies. "Heeft u daar onderzoek naar gedaan?" zullen ze niet aan Woutertje Bos vragen.
Waarom zit Wouter Bos eigenlijk nooit bij Harry Mens ?
  zondag 10 april 2005 @ 21:25:50 #194
94405 Tarak
pi_26132513
quote:
Op zondag 10 april 2005 21:24 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk omdat Wouter Bos ondernemers niets te bieden heeft.
  zondag 10 april 2005 @ 21:27:32 #195
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26132562
quote:
Op zondag 10 april 2005 21:24 schreef gelly het volgende:
Ik heb hem daar wel eens gezien hoor.
pi_26132775
quote:
Op zondag 10 april 2005 20:28 schreef lucida het volgende:

[..]

Kijk eens bij de dossiers radicale islam en strijd tegen terrorisme op de site van nova.

Verder is het NOVA geweest die als eerste onderwerpen bracht over het onderwijs op islamitische scholen, en dat dat niet bepaald voordelig was voor die scholen is een eufemisme.

Vooral in onderzoeksjournalist Siem Eikelenboom hebben ze iemand die erg thuis is op dit terrein. Hij schreef o.a. Jihad in de polder.
pi_26133847
NOVA uitzending zorgt voor veel nieuwe leden(10-04-05)

Nieuw Rechts heeft na de uitzending van Nova afgelopen vrijdag weer veel nieuwe leden mogen noteren. Vele Nederlanders reageerden via email en telefoon enthousiast dat er eindelijk eens een partij is die een tegengeluid laat horen, en de belangen van de Nederlanders voorop zet. In gemeenten als Uden zijn steeds meer vreemdelingen die vooral in hun eigen taal communiceren en geheel gesluierd over straat lopen. Volgens Nieuw Rechts tekenenen deze mensen hiermee zelf voor ´een enkeltje land van herkomst´. Nieuw Rechts is de enige politieke partij die duidelijk zegt dat deze mensen zich moeten aanpassen aan de Nederlandse samenleving.

Het ´multiculturele ideaal´ van veel linkse politici heeft geleidt tot dramatische situaties in steden. De kermis in Culemborg gaat niet door wegens agressieve Marokkaanse jongeren, Daan de Haas in Amsterdam is omgekomen bij een brand nadat hij kritisch was over een aantal buitenlandse jongeren en in Rotterdam worden straatroven voor het overgrote deel gepleegd door jongeren van Antilliaanse en Marokkaanse afkomst. Volgens Nieuw Rechts moet de overheid juist deze Nederlanders verdedigen. Maar nee, de overheid is te druk met het permanent bewaken van een paar islamitische gebouwen.

Steeds meer Nederlanders weten dat Nieuw Rechts de enige partij in Nederland is die echt opkomt voor hun belangen.

http://www.nieuwrechts.nl/artikelen/1113136641.html
pi_26133967
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:12 schreef Haasie het volgende:
Nieuw Rechts heeft na de uitzending van Nova afgelopen vrijdag weer veel nieuwe leden mogen noteren.
2?
pi_26134030
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:16 schreef SCH het volgende:

[..]

2?
Als je al die nieuwe leden die ze telkens weer claimen bij elkaar optelt dan zit je onderhand al aan de 20.000, geloof ik.

Hoeveel valt er nog te halen voor Michiel Smit? Die hele markt aan die kant van het politieke spectrum is toch inmiddels leeggevist door Geert W.?
pi_26134064
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:18 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Als je al die nieuwe leden die ze telkens weer claimen bij elkaar optelt dan zit je onderhand al aan de 20.000, geloof ik.
Terwijl ze door iedereen en alles worden tegengewerkt, als je ze moet geloven.
pi_26134171
Toch wel treurig dat Michiel Smit zo de kant kiest van brandstichters en racisten. Als ze de schijn hadden willen ophouden dan hadden ze toch op zijn minst de figuren die moskeeën en scholen in de fik steken gelijk kunnen stellen aan allochtoons tuig. Maar nee, de overheid moet zich vooral niet zo druk maken over 'een paar' islamitische gebouwen.
pi_26134243
Ook zo laf om in zo'n persbericht van die harde taal uit te slaan maar in de uitzending er wat wollig om heen te lullen.
pi_26135245
[edit door mod: troll]

[ Bericht 97% gewijzigd door sizzler op 11-04-2005 14:58:46 ]
  zondag 10 april 2005 @ 23:02:07 #204
106056 Landmass
pi_26135373
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:12 schreef Haasie het volgende:
NOVA uitzending zorgt voor veel nieuwe leden(10-04-05)

Nieuw Rechts heeft na de uitzending van Nova afgelopen vrijdag weer veel nieuwe leden mogen noteren. Vele Nederlanders reageerden via email en telefoon enthousiast dat er eindelijk eens een partij is die een tegengeluid laat horen, en de belangen van de Nederlanders voorop zet. In gemeenten als Uden zijn steeds meer vreemdelingen die vooral in hun eigen taal communiceren en geheel gesluierd over straat lopen. Volgens Nieuw Rechts tekenenen deze mensen hiermee zelf voor ´een enkeltje land van herkomst´. Nieuw Rechts is de enige politieke partij die duidelijk zegt dat deze mensen zich moeten aanpassen aan de Nederlandse samenleving.

Het ´multiculturele ideaal´ van veel linkse politici heeft geleidt tot dramatische situaties in steden. De kermis in Culemborg gaat niet door wegens agressieve Marokkaanse jongeren, Daan de Haas in Amsterdam is omgekomen bij een brand nadat hij kritisch was over een aantal buitenlandse jongeren en in Rotterdam worden straatroven voor het overgrote deel gepleegd door jongeren van Antilliaanse en Marokkaanse afkomst. Volgens Nieuw Rechts moet de overheid juist deze Nederlanders verdedigen. Maar nee, de overheid is te druk met het permanent bewaken van een paar islamitische gebouwen.

Steeds meer Nederlanders weten dat Nieuw Rechts de enige partij in Nederland is die echt opkomt voor hun belangen.

http://www.nieuwrechts.nl/artikelen/1113136641.html
hulde
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zondag 10 april 2005 @ 23:03:14 #205
106056 Landmass
pi_26135407
@ Hollandia2
je kan hem editen
misschien dat ik het dan nog lees ook
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zondag 10 april 2005 @ 23:05:59 #206
106056 Landmass
pi_26135470
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:58 schreef Hollandia2 het volgende:

[..]

jouw argumenten , je bent waarschijnlijk niet verder gekomen dan de mavo ofzo
met mavo ben ik wiskunde gaan studeren aan de universiteit [privacy]
dank je

btw: dacht je trouwens dat ik dat uitgebreid ging optypen, merendels is al in een apart topic geopent, dit is een mini samenvatting
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zondag 10 april 2005 @ 23:06:44 #207
104895 fayakill
echt werie
pi_26135493
Smit met zijn negerlippen complex
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_26135524
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:02 schreef Landmass het volgende:

[..]

hulde

leg uit.
pi_26135609
Ik vraag me af wie er door Smits performance geinspireerd voor de TV zat en meteen naar de telefoon greep om zich als lid aan te melden Kan me voorstellen dat er studenten thuis zitten, wat biertjes achter hun kiezen hebben en zo'n callcenter van NR in de zeik neemt.
-H.J. Simpson-
pi_26135642
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
Ook zo laf om in zo'n persbericht van die harde taal uit te slaan maar in de uitzending er wat wollig om heen te lullen.
Nou had ik het idee dat ik hier net al op had gereageerd... Nog maar een keer dan.

Nieuw Rechts is natuurlijk een persberichtjespartij bij uitstek. Op papier beloven ze gouden bergen, en weten ze de aandacht naar zich toe te trekken (voorbeeld dat Pindefensie waar na een persbericht nooit meer iets van gehoord werd), maar in de Rotterdamse raad schijnt Smit zijn scheur niet open te trekken en op tv spettert het er ook niet echt vanaf.

Ik ben wel benieuwd of Nieuw Rechts zich bij de verkiezingen van volgend jaar kan handhaven in de Rotterdamse raad. Zonder concurrentie van Wilders zit er wellicht wel 1 of 2 zetels in, bij landelijke verkiezingen zie ik ze echter never-nooit-niet doorbreken.
pi_26137722
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:11 schreef MrCrowley het volgende:
Ik vraag me af wie er door Smits performance geinspireerd voor de TV zat en meteen naar de telefoon greep om zich als lid aan te melden Kan me voorstellen dat er studenten thuis zitten, wat biertjes achter hun kiezen hebben en zo'n callcenter van NR in de zeik neemt.
Nova en bierdrinken gaat niet zo samen denk ik. gezellig joh! met je vrienden ff nova checken onder het genot van een paar biertjes. heeeej daar zit een rechtse gozer. laten we even hun callcentre fucken. nah lijkt me niet waarschijnlijk.

negatieve publiciteit is evengoed publiciteit en blijkbaar zijn er altijd mensen die erop reageren. er gingen toch ook verhalen de ronde dat na een uitzending van Jerry springen met de KKK, er daar ook zich explosief leden gingen aanmelden.

ik denk overigens niet dat het echt zo stormloopt met dat NR. misschien dat een stel politiek geinteresseerde lonsdalers zich hebben aangemeld.
  maandag 11 april 2005 @ 07:59:29 #212
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26139806
Ik heb die uitzending ook gezien. Smit was slecht (hij is nu eenmaal geen tweede Fortuyn), maar die burgemeester Verbeek was pas echt beroerd. Rouvoet was imo de enige fatsoenlijke figuur aan tafel (en da's inclusief de presentatoren ).

Afijn, de hele uitzending leek puur en alleen opgezet om Smit een hak te zetten, zoals men dat bij Fortuyn ook keer op keer probeerde. Dat straalde er werkelijk aan alle kanten vanaf. Imo erg goedkoop, en het laat bovendien zien hoe weinig er veranderd is in medialand sinds Fortuyn .

Gezien het feit dat zo'n beetje alle betrokkenen bij de uitzending vantevoren hun oordeel over Smit al klaar hadden, en het dus in feite gewoon 100 tegen 1 was, vind ik dat Smit het nog redelijk heeft gedaan. Zoals gezegd, hij is nu eenmaal geen tweede Fortuyn, daar is hij ook veel te jong en onervaren voor.

Wat een 'helden', daar bij NOVA .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_26139831
Smit was inderdaad erg zwak. Goed nieuws daarom voor Geert.
pi_26139845
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:03 schreef DrWolffenstein het volgende:

Zijn ze concurrenten dan? .
pi_26139858
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja, ze vissen uit dezelfde troebele vijver.
  maandag 11 april 2005 @ 08:08:27 #216
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26139859
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
'Zwak' is inderdaad het goede woord.

Ik denk toch echt dat onze Michiel de noodzakelijke levenservaring ontbeert om echt goed uit de verf te komen, zoals Fortuyn die wel had.

Maar die PvdA-burgemeester die ook aan tafel zat, die vond ik pas echt beschamend .
  maandag 11 april 2005 @ 08:08:52 #217
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26139863
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja.
pi_26139894
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:08 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

'Zwak' is inderdaad het goede woord.

Ik denk toch echt dat onze Michiel de noodzakelijke levenservaring ontbeert om echt goed uit de verf te komen, zoals Fortuyn die wel had.
Ik weet niet of het levenservaring is. Hij kan in elk geval niet goed inhaken op stellingen die hem worden toegeworpen. Hij is als debater net zo slecht als Halsema. Het enige wat hij daarom aan het rechte blok kan bieden is een zekere bevestiging voor vele bedenkelijke linkse mensen die menen dat rechtse politici "minder" zijn dan linkse.
quote:
Maar die PvdA-burgemeester die ook aan tafel zat, die vond ik pas echt beschamend .
Welke PvdA'er is geen schande voor zichzelf en voor het volk?
  maandag 11 april 2005 @ 08:22:50 #219
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26139944
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik weet niet of het levenservaring is. Hij kan in elk geval niet goed inhaken op stellingen die hem worden toegeworpen. Hij is als debater net zo slecht als Halsema. Het enige wat hij daarom aan het rechte blok kan bieden is een zekere bevestiging voor vele bedenkelijke linkse mensen die menen dat rechtse politici "minder" zijn dan linkse.
Het had natuurlijk nog véél erger gekund . Kun je je onze Hans nog herinneren?
quote:
Welke PvdA'er is geen schande voor zichzelf en voor het volk?
Ach, ik dacht ik zeg het nog maar even. Voor het geval mensen het alweer vergeten waren .
pi_26139980
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:22 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het had natuurlijk nog véél erger gekund . Kun je je onze Hans nog herinneren?
Welke Hans? Hans van Mierlo? De democraat die geen referenda toestaat waarvan hij weet dat de uitkomst tegen zijn politieke wil is (zoals een referendum over Turkije)?
  maandag 11 april 2005 @ 08:29:55 #221
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26139996
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:28 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Welke Hans? Hans van Mierlo? De democraat die geen referenda toestaat waarvan hij weet dat de uitkomst tegen zijn politieke wil is (zoals een referendum over Turkije)?
Ja, die Hans ook.

Maar ik bedoelde natuurlijk drs. Janmaat, de bloemenboer.
pi_26140012
Ja, meneer Janmaat was gewoon een ordinaire racist die niets anders kon bedenken dan "het is de schuld van de buitenlanders ". Die man was een absolute schande voor rechts Nederland.

[ Bericht 2% gewijzigd door DrWolffenstein op 11-04-2005 08:40:00 (Ik bedoel natuurlijk "ja".) ]
  maandag 11 april 2005 @ 08:33:46 #223
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26140027
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, meneer Janmaat was gewoon een ordinaire racist die niets anders kon bedenken dan "het is de schuld van de buitenlanders ". Die man was een absolute schande voor rechts Nederland.
Ja dat bedoel ik: het kan altijd nog erger .
pi_26140061
  maandag 11 april 2005 @ 08:44:53 #225
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26140126
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:29 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja, die Hans ook.

Maar ik bedoelde natuurlijk drs. Janmaat, de bloemenboer.

Ik dacht meteen aan Hans Alders, de sociaaldemocratische Commissatis van de Koningin met de vele bijbaantjes die nogal wat kilometers met een door de provincie betaalde auto met chauffeur verreed.
  maandag 11 april 2005 @ 08:49:31 #226
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26140170
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:44 schreef aryan8 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik dacht meteen aan Hans Alders, de sociaaldemocratische Commissatis van de Koningin met de vele bijbaantjes die nogal wat kilometers met een door de provincie betaalde auto met chauffeur verreed.
Da's een PvdA'er. Dus zijn status is evident: we waren er al over uit dat elke PvdA'er een schande is voor zichzelf en voor het volk .
pi_26140213
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:44 schreef aryan8 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Het kinderlied "Snie Sna Snappie Schnabbel Schnabbel Snap" zou wel goede zaken gedaan hebben tijdens de vele autoritjes.
pi_26140236
quote:
Op maandag 11 april 2005 07:59 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, de hele uitzending leek puur en alleen opgezet om Smit een hak te zettenonervaren voor.
Goed he
  maandag 11 april 2005 @ 09:05:16 #229
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26140352
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Goed he
M'n quote, wat doe je
  maandag 11 april 2005 @ 09:12:22 #230
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26140448
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Goed he
De poging is inderdaad goed geslaagd, als dat tenminste is wat je bedoelt. Ik vind het erg kinderachtig, en journalistiek gezien van geen enkel niveau. Magoed, wie ben ik.

Al kwam die PvdA-burgemeester er ook niet zonder kleerscheuren vanaf, wat deze persoon (itt Smit) wel volledig aan zichzelf te wijten had.

Wel ben ik zeer verheugd om te lezen dat jij nu eindelijk volmondig toegeeft dat de media inderdaad verre van objectief zijn. Een grote stap in de goede richting mijns inziens .
pi_26140503
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:12 schreef Lemmeb het volgende:
Wel ben ik zeer verheugd om te lezen dat jij nu eindelijk volmondig toegeeft dat de media inderdaad verre van objectief zijn. Een grote stap in de goede richting mijns inziens .
Hou toch op man. Smit kreeg alle ruimte te zeggen wat hij wilde zeggen en het applaus van zijn apekoppen in ontvangst te nemen. Hij kwam er zelf niet aan te pas en werd inderdaad kritisch bevraagd, net als de andere gasten aan tafel. Maar plaats hem vooral in de slachtofferrol, dat wil hij graag.

Meneer Smit was erg blij met de uitzending, gezien zijn persbericht
  maandag 11 april 2005 @ 09:24:16 #232
95998 -DailaLama-
pi_26140651
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:02 schreef Landmass het volgende:

[..]

hulde
*proest* ... er hebben 3 mensen gebeld zeker.
pi_26140685
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is er mis met het gezin? Ik vind mijn gezin het mooiste wat er is!
  maandag 11 april 2005 @ 09:26:53 #234
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26140702
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Hou toch op man. Smit kreeg alle ruimte te zeggen wat hij wilde zeggen en het applaus van zijn apekoppen in ontvangst te nemen. Hij kwam er zelf niet aan te pas en werd inderdaad kritisch bevraagd, net als de andere gasten aan tafel. Maar plaats hem vooral in de slachtofferrol, dat wil hij graag.

Meneer Smit was erg blij met de uitzending, gezien zijn persbericht
Waarom koppel je dit aan de quote over mijn verheugenis naar aanleiding van jouw water bij de wijn

Eeuwenoude foto's tonen van Smit en zijn vrinden heeft heel weinig met kritische bevraging te maken. Het was ook zo duidelijk dat die foto's per se getoond moesten worden, het lag er allemaal zo dik bovenop .
pi_26140773
Michiel Smit had natuurlijk wel gelijk toen hij zei dat rechtse nederlandse jongeren meteen keihard aangepakt worden, terwijl bijvoorbeeld Cohen laatst nog zei niets te kunnen doen toen Marrokaanse jongeren een gezin hadden weggetreiterd.
Smit zou (net als ik), dus graag zien dat ook dat tuig flink aangepakt wordt.
pi_26140790
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:26 schreef Lemmeb het volgende:
Eeuwenoude foto's tonen van Smit en zijn vrinden heeft heel weinig met kritische bevraging te maken. Het was ook zo duidelijk dat die foto's per se getoond moesten worden, het lag er allemaal zo dik bovenop .
Die foto's waren inderdaad niet nodig geweest, al pasten ze wel bij het thema over de symbolen. Maar meneer Smit is er uiteindelijk toch zelf verantwoordelijk voor.

Zie nou niet overal complotten in joh, het belooft een mooie dag te worden
  maandag 11 april 2005 @ 09:34:02 #237
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26140826
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:30 schreef more het volgende:
Michiel Smit had natuurlijk wel gelijk toen hij zei dat rechtse jongeren meteen keihard aangepakt worden, terwijl bijvoorbeeld Cohen laatst nog zei niets te kunnen doen toen Marrokaanse jongeren een gezin hadden weggetreiterd.
Natuurlijk had hij gelijk.

Maar zijn mi harde (maar ook wat goedkope) houding tov allochtonen is voor mij echt bij lange na niet genoeg om ooit op hem te stemmen.
pi_26140878
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Die foto's waren inderdaad niet nodig geweest, al pasten ze wel bij het thema over de symbolen. Maar meneer Smit is er uiteindelijk toch zelf verantwoordelijk voor.

Ik vind het nog altijd jammer dat er geen foto's zijn gemaakt toen Rob Oudkerk zich op straat liet pijpen door een heroinehoertje!

Met andere woorden het gaat er niet om, of er iets uitlekt of dat er foto's van zijn, maar hoe iemand werkelijk is. En dan valt Smit wel mee.
pi_26140895
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:36 schreef more het volgende:
En dan valt Smit wel mee.
  maandag 11 april 2005 @ 09:39:27 #240
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26140921
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat klopt natuurlijk wel. Hij had nooit zo stom moeten zijn om zich op die manier te laten fotograferen. Dit kan zelfs de beste politicus de kop kosten, ongeacht of het terecht is of niet.

En dat is ook precies wat ik bedoel met dat hij te jong en onervaren is.
quote:
Ik zeg ook niet dat het een groot complot van de media is. Zoals al vaker gezegd ben ik namelijk helemaal niet zo van de linkse complottheorieën. Ik zeg alleen dat deze uitzending helemaal opgezet is met het doel Smit op een wat makkelijke, goedkope manier een hak te zetten.

En dat is gewoon jammer, want met echte argumenten heb je hem imo ook zo in de hoek. En dat maakt zoveel meer indruk. Van die 'echte argumenten' heb ik echter weinig teruggezien, met uitzondering van Rouvoet die er nog wat van probeerde te maken.
  maandag 11 april 2005 @ 09:44:30 #241
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26141000
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:36 schreef more het volgende:

[..]

Ik vind het nog altijd jammer dat er geen foto's zijn gemaakt toen Rob Oudkerk zich op straat liet pijpen door een heroinehoertje!
Die foto's waren niet eens nodig om Robbie het veld te doen ruimen, kun je nagaan!
quote:
Met andere woorden het gaat er niet om, of er iets uitlekt of dat er foto's van zijn, maar hoe iemand werkelijk is. En dan valt Smit wel mee.
Helaas werkt het zo niet in de politiek, waar image een groot deel van je standpunten ondersteunt.

Het zou natuurlijk wel zo moeten zijn. Maar ik stem ook niet op Wouter Bos, ongeacht zijn standpunten, omdat ik hem een zwakke, sentimentele, typische PvdA-achtige uitstraling vind hebben. Ik heb daar een ander woord voor, maar dat laat ik maar even achterwege.
  maandag 11 april 2005 @ 09:56:29 #242
95998 -DailaLama-
pi_26141269
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:44 schreef Lemmeb het volgende:
Het zou natuurlijk wel zo moeten zijn. Maar ik stem ook niet op Wouter Bos, ongeacht zijn standpunten, omdat ik hem een zwakke, sentimentele, typische PvdA-achtige uitstraling vind hebben. Ik heb daar een ander woord voor, maar dat laat ik maar even achterwege.
Je vindt hem een homo.
  maandag 11 april 2005 @ 09:57:24 #243
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26141287
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:56 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Je vindt hem een homo.
Inderdaad, naar goed Delfts taalgebruik.
pi_26141357
IK ben hier de homo
  maandag 11 april 2005 @ 10:01:50 #245
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26141390
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:00 schreef SCH het volgende:
IK ben hier de homo
Rustig maar, dat weten we heus wel .
pi_26141414
Michiel Smit is zo dom dat je hem rustig zijn woord kunt laten doen. Helaas moest Nova zonodig een poging doen Smit onderuit te halen en dit leverde tenenkrommende TV op. Die burgemeester van Purmerend was zó fout! "Ik zal je even uitleggen hoe dat zit..." Donder een eind op vent! En dan Clairy en Paul die continu probeerden Smit onderuit te halen. Dat doet hij zelf wel hoor...
Rouvoet was de enige die het een beetje begreep.
  maandag 11 april 2005 @ 10:04:34 #247
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26141435
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:03 schreef Puur het volgende:
Michiel Smit is zo dom dat je hem rustig zijn woord kunt laten doen. Helaas moest Nova zonodig een poging doen Smit onderuit te halen en dit leverde tenenkrommende TV op. Die burgemeester van Purmerend was zó fout! "Ik zal je even uitleggen hoe dat zit..." Donder een eind op vent! En dan Clairy en Paul die continu probeerden Smit onderuit te halen. Dat doet hij zelf wel hoor...
Rouvoet was de enige die het een beetje begreep.
Exact . Precies zo zie ik het ook.

Die burgemeester .
pi_26141455
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Rustig maar, dat weten we heus wel .
Oh ja, en lekker ding Smit ook natuurlijk
  maandag 11 april 2005 @ 10:10:09 #249
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26141541
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh ja, en lekker ding Smit ook natuurlijk
Ik vind hem een beetje een Willem-Alexander uitstraling hebben, alleen dan nog erger. Inderdaad ook homo dus .
pi_26141570
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:10 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik vind hem een beetje een Willem-Alexander uitstraling hebben, alleen dan nog erger. Inderdaad ook homo dus .
Hij is een krusing tussen een peer en een witte neger.
  maandag 11 april 2005 @ 10:14:15 #251
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26141630
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is een krusing tussen een peer en een witte neger.

Hij doet mij ook een beetje aan Eelco Brinkman denken, met die enge ogen.
  maandag 11 april 2005 @ 12:08:39 #252
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26144125
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:00 schreef SCH het volgende:
IK ben hier de homo
niet meer dan een relnicht, categorie Paul de Leeuw...
  maandag 11 april 2005 @ 12:10:04 #253
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26144152
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:53 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Het kinderlied "Snie Sna Snappie Schnabbel Schnabbel Snap" zou wel goede zaken gedaan hebben tijdens de vele autoritjes.
Zo'n 90.000 Euro extra per jaar. Kosten voor vervoer gaan naar de provincie.
  maandag 11 april 2005 @ 12:16:11 #254
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26144297
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:14 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Hij doet mij ook een beetje aan Eelco Brinkman denken, met die enge ogen.

Elco Brinkman heeft meer maatschappelijke verdiensten.
pi_26145007
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:56 schreef -DailaLama- het volgende:
Je vindt hem een homo.
Er is niets mis met homo's. Fortuyn, kwam er eerlijk voor uit.
Bos is een ontkennende homo, zeg maar een homo met een draaikont
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_26145211
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:49 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Er is niets mis met homo's. Fortuyn, kwam er eerlijk voor uit.
Bos is een ontkennende homo, zeg maar een homo met een draaikont
Ik denk dat hij zo draait met zijn kont, omdat hij iets mist: een flinke paal in zijn achterdeur!
  maandag 11 april 2005 @ 13:41:17 #257
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26145997
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:04 schreef Lemmeb het volgende:
Die burgemeester .
Het grote probleem van de PvdA: ze menen overal een rechts gevaar te moeten ontmaskeren. Zelfs als het er niet is. Die partij ziet dus spoken.
pi_26146377
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:30 schreef more het volgende:
Michiel Smit had natuurlijk wel gelijk toen hij zei dat rechtse nederlandse jongeren meteen keihard aangepakt worden, terwijl bijvoorbeeld Cohen laatst nog zei niets te kunnen doen toen Marrokaanse jongeren een gezin hadden weggetreiterd.
Dat doen kleine kinderen ook als ze ergens op gewezen worden. Dan krijg je van die "ja maar...hij doet dat ook"-verhalen. Smit moet gewoon antwoord op vragen geven en er niet om heen draaien.

En ja Cohen is ook niet het lichtpunt waar we op zitten wachten (van verre) maar das een andere discussie.
-H.J. Simpson-
pi_26146466
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:41 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Het grote probleem van de PvdA: ze menen overal een rechts gevaar te moeten ontmaskeren. Zelfs als het er niet is. Die partij ziet dus spoken.
Rechts wordt altijd beschuldigd van polariseren, door de linkse partijen. Terwijl links zich er vooral zelf schuldig aan gemaakt heeft.
  maandag 11 april 2005 @ 14:05:34 #260
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26146522
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:03 schreef more het volgende:
Rechts wordt altijd beschuldigd van polariseren, door de linkse partijen. Terwijl links zich er vooral zelf schuldig aan gemaakt heeft.
Hun hele campagnestrategie bestaat uit: "denk aan jullie uitkering!"
pi_26146547
  maandag 11 april 2005 @ 14:08:39 #262
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26146609
quote:
Op maandag 11 april 2005 13:41 schreef PJORourke het volgende:

[..]

En dat typische opgeheven PvdA-vingertje, zij het niet altijd letterlijk, maar in ieder geval in woorden .

Achja, veel mensen willen nu eenmaal bevoogd worden. Bij gebrek aan eigen ideeën en een ruggegraat, is het altijd makkelijk als iemand anders net doet of hij dat wel in huis heeft.
pi_26146637
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:08 schreef Lemmeb het volgende:
Achja, veel mensen willen nu eenmaal bevoogd worden. Bij gebrek aan eigen ideeën en een ruggegraat, is het altijd makkelijk als iemand anders net doet of hij dat wel in huis heeft.
Vandaar dat we nu zo'n bevoogdend kabinet hebben bedoelen die voor mij bepalen wat mijn normen waarden moeten zijn
  maandag 11 april 2005 @ 14:11:05 #264
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26146651
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Vandaar dat we nu zo'n bevoogdend kabinet hebben bedoelen die voor mij bepalen wat mijn normen waarden moeten zijn
Maar wel zonder dat opgeheven vingertje .
  maandag 11 april 2005 @ 14:12:12 #265
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26146681
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:08 schreef Lemmeb het volgende:
En dat typische opgeheven PvdA-vingertje, zij het niet altijd letterlijk, maar in ieder geval in woorden .

Kwa vingertje is niemand erger dan Halsema, die andermans normen en waarden aan de hele wereld wil opleggen.
pi_26146717
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:11 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Maar wel zonder dat opgeheven vingertje .
Nu hebben het opgeheven pikkie van Jan Peter, tel uit je winst
  maandag 11 april 2005 @ 14:15:53 #267
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26146768
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:12 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Kwa vingertje is niemand erger dan Halsema, die andermans normen en waarden aan de hele wereld wil opleggen.
Da's waar, Halsema heeft 'het opgeheven vingertje' bijna uitgevonden.

Wat maar eens te meer aantoont dat er weinig verschil is tussen de PvdA en GL, en die laatste beter met de eerste kan samengaan.
  maandag 11 april 2005 @ 14:16:14 #268
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26146780
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Nu hebben het opgeheven pikkie van Jan Peter, tel uit je winst
In je dromen zeker
  maandag 11 april 2005 @ 15:10:33 #269
95998 -DailaLama-
pi_26148136
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:03 schreef more het volgende:

[..]

Yeah right.

"Wim Kok" en "polariseren" is als "Jan-Peter Balkenende" en "vloeken".

En Fortuyn en Wiegel waren meesters in het polariseren.
  maandag 11 april 2005 @ 17:18:11 #270
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26151117
quote:
Op maandag 11 april 2005 15:10 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Yeah right.

"Wim Kok" en "polariseren" is als "Jan-Peter Balkenende" en "vloeken".

En Fortuyn en Wiegel waren meesters in het polariseren.
Momenteel vindt polarisatie vooral plaats op lulllige onderwerpjes.
Via de pers wordt een hetze van de afwezigheid van Beatrix op de uitvaart van een geloofsgemeenschapsleider gebreid.
Via de pers wordt een hetze gebreid over de afwezigheid van een minister van binnenlandse zaken op vakantie bij het aanbieden van persoonlijke hulp (wat kon de man anders doen dan in de weg lopen) aan hulpverleners in het middenoosten tussen kerst en oudjaarsdag.
Via de pers ontstaat een hetze ter bewerking van een kabinetscrisis uit de machtspolitiek van de PvdA die de Graaf deed struikelen.

Het lijkt er sterk op dat deze hetzes geregisseerd zijn door de belanghebbende partij bij uitstek. Een partij die haar netwerkjes van mensen op sleutelposities in de media handig inzette om het publiek af te leiden van gebrek aan daadkracht en visie in de eigen gelederen.
  maandag 11 april 2005 @ 18:04:45 #271
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26152150
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:18 schreef aryan8 het volgende:

[..]

Momenteel vindt polarisatie vooral plaats op lulllige onderwerpjes.
Via de pers wordt een hetze van de afwezigheid van Beatrix op de uitvaart van een geloofsgemeenschapsleider gebreid.
Via de pers wordt een hetze gebreid over de afwezigheid van een minister van binnenlandse zaken op vakantie bij het aanbieden van persoonlijke hulp (wat kon de man anders doen dan in de weg lopen) aan hulpverleners in het middenoosten tussen kerst en oudjaarsdag.
Via de pers ontstaat een hetze ter bewerking van een kabinetscrisis uit de machtspolitiek van de PvdA die de Graaf deed struikelen.

Het lijkt er sterk op dat deze hetzes geregisseerd zijn door de belanghebbende partij bij uitstek. Een partij die haar netwerkjes van mensen op sleutelposities in de media handig inzette om het publiek af te leiden van gebrek aan daadkracht en visie in de eigen gelederen.
Het was het CDA (partij-top, Van Agt) dat de rel rondom de afwezigheid van Beatrix 'opblies', en dat was ook de partij die kritiek had op het stilzwijgen van Remkes na de tsunami.

Ik ben het met je eens dat ze bij het CDA heel wat daadkracht moeten compenseren, maar of ze nu sleutelposities bekleden in de media betwijfel ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sidekick op 11-04-2005 18:41:42 ]
pi_26152309
Achja, het is altijd makkelijk om antieke prominenten op te trommelen.
Hoe vaak zie je niet Van Agt of Aantjes uitgenodigd worden om kritische noten te plaatsen?
Too easy.
pi_26152477
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:11 schreef DennisMoore het volgende:
Achja, het is altijd makkelijk om antieke prominenten op te trommelen.
Hoe vaak zie je niet Van Agt of Aantjes uitgenodigd worden om kritische noten te plaatsen?
Too easy.
Totdat hun mening jou wel aanstaat natuurlijk.
Ik vind het nogal lomp om zo over de mensen te praten die jouw partij hebben gemaakt tot wat ie nu is.
pi_26152556
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:19 schreef SCH het volgende:

Totdat hun mening jou wel aanstaat natuurlijk.
Ik vind het nogal lomp om zo over de mensen te praten die jouw partij hebben gemaakt tot wat ie nu is.
"Zit niet zo te trollen joh, daar worden we allemaal zo moe van.
Reageer nu eens inhoudelijk. Dat is veel plezieriger."

.

[ Bericht 1% gewijzigd door DennisMoore op 11-04-2005 18:45:59 ]
  maandag 11 april 2005 @ 18:40:37 #275
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26152946
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:23 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Zit niet zo te trollen joh, daar worden we allemaal zo moe van.
Reageer nu eens inhoudelijk. Dat is veel plezieriger.

.
Zou je ook normaal op de post van SCH ingaan, of is dat te moeilijk voor je?
pi_26153058
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:40 schreef Sidekick het volgende:

Zou je ook normaal op de post van SCH ingaan, of is dat te moeilijk voor je?
"Ja, dat is te moeilijk."

Ik heb geen zin om aan SCH posts uit te leggen wanneer alleen SCH zuigerig net doet alsof hij het niet snapt. Hij plaatst namelijk geen serieuze vraag of opmerking.

'k Zal mijn vorige reply even verduidelijken met aanhalingstekens. Het betreft namelijk een soort van koekje van eigen deeg, voor de oplettende lezer.
  maandag 11 april 2005 @ 18:50:06 #277
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_26153174
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:44 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

"Ja, dat is te moeilijk."

Ik heb geen zin om aan SCH posts uit te leggen wanneer alleen SCH zuigerig net doet alsof hij het niet snapt. Hij stelt namelijk geen serieuze vraag.
Hij stelt inderdaad geen vraag. Hij maakt een opmerking, op een normale toon. Jammer dat je jezelf belachelijk maakt met een zogenaamd "koekje van eigen deeg".
pi_26153268
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:50 schreef Sidekick het volgende:

Hij stelt inderdaad geen vraag. Hij maakt een opmerking, op een normale toon. Jammer dat je jezelf belachelijk maakt met een zogenaamd "koekje van eigen deeg".
.
  maandag 11 april 2005 @ 18:57:32 #279
85889 lucida
équilibre
pi_26153349
quote:
Op maandag 11 april 2005 14:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Nu hebben het opgeheven pikkie van Jan Peter
Ik geloof dat ze zulke opvattingen in jouw kringen ook wel sizzy stuff noemen!...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_26153706
Goed. Smit dus.

Het was zijn eigen keuze om bij NOVA te komen en de kans om te schitteren heeft hij niet weten te benutten. Jammer voor hem. Misschien dat hij er van geleerd heeft en het de volgende keer beter doet. Ik heb ook weleens een camera in mijn gezicht gekregen, of en microfoon onder mijn neus voor een (straat)intervieuw. Nog best lastig om helder en in een paar zinnen je mening te geven. Maar ik betwijfel het; als je al zo lang bezig bent een partij op te richten en punten te formuleren zou je verwachten dat Smit toch wel antwoord heeft op de standaardverwijten en -argumenten. Dat had hij gewoon niet wat hem toch diskwalificeerd om een potentieel succesvol politicus te zijn. Misschien dat hij nog groot kan worden in Rotterdam, maar landelijk gezien zijn de alternatieven gewoon veel beter.
pi_26154108
Goed samengevat sizzler. Hij viel mij erg tegen, ik dacht dat hij veel scherper en inhoudelijker was.
  maandag 11 april 2005 @ 19:39:11 #282
106056 Landmass
pi_26154339
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Goed samengevat sizzler. Hij viel mij erg tegen, ik dacht dat hij veel scherper en inhoudelijker was.
dat zal je nooit weten, je hebt hem immers meegemaakt door een nova bril. Misschien hebben ze zijn sterke momenten wel niet uitgzonden
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  maandag 11 april 2005 @ 19:39:16 #283
85889 lucida
équilibre
pi_26154341
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Vooropgesteld dat ik niets met Smit op heb, worden scherpte en inhoudelijkheid van antwoorden mede bepaald door de scherpte en inhoudelijkheid van de gestelde vragen. En aan beide ontbrak het tijdens de uitzending van NOVA behoorlijk. Wilde Smit al eens ergens nader op in gaan, gebeurde het niet slechts een keer dat hij voortijdig werd afgebroken. Overigens mogen er terecht vragen gesteld worden bij het, voor sommigen ondermaatse, optreden van Smit maar zijn beide opponenten blonken nou bepaald ook niet uit in scherpte en inhoudelijkheid. En trouwens de "voorgekookte" manier waarop het gesprek werd gestuurd liet ook niet echt veel ruimte om inhoudelijk en scherp te reageren.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_26154716
Politici worden altijd op deze manier ondervraagd in NOVA - het is hun eigen kracht om daar iets van te maken of niet. Het lag gewoon aan Smit, de interviewers waren niet meer of minder kritisch dan anders.
  maandag 11 april 2005 @ 20:40:43 #285
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26155992
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:04 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het was het CDA (partij-top, Van Agt) dat de rel rondom de afwezigheid van Beatrix 'opblies', en dat was ook de partij die kritiek had op het stilzwijgen van Remkes na de tsunami.
Van Agt heeft al vaker blijk gegeven van doorschieten naar sentiment. Nog steeds weet hij zaken keurig te verwoorden, qua inhoud heeft de man zijn beste tijd politiek al even gehad. De linkervleugel van het CDA hoeft niet blij te zijn dat zij met Dries geassocieerd wordt.
quote:
Ik ben het met je eens dat ze bij het CDA heel wat daadkracht moeten compenseren
Ik kan niet meegaan in deze toeschrijving tussen neus en lippen door en blijf erbij dat trivialiteiten door de pers werden opgestookt tot een vuurtje in PvdA-belang.
quote:
, maar of ze nu sleutelposities bekleden in de media betwijfel ik.
Sinds Joop den Uyl heeft de PvdA geïnvesteerd in sleutelposities in de media. Voorbeelden:
Paul Witteman, Elsbeth Etty, Walter Etty, Felix Rottenberg, Pieter Broertjes, Marcel van Dam, Rob Oudkerk, Jan Blokker, Wim Wirtz, Frits Abrahams, Peter van Ingen, Hubert Smeets, Willem Lust, Folkert Jensma,.. de lijst is langer denk bijvoorbeeld aan Matty Verkamman (al verneem je daar vandaag de dag veel minder van).

Je hoeft dus niet langer te twijfelen of het CDA sleutelposities in de media bekleedt, zoals je mij als mening probeerde toe te schrijven.

Klip en klaar mag nu toch zijn dat het de PvdA is die sleutelposities in media en vermaaksindustrie (van't Hek) bekleedt en deze inzet om politiek te kunnen oogsten. (Misschien eens iets voor een apart topic?)

Michiel Smit had tegen deze mediacratisch getrainde PvdA-professionals in de rol van ondervrager en gespreksleider natuurlijk geen enkele kans om punten te pakken, zou hij al wel wat te melden hebben gehad. Het tekent zijn naïviteit dat hij desondanks onbevangen zo'n uitzending inging.

[ Bericht 9% gewijzigd door aryan8 op 11-04-2005 20:48:35 ]
  maandag 11 april 2005 @ 20:44:29 #286
85889 lucida
équilibre
pi_26156094
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:52 schreef SCH het volgende:
Politici worden altijd op deze manier ondervraagd in NOVA - het is hun eigen kracht om daar iets van te maken of niet.
Dan kunnen we zondermeer vaststellen dat de drie betreffende politici - de format van NOVA en de intervieuwster (Clarie Polak) desondanks - daar niet of nauwelijks in zijn geslaagd.
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 11 april 2005 @ 20:46:48 #287
95998 -DailaLama-
pi_26156158
quote:
Ik kan niet meegaan in deze slinkse toeschrijving en blijf erbij dat trivialuiteiten door de pers werden opgestookt tot een vuurtje in PvdA-belang.
Ja, op die manier heeft "de linkse kerk" alles gedaan.
  maandag 11 april 2005 @ 20:49:34 #288
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26156249
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:46 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Ja, op die manier heeft "de linkse kerk" alles gedaan.
Ik heb het helemaal niet over een linkse kerk gehad?
  maandag 11 april 2005 @ 20:55:10 #289
95998 -DailaLama-
pi_26156397
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:40 schreef aryan8 het volgende:

[..]

Van Agt heeft al vaker blijk gegeven van doorschieten naar sentiment. Nog steeds weet hij zaken keurig te verwoorden, qua inhoud heeft de man zijn beste tijd politiek al even gehad. De linkervleugel van het CDA hoeft niet blij te zijn dat zij met Dries geassocieerd wordt.
Dat is wel heel erg makkelijk.

[quote[Sinds Joop den Uyl heeft de PvdA geïnvesteerd in sleutelposities in de media. Voorbeelden:
Paul Witteman, Elsbeth Etty, Walter Etty, Felix Rottenberg, Pieter Broertjes, Marcel van Dam, Rob Oudkerk, Jan Blokker, Wim Wirtz, Frits Abrahams, Peter van Ingen, Hubert Smeets, Willem Lust, Folkert Jensma,.. de lijst is langer denk bijvoorbeeld aan Matty Verkamman (al verneem je daar vandaag de dag veel minder van).[/quote]
Een boel van deze linkse journalisten werken bij kranten. Als je het niet aanstaat, dan koop je die krant toch lekker niet?
quote:
Klip en klaar mag nu toch zijn dat jt de PvdA is die sleutelposities in media en vermaaksindustrie (van't Hek) bekleedt en deze inzet om politiek te kunnen oogsten.

Michiel Smit had tegen deze mediacratisch getrainde PvdA-professionals in de rol van ondervrager en gespreksleider natuurlijk geen enkele kans om punten te pakken, zou hij al wel wat te melden hebben gehad. Het tekent zijn naïviteit dat hij desondanks onbevangen zo'n uitzending inging.
Hoezo hij zit er toch? Hij kan toch wel gewoon zeggen wat hij denkt?
  maandag 11 april 2005 @ 20:57:29 #290
95998 -DailaLama-
pi_26156440
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:49 schreef aryan8 het volgende:

[..]

Flauw spelletje hoor.
pi_26156665
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:49 schreef aryan8 het volgende:

[..]

Kom op zeg, je doet niet anders - sjunkloon
  maandag 11 april 2005 @ 21:08:26 #292
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26156712
quote:
Op maandag 11 april 2005 20:57 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Flauw spelletje hoor.
Waar heb je het over. De PvdA moet zich niet aanmatigen in haar eentje te staan voor de linkse kerk. Naast de PvdA zijn daar nog GroenLinks, SP, NCPN (en afsplitsingen) en CU die van deze gemeente deel uitmaken. Zoveel tegenstanders had Smit nu ook weer niet in die uitzending. Hij mocht zich meten met de interviewers. Er kwam uit dat hij nog wel wat mediatraining kon gebruiken zoals de PvdA dat bijvoorbeeld aan haar kader aanbiedt.
  maandag 11 april 2005 @ 21:12:09 #293
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_26156796
Wat een lul is die gast toch...
feest
  maandag 11 april 2005 @ 21:16:24 #294
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26156901
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op zeg, je doet niet anders - sjunkloon
Ik heb niks met die user die mij nog steeds voorkomt als spijtoptant van de PvdA. Wel heb ik me intussen (uit calculatie) iets van zijn schrijfstijl eigen gemaakt SC Heracles supporter te Utrecht.

Het is een mens gegeven overal verbanden te zien, ook waar zij niet zijn
(sluit ik dit bericht sjunniaans met een gezegde af )
  maandag 11 april 2005 @ 21:18:04 #295
95998 -DailaLama-
pi_26156949
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:08 schreef aryan8 het volgende:

[..]

Er kwam uit dat hij nog wel wat mediatraining kon gebruiken zoals de PvdA dat bijvoorbeeld aan haar kader aanbiedt.
De Partij van de Arbeid traint journalisten. Bron?
  maandag 11 april 2005 @ 21:19:51 #296
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26156997
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:18 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

nee, zij traint haar kader. je snapt het niet.
  maandag 11 april 2005 @ 21:24:44 #297
95998 -DailaLama-
pi_26157129
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:19 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

nee, zij traint haar kader. je snapt het niet.
Dus dat mag niet? Politici mogen geen mediatraining meer? Of moeten nieuwe politici gelijk gratis mediatraining?
pi_26157215
Wat een slachtoffergelul toch altijd over de PvdA. Jullie hadden Wouke maar die moest zonodig weg
  maandag 11 april 2005 @ 21:29:27 #299
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26157243
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:18 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Kadertraining Jonge Socialisten en hun band met de PvdA

Je moet wat beter lezen D. Lama. Nergens schrijf ik dat de PvdA journalisten traint al zullen ongetwijfelt journalisten in functie zijn die een kadertraining van de PvdA genoten via de JS of anderszins.

en verder:
quote:
Jongeren
Tot 28 jaar kunnen leden en niet-leden zich aansluiten bij de Jonge Socialisten. De Jonge Socialisten wil jonge mensen voor politiek interesseren en ze stimuleren om zich een zelfstandige en kritische mening te vormen over allerhande politieke aangelegenheden.
Daarnaast bestaat voor alle jongeren binnen de PvdA JOOP: Jongeren Ontmoetings en Overleg Platform. JOOP denkt na over de toekomst: Hoe zien jongeren de PvdA over 25 jaar? Wat zijn de oplossingen voor de kernproblemen waar de PvdA voor staat?
Bron PvdA website.

ROSA staat haar mannetje. Resultaten van deze jaargang zijn niet enkel op Fok te spotten.

[ Bericht 22% gewijzigd door aryan8 op 11-04-2005 21:35:54 ]
  maandag 11 april 2005 @ 21:41:09 #300
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26157551
quote:
Op maandag 11 april 2005 21:24 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Dus dat mag niet? Politici mogen geen mediatraining meer?
Jawel dat mag

En het zou goed zijn als Smit ook op mediatraining ging. Al denk ik persoonlijk dat hij die al heeft gehad.

Bij NOVA viel voor hem vrijwel geen eer te behalen, tenzij hij genoeg dominantie tentoonspreidde om het hele gesprek over te nemen. Zoals Fortuyn dat op een meesterlijke manier deed, en zelfs hij kwam er niet altijd zonder kleerscheuren vanaf. Maar dat kan Smit niet, hij is immers nog maar een jong kereltje.

Daar heeft een mens toch net even wat meer charisma en natuurlijk gezag voor nodig, en dat komt iha met de jaren .
  maandag 11 april 2005 @ 21:52:33 #301
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_26157810
Smit is een lul. Over en sluiten.
feest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')