abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2005 @ 08:49:31 #226
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26140170
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:44 schreef aryan8 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik dacht meteen aan Hans Alders, de sociaaldemocratische Commissatis van de Koningin met de vele bijbaantjes die nogal wat kilometers met een door de provincie betaalde auto met chauffeur verreed.
Da's een PvdA'er. Dus zijn status is evident: we waren er al over uit dat elke PvdA'er een schande is voor zichzelf en voor het volk .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_26140213
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:44 schreef aryan8 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik dacht meteen aan Hans Alders, de sociaaldemocratische Commissatis van de Koningin met de vele bijbaantjes die nogal wat kilometers met een door de provincie betaalde auto met chauffeur verreed.
Het kinderlied "Snie Sna Snappie Schnabbel Schnabbel Snap" zou wel goede zaken gedaan hebben tijdens de vele autoritjes.
pi_26140236
quote:
Op maandag 11 april 2005 07:59 schreef Lemmeb het volgende:
Afijn, de hele uitzending leek puur en alleen opgezet om Smit een hak te zettenonervaren voor.
Goed he
  maandag 11 april 2005 @ 09:05:16 #229
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26140352
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Goed he
M'n quote, wat doe je
  maandag 11 april 2005 @ 09:12:22 #230
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26140448
quote:
Op maandag 11 april 2005 08:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Goed he
De poging is inderdaad goed geslaagd, als dat tenminste is wat je bedoelt. Ik vind het erg kinderachtig, en journalistiek gezien van geen enkel niveau. Magoed, wie ben ik.

Al kwam die PvdA-burgemeester er ook niet zonder kleerscheuren vanaf, wat deze persoon (itt Smit) wel volledig aan zichzelf te wijten had.

Wel ben ik zeer verheugd om te lezen dat jij nu eindelijk volmondig toegeeft dat de media inderdaad verre van objectief zijn. Een grote stap in de goede richting mijns inziens .
pi_26140503
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:12 schreef Lemmeb het volgende:
Wel ben ik zeer verheugd om te lezen dat jij nu eindelijk volmondig toegeeft dat de media inderdaad verre van objectief zijn. Een grote stap in de goede richting mijns inziens .
Hou toch op man. Smit kreeg alle ruimte te zeggen wat hij wilde zeggen en het applaus van zijn apekoppen in ontvangst te nemen. Hij kwam er zelf niet aan te pas en werd inderdaad kritisch bevraagd, net als de andere gasten aan tafel. Maar plaats hem vooral in de slachtofferrol, dat wil hij graag.

Meneer Smit was erg blij met de uitzending, gezien zijn persbericht
  maandag 11 april 2005 @ 09:24:16 #232
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26140651
quote:
Op zondag 10 april 2005 23:02 schreef Landmass het volgende:

[..]

hulde
*proest* ... er hebben 3 mensen gebeld zeker.
pi_26140685
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Ga maar even naar je CDJA-dag joh. Samen gezang 34 repeteren en vervolgens weer het gezin aanbidden
Wat is er mis met het gezin? Ik vind mijn gezin het mooiste wat er is!
  maandag 11 april 2005 @ 09:26:53 #234
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26140702
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Hou toch op man. Smit kreeg alle ruimte te zeggen wat hij wilde zeggen en het applaus van zijn apekoppen in ontvangst te nemen. Hij kwam er zelf niet aan te pas en werd inderdaad kritisch bevraagd, net als de andere gasten aan tafel. Maar plaats hem vooral in de slachtofferrol, dat wil hij graag.

Meneer Smit was erg blij met de uitzending, gezien zijn persbericht
Waarom koppel je dit aan de quote over mijn verheugenis naar aanleiding van jouw water bij de wijn

Eeuwenoude foto's tonen van Smit en zijn vrinden heeft heel weinig met kritische bevraging te maken. Het was ook zo duidelijk dat die foto's per se getoond moesten worden, het lag er allemaal zo dik bovenop .
pi_26140773
Michiel Smit had natuurlijk wel gelijk toen hij zei dat rechtse nederlandse jongeren meteen keihard aangepakt worden, terwijl bijvoorbeeld Cohen laatst nog zei niets te kunnen doen toen Marrokaanse jongeren een gezin hadden weggetreiterd.
Smit zou (net als ik), dus graag zien dat ook dat tuig flink aangepakt wordt.
pi_26140790
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:26 schreef Lemmeb het volgende:
Eeuwenoude foto's tonen van Smit en zijn vrinden heeft heel weinig met kritische bevraging te maken. Het was ook zo duidelijk dat die foto's per se getoond moesten worden, het lag er allemaal zo dik bovenop .
Die foto's waren inderdaad niet nodig geweest, al pasten ze wel bij het thema over de symbolen. Maar meneer Smit is er uiteindelijk toch zelf verantwoordelijk voor.

Zie nou niet overal complotten in joh, het belooft een mooie dag te worden
  maandag 11 april 2005 @ 09:34:02 #237
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26140826
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:30 schreef more het volgende:
Michiel Smit had natuurlijk wel gelijk toen hij zei dat rechtse jongeren meteen keihard aangepakt worden, terwijl bijvoorbeeld Cohen laatst nog zei niets te kunnen doen toen Marrokaanse jongeren een gezin hadden weggetreiterd.
Smit zou (net als ik), dus graag zien dat ook dat tuig flink aangepakt wordt.
Natuurlijk had hij gelijk.

Maar zijn mi harde (maar ook wat goedkope) houding tov allochtonen is voor mij echt bij lange na niet genoeg om ooit op hem te stemmen.
pi_26140878
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Die foto's waren inderdaad niet nodig geweest, al pasten ze wel bij het thema over de symbolen. Maar meneer Smit is er uiteindelijk toch zelf verantwoordelijk voor.

Ik vind het nog altijd jammer dat er geen foto's zijn gemaakt toen Rob Oudkerk zich op straat liet pijpen door een heroinehoertje!

Met andere woorden het gaat er niet om, of er iets uitlekt of dat er foto's van zijn, maar hoe iemand werkelijk is. En dan valt Smit wel mee.
pi_26140895
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:36 schreef more het volgende:
En dan valt Smit wel mee.
  maandag 11 april 2005 @ 09:39:27 #240
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26140921
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat klopt natuurlijk wel. Hij had nooit zo stom moeten zijn om zich op die manier te laten fotograferen. Dit kan zelfs de beste politicus de kop kosten, ongeacht of het terecht is of niet.

En dat is ook precies wat ik bedoel met dat hij te jong en onervaren is.
quote:
Ik zeg ook niet dat het een groot complot van de media is. Zoals al vaker gezegd ben ik namelijk helemaal niet zo van de linkse complottheorieën. Ik zeg alleen dat deze uitzending helemaal opgezet is met het doel Smit op een wat makkelijke, goedkope manier een hak te zetten.

En dat is gewoon jammer, want met echte argumenten heb je hem imo ook zo in de hoek. En dat maakt zoveel meer indruk. Van die 'echte argumenten' heb ik echter weinig teruggezien, met uitzondering van Rouvoet die er nog wat van probeerde te maken.
  maandag 11 april 2005 @ 09:44:30 #241
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26141000
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:36 schreef more het volgende:

[..]

Ik vind het nog altijd jammer dat er geen foto's zijn gemaakt toen Rob Oudkerk zich op straat liet pijpen door een heroinehoertje!
Die foto's waren niet eens nodig om Robbie het veld te doen ruimen, kun je nagaan!
quote:
Met andere woorden het gaat er niet om, of er iets uitlekt of dat er foto's van zijn, maar hoe iemand werkelijk is. En dan valt Smit wel mee.
Helaas werkt het zo niet in de politiek, waar image een groot deel van je standpunten ondersteunt.

Het zou natuurlijk wel zo moeten zijn. Maar ik stem ook niet op Wouter Bos, ongeacht zijn standpunten, omdat ik hem een zwakke, sentimentele, typische PvdA-achtige uitstraling vind hebben. Ik heb daar een ander woord voor, maar dat laat ik maar even achterwege.
  maandag 11 april 2005 @ 09:56:29 #242
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26141269
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:44 schreef Lemmeb het volgende:
Het zou natuurlijk wel zo moeten zijn. Maar ik stem ook niet op Wouter Bos, ongeacht zijn standpunten, omdat ik hem een zwakke, sentimentele, typische PvdA-achtige uitstraling vind hebben. Ik heb daar een ander woord voor, maar dat laat ik maar even achterwege.
Je vindt hem een homo.
  maandag 11 april 2005 @ 09:57:24 #243
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26141287
quote:
Op maandag 11 april 2005 09:56 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Je vindt hem een homo.
Inderdaad, naar goed Delfts taalgebruik.
pi_26141357
IK ben hier de homo
  maandag 11 april 2005 @ 10:01:50 #245
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26141390
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:00 schreef SCH het volgende:
IK ben hier de homo
Rustig maar, dat weten we heus wel .
pi_26141414
Michiel Smit is zo dom dat je hem rustig zijn woord kunt laten doen. Helaas moest Nova zonodig een poging doen Smit onderuit te halen en dit leverde tenenkrommende TV op. Die burgemeester van Purmerend was zó fout! "Ik zal je even uitleggen hoe dat zit..." Donder een eind op vent! En dan Clairy en Paul die continu probeerden Smit onderuit te halen. Dat doet hij zelf wel hoor...
Rouvoet was de enige die het een beetje begreep.
  maandag 11 april 2005 @ 10:04:34 #247
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26141435
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:03 schreef Puur het volgende:
Michiel Smit is zo dom dat je hem rustig zijn woord kunt laten doen. Helaas moest Nova zonodig een poging doen Smit onderuit te halen en dit leverde tenenkrommende TV op. Die burgemeester van Purmerend was zó fout! "Ik zal je even uitleggen hoe dat zit..." Donder een eind op vent! En dan Clairy en Paul die continu probeerden Smit onderuit te halen. Dat doet hij zelf wel hoor...
Rouvoet was de enige die het een beetje begreep.
Exact . Precies zo zie ik het ook.

Die burgemeester .
pi_26141455
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Rustig maar, dat weten we heus wel .
Oh ja, en lekker ding Smit ook natuurlijk
  maandag 11 april 2005 @ 10:10:09 #249
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26141541
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh ja, en lekker ding Smit ook natuurlijk
Ik vind hem een beetje een Willem-Alexander uitstraling hebben, alleen dan nog erger. Inderdaad ook homo dus .
pi_26141570
quote:
Op maandag 11 april 2005 10:10 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik vind hem een beetje een Willem-Alexander uitstraling hebben, alleen dan nog erger. Inderdaad ook homo dus .
Hij is een krusing tussen een peer en een witte neger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')