Ik vond zijn vraag "waarom geen bezoek aan de Lonsdale-jongeren" wel een terechte vraag. De burgemeester weigerde hem te ontvangen omdat Smit er alleen om de publiciteit zou komen en hij niets met regionale problemen te maken heeft. Op de vraag waarom hij Bos de dag erna wel ontving gaf de burgemeester geen antwoord.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:39 schreef Bevo103 het volgende:
[...]
Ook gisteren kwam Michiel niet verder dan het volledig uitgekauwde cliche van PvdA-burgemeesters die thee drinken bij Marokkanen.
True. Smit is een belabberd debater. Maar dat zie ik als een pluspunt.quote:Zijn tegenstanders in het debat, met name André Rouvoet maar ook burgemeester Verbeek van Purmerend, overklasten hem op alle fronten: inhoud, argumenten, debatvaardigheid en fatsoen.
In de reportage die bij NOVA vertoond werd leek het erop dat het opzoeken van de jongeren onderdeel van zijn bezoek was. In de uitzending vertelde Smit dat het juist de NOVA medewerkers waren die hem erop wezen dat daar Lonsdale jongeren rondliepen en voorstelde daar heen te gaan. Niet echt netjes. Ik vond het zelfs tegen het manipulatieve aan. Niet nodig ook want de rest van de reportage was, ook zonder klungelig melodietje, behoorlijk genant.quote:We zagen hem op een winderig pleintje wachten op Lonsdale-jongeren, die -helaas voor Michiel- zich niet vertoonden.
Daar deed het mij ook aan denken ja. Je kan er haast geen persiflage van maken omdat die man al bijna een karikatuur is.quote:We zagen drie treurige, kansloze mannen, tevergeefs op zoek naar erkenning in Limburg. Het was zo triest dat het geestig werd. Hier kan geen Koot & Bie tegenop.
Dat niet, maar burgemeesters die hem weigeren te ontvangen en, zoals laatst in Amsterdam, een halve AFA-knokploeg die hem opwacht zijn natuurlijk niet "eerlijk" te noemen.quote:En laat niemand aankomen met het onzinnige verhaal dat Michiel geen eerlijke kans krijgt van de media. Michiel doet het zichzelf aan, is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Niemand zegt dat hij zonder argumenten bij Nova moet gaan zitten, niemand zegt dat hij een cameraploeg moet dulden bij een zinloos bezoekje aan Venray.
Ik wacht op het domme...quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:51 schreef kastanova het volgende:
"Ja, ze stinken" of het aloude "Ze pakken ons banen af"
Dat was ook een bespottelijke vraag. Een burgemeester mag zelf bepalen wie hij wil ontvangen. Het lijkt me gerechtvaardigd dat een burgemeester niet iemand van de NCPN of NR ontvangt maar wel Bos of Van Artsen. Smit gebruikt dit soort dingen voortdurend om zijn slachtofferrol te vergroten. Hij probeerde zich ook voortdurend in die positie te manouvreren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:51 schreef sizzler het volgende:
De burgemeester weigerde hem te ontvangen omdat Smit er alleen om de publiciteit zou komen en hij niets met regionale problemen te maken heeft. Op de vraag waarom hij Bos de dag erna wel ontving gaf de burgemeester geen antwoord.
En jij gelooft Smit op zijn dikke lippen?quote:In de reportage die bij NOVA vertoond werd leek het erop dat het opzoeken van de jongeren onderdeel van zijn bezoek was. In de uitzending vertelde Smit dat het juist de NOVA medewerkers waren die hem erop wezen dat daar Lonsdale jongeren rondliepen en voorstelde daar heen te gaan. Niet echt netjes. Ik vond het zelfs tegen het manipulatieve aan. Niet nodig ook want de rest van de reportage was, ook zonder klungelig melodietje, behoorlijk genant.
Hij vindt het heerlijk volgens mij, hij kan het goed gebruiken.quote:Dat niet, maar burgemeesters die hem weigeren te ontvangen en, zoals laatst in Amsterdam, een halve AFA-knokploeg die hem opwacht zijn natuurlijk niet "eerlijk" te noemen.
Rouvoet knuffelt ook al met bomen?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:58 schreef BrauN het volgende:
Hij werd in NOVA trouwens wel van alle kanten aangevallen door boomknuffelende types, dus het was geen eerlijke strijd.
Je zou haast gaan denken dat het aan het gedachtengoed ligtquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:51 schreef kastanova het volgende:
Tja, dat vind ik altijd zo jammer van mensen met een dergelijk gedachtengoed; ze zijn zo dom als stront.
Die heeft hij daar niet neer gezet, dat waren gewoon verstandige mensen die Smit's uitspraken op de juiste waarde schatten en inzien dat hij best vaak gelijk heeft, terwijl de massa dat niet ziet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Rouvoet knuffelt ook al met bomen?
Smit was de enige die wat handlangers in de zaal had gezet die begonnen te klappen als hij een anti-buitenlander opmerking maakte.
Waarom is dat een bespottelijke vraag? Als iemand mij als politicus zou weigeren te ontvangen en een andere politicus niet dan zou ik ook wel willen weten waarom.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was ook een bespottelijke vraag. Een burgemeester mag zelf bepalen wie hij wil ontvangen. Het lijkt me gerechtvaardigd dat een burgemeester niet iemand van de NCPN of NR ontvangt maar wel Bos of Van Artsen. Smit gebruikt dit soort dingen voortdurend om zijn slachtofferrol te vergroten. Hij probeerde zich ook voortdurend in die positie te manouvreren.
Het werd iig niet tegengesproken.quote:En jij gelooft Smit op zijn dikke lippen?
Mwoah. Ik denk dat hij het eerder kan gebruiken dat hij ook daadwerkelijk met die mensen praat en laat zien dat hij er voor wil knokken. Nu blijven het mislukte pogingen.quote:Hij vindt het heerlijk volgens mij, hij kan het goed gebruiken.
SCH denkt sinds zijn LOI-cursus Psychologie van iedereen te weten wat de diepste motieven en gedachten zijn. Da's op zich niets nieuws.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:08 schreef sizzler het volgende:
Je lijkt wel precies te weten wat Smit vindt en weet trouwens. Ken je hem?![]()
Dat deed hij niet. Hij hing een klaagzang op. De burgemeester aan wie hij het kon vragen, zat er niet bij.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarom is dat een bespottelijke vraag? Als iemand mij als politicus zou weigeren te ontvangen en een andere politicus niet dan zou ik ook wel willen weten waarom.
Dus Smit laat zich zo gemakkelijk manipuleren?quote:Het werd iig niet tegengesproken.
Dan moet hij beter zijn best doen, hij blijft halfslachtig. Gaat niet in op de vraag voor welke mensen hij staat.quote:Mwoah. Ik denk dat hij het eerder kan gebruiken dat hij ook daadwerkelijk met die mensen praat en laat zien dat hij er voor wil knokken. Nu blijven het mislukte pogingen.
Hij is meer uit jouw kringen hoor, die ontkennen dat allochtonen problemen hebben bij sollicitaties en zo.quote:Je lijkt wel precies te weten wat Smit vindt en weet trouwens. Ken je hem?![]()
Ga maar even naar je CDJA-dag joh. Samen gezang 34 repeteren en vervolgens weer het gezin aanbiddenquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
SCH denkt sinds zijn LOI-cursus Psychologie van iedereen te weten wat de diepste motieven en gedachten zijn. Da's op zich niets nieuws..
Zoals jij bij de nationale ouderenomroep NCRV doet, bedoel je?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:12 schreef SCH het volgende:
Ga maar even naar je CDJA-dag joh. Samen gezang 34 repeteren en vervolgens weer het gezin aanbidden![]()
Dat ook.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
Het is gewoon opvallend hoe vaak jij exact denkt te weten wat motieven van anderen zijn. Net ook weer: Wilders zou in feite exact hetzelfde denken als Smit. Helderziend ben je.
Zoals jij 'omfloerst' het in brand steken van een gemeentehuis goedkeurt, bedoel je?quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:21 schreef SCH het volgende:
Dat ook.
Maar je zou ook gewoon kunnen lezen wat ze beogen en wat hun uitgangspunten zijn. De een verpakt het iets omfloerster dan de ander. Je hoeft echt geen helderziende te zijn om de overeenkomsten te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |