abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26134171
Toch wel treurig dat Michiel Smit zo de kant kiest van brandstichters en racisten. Als ze de schijn hadden willen ophouden dan hadden ze toch op zijn minst de figuren die moskeeën en scholen in de fik steken gelijk kunnen stellen aan allochtoons tuig. Maar nee, de overheid moet zich vooral niet zo druk maken over 'een paar' islamitische gebouwen.
pi_26134243
Ook zo laf om in zo'n persbericht van die harde taal uit te slaan maar in de uitzending er wat wollig om heen te lullen.
pi_26135245
[edit door mod: troll]

[ Bericht 97% gewijzigd door sizzler op 11-04-2005 14:58:46 ]
  zondag 10 april 2005 @ 23:02:07 #204
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_26135373
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:12 schreef Haasie het volgende:
NOVA uitzending zorgt voor veel nieuwe leden(10-04-05)

Nieuw Rechts heeft na de uitzending van Nova afgelopen vrijdag weer veel nieuwe leden mogen noteren. Vele Nederlanders reageerden via email en telefoon enthousiast dat er eindelijk eens een partij is die een tegengeluid laat horen, en de belangen van de Nederlanders voorop zet. In gemeenten als Uden zijn steeds meer vreemdelingen die vooral in hun eigen taal communiceren en geheel gesluierd over straat lopen. Volgens Nieuw Rechts tekenenen deze mensen hiermee zelf voor ´een enkeltje land van herkomst´. Nieuw Rechts is de enige politieke partij die duidelijk zegt dat deze mensen zich moeten aanpassen aan de Nederlandse samenleving.

Het ´multiculturele ideaal´ van veel linkse politici heeft geleidt tot dramatische situaties in steden. De kermis in Culemborg gaat niet door wegens agressieve Marokkaanse jongeren, Daan de Haas in Amsterdam is omgekomen bij een brand nadat hij kritisch was over een aantal buitenlandse jongeren en in Rotterdam worden straatroven voor het overgrote deel gepleegd door jongeren van Antilliaanse en Marokkaanse afkomst. Volgens Nieuw Rechts moet de overheid juist deze Nederlanders verdedigen. Maar nee, de overheid is te druk met het permanent bewaken van een paar islamitische gebouwen.

Steeds meer Nederlanders weten dat Nieuw Rechts de enige partij in Nederland is die echt opkomt voor hun belangen.

http://www.nieuwrechts.nl/artikelen/1113136641.html
hulde
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  zondag 10 april 2005 @ 23:03:14 #205
106056 Landmass
pi_26135407
@ Hollandia2
je kan hem editen
misschien dat ik het dan nog lees ook
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zondag 10 april 2005 @ 23:05:59 #206
106056 Landmass
pi_26135470
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:58 schreef Hollandia2 het volgende:

[..]

jouw argumenten , je bent waarschijnlijk niet verder gekomen dan de mavo ofzo
met mavo ben ik wiskunde gaan studeren aan de universiteit [privacy]
dank je

btw: dacht je trouwens dat ik dat uitgebreid ging optypen, merendels is al in een apart topic geopent, dit is een mini samenvatting
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zondag 10 april 2005 @ 23:06:44 #207
104895 fayakill
echt werie
pi_26135493
Smit met zijn negerlippen complex
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_26135524
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:02 schreef Landmass het volgende:

[..]

hulde

leg uit.
pi_26135609
Ik vraag me af wie er door Smits performance geinspireerd voor de TV zat en meteen naar de telefoon greep om zich als lid aan te melden Kan me voorstellen dat er studenten thuis zitten, wat biertjes achter hun kiezen hebben en zo'n callcenter van NR in de zeik neemt.
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_26135642
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:25 schreef SCH het volgende:
Ook zo laf om in zo'n persbericht van die harde taal uit te slaan maar in de uitzending er wat wollig om heen te lullen.
Nou had ik het idee dat ik hier net al op had gereageerd... Nog maar een keer dan.

Nieuw Rechts is natuurlijk een persberichtjespartij bij uitstek. Op papier beloven ze gouden bergen, en weten ze de aandacht naar zich toe te trekken (voorbeeld dat Pindefensie waar na een persbericht nooit meer iets van gehoord werd), maar in de Rotterdamse raad schijnt Smit zijn scheur niet open te trekken en op tv spettert het er ook niet echt vanaf.

Ik ben wel benieuwd of Nieuw Rechts zich bij de verkiezingen van volgend jaar kan handhaven in de Rotterdamse raad. Zonder concurrentie van Wilders zit er wellicht wel 1 of 2 zetels in, bij landelijke verkiezingen zie ik ze echter never-nooit-niet doorbreken.
pi_26137722
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:11 schreef MrCrowley het volgende:
Ik vraag me af wie er door Smits performance geinspireerd voor de TV zat en meteen naar de telefoon greep om zich als lid aan te melden Kan me voorstellen dat er studenten thuis zitten, wat biertjes achter hun kiezen hebben en zo'n callcenter van NR in de zeik neemt.
Nova en bierdrinken gaat niet zo samen denk ik. gezellig joh! met je vrienden ff nova checken onder het genot van een paar biertjes. heeeej daar zit een rechtse gozer. laten we even hun callcentre fucken. nah lijkt me niet waarschijnlijk.

negatieve publiciteit is evengoed publiciteit en blijkbaar zijn er altijd mensen die erop reageren. er gingen toch ook verhalen de ronde dat na een uitzending van Jerry springen met de KKK, er daar ook zich explosief leden gingen aanmelden.

ik denk overigens niet dat het echt zo stormloopt met dat NR. misschien dat een stel politiek geinteresseerde lonsdalers zich hebben aangemeld.
  maandag 11 april 2005 @ 07:59:29 #212
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26139806
Ik heb die uitzending ook gezien. Smit was slecht (hij is nu eenmaal geen tweede Fortuyn), maar die burgemeester Verbeek was pas echt beroerd. Rouvoet was imo de enige fatsoenlijke figuur aan tafel (en da's inclusief de presentatoren ).

Afijn, de hele uitzending leek puur en alleen opgezet om Smit een hak te zetten, zoals men dat bij Fortuyn ook keer op keer probeerde. Dat straalde er werkelijk aan alle kanten vanaf. Imo erg goedkoop, en het laat bovendien zien hoe weinig er veranderd is in medialand sinds Fortuyn .

Gezien het feit dat zo'n beetje alle betrokkenen bij de uitzending vantevoren hun oordeel over Smit al klaar hadden, en het dus in feite gewoon 100 tegen 1 was, vind ik dat Smit het nog redelijk heeft gedaan. Zoals gezegd, hij is nu eenmaal geen tweede Fortuyn, daar is hij ook veel te jong en onervaren voor.

Wat een 'helden', daar bij NOVA .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_26139831
Smit was inderdaad erg zwak. Goed nieuws daarom voor Geert.
pi_26139845
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:03 schreef DrWolffenstein het volgende:

Zijn ze concurrenten dan? .
pi_26139858
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja, ze vissen uit dezelfde troebele vijver.
  maandag 11 april 2005 @ 08:08:27 #216
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26139859
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
'Zwak' is inderdaad het goede woord.

Ik denk toch echt dat onze Michiel de noodzakelijke levenservaring ontbeert om echt goed uit de verf te komen, zoals Fortuyn die wel had.

Maar die PvdA-burgemeester die ook aan tafel zat, die vond ik pas echt beschamend .
  maandag 11 april 2005 @ 08:08:52 #217
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26139863
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:05 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ja.
pi_26139894
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:08 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

'Zwak' is inderdaad het goede woord.

Ik denk toch echt dat onze Michiel de noodzakelijke levenservaring ontbeert om echt goed uit de verf te komen, zoals Fortuyn die wel had.
Ik weet niet of het levenservaring is. Hij kan in elk geval niet goed inhaken op stellingen die hem worden toegeworpen. Hij is als debater net zo slecht als Halsema. Het enige wat hij daarom aan het rechte blok kan bieden is een zekere bevestiging voor vele bedenkelijke linkse mensen die menen dat rechtse politici "minder" zijn dan linkse.
quote:
Maar die PvdA-burgemeester die ook aan tafel zat, die vond ik pas echt beschamend .
Welke PvdA'er is geen schande voor zichzelf en voor het volk?
  maandag 11 april 2005 @ 08:22:50 #219
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26139944
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik weet niet of het levenservaring is. Hij kan in elk geval niet goed inhaken op stellingen die hem worden toegeworpen. Hij is als debater net zo slecht als Halsema. Het enige wat hij daarom aan het rechte blok kan bieden is een zekere bevestiging voor vele bedenkelijke linkse mensen die menen dat rechtse politici "minder" zijn dan linkse.
Het had natuurlijk nog véél erger gekund . Kun je je onze Hans nog herinneren?
quote:
Welke PvdA'er is geen schande voor zichzelf en voor het volk?
Ach, ik dacht ik zeg het nog maar even. Voor het geval mensen het alweer vergeten waren .
pi_26139980
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:22 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het had natuurlijk nog véél erger gekund . Kun je je onze Hans nog herinneren?
Welke Hans? Hans van Mierlo? De democraat die geen referenda toestaat waarvan hij weet dat de uitkomst tegen zijn politieke wil is (zoals een referendum over Turkije)?
  maandag 11 april 2005 @ 08:29:55 #221
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26139996
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:28 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Welke Hans? Hans van Mierlo? De democraat die geen referenda toestaat waarvan hij weet dat de uitkomst tegen zijn politieke wil is (zoals een referendum over Turkije)?
Ja, die Hans ook.

Maar ik bedoelde natuurlijk drs. Janmaat, de bloemenboer.
pi_26140012
Ja, meneer Janmaat was gewoon een ordinaire racist die niets anders kon bedenken dan "het is de schuld van de buitenlanders ". Die man was een absolute schande voor rechts Nederland.

[ Bericht 2% gewijzigd door DrWolffenstein op 11-04-2005 08:40:00 (Ik bedoel natuurlijk "ja".) ]
  maandag 11 april 2005 @ 08:33:46 #223
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26140027
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nee, meneer Janmaat was gewoon een ordinaire racist die niets anders kon bedenken dan "het is de schuld van de buitenlanders ". Die man was een absolute schande voor rechts Nederland.
Ja dat bedoel ik: het kan altijd nog erger .
pi_26140061
  maandag 11 april 2005 @ 08:44:53 #225
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26140126
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:29 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja, die Hans ook.

Maar ik bedoelde natuurlijk drs. Janmaat, de bloemenboer.

Ik dacht meteen aan Hans Alders, de sociaaldemocratische Commissatis van de Koningin met de vele bijbaantjes die nogal wat kilometers met een door de provincie betaalde auto met chauffeur verreed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')