Da's een PvdA'er. Dus zijn status is evident: we waren er al over uit dat elke PvdA'er een schande is voor zichzelf en voor het volkquote:Op maandag 11 april 2005 08:44 schreef aryan8 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik dacht meteen aan Hans Alders, de sociaaldemocratische Commissatis van de Koningin met de vele bijbaantjes die nogal wat kilometers met een door de provincie betaalde auto met chauffeur verreed.
Het kinderlied "Snie Sna Snappie Schnabbel Schnabbel Snap" zou wel goede zaken gedaan hebben tijdens de vele autoritjes.quote:Op maandag 11 april 2005 08:44 schreef aryan8 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik dacht meteen aan Hans Alders, de sociaaldemocratische Commissatis van de Koningin met de vele bijbaantjes die nogal wat kilometers met een door de provincie betaalde auto met chauffeur verreed.
Goed hequote:Op maandag 11 april 2005 07:59 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, de hele uitzending leek puur en alleen opgezet om Smit een hak te zettenonervaren voor.
M'n quote, wat doe jequote:
De poging is inderdaad goed geslaagd, als dat tenminste is wat je bedoelt. Ik vind het erg kinderachtig, en journalistiek gezien van geen enkel niveau. Magoed, wie ben ik.quote:
Hou toch op man. Smit kreeg alle ruimte te zeggen wat hij wilde zeggen en het applaus van zijn apekoppen in ontvangst te nemen. Hij kwam er zelf niet aan te pas en werd inderdaad kritisch bevraagd, net als de andere gasten aan tafel. Maar plaats hem vooral in de slachtofferrol, dat wil hij graag.quote:Op maandag 11 april 2005 09:12 schreef Lemmeb het volgende:
Wel ben ik zeer verheugd om te lezen dat jij nu eindelijk volmondig toegeeft dat de media inderdaad verre van objectief zijn. Een grote stap in de goede richting mijns inziens.
Wat is er mis met het gezin? Ik vind mijn gezin het mooiste wat er is!quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga maar even naar je CDJA-dag joh. Samen gezang 34 repeteren en vervolgens weer het gezin aanbidden![]()
Waarom koppel je dit aan de quote over mijn verheugenis naar aanleiding van jouw water bij de wijnquote:Op maandag 11 april 2005 09:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Hou toch op man. Smit kreeg alle ruimte te zeggen wat hij wilde zeggen en het applaus van zijn apekoppen in ontvangst te nemen. Hij kwam er zelf niet aan te pas en werd inderdaad kritisch bevraagd, net als de andere gasten aan tafel. Maar plaats hem vooral in de slachtofferrol, dat wil hij graag.
Meneer Smit was erg blij met de uitzending, gezien zijn persbericht
Die foto's waren inderdaad niet nodig geweest, al pasten ze wel bij het thema over de symbolen. Maar meneer Smit is er uiteindelijk toch zelf verantwoordelijk voor.quote:Op maandag 11 april 2005 09:26 schreef Lemmeb het volgende:
Eeuwenoude foto's tonen van Smit en zijn vrinden heeft heel weinig met kritische bevraging te maken. Het was ook zo duidelijk dat die foto's per se getoond moesten worden, het lag er allemaal zo dik bovenop.
Natuurlijk had hij gelijk.quote:Op maandag 11 april 2005 09:30 schreef more het volgende:
Michiel Smit had natuurlijk wel gelijk toen hij zei dat rechtse jongeren meteen keihard aangepakt worden, terwijl bijvoorbeeld Cohen laatst nog zei niets te kunnen doen toen Marrokaanse jongeren een gezin hadden weggetreiterd.
Smit zou (net als ik), dus graag zien dat ook dat tuig flink aangepakt wordt.
Ik vind het nog altijd jammer dat er geen foto's zijn gemaakt toen Rob Oudkerk zich op straat liet pijpen door een heroinehoertje!quote:Op maandag 11 april 2005 09:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Die foto's waren inderdaad niet nodig geweest, al pasten ze wel bij het thema over de symbolen. Maar meneer Smit is er uiteindelijk toch zelf verantwoordelijk voor.
Zie nou niet overal complotten in joh, het belooft een mooie dag te worden
Dat klopt natuurlijk wel. Hij had nooit zo stom moeten zijn om zich op die manier te laten fotograferen. Dit kan zelfs de beste politicus de kop kosten, ongeacht of het terecht is of niet.quote:Op maandag 11 april 2005 09:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Die foto's waren inderdaad niet nodig geweest, al pasten ze wel bij het thema over de symbolen. Maar meneer Smit is er uiteindelijk toch zelf verantwoordelijk voor.
Ik zeg ook niet dat het een groot complot van de media is. Zoals al vaker gezegd ben ik namelijk helemaal niet zo van de linkse complottheorieën. Ik zeg alleen dat deze uitzending helemaal opgezet is met het doel Smit op een wat makkelijke, goedkope manier een hak te zetten.quote:Zie nou niet overal complotten in joh, het belooft een mooie dag te worden
Die foto's waren niet eens nodig om Robbie het veld te doen ruimen, kun je nagaan!quote:Op maandag 11 april 2005 09:36 schreef more het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd jammer dat er geen foto's zijn gemaakt toen Rob Oudkerk zich op straat liet pijpen door een heroinehoertje!
Helaas werkt het zo niet in de politiek, waar image een groot deel van je standpunten ondersteunt.quote:Met andere woorden het gaat er niet om, of er iets uitlekt of dat er foto's van zijn, maar hoe iemand werkelijk is. En dan valt Smit wel mee.
Je vindt hem een homo.quote:Op maandag 11 april 2005 09:44 schreef Lemmeb het volgende:
Het zou natuurlijk wel zo moeten zijn. Maar ik stem ook niet op Wouter Bos, ongeacht zijn standpunten, omdat ik hem een zwakke, sentimentele, typische PvdA-achtige uitstraling vind hebben. Ik heb daar een ander woord voor, maar dat laat ik maar even achterwege.
Inderdaad, naar goed Delfts taalgebruik.quote:
Rustig maar, dat weten we heus welquote:
Exactquote:Op maandag 11 april 2005 10:03 schreef Puur het volgende:
Michiel Smit is zo dom dat je hem rustig zijn woord kunt laten doen. Helaas moest Nova zonodig een poging doen Smit onderuit te halen en dit leverde tenenkrommende TV op. Die burgemeester van Purmerend was zó fout! "Ik zal je even uitleggen hoe dat zit..." Donder een eind op vent! En dan Clairy en Paul die continu probeerden Smit onderuit te halen. Dat doet hij zelf wel hoor...
Rouvoet was de enige die het een beetje begreep.
Ik vind hem een beetje een Willem-Alexander uitstraling hebben, alleen dan nog erger. Inderdaad ook homo dusquote:Op maandag 11 april 2005 10:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, en lekker ding Smit ook natuurlijk![]()
Hij is een krusing tussen een peer en een witte neger.quote:Op maandag 11 april 2005 10:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje een Willem-Alexander uitstraling hebben, alleen dan nog erger. Inderdaad ook homo dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |