Ik hou liever nog even rekening met mensen die minder prettige herinneringen bij dergelijke symbolen hebben. Misschien de opa en oma van smit niet, maar die van mij wel. Laat staan kinderen van holocaust slachtoffers.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:01 schreef ScienceFriction het volgende:
Mensen mogen van mij een hakenkruis op hun jas zetten.... ze mogen hem zelf op hun hoofd tatoeeren. Dan weet ik in elk geval wie ik uit de weg ga.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:03 schreef Tarak het volgende:
Of iets aanstootgevend is, of niet, is een subjectief gegeven. Iedereen mag dat dus beweren. Veel mensen storen zich aan beiden. Alleen omdat een hakenkruis officieel verboden is in Nederland en je deze dus nooit ziet, is het al aanstootgevend. In India zie je op veel plekken swastika's en zal het dus niet aanstootgevend zijn.
Precies.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik hou liever nog even rekening met mensen die minder prettige herinneringen bij dergelijke symbolen hebben. Misschien de opa en oma van smit niet, maar die van mij wel. Laat staan kinderen van holocaust slachtoffers.
Je hebt een punt...quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik hou liever nog even rekening met mensen die minder prettige herinneringen bij dergelijke symbolen hebben. Misschien de opa en oma van smit niet, maar die van mij wel. Laat staan kinderen van holocaust slachtoffers.
Ik heb een grote, dikke, rode puist op mijn neus, dus: nee.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef Landmass het volgende:
allemaal grote bek over Smit zijn uiterlijk
Zien jullie er zelf zo goed uit of zo?
Ja, overigens heb ik tot op deze reactie na nog niet aan Smit's uiterlijk gerefereerd. Bij deze dan: Die man heeft iets negroïde over zich.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef Landmass het volgende:
net als die progressievelingen die midden jaren 70 de communistische terreur goedpratenquote:Op zaterdag 9 april 2005 21:58 schreef gelly het volgende:
Dus i.p.v. te pleiten voor een verbod op hamer en sikkel, pleit je voor tolerantie tegenover het hakenkruis. Nee, dan heb je het begrepen.
Smit is iig niet hetgeen dat ik me voorstel bij een fiere hollandsche jongeman.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef Landmass het volgende:
Overigens heb je nogal een dubieuze naam, zowel de arische referentie als de afkorting AH. Hoop dat ik het mis heb natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:22 schreef aryan8 het volgende:
[..]
Ja, overigens heb ik tot op deze reactie na nog niet aan Smit's uiterlijk gerefereerd. Bij deze dan: Die man heeft iets negroïde over zich.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:56 schreef Landmass het volgende:
[..]
Het is toch te gek voor woorden dat half NL met hamer en sikkels rondloopt en dat een hakenkruis dan niet mag
Dat is geloof ik al eens door hem uitgelegd. Zijn voornaam Arjan of Arjen heeft-ie "verbasterd" tot aryan. Ja, dubieus, maar niet per se fout.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Overigens heb je nogal een dubieuze naam, zowel de arische referentie als de afkorting AH. Hoop dat ik het mis heb natuurlijk.
Nou ja, het ging meer om die 8 erachter dat me deed twijfelen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is geloof ik al eens door hem uitgelegd. Zijn voornaam Arjan of Arjen heeft-ie "verbasterd" tot aryan. Ja, dubieus, maar niet per se fout.
al die polen in NL zullen wel raar opkijken van al die mensen met CCCP op hun T-Shirt. "Zijn ze in NL getikt of zo". Ja dat zijn ze, hier wordt linkse terreur goedgepraat en kijkt geen mens er raar van op als iemand met het equivalent van een hakenkruis rondloopt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:04 schreef gelly het volgende:
[..]
We gaan ons toch niet aanpassen aan die allochtonen, Landmass?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:30 schreef Landmass het volgende:
[..]
al die polen in NL zullen wel raar opkijken van al die mensen met CCCP op hun T-Shirt. "Zijn ze in NL getikt of zo". Ja dat zijn ze, hier wordt linkse terreur goedgepraat en kijkt geen mens er raar van op als iemand met het equivalent van een hakenkruis rondloopt.
Die Polen integreren maar, men stoort zich in Nederland niet aan de hamer en sikkel en dat heeft bar weinig met links radicalen te maken die het tolereerbaar hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:30 schreef Landmass het volgende:
[..]
al die polen in NL zullen wel raar opkijken van al die mensen met CCCP op hun T-Shirt. "Zijn ze in NL getikt of zo". Ja dat zijn ze, hier wordt linkse terreur goedgepraat en kijkt geen mens er raar van op als iemand met het equivalent van een hakenkruis rondloopt.
Waarom is een hoofddoekje een symbool voor een fascistoide beweging?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef PJORourke het volgende:
Ik zou hakenkruizen en hoofddoekjes niet op gelijke voet willen plaatsen, maar het zijn allebei storende symbolen van fascistoide bewegingen. Of alles tolereren, of alles verbieden.
wat zou dat dan weer moeten betekenenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou ja, het ging meer om die 8 erachter dat me deed twijfelen.
Nee, maar Polen zijn dan ook westerse allochtonen, hè! Niet omdat ze decennia bij het Oostblok hoorden, niet omdat Polen historisch zich voornamelijk op het oosten heeft gericht, nee, ik vermoed omdat ze nu eenmaal... en daar komt-ie, hoor... blank zijn, of dan toch tenminste geen islamieten!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
We gaan ons toch niet aanpassen aan die allochtonen, Landmass?
Maar vooral de hoofddoekjes dan toch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef PJORourke het volgende:
Ik zou hakenkruizen en hoofddoekjes niet op gelijke voet willen plaatsen, maar het zijn allebei storende symbolen van fascistoide bewegingen. Of alles tolereren, of alles verbieden.
Dat weet je best, anders vroeg je dat niet zo denigrerend!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef Landmass het volgende:
[..]
wat zou dat dan weer moeten betekenen
ter infoquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Overigens heb je nogal een dubieuze naam, zowel de arische referentie als de afkorting AH. Hoop dat ik het mis heb natuurlijk.
In het geval van ambtenaren, rechters, politici en leraren: graag, en snel een beetje.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef NorthernStar het volgende:
Maar vooral de hoofddoekjes dan toch?
Wat een vreselijk slechte uitvlucht.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
In het geval van ambtenaren, rechters, politici en leraren: graag, en snel een beetje.
Je sneue smiley mag je voortaan achterwege houden.
quote:Ik zou hakenkruizen en hoofddoekjes niet op gelijke voet willen plaatsen, maar het zijn allebei storende symbolen van fascistoide bewegingen. Of alles tolereren, of alles verbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |