Idd, is verder niet zo heel interessantquote:Op zondag 10 april 2005 02:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, dat is allemaal definitie. Er zijn dingen die een algemene waarde hebben. Je gaat niet voetballen met rouwkransen en je zou ook zo verstandig kunnen zijn geen hakenkruis te dragen. Het zou helemaal niet nodig moeten zijn het in dat verband over wetten te hebben.
Je spreekt jezelf tegen - hoe kan het ook anders? - want als het gewoon is dat ook Smit een podium krijgt, wat is er dan nog bijzonder aan dat hij (gewoon) ook in NOVA zit?quote:Op zondag 10 april 2005 02:50 schreef SCH het volgende:
Het is trouwens toch ook wel weer bijzonder dat Smit gewoon in NOVA zit, als serieuze gesprekspartner. Daar hoor ik weinig over. Hij krijgt gewoon zijn podium, zoals dat ook hoort en hij wordt net als de anderen kritisch ondervraagd.
Het is niet altijd gebruikelijk geweest om extreem-rechts in dit soort programma's uit te nodigen.quote:Op zondag 10 april 2005 09:04 schreef lucida het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen - hoe kan het ook anders? - want als het gewoon is dat ook Smit een podium krijgt, wat is er dan nog bijzonder aan dat hij (gewoon) ook in NOVA zit?
Precies, ik hoor alleen de rechtsen waaronder jij hier meestal huilen dat de media zo links zijn. Dat valt dus wel mee.quote:Dat jij er weinig over hoort betekent dat, mensen het steeds meer de gewoonste zaak van de wereld vinden - zoals het hoort - dat ook politieke partijen met een meer nationalistische boodschap in de media gehoord worden.![]()
Het uitnodigen van extreem-rechts maakt media nog niet objectief.quote:Op zondag 10 april 2005 13:55 schreef SCH het volgende:
Precies, ik hoor alleen de rechtsen waaronder jij hier meestal huilen dat de media zo links zijn. Dat valt dus wel mee.
Wie heeft het over objectief, dat woord zul je mij als laatste horen gebruiken in een gesprek over de mediaquote:Op zondag 10 april 2005 13:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het uitnodigen van extreem-rechts maakt media nog niet objectief.
Denk je dat het echt zo simpel is...
Eigenlijk wel ja. Want dan kan die Michiel Smit zelf laten zien hoe geweldig hij wel niet is. Dat deed hij dus absoluut niet.quote:Op zondag 10 april 2005 13:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het uitnodigen van extreem-rechts maakt media nog niet objectief.
Denk je dat het echt zo simpel is...
Dan gaan vergaderingen over een NOVA-uitzending zo:quote:Op zondag 10 april 2005 13:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie heeft het over objectief, dat woord zul je mij als laatste horen gebruiken in een gesprek over de media
Precies, hij kreeg toch voldoende tijd om zijn standpunten te ventileren. Hij kwam echter niet verder dan dezelfde stokpaardjes met daarbij de eeuwige slachtofferol die zo kenmerkend is voor rechts.quote:Op zondag 10 april 2005 13:59 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja. Want dan kan die Michiel Smit zelf laten zien hoe geweldig hij wel niet is. Dat deed hij dus absoluut niet.
Ik zei dat het uitnodigen an sich de media nog niet objectief (of hier: niet-links) maakt.quote:Op zondag 10 april 2005 13:59 schreef -DailaLama- het volgende:
Eigenlijk wel ja. Want dan kan die Michiel Smit zelf laten zien hoe geweldig hij wel niet is. Dat deed hij dus absoluut niet.
En? Wat is het probleem?quote:Op zondag 10 april 2005 14:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik zei dat het uitnodigen an sich de media nog niet objectief (of hier: niet-links) maakt.
Het is wel een vereiste, maar niet voldoende.
Vraag is inderdaad of objectieve media mogelijk is, of wenselijk.
Laat wat mij betreft maar duidelijk zien dat ze subjectief zijn. Je weet wat je bij Knevel kunt verwachten, en wat je bij B&W kunt verwachten. Bij Nova, rare samenwerking met de Vara, is dat veel onduidelijker.
Ga gewoon in op de vraag joh, je toont nu alleen je onmacht maar aan.quote:Op zondag 10 april 2005 14:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eén gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden..
Alsof jij ingaat op vragen.quote:Op zondag 10 april 2005 14:57 schreef SCH het volgende:
Ga gewoon in op de vraag joh, je toont nu alleen je onmacht maar aan.
Of over de kwaliteit van de opleidingen. Of over het type mensen dat überhaupt journalist wil worden. Of over het aanname-beleid bij de media. Of... etc etc.quote:Op zondag 10 april 2005 15:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik ben het er ook wel mee eens dat de media te links is. Dat zegt genoeg over de kwaliteit van de rechtse journalist. Vraag en aanbod principe. Tja.
Hoezo?quote:Op zondag 10 april 2005 15:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Of over de kwaliteit van de opleidingen.
Dat ook.quote:Of over het type mensen dat überhaupt journalist wil worden.
Dat zeg ik. Vraag en aanbod. Als de publieken te links zouden zijn, dan zou het moeten stikken van de conservatieve nieuwsprogramma's bij de commercielen. Maar nee, ik zie hoogstens Harry Mens.quote:Of over het aanname-beleid bij de media.
Stel dat op een opleiding enkel linkse docenten en links onderwijsmateriaal aanwezig zou zijn...quote:
Commerciëlen doen sowieso niet zoveel aan nieuwsprogramma's. Een Hart van Nederland heeft toch een andere insteek dan Nova.quote:Dat zeg ik. Vraag en aanbod. Als de publieken te links zouden zijn, dan zou het moeten stikken van de conservatieve nieuwsprogramma's bij de commercielen. Maar nee, ik zie hoogstens Harry Mens.
Daarom blijft bij Nova vooral een betweterig gebrachte, sociaaldemocratisch ingekleurde werkelijkheidsverwoording te verwachten.quote:Op zondag 10 april 2005 14:01 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dan gaan vergaderingen over een NOVA-uitzending zo:
"Ow, jongens, we moeten van de overheid 25,4 % positieve opmerkingen maken over de VVD, we moeten de SP nog wat negatiever benaderen, maar niet te veel, want anders is dat te veel in het voordeel van de PvdA en we moeten ... "
Werkt niet.
Nogmaals: Wat wil je er tegen doen?quote:Op zondag 10 april 2005 16:57 schreef Bela het volgende:
[..]
Daarom blijft bij Nova vooral een betweterig gebrachte, sociaaldemocratisch ingekleurde werkelijkheidsverwoording te verwachten.
Lucida zou een puntje aan kunnen zuigen aan het aantal bijvoegelijke naamwoorden
Klinkt als het paradijsquote:Op zondag 10 april 2005 16:57 schreef Bela het volgende:
[..]
Daarom blijft bij Nova vooral een betweterig gebrachte, sociaaldemocratisch ingekleurde werkelijkheidsverwoording te verwachten.
De barricades op!quote:
Behalve als ze de extreme islam op de korrel nemen natuurlijk, wat een van hun specialiteiten is.quote:Op zondag 10 april 2005 17:16 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, ach, wat kun je als individu doen. Nova met een enorme korrel zout nemen, en dat af en toe ook 's vertellen tegen mensen.
Dan moet Wilders eerst "ja" zeggen op uitnodigingen.quote:Op zondag 10 april 2005 17:17 schreef zoalshetis het volgende:
het blijft een slimme tactiek waar ik nova vaker op betrap. ik had bijvoorbeeld graag wilders en smit tegen rouwvoets en huppeldepup willen zien. leek me voor de discussievoortgang wat eerlijker. maar goed, waar hebben we het eigenlijk over.
Hij zal wel gek zijn. Slapend rijk worden en af en toe op een incident reageren levert meer op.quote:Op zondag 10 april 2005 17:21 schreef -DailaLama- het volgende:
Dan moet Wilders eerst "ja" zeggen op uitnodigingen.
ik noemde maar een zijstraat. het mocht ook een andere nederlander, die de vlag hoog heeft zitten, zijn. nu was het naar mijn bescheiden mening teveel tegen één. dat resulteerde in te veel geïnterrumpeerde gesprekken. maar om nou te zeggen: "michiel smit, wat een spreker is die man!", nee dat ook niet. dus het was gewoon een gesprek wat hij verdiende. immers michiel smit heeft wel "ja" gezegd.quote:Op zondag 10 april 2005 17:21 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dan moet Wilders eerst "ja" zeggen op uitnodigingen.
Precies.quote:Op zondag 10 april 2005 17:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij zal wel gek zijn. Slapend rijk worden en af en toe op een incident reageren levert meer op.
'slapend rijk ' .. vertel eens lieverd, wat weet jij allemaal wat wij niet weten ?quote:Op zondag 10 april 2005 17:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij zal wel gek zijn. Slapend rijk worden en af en toe op een incident reageren levert meer op.
Hij bedoelt dat hij zich niet heel veel in debatten mengt in de media. En dat is slim. Want dan creëer je een beetje een mythe van jezelf.quote:Op zondag 10 april 2005 19:19 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
'slapend rijk ' .. vertel eens lieverd, wat weet jij allemaal wat wij niet weten ?![]()
Vergelijkbaar met wat Marijnissen en Bos de laatse tijd doen bedoel je?quote:Op zondag 10 april 2005 19:51 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij zich niet heel veel in debatten mengt in de media. En dat is slim. Want dan creëer je een beetje een mythe van jezelf.
Een PvdA-burgemeester, een CU-Kamerlid en achterlijke Lowietje van Nieuw Rechts is toch een aardig gemeleerd gezelschap. Waarom moet Wilders daar nog bijgezet worden? Alsof die zo graag geafficheerd wil worden met Michiel Smit. Doe dan Wilders in plaats van Smit.quote:Op zondag 10 april 2005 17:17 schreef zoalshetis het volgende:
het blijft een slimme tactiek waar ik nova vaker op betrap. ik had bijvoorbeeld graag wilders en smit tegen rouwvoets en huppeldepup willen zien. leek me voor de discussievoortgang wat eerlijker. maar goed, waar hebben we het eigenlijk over.
Want? Of anders gevraagd, noem eens enkele concrete voorbeelden waaruit (voor jou) blijkt dat dit een van hun specialiteiten is. Zomaar wat uit je losse mouw schudden, wekt de indruk dat het jou slechts om wat populistisch geblaat te doen is.quote:Op zondag 10 april 2005 17:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Behalve als ze de extreme islam op de korrel nemen natuurlijk, wat een van hun specialiteiten is.
Als de NOS en NOVA echt zulke linkse allochtonenknuffelaars zouden zijn zouden zie niet zo vaak en uitgebreid verslag doen over fundamentalisten en misstanden binnen de islam lijkt me. Of misschien voldoet de NOS/NOVA toch niet helemaal aan de vooroodelen, dat kan ook.quote:Op zondag 10 april 2005 20:28 schreef lucida het volgende:
[..]
Want? Of anders gevraagd, noem eens enkele concrete voorbeelden waaruit (voor jou) blijkt dat dit een van hun specialiteiten is. Zomaar wat uit je losse mouw schudden, wekt de indruk dat het jou slechts om wat populistisch geblaat te doen is.![]()
het punt dat ik wilde maken is dat michiel vaak de mond werd gesnoerd omdat het 4 tegen 1 was. niet dat ik daar dus ontzettend wakker van lig, maar het zou nova sieren als ze volgende keer eens wat gelijkwaardiger aantallen zouden kiezen.quote:Op zondag 10 april 2005 20:19 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Een PvdA-burgemeester, een CU-Kamerlid en achterlijke Lowietje van Nieuw Rechts is toch een aardig gemeleerd gezelschap. Waarom moet Wilders daar nog bijgezet worden? Alsof die zo graag geafficheerd wil worden met Michiel Smit. Doe dan Wilders in plaats van Smit.
Waarom zit Wouter Bos eigenlijk nooit bij Harry Mens ?quote:Op zondag 10 april 2005 21:16 schreef PJORourke het volgende:
Precies. "Heeft u daar onderzoek naar gedaan?" zullen ze niet aan Woutertje Bos vragen.
Hoogstwaarschijnlijk omdat Wouter Bos ondernemers niets te bieden heeft.quote:Op zondag 10 april 2005 21:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom zit Wouter Bos eigenlijk nooit bij Harry Mens ?
Ik heb hem daar wel eens gezien hoor.quote:Op zondag 10 april 2005 21:24 schreef gelly het volgende:
Waarom zit Wouter Bos eigenlijk nooit bij Harry Mens ?
Kijk eens bij de dossiers radicale islam en strijd tegen terrorisme op de site van nova.quote:Op zondag 10 april 2005 20:28 schreef lucida het volgende:
[..]
Want? Of anders gevraagd, noem eens enkele concrete voorbeelden waaruit (voor jou) blijkt dat dit een van hun specialiteiten is. Zomaar wat uit je losse mouw schudden, wekt de indruk dat het jou slechts om wat populistisch geblaat te doen is.![]()
2?quote:Op zondag 10 april 2005 22:12 schreef Haasie het volgende:
Nieuw Rechts heeft na de uitzending van Nova afgelopen vrijdag weer veel nieuwe leden mogen noteren.
Als je al die nieuwe leden die ze telkens weer claimen bij elkaar optelt dan zit je onderhand al aan de 20.000, geloof ik.quote:
Terwijl ze door iedereen en alles worden tegengewerkt, als je ze moet geloven.quote:Op zondag 10 april 2005 22:18 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Als je al die nieuwe leden die ze telkens weer claimen bij elkaar optelt dan zit je onderhand al aan de 20.000, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |