abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26096875
Dat Michiel geen inhoud heeft, laat hij voortdurend merken. Hij valt telkens door de mand door geen vragen te kunnen beantwoorden over zijn gehengel in de extreem-rechtse vijver. Gisteren stelde André Rouvoet hem dezelfde vragen, en weer stond Michiel met een mond vol tanden.

Ook gisteren kwam Michiel niet verder dan het volledig uitgekauwde cliche van PvdA-burgemeesters die thee drinken bij Marokkanen. Zijn tegenstanders in het debat, met name André Rouvoet maar ook burgemeester Verbeek van Purmerend, overklasten hem op alle fronten: inhoud, argumenten, debatvaardigheid en fatsoen.

En dan die eeuwige bezoekjes van Michiel aan plaatsen in Nederland waar multiculturele opstootjes plaatsvinden. In een reportage zagen we Smit, vergezeld door twee man, alle drie gesierd met een fijne rood-wit-blauwe stropdas, naar Venray togen om daar de boodschap van Nieuw Rechts te verkondigen. We zagen hem een gemeente-ambtenaar te woord staan die met frisse tegenzin "namens de burgemeester" een boekje in ontvangst nam. We zagen hem op een winderig pleintje wachten op Lonsdale-jongeren, die -helaas voor Michiel- zich niet vertoonden.
We zagen drie treurige, kansloze mannen, tevergeefs op zoek naar erkenning in Limburg. Het was zo triest dat het geestig werd. Hier kan geen Koot & Bie tegenop.

Toen Michiel beweerde niets met neo-nazi's te hebben, werd hij maar weer eens fijntjes geconfronteerd met de beruchte foto's waarop hij bij een feestje van neo-nazi-vriendjes gezellig poseert met een nazihelm en white power-vlag. Meer foto's zijn te viden op:

http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/

Michiel heeft de hele Nova-uitzending door met een griezelige glimlach aan tafel gezeten. Waarschijnlijk had iemand hem ingefluisterd dat dat sterk overkomt. Michiel vergat dat het juist een beetje dom overkomt om te blijven lachen wanneer je live op tv gefileerd wordt.

En laat niemand aankomen met het onzinnige verhaal dat Michiel geen eerlijke kans krijgt van de media. Michiel doet het zichzelf aan, is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Niemand zegt dat hij zonder argumenten bij Nova moet gaan zitten, niemand zegt dat hij een cameraploeg moet dulden bij een zinloos bezoekje aan Venray.
pi_26097005
Maar wat is nu het nieuws? Of de achtergronden? Dit is toch al meerdere keren helemaal uitgekauwd?
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:49:55 #3
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26097116
Ach, je moet klein beginnen.
pi_26097136
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:39 schreef Bevo103 het volgende:
[...]

Ook gisteren kwam Michiel niet verder dan het volledig uitgekauwde cliche van PvdA-burgemeesters die thee drinken bij Marokkanen.
Ik vond zijn vraag "waarom geen bezoek aan de Lonsdale-jongeren" wel een terechte vraag. De burgemeester weigerde hem te ontvangen omdat Smit er alleen om de publiciteit zou komen en hij niets met regionale problemen te maken heeft. Op de vraag waarom hij Bos de dag erna wel ontving gaf de burgemeester geen antwoord.
quote:
Zijn tegenstanders in het debat, met name André Rouvoet maar ook burgemeester Verbeek van Purmerend, overklasten hem op alle fronten: inhoud, argumenten, debatvaardigheid en fatsoen.
True. Smit is een belabberd debater. Maar dat zie ik als een pluspunt.
quote:
We zagen hem op een winderig pleintje wachten op Lonsdale-jongeren, die -helaas voor Michiel- zich niet vertoonden.
In de reportage die bij NOVA vertoond werd leek het erop dat het opzoeken van de jongeren onderdeel van zijn bezoek was. In de uitzending vertelde Smit dat het juist de NOVA medewerkers waren die hem erop wezen dat daar Lonsdale jongeren rondliepen en voorstelde daar heen te gaan. Niet echt netjes. Ik vond het zelfs tegen het manipulatieve aan. Niet nodig ook want de rest van de reportage was, ook zonder klungelig melodietje, behoorlijk genant.
quote:
We zagen drie treurige, kansloze mannen, tevergeefs op zoek naar erkenning in Limburg. Het was zo triest dat het geestig werd. Hier kan geen Koot & Bie tegenop.
Daar deed het mij ook aan denken ja. Je kan er haast geen persiflage van maken omdat die man al bijna een karikatuur is.
quote:
En laat niemand aankomen met het onzinnige verhaal dat Michiel geen eerlijke kans krijgt van de media. Michiel doet het zichzelf aan, is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Niemand zegt dat hij zonder argumenten bij Nova moet gaan zitten, niemand zegt dat hij een cameraploeg moet dulden bij een zinloos bezoekje aan Venray.
Dat niet, maar burgemeesters die hem weigeren te ontvangen en, zoals laatst in Amsterdam, een halve AFA-knokploeg die hem opwacht zijn natuurlijk niet "eerlijk" te noemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door sizzler op 09-04-2005 15:02:47 ]
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_26097151
Tja, dat vind ik altijd zo jammer van mensen met een dergelijk gedachtengoed; ze zijn zo dom als stront .
Ik schaam me telkens weer dood als ik zo'n willekeurige nationalist voor de camera's hoor uitleggen waarom hij een hekel heeft aan allochtonen...

"Ja, ze stinken" of het aloude "Ze pakken ons banen af"

Mên...
I was an atheist until I realized I was God
pi_26097267
quote:
http://www.geenstijl.nl/paginas/michielsmit/
LOL
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 april 2005 @ 14:57:40 #7
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_26097277
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:51 schreef kastanova het volgende:

Ik wacht op het domme...
  zaterdag 9 april 2005 @ 14:58:55 #8
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26097299
Hij werd in NOVA trouwens wel van alle kanten aangevallen door boomknuffelende types, dus het was geen eerlijke strijd.
pi_26097333
Hoezo pakken ze banen af?
Ze worden toch bij alle sollicitaties geweigerd, en hebben allemaal een uitkering? .

Verwarrend...
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:02:46 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26097372
1 tegen 4 en hij heeft zich behoorlijk weten te weren vond ik. hij werd ook wel erg vaak geïnterumpeerd, iets dat ik aan twee kanten te verwijten vind.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Eindredactie Games zaterdag 9 april 2005 @ 15:03:20 #11
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_26097384
die man izjn lippen heeft ie soms negerbloed in zich?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_26097386
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:51 schreef sizzler het volgende:
De burgemeester weigerde hem te ontvangen omdat Smit er alleen om de publiciteit zou komen en hij niets met regionale problemen te maken heeft. Op de vraag waarom hij Bos de dag erna wel ontving gaf de burgemeester geen antwoord.
Dat was ook een bespottelijke vraag. Een burgemeester mag zelf bepalen wie hij wil ontvangen. Het lijkt me gerechtvaardigd dat een burgemeester niet iemand van de NCPN of NR ontvangt maar wel Bos of Van Artsen. Smit gebruikt dit soort dingen voortdurend om zijn slachtofferrol te vergroten. Hij probeerde zich ook voortdurend in die positie te manouvreren.
quote:
In de reportage die bij NOVA vertoond werd leek het erop dat het opzoeken van de jongeren onderdeel van zijn bezoek was. In de uitzending vertelde Smit dat het juist de NOVA medewerkers waren die hem erop wezen dat daar Lonsdale jongeren rondliepen en voorstelde daar heen te gaan. Niet echt netjes. Ik vond het zelfs tegen het manipulatieve aan. Niet nodig ook want de rest van de reportage was, ook zonder klungelig melodietje, behoorlijk genant.
En jij gelooft Smit op zijn dikke lippen?
quote:
Dat niet, maar burgemeesters die hem weigeren te ontvangen en, zoals laatst in Amsterdam, een halve AFA-knokploeg die hem opwacht zijn natuurlijk niet "eerlijk" te noemen.
Hij vindt het heerlijk volgens mij, hij kan het goed gebruiken.
  Eindredactie Games zaterdag 9 april 2005 @ 15:03:44 #13
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_26097392
en rotterdam en amsterdam zijn klein marokko
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_26097397
Hij had ooit een profiel op www.gay.nl .
pi_26097407
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:58 schreef BrauN het volgende:
Hij werd in NOVA trouwens wel van alle kanten aangevallen door boomknuffelende types, dus het was geen eerlijke strijd.
Rouvoet knuffelt ook al met bomen?
Smit was de enige die wat handlangers in de zaal had gezet die begonnen te klappen als hij een anti-buitenlander opmerking maakte.
pi_26097428
quote:
Tja, dat vind ik altijd zo jammer van mensen met een dergelijk gedachtengoed; ze zijn zo dom als stront .
Je zou haast gaan denken dat het aan het gedachtengoed ligt
  zaterdag 9 april 2005 @ 15:08:12 #17
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26097491
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Rouvoet knuffelt ook al met bomen?
Smit was de enige die wat handlangers in de zaal had gezet die begonnen te klappen als hij een anti-buitenlander opmerking maakte.
Die heeft hij daar niet neer gezet, dat waren gewoon verstandige mensen die Smit's uitspraken op de juiste waarde schatten en inzien dat hij best vaak gelijk heeft, terwijl de massa dat niet ziet.
pi_26097500
Smit is een wat eerlijker versie van Wilders, dat dan weer wel. Smit zegt wat Wilders denkt en beide hanteren de slachtofferstrategie.
pi_26097507
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat was ook een bespottelijke vraag. Een burgemeester mag zelf bepalen wie hij wil ontvangen. Het lijkt me gerechtvaardigd dat een burgemeester niet iemand van de NCPN of NR ontvangt maar wel Bos of Van Artsen. Smit gebruikt dit soort dingen voortdurend om zijn slachtofferrol te vergroten. Hij probeerde zich ook voortdurend in die positie te manouvreren.
Waarom is dat een bespottelijke vraag? Als iemand mij als politicus zou weigeren te ontvangen en een andere politicus niet dan zou ik ook wel willen weten waarom.
quote:
En jij gelooft Smit op zijn dikke lippen?
Het werd iig niet tegengesproken.
quote:
Hij vindt het heerlijk volgens mij, hij kan het goed gebruiken.
Mwoah. Ik denk dat hij het eerder kan gebruiken dat hij ook daadwerkelijk met die mensen praat en laat zien dat hij er voor wil knokken. Nu blijven het mislukte pogingen.

Je lijkt wel precies te weten wat Smit vindt en weet trouwens. Ken je hem?
pi_26097562
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:08 schreef sizzler het volgende:

SCH denkt sinds zijn LOI-cursus Psychologie van iedereen te weten wat de diepste motieven en gedachten zijn. Da's op zich niets nieuws. .
pi_26097582
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:08 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waarom is dat een bespottelijke vraag? Als iemand mij als politicus zou weigeren te ontvangen en een andere politicus niet dan zou ik ook wel willen weten waarom.
Dat deed hij niet. Hij hing een klaagzang op. De burgemeester aan wie hij het kon vragen, zat er niet bij.
quote:
Het werd iig niet tegengesproken.
Dus Smit laat zich zo gemakkelijk manipuleren?
quote:
Mwoah. Ik denk dat hij het eerder kan gebruiken dat hij ook daadwerkelijk met die mensen praat en laat zien dat hij er voor wil knokken. Nu blijven het mislukte pogingen.
Dan moet hij beter zijn best doen, hij blijft halfslachtig. Gaat niet in op de vraag voor welke mensen hij staat.
quote:
Hij is meer uit jouw kringen hoor, die ontkennen dat allochtonen problemen hebben bij sollicitaties en zo.
pi_26097602
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:10 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

SCH denkt sinds zijn LOI-cursus Psychologie van iedereen te weten wat de diepste motieven en gedachten zijn. Da's op zich niets nieuws. .
Ga maar even naar je CDJA-dag joh. Samen gezang 34 repeteren en vervolgens weer het gezin aanbidden
pi_26097719
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:12 schreef SCH het volgende:

Ga maar even naar je CDJA-dag joh. Samen gezang 34 repeteren en vervolgens weer het gezin aanbidden
Zoals jij bij de nationale ouderenomroep NCRV doet, bedoel je? .

Het is gewoon opvallend hoe vaak jij exact denkt te weten wat motieven van anderen zijn. Net ook weer: Wilders zou in feite exact hetzelfde denken als Smit. Helderziend ben je.
pi_26097824
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:17 schreef DennisMoore het volgende:
Het is gewoon opvallend hoe vaak jij exact denkt te weten wat motieven van anderen zijn. Net ook weer: Wilders zou in feite exact hetzelfde denken als Smit. Helderziend ben je.
Dat ook.

Maar je zou ook gewoon kunnen lezen wat ze beogen en wat hun uitgangspunten zijn. De een verpakt het iets omfloerster dan de ander. Je hoeft echt geen helderziende te zijn om de overeenkomsten te vinden.
pi_26097954
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:21 schreef SCH het volgende:

Dat ook.

Maar je zou ook gewoon kunnen lezen wat ze beogen en wat hun uitgangspunten zijn. De een verpakt het iets omfloerster dan de ander. Je hoeft echt geen helderziende te zijn om de overeenkomsten te vinden.
Zoals jij 'omfloerst' het in brand steken van een gemeentehuis goedkeurt, bedoel je? .
Jij ziet in iedere discussietegenstander een xenofoob en liefst ook racist.
pi_26098046
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat deed hij niet. Hij hing een klaagzang op. De burgemeester aan wie hij het kon vragen, zat er niet bij.
De burgemeester die tegenover hem zat had hem toch niet ontvangen?
quote:
Dus Smit laat zich zo gemakkelijk manipuleren?
Hoe laat Smit zich manipuleren?

Hij is in een plaats. Nova medewerkers stellen voor naar jongeren te gaan die daar altijd rondhangen, die zijn er niet dus gaan ze weer weg.
quote:
Dan moet hij beter zijn best doen, hij blijft halfslachtig. Gaat niet in op de vraag voor welke mensen hij staat.
Hoe kan hij "beter zijn best doen" als hij wordt opgewacht door 40 AFA's? Als Cohen met Marokkanen wil spreken en hij wordt weggejaagd door 40 rechtsextremisten, dan wordt die dan toch ook tegen gewerkt? Waarom wil je dat niet erkennen?
quote:
Hij is meer uit jouw kringen hoor, die ontkennen dat allochtonen problemen hebben bij sollicitaties en zo.
Je hebt blijkbaar geen idee wat mijn kringen zijn.
pi_26098125
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:28 schreef sizzler het volgende:

[..]

De burgemeester die tegenover hem zat had hem toch niet ontvangen?
Die was van Purmerend en daar was Smit niet geweest toch? Die burgemeester zei dat hij hem op zijn beurt ook zou hebben ontvangen inderdaad.
quote:
Hoe kan hij "beter zijn best doen" als hij wordt opgewacht door 40 AFA's? Als Cohen met Marokkanen wil spreken en hij wordt weggejaagd door 40 rechtsextremisten, dan wordt die dan toch ook tegen gewerkt? Waarom wil je dat niet erkennen?
Gebruikt Cohen het daarna ook in ieder gesprek? Smit wordt zeer terecht weggejaagd imo.
quote:
Je hebt blijkbaar geen idee wat mijn kringen zijn.
En jij niet van de mijne.
pi_26098493
Michiel Smit heb ik nooit serieus genomen..
al vind ik de foto's een beetje uit z'n verband gerukt, hij zit er met de foute mensen en nog foutere vlaggen (white pride.. omg net zoiets doms als gaypride). maar wat is er mis dat iemand een biertje drinkt met partijgenoten/ kiezers etc? tis ook maar een mens.
pi_26098517
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:31 schreef SCH het volgende:

[...]

Gebruikt Cohen het daarna ook in ieder gesprek?
Nee, ik gebruik het als een argument om aan te tonen dat hij niet altijd even eerlijk behandeld wordt.
quote:
Smit wordt zeer terecht weggejaagd imo.
Want? Waarom mag een politicus geen werkbezoek afleggen? Verdonk gaat toch ook naar Venray om te praten met betrokkenen? Cohen gaat toch ook op bezoek? Zelfs de Koningin doet het!
quote:
En jij niet van de mijne.
Waar zeg ik dat dan?
pi_26098620
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:41 schreef sizzler het volgende:

[..]

Nee, ik gebruik het als een argument om aan te tonen dat hij niet altijd even eerlijk behandeld wordt.
Dat kan je voor iedere politicus zeggen denk ik.
pi_26098753
Wat is dat toch een ontzettende kneus die Smit.

Smit "daar heb je problemen, daar is klein Turkije en...blabla"
Presentatrice: "Heeft u daar onderzoek naar gedaan"
Smit "Nee dat heb ik gehoord"

En daar naast is het dragen van een hakenkruis net zo aanstootgevend als een hoofddoek (aldus Smit).

Entertainment ! Hou me op de hoogte wanneer dit creatuur weer een performance gaat doen op TV
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_26099059
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat kan je voor iedere politicus zeggen denk ik.
Iedere politicus wordt weggejaagd als hij / zij een buurtbezoek af wil leggen? Heb je daar recente voorbeelden van?

En waar zeg ik dan wat over jouw kringen?
pi_26099130
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:59 schreef sizzler het volgende:

[..]

Iedere politicus wordt weggejaagd als hij / zij een buurtbezoek af wil leggen? Heb je daar recente voorbeelden van?
Veel politici hebben te maken met demonstraties of lieden die ze proberen tegen te houden, of tegen te werken. HOe extremer de politicus, hoe extremer de tegenwerking.
quote:
En waar zeg ik dan wat over jouw kringen?
Jij vraagt je af of ik Smit ken, het lijkt mij logischer dat jij hem eerder zal treffen.
pi_26099330
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 16:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij vraagt je af of ik Smit ken,
Je schijnt veel van hem te weten. Dus ofwel heb je iets van hem gelezen of gezien, ofwel heb je hem gesproken. Waarom niet? Je hebt toch wel vaker politici geïnterviewd? Waarom dan opeens een beschuldiging over mijn "kringen"? Of:
quote:
het lijkt mij logischer dat jij hem eerder zal treffen.
pi_26099415
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:41 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waarom mag een politicus geen werkbezoek afleggen? Verdonk gaat toch ook naar Venray om te praten met betrokkenen? Cohen gaat toch ook op bezoek? Zelfs de Koningin doet het!
[..]
SCH?
pi_26099533
Wat een ongelovelijke slechte prater. En dan doel ik op de inhoud, het enige lose argument naar de andere, en telkens, geef nu gewoon antwoord op die vragen, een verhaaltje vertellen kunnen we allemaal wel!
De status 'bagger-user' voorbij
pi_26100926
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 16:11 schreef sizzler het volgende:

[..]

SCH?
Waar zeg ik dan dat hij geen werkbezoeken af mag leggen? Ik zeg alleen dat ik er niet tegen ben als extreem-rechts een voetje wordt dwars gezet.
pi_26100954
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 16:08 schreef sizzler het volgende:

[..]

Je schijnt veel van hem te weten. Dus ofwel heb je iets van hem gelezen of gezien, ofwel heb je hem gesproken. Waarom niet? Je hebt toch wel vaker politici geïnterviewd? Waarom dan opeens een beschuldiging over mijn "kringen"? Of:
Het kwam nogal beschuldigend over, zo van: nou nou, jij denkt hem te kennen.
Ik ken hem niet persoonljik maar volg hem wel inderdaad en lees zijn publicaties.
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:38:44 #39
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_26101788
quote:
Ik schaam me telkens weer dood als ik zo'n willekeurige nationalist voor de camera's hoor uitleggen waarom hij een hekel heeft aan allochtonen...

Mên...
het correcte antwoord is natuurlijk dat ze tegen rassenmenging zijn.
Ik vind dat mensen de vrijheid moeten hebben om die mening te verkondigen.

Ik moet zeggen ik ben zelf ook een tikkeltje huiverig hoor, ik zou het een ramp vinden als mijn kleinkindertjes halve chineesjes zijn. Ze moeten gewoon van west europese afkomst zijn.

Een ander tegenargument is dat het hier in NL veeel te krap is, er is gewoon geen plaats meer voor
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:43:03 #40
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_26101883
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar zeg ik dan dat hij geen werkbezoeken af mag leggen? Ik zeg alleen dat ik er niet tegen ben als extreem-rechts een voetje wordt dwars gezet.
En extreem links?

Ow, wacht ff, dat bestaat volgens jou natuurlijk niet...
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:43:42 #41
106056 Landmass
pi_26101898
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:48 schreef MrCrowley het volgende:

En daar naast is het dragen van een hakenkruis net zo aanstootgevend als een hoofddoek (aldus Smit).

Entertainment ! Hou me op de hoogte wanneer dit creatuur weer een performance gaat doen op TV
Zouden ze eens aan de PvdA moeten vragen. Minimumloon? Is daar onderzoek naar gedaan

De linkse media is zo lekker selectief in
- het eisen van een onderzoek,
- in het klagen om een gebrek aan economische groei (wil je groei, moet je de belastignen omlaag doen),
- in het zeiken om het milieu (60 000 immigranten per jaar in NL, dat is goed voor het milieu )
- in het bekritiseren van slavernij (weet je wat slvernij is, een coalitie van PvdA+GL+SP)
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:46:49 #42
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_26101985
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:38 schreef Landmass het volgende:

[..]

Ik vind dat mensen de vrijheid moeten hebben om die mening te verkondigen.

Ik moet zeggen ik ben zelf ook een tikkeltje huiverig hoor, ik zou het een ramp vinden als mijn kleinkindertjes halve chineesjes zijn. Ze moeten gewoon van west europese afkomst zijn.

Een ander tegenargument is dat het hier in NL veeel te krap is, er is gewoon geen plaats meer voor
Ik vind het eigenlijk helemaal geen gegeven dat nationalisten een 'hekel' hebben aan buitenlanders.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zaterdag 9 april 2005 @ 17:49:36 #43
106056 Landmass
pi_26102057
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:46 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk helemaal geen gegeven dat nationalisten een 'hekel' hebben aan buitenlanders.
ze willen idd gewoon een mono cultuur. PRIMA
Links wil een MULTI Cultuur, zij willen een MONO cultuur, het een is niet slechter dan het ander.
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26103146
quote:

Ja, ik heb er ook van genoten .

Ik vond die opmerking van André Rouvoet wel scherp nadat Smit werd geconfronteerd met die vlag en zijn verweer daarop. Hij zei dat indien Smit niet in een bepaalde hoek gestopt wilde worden, hij die hoek niet moest opzoeken.
pi_26103232
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:39 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, ik heb er ook van genoten .

Ik vond die opmerking van André Rouvoet wel scherp nadat Smit werd geconfronteerd met die vlag en zijn verweer daarop. Hij zei dat indien Smit niet in een bepaalde hoek gestopt wilde worden, hij die hoek niet moest opzoeken.
Die burgemeester weet ook waar de schoen wringt bij Smit. Die merkte namelijk op dat Smit wel sympathisanten voor zijn rechtse club kan vinden.
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_26103286
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:43 schreef Landmass het volgende:

[..]

Zouden ze eens aan de PvdA moeten vragen. Minimumloon? Is daar onderzoek naar gedaan

De linkse media is zo lekker selectief in
- het eisen van een onderzoek,
- in het klagen om een gebrek aan economische groei (wil je groei, moet je de belastignen omlaag doen),
- in het zeiken om het milieu (60 000 immigranten per jaar in NL, dat is goed voor het milieu )
- in het bekritiseren van slavernij (weet je wat slvernij is, een coalitie van PvdA+GL+SP)
Vertel eens wat nieuws. Ik zie overigens het verband tussen immigranten en het millieu niet. De overige andere 2 'argumenten' trouwens ook niet.
-H.J. Simpson-
  zaterdag 9 april 2005 @ 18:52:00 #47
106056 Landmass
pi_26103404
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:46 schreef MrCrowley het volgende:

[..]

Vertel eens wat nieuws. Ik zie overigens het verband tussen immigranten en het millieu niet. De overige andere 2 'argumenten' trouwens ook niet.
leer zelf eens nadenken
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26103412
iemand die een professor nodig heeft om te verklaren hoe rechts zijn partij is, kan je al bij voorbaat niet serieus nemen
pi_26103547
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:52 schreef Landmass het volgende:

[..]

leer zelf eens nadenken
Oefff wat een verweer. reageer dan niet
-H.J. Simpson-
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:04:00 #50
106056 Landmass
pi_26103691
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:58 schreef MrCrowley het volgende:

[..]

Oefff wat een verweer. reageer dan niet
idd, reageer dan niet
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:12:01 #51
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_26103862
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:04 schreef Landmass het volgende:

[..]

idd, reageer dan niet
Of probeer je idiote uitspraken te onderbouwen.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:12:50 #52
106056 Landmass
pi_26103887
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:12 schreef Sai het volgende:

[..]

Of probeer je idiote uitspraken te onderbouwen.
niet voor mensen met oogkleppen op die toch niks willen aannemen
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26104030
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 17:38 schreef Landmass het volgende:

[..]

Menging? Alsof witten ineens verplicht zijn te neuken met zwarten als ze in de buurt wonen.
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:19:54 #54
106056 Landmass
pi_26104055
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:19 schreef Internationalist het volgende:

[..]

Menging? Alsof witten ineens verplicht zijn te neuken met zwarten als ze in de buurt wonen.
het gaat gebeuren, dat snapt iedereen toch
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26104170
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:19 schreef Landmass het volgende:

[..]

het gaat gebeuren, dat snapt iedereen toch
Dan is dat je eigen keuze. Jij bent toch zo'n liberaal kneusje?
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:25:04 #57
106056 Landmass
pi_26104186
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:24 schreef Internationalist het volgende:
Niemand verplicht je te mengen.
zij zijn niet liberaal
zij willen niet dat anderen gaan mengen
dat snap je toch wel hoop ik
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26104210
OK, en nu weer inhoudelijk.
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:27:51 #59
106056 Landmass
pi_26104269
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:26 schreef sizzler het volgende:
OK, en nu weer inhoudelijk.
dit IS waarom ze tegen buitenlanders zijn
wat dacht je anders?
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26104284
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 19:27 schreef Landmass het volgende:

[..]

wat dacht je anders?
Dacht dat je voor jezelf sprak.
Op zaterdag 9 april 2005 19:27 schreef Landmass het volgende:

dit IS waarom ze tegen buitenlanders zijn
wat dacht je anders?
Omdat ze overlast hebben van allochtonen, met name jongeren.
Omdat ze zich in bepaalde wijken niet meer in Nederland wanen.
Zit geen rassentheorie achter.
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:03:01 #62
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26107123
quote:

Dat ging over de zogenaamde "witte vlucht" die inderdaad bewezen is.
Dat Clairy kuttekop Polak daar nooit van gehoord heef, en als een echte hysterica gaat lopen sneren, zegt meer over haar. Natuurlijk is Smit superfout, maar laat dat kinderachtige gedoe met die foto's achterwege... het leek wel een uitzending van Peter R. de Bries.... zum kotzen....

Laat die gast nou eens aan het woord, je hoort er veel over, dan wil ik ook wel weten wat 'ie te zeggen heeft.

Maar kut Polak heeft dat liever niet, ik heb me dus overduidelijk meer aan haar geërgerd dan aan Smit.
quote:
Of iets aanstootgevend is, of niet, is een subjectief gegeven. Iedereen mag dat dus beweren. Veel mensen storen zich aan beiden. Alleen omdat een hakenkruis officieel verboden is in Nederland en je deze dus nooit ziet, is het al aanstootgevend. In India zie je op veel plekken swastika's en zal het dus niet aanstootgevend zijn.

Wat is die Smit lelijk zeg!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_26107976
Oh sizzler, ga alsjeblieft nooit meer in discussie met SCH.
Het is genant om te zien hoe zij uitgeluld wordt.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:38:28 #64
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26108407
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 14:58 schreef BrauN het volgende:
Ach, nu is het Michiel Smit, na verloop van tijd komt er iemand die wat slimmer en minder uitgesproken opereert. De SP is ook ooit behoorlijk extreem geweest. Tegenwoordig is een deel van het kader best voor rede vatbaar. Op soortgelijke manier kan ook een meer conservatieve club politiek wat intelligenter worden naarmate de tijd verstrijkt.
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:43:15 #65
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26108573
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:31 schreef SCH het volgende:

Gebruikt Cohen het daarna ook in ieder gesprek? Smit wordt zeer terecht weggejaagd imo.
het lijkt me behoorlijk aangezet dat Smit in elk gesprek terugkomt op zijn ervaring met de fascisten die zich antifascisten noemen.

Bedreiging en molest is niets anders dan straatterreur. Dergelijke nationaalsocialistische manieren van volksaansturing vind ik verre van ideaal. Jij mag daar natuurlijk een meer abjecte mening over verkondigen al pleit dat niet voor je politieke bewustzijn.
pi_26108615
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:43 schreef aryan8 het volgende:

Bedreiging en molest is niets anders dan straatterreur. Dergelijke nationaalsocialistische manieren van volksaansturing vind ik verre van ideaal. Jij mag daar natuurlijk een meer abjecte mening over verkondigen al pleit dat niet voor je politieke bewustzijn.
Correct.
pi_26108730
Ik las vandaag in het NvhH dat Smit geprotesteerd heeft bij de burgemeester van Venray omdat een jongere met hakenkruis op de mouw was opgepakt. Want Smit vond dat dat moest kunnen zolang een hoofddoek ook niet verboden was. Het zegt genoeg lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2005 21:48:22 ]
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:55:09 #68
85889 lucida
équilibre
pi_26108960
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
1 tegen 4 en hij heeft zich behoorlijk weten te weren vond ik. hij werd ook wel erg vaak geïnterumpeerd, iets dat ik aan twee kanten te verwijten vind.
Zo kwam het op mij ook wel over. Voorts zie ik niet in waarom - zoals sommigen vanzelfsprekend achten - de Burgermeester of Rouvoet per definitie een tegenstander van Smit zouden zijn. Als ik het goed hoorde waren er zelfs mensen bij de partij van Smit die, voorheen zelfs SGP lid waren geweest.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  zaterdag 9 april 2005 @ 21:56:36 #69
106056 Landmass
pi_26109007
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:48 schreef gelly het volgende:
Ik las vandaag in het NvhH dat Smit geprotesteerd heeft bij de burgemeester van Venray omdat een jongere met hakenkruis op de mouw was opgepakt. Want Smit vond dat dat moest kunnen zolang een hoofddoek ook niet verboden was. Het zegt genoeg lijkt me.
gelijk heeft ie

Het is toch te gek voor woorden dat half NL met hamer en sikkels rondloopt en dat een hakenkruis dan niet mag
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26109030
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:56 schreef Landmass het volgende:

[..]

gelijk heeft ie

Het is toch te gek voor woorden dat half NL met hamer en sikkels rondloopt en dat een hakenkruis dan niet mag
Dizzzcriminazzzie.
pi_26109051
Dus i.p.v. te pleiten voor een verbod op hamer en sikkel, pleit je voor tolerantie tegenover het hakenkruis. Nee, dan heb je het begrepen.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:01:49 #72
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26109171
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:48 schreef gelly het volgende:
Een hoofddoek staat geen symbool voor politieke terreur. Had Smit een het symbool van een gekantelde Swastika vergeleken met het symbool van Hamer en Sikkel dan had hji een punt gehad. Nu krijgt hij wat meewarige blikken en verkloot hij zijn eigen politieke zaak, gesteld dat hij die heeft.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:01:59 #73
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_26109172
Mensen mogen van mij een hakenkruis op hun jas zetten.... ze mogen hem zelf op hun hoofd tatoeeren. Dan weet ik in elk geval wie ik uit de weg ga.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:03:19 #74
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26109220
quote:

[..]

gelijk heeft ie

Met verongelijkte opmerkingen win je geen sympathie voor je zaak. Waarom zou je je druk gaan maken om symbolen terwijl er voldoende issues zijn die je van aandacht zou kunnen voorzien.
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 22:03:41 #75
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26109232
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:58 schreef gelly het volgende:
Dus i.p.v. te pleiten voor een verbod op hamer en sikkel, pleit je voor tolerantie tegenover het hakenkruis.
Dat was ook al het geval in dat topic over die Lonsdaler. ( Lonsdaler met hakenkruis op jas opgepakt )

Het lijkt alsof men wat in de maag zit met het 'H' woord. De zogenaamde 'lonsdalers' kunnen meestal wel op redelijk wat morele steun rekenen op fok! maar gek genoeg was dat bij deze jongen niet het geval. Dan begint men over hamers en sikkels enzo.
pi_26109257
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:01 schreef ScienceFriction het volgende:
Mensen mogen van mij een hakenkruis op hun jas zetten.... ze mogen hem zelf op hun hoofd tatoeeren. Dan weet ik in elk geval wie ik uit de weg ga.
Ik hou liever nog even rekening met mensen die minder prettige herinneringen bij dergelijke symbolen hebben. Misschien de opa en oma van smit niet, maar die van mij wel. Laat staan kinderen van holocaust slachtoffers.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:11:14 #77
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26109435
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:03 schreef Tarak het volgende:
Of iets aanstootgevend is, of niet, is een subjectief gegeven. Iedereen mag dat dus beweren. Veel mensen storen zich aan beiden. Alleen omdat een hakenkruis officieel verboden is in Nederland en je deze dus nooit ziet, is het al aanstootgevend. In India zie je op veel plekken swastika's en zal het dus niet aanstootgevend zijn.

Wat een vergelijking.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:11:51 #78
95998 -DailaLama-
pi_26109465
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik hou liever nog even rekening met mensen die minder prettige herinneringen bij dergelijke symbolen hebben. Misschien de opa en oma van smit niet, maar die van mij wel. Laat staan kinderen van holocaust slachtoffers.
Precies.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:19:22 #79
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_26109700
quote:

[..]

Je hebt een punt...
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:20:10 #80
106056 Landmass
pi_26109728
allemaal grote bek over Smit zijn uiterlijk
Zien jullie er zelf zo goed uit of zo?
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26109754
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef Landmass het volgende:
Ik heb een grote, dikke, rode puist op mijn neus, dus: nee.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:22:33 #82
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26109821
quote:
Ja, overigens heb ik tot op deze reactie na nog niet aan Smit's uiterlijk gerefereerd. Bij deze dan: Die man heeft iets negroïde over zich.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:23:01 #83
106056 Landmass
pi_26109853
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 21:58 schreef gelly het volgende:
Dus i.p.v. te pleiten voor een verbod op hamer en sikkel, pleit je voor tolerantie tegenover het hakenkruis. Nee, dan heb je het begrepen.
net als die progressievelingen die midden jaren 70 de communistische terreur goedpraten

Hij heeft het gewoon goed af gekeken
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26109865
quote:
Smit is iig niet hetgeen dat ik me voorstel bij een fiere hollandsche jongeman.
pi_26109905
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:22 schreef aryan8 het volgende:

[..]

Ja, overigens heb ik tot op deze reactie na nog niet aan Smit's uiterlijk gerefereerd. Bij deze dan: Die man heeft iets negroïde over zich.
Overigens heb je nogal een dubieuze naam, zowel de arische referentie als de afkorting AH. Hoop dat ik het mis heb natuurlijk.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:25:04 #86
95998 -DailaLama-
pi_26109935
quote:

[..]
!!!!!

Hier haal ik twee dingen uit:
- Jij zegt dat half Nederland met hamer en sikkels rondloopt.
- Jij vindt het te gek voor woorden dat iemand niet met een hakenkruis rond mag lopen.

pi_26109961
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:24 schreef gelly het volgende:

[..]

Overigens heb je nogal een dubieuze naam, zowel de arische referentie als de afkorting AH. Hoop dat ik het mis heb natuurlijk.
Dat is geloof ik al eens door hem uitgelegd. Zijn voornaam Arjan of Arjen heeft-ie "verbasterd" tot aryan. Ja, dubieus, maar niet per se fout.
pi_26109992
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dat is geloof ik al eens door hem uitgelegd. Zijn voornaam Arjan of Arjen heeft-ie "verbasterd" tot aryan. Ja, dubieus, maar niet per se fout.
Nou ja, het ging meer om die 8 erachter dat me deed twijfelen.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:30:00 #89
106056 Landmass
pi_26110076
quote:

[..]

al die polen in NL zullen wel raar opkijken van al die mensen met CCCP op hun T-Shirt. "Zijn ze in NL getikt of zo". Ja dat zijn ze, hier wordt linkse terreur goedgepraat en kijkt geen mens er raar van op als iemand met het equivalent van een hakenkruis rondloopt.

ik wil dus helemaal niks horen over dat hakenkruis
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:31:08 #90
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26110111
Ik zou hakenkruizen en hoofddoekjes niet op gelijke voet willen plaatsen, maar het zijn allebei storende symbolen van fascistoide bewegingen. Of alles tolereren, of alles verbieden.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:31:22 #91
95998 -DailaLama-
pi_26110118
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:30 schreef Landmass het volgende:

[..]

al die polen in NL zullen wel raar opkijken van al die mensen met CCCP op hun T-Shirt. "Zijn ze in NL getikt of zo". Ja dat zijn ze, hier wordt linkse terreur goedgepraat en kijkt geen mens er raar van op als iemand met het equivalent van een hakenkruis rondloopt.
We gaan ons toch niet aanpassen aan die allochtonen, Landmass?
pi_26110136
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:30 schreef Landmass het volgende:

[..]

Die Polen integreren maar, men stoort zich in Nederland niet aan de hamer en sikkel en dat heeft bar weinig met links radicalen te maken die het tolereerbaar hebben gemaakt.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:32:18 #93
95998 -DailaLama-
pi_26110140
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef PJORourke het volgende:
Ik zou hakenkruizen en hoofddoekjes niet op gelijke voet willen plaatsen, maar het zijn allebei storende symbolen van fascistoide bewegingen. Of alles tolereren, of alles verbieden.
Waarom is een hoofddoekje een symbool voor een fascistoide beweging?
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:32:40 #94
106056 Landmass
pi_26110156
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou ja, het ging meer om die 8 erachter dat me deed twijfelen.
wat zou dat dan weer moeten betekenen
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
nu in POL
pi_26110164
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

We gaan ons toch niet aanpassen aan die allochtonen, Landmass?
Nee, maar Polen zijn dan ook westerse allochtonen, hè! Niet omdat ze decennia bij het Oostblok hoorden, niet omdat Polen historisch zich voornamelijk op het oosten heeft gericht, nee, ik vermoed omdat ze nu eenmaal... en daar komt-ie, hoor... blank zijn, of dan toch tenminste geen islamieten!
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 22:32:54 #96
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26110166
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef PJORourke het volgende:
Maar vooral de hoofddoekjes dan toch?
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:33:58 #97
95998 -DailaLama-
pi_26110205
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef Landmass het volgende:

[..]

wat zou dat dan weer moeten betekenen
Dat weet je best, anders vroeg je dat niet zo denigrerend!
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:34:14 #98
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_26110212
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:24 schreef gelly het volgende:

[..]

ter info
mijn naam IRL is Arjan
+
geboren op 8 augustus
+
rotterdamse wortels (Feyenoord-sympathie)
=
aryan8

Misschien heb je iets aan die achtergrondinformatie. Je kunt natuurlijk ook in mijn postgeschiedenis kijken en mijn posts in de gaten houden. Sommige gebruikers op Fok hebben er zelfs een uitdaging in gevonden om het voor hen zuivere van het voor hen onzuivere te scheiden. Zelf slaap ik beter als ik geen last van spoken heb maar ik wil niemand zijn plezier of spanning ontnemen.
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:34:20 #99
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26110215
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef NorthernStar het volgende:
Maar vooral de hoofddoekjes dan toch?
In het geval van ambtenaren, rechters, politici en leraren: graag, en snel een beetje.

Je sneue smiley mag je voortaan achterwege houden.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2005 @ 22:37:01 #100
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_26110281
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 22:34 schreef PJORourke het volgende:

[..]

In het geval van ambtenaren, rechters, politici en leraren: graag, en snel een beetje.

Je sneue smiley mag je voortaan achterwege houden.
Wat een vreselijk slechte uitvlucht.

Voor het geval je niet meer weet wat je schreef:
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')