De waarheid is hard amice! middels heb binnenhalen van Mutant hebben wij een Trojaans paard in onze gelederen geplant die middels "zelfhaat" uitspraken doet die vachtueel begaafden krenken tot in de diepste haarvatenquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:38 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
De waarheid is hard amice! middels heb binnenhalen van Mutant hebben wij een Trojaans paard in onze gelederen geplant die middels "zelfhaat" uitspraken doet die vachtueel begaafden krenken tot in de diepste haarvaten![]()
Juistem, zoals HarigeKerel dat doet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:41 schreef zoalshetis het volgende:
ja want harige mensen zijn in de regel klootzakken, totdat ze je vriendelijk bejegenen.
Als dat zijn mening is het je dat maar te respecteren. Net zoals hij jou in je waarde moet laten mbt hoe jij erover denkt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoe kan Uden zo in het nieuws gekomen zijn? Moeten we de achterliggende veenbranden niet eens analyseren i.p.v. dat een SCH alles probeert schoon te poetsen?
Ik duld geen laster over mijn persoon.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als dat zijn mening is het je dat maar te respecteren. Net zoals hij jou in je waarde moet laten mbt hoe jij erover denkt.
We zijn het sowieso zat dat mensen het verschil niet (willen) weten tussen kritiek geven op iemands mening en het aanvallen van de persoon. Als er iets funest is voor de discussies en een plek willen zijn waar iedereen zijn zegje kan doen is het dat wel. We willen geen speeltuin zijn voor de mensen met de grootste bek en daar gaan we dus wat aan doen. Voor nu vraag ik nog gewoon om er mee op te houden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik duld geen laster over mijn persoon.
Modjes blauw past bij jouwquote:Op woensdag 30 maart 2005 19:40 schreef Mutant01 het volgende:, sorry maar ik mag OBL gewoon niet, die is ook te harig.
Ik vertel zoals het daar een impact heeft op het kleine dorpje. Jij wendt je hoofd af en ik doe verslag. Ik zie en neem waar en beschrijf dat. Ik kan van een afstand observeren en analyseren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:29 schreef SCH het volgende:
Northern Star, je verwijdert posts uit het Uden-topic, maar de posts waar het omgaat, met een zwaar bruine lading (van bv. aaaaahikwordgek, die laat je gewoon staan. Moet ik daar uit opmaken dat de grenzen weer een stukje zijn opgeschoven?
Als je dat soort posts laat staan, breng je Fok! ernstige schade toe want dat soort posts luiden het einde van dit forum in omdat ze eenvoudigweg niet door de beugel van de wet kunnen. En bovendien zou je alleen al uit respect en fatsoen voor anderen dat soort posts moeten verwijderene.
Het is nog niet te laat.
Een stukje minder dramatisch mag ook wel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:29 schreef SCH het volgende:
Northern Star, je verwijdert posts uit het Uden-topic, maar de posts waar het omgaat, met een zwaar bruine lading (van bv. aaaaahikwordgek, die laat je gewoon staan. Moet ik daar uit opmaken dat de grenzen weer een stukje zijn opgeschoven?
Als je dat soort posts laat staan, breng je Fok! ernstige schade toe want dat soort posts luiden het einde van dit forum in omdat ze eenvoudigweg niet door de beugel van de wet kunnen. En bovendien zou je alleen al uit respect en fatsoen voor anderen dat soort posts moeten verwijderene.
Het is nog niet te laat.
Jij stigmatiseert, veroordeelt, beledigt en beschimpt consequent bepaalde groepen. Er zijn meer users die dat doen en de moderatie doet alsof hun neus bloedt. Die noemen dat dan 'dramatisch' als je ze daar op wijst. Er zijn natuurlijk altijd nog grenzen aan wat je wel en niet kan zeggen en die grenzen worden hier steeds minder in acht genomen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vertel zoals het daar een impact heeft op het kleine dorpje. Jij wendt je hoofd af en ik doe verslag. Ik zie en neem waar en beschrijf dat. Ik kan van een afstand observeren en analyseren.
Slechte observatie en een nog slechtere analyse. Verder zou je de hand in eigen boezem kunnen steken om mee te beginnen. Pot, ketel...quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij stigmatiseert, veroordeelt, beledigt en beschimpt consequent bepaalde groepen. Er zijn meer users die dat doen en de moderatie doet alsof hun neus bloedt. Die noemen dat dan 'dramatisch' als je ze daar op wijst. Er zijn natuurlijk altijd nog grenzen aan wat je wel en niet kan zeggen en die grenzen worden hier steeds minder in acht genomen.
Jij ziet het echt niet he? Je zou eens wat minder kunnen relativeren?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een stukje minder dramatisch mag ook wel.
Ik neem aan dat je in dat topic meeleest, het staat vol van de posts die tegen de policy ingaan.quote:Welke post bedoel je?
Die van de "vreedzame jurkdragende moslim en rondlopende hoofddoek" ?
Nu zijn het ineens meerdere?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:52 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat je in dat topic meeleest, het staat vol van de posts die tegen de policy ingaan.
Het zijn er steeds meerdere geweest. Je hoeft dat topic maar met een half oog te lezen om ze te zien dus ga nou niet lopen zuigen. Ik ga niet op je uitnodiging in zolang die labiele ikwordgek hier mag komen rondstruinen om zijn vuil te spuien. Je weet heel goed wat voor soort posts ik bedoel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:01 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nu zijn het ineens meerdere?
Ik vraag je welke post je bedoelt zodat ik je kan beantwoorden.
Je keurt discriminatie hiermee goed. Zelf weten. Zoveel lafheid had ik niet verwacht. Waarom doe je dat? Ik neem aan dat je de policy op het gebied van racisme en discriminatie kent. Waarom leg je de bal nu bij mij neer en niet bij de users om wie het gaat???quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:05 schreef NorthernStar het volgende:
Dan niet, ook goed.
Je zou eens met twee ogen dat topic moeten proberen te lezen, dat scheelt een hoop. Verder wens ik jouw beledigingen niet iedere keer aan te horen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zijn er steeds meerdere geweest. Je hoeft dat topic maar met een half oog te lezen om ze te zien dus ga nou niet lopen zuigen. Ik ga niet op je uitnodiging in zolang die labiele ikwordgek hier mag komen rondstruinen om zijn vuil te spuien. Je weet heel goed wat voor soort posts ik bedoel.
Jij moet gewoon de fora voor jouw soort mensen opzoeken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je zou eens met twee ogen dat topic moeten proberen te lezen, dat scheelt een hoop. Verder wens ik jouw beledigingen niet iedere keer aan te horen.
Ga mij nu geen verwijten lopen maken. Jij geeft een eventuele (hopenlijk volwassen) discussie hier geeneens een kans door te weigeren aan te geven welke post je bedoelt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Je keurt discriminatie hiermee goed. Zelf weten. Zoveel lafheid had ik niet verwacht. Waarom doe je dat?
Zoals, zeg het maar eens?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij moet gewoon de fora voor jouw soort mensen opzoeken.
Ik geef het wel aan en ik verwijt jou dat je er niet naar wilt kijken. Op het moment dat ik hier postte waren de meeste posts die in het half uur daarvoor waren gepost van een policy-overschrijdend niveau. Moet ik die allemaal hier gaan neerzetten??? Ik snap niet waarom je iedere keer weer zo relativerend doet over dat soort posts - er staan echt posts tussen waarvoor je twee jaar geleden acuut werd geband op Fok! En terecht!quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ga mij nu geen verwijten lopen maken. Jij geeft een eventuele (hopenlijk volwassen) discussie hier geeneens een kans door te weigeren aan te geven welke post je bedoelt.
Tis moeilijk SCH.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik geef het wel aan en ik verwijt jou dat je er niet naar wilt kijken. Op het moment dat ik hier postte waren de meeste posts die in het half uur daarvoor waren gepost van een policy-overschrijdend niveau. Moet ik die allemaal hier gaan neerzetten??? Ik snap niet waarom je iedere keer weer zo relativerend doet over dat soort posts - er staan echt posts tussen waarvoor je twee jaar geleden acuut werd geband op Fok! En terecht!
quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:34 schreef speedfreak1 het volgende:
opvallend is dat het vaak gaat om meningen van liberale aard.
Leuk, SCH's beschuldigingen counteren door hem op gelijke hoogte te stellen met een oorlogsmisdadiger...goh, wat een geniale inval.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:31 schreef Priapus het volgende:
Tis moeilijk SCH.
Om je landwachtersverleden af te zweren.
Jij zult er altijd wel op letten wat politiek correct is.
Euh...die laatste zin zullen we maar als een stukje projectie van jouw kant opvatten?quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:34 schreef speedfreak1 het volgende:
Lijkt me lullig om zo door het leven te moeten gaan, constant paranoide bezig anderen te veroordelen.
Volgens mij gaat het veel eerder om opmerkingen van op z'n netst conservatieve aard. Veel eerder zijn het echter opmerkingen van wat nieuwe politiek is gaan heten of liever nog onder achterlijk rechts vallen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:34 schreef speedfreak1 het volgende:
opvallend is dat het vaak gaat om meningen van liberale aard.
Toevallig is die inderdaad liberaal, maar dat is voor jou toch al een vies woord, jij bent tenslotte aanhanger van de paternalistische verzorgingsstaat, waar vadertje staat wel eventjes voor jou bepaalt hoe vaak je moet neuken.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het veel eerder om opmerkingen van op z'n netst conservatieve aard. Veel eerder zijn het echter opmerkingen van wat nieuwe politiek is gaan heten of liever nog onder achterlijk rechts vallen.
Of wou jij meneer Wilders en consorten liberaal noemen!?
En dan maak je mij het verwijt dat ik generalisaties gebruik.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:42 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Toevallig is die inderdaad liberaal, maar dat is voor jou toch al een vies woord, jij bent tenslotte aanhanger van de paternalistische verzorgingsstaat, waar vadertje staat wel eventjes voor jou bepaalt hoe vaak je moet neuken.
Je hoeft ook niet te raden maar te lezen. Doe gewoon je werk!quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:44 schreef NorthernStar het volgende:
Als iemand hier iets wil vragen over een bepaalde post wil ik niet naar hoeven raden welke post. Punt.
Kun je ook op een normale manier posten?quote:
Dat gold voor die eerste inderdaad wel, ook gezien waarom? overigens, er stond heel duidelijk "ik vind", ik gaf gewoon op basis van wat een bepaalde user weer eens neerzet mijn mening over hem, maar goed daar kan ik vrede mee hebben hoor. Die andere begrijp ik niet. Omdat er "lezen krengentuig" stond? Kom op zeg, een kleuter ziet nog dat het niet persoonlijk aanvallend is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:10 schreef NorthernStar het volgende:
Je loopt te schelden speedfreak1.
Grappig, er zouden andere dingen in de topics moeten zijn die je niet bevallen maar die je over het hoofd ziet. Ik vind dat ik nog vrij mild post gezien de policy-overschrijdende moderatie die jullie toepassen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kun je ook op een normale manier posten?
De dwingende toonzetting van je postings bevalt mij niet namelijk.
Onder andere vanwege krengentuig + het gegeven dat je er een enorme lap tekst onderplakt wat sowieso al strontvervelend is.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:13 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Dat gold voor die eerste inderdaad wel, ook gezien waarom? overigens, er stond heel duidelijk "ik vind", ik gaf gewoon op basis van wat een bepaalde user weer eens neerzet mijn mening over hem, maar goed daar kan ik vrede mee hebben hoor. Die andere begrijp ik niet. Omdat er "lezen krengentuig" stond? Kom op zeg, een kleuter ziet nog dat het niet persoonlijk aanvallend is.
Ach, ja, woordjes als 'goebbels tactieken' over een wetenschappelijk rapport doen een serieuze discussie ook veel goed, he?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:13 schreef speedfreak1 het volgende:
Dat gold voor die eerste inderdaad wel, ook gezien waarom? overigens, er stond heel duidelijk "ik vind", ik gaf gewoon op basis van wat een bepaalde user weer eens neerzet mijn mening over hem, maar goed daar kan ik vrede mee hebben hoor. Die andere begrijp ik niet. Omdat er "lezen krengentuig" stond? Kom op zeg, een kleuter ziet nog dat het niet persoonlijk aanvallend is.
Het eerste wat ik doe als ik thuiskom is DIT topic checken beste SCH en daar trof ik een ietwat dwingende posting aan van ene SCH jegens mijn collegamod NorthernStar.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:14 schreef SCH het volgende:
Grappig, er zouden andere dingen in de topics moeten zijn die je niet bevallen maar die je over het hoofd ziet. Ik vind dat ik nog vrij mild post gezien de policy-overschrijdende moderatie die jullie toepassen.
Je weet dus helemaal niet waar het over gaat maar je reageert wel meteen. Merkwaardig.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik thuiskom is DIT topic checken beste SCH en daar trof ik een ietwat dwingende posting aan van ene SCH jegens mijn collegamod NorthernStar.
Daar reageer ik op.
Over de andere zaken ben je met NorthernStar in discussie, ik wil eerst koffie.
Jep, Loedertje kan zelf mijn schoonmoeder nog verkopen als ze wilquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:16 schreef zoalshetis het volgende:
"Verbal komt al sinds het begin op FOK!, is eerder mod geweest, kent
het klappen van de zweep en hangt met grote regelmaat rond in NWS
waarbij hij een duidelijke eigen mening verkondigt, precies wat wij
zoeken in de mods zoals ook al duidelijk is uit de keuze voor
Mutant01. Iemand die zich staande kan houden in een discussie en
waarvan wij er het volste vertrouwen in hebben om discussies
onpartijdig te kunnen beoordelen ook al is hij er ten volste in
verwikkeld".
geestig stukje trouwens
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:18 schreef robh het volgende:
[..]
Jep, Loedertje kan zelf mijn schoonmoeder nog verkopen als ze wil
Heb je Loedertje toch niet voor nodig, gewoon eBay'en die schoonmoeder!quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:18 schreef robh het volgende:
Jep, Loedertje kan zelf mijn schoonmoeder nog verkopen als ze wil
die van mij was ook al plotsklaps weg, in meerdere nwstopics. denk dat er een (nieuw) modje nogal triggerhappy is. gaat vanzelf wel over...quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:10 schreef livEliveD het volgende:
Hoi mods,
Wie, wat, waar,waarom,wanneer,hoezo,hoeveel heeft me post verwijdert uit dit topic?
Meisje moet weigering kus met dood bekopen
ga jij ff lekker de kloon spelen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:23 schreef JanPoedel het volgende:
He, waarom is mijn offtopic geneuzel verwijderd uit dat topic?![]()
Ga jij even een topic uitzoeken waar je buitenlanders/moslims kunt bashen, jankbal.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ga jij ff lekker de kloon spelen.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:27 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Ga jij even een topic uitzoeken waar je buitenlanders/moslims kunt bashen, jankbal.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:21 schreef zoalshetis het volgende:
het stond toch ook heel politiekcorrect tussen haakjes?
quote:
dat 'nieuw'quote:
Zo bekend ben je dus met het forum hier.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:01 schreef Verbal het volgende:
Ik wist niet dat er een SC-topic was in NWS
V.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:23 schreef JanPoedel het volgende:
He, waarom is mijn offtopic geneuzel verwijderd uit dat topic?![]()
Die hebben we wel alleen gebruikt niemand hetquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:01 schreef Verbal het volgende:
Ik wist niet dat er een SC-topic was in NWS
V.
Awwwwquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:13 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Zo bekend ben je dus met het forum hier.
Ik wacht nog op feedbackquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:10 schreef livEliveD het volgende:
Hoi mods,
Wie, wat, waar,waarom,wanneer,hoezo,hoeveel heeft me post verwijdert uit dit topic?
Meisje moet weigering kus met dood bekopen
Die heb ik weggehaald, ik was er toen toevallig even.quote:
Is dat nodig vind je? (ik kan dat niet zelf even vlug doen namelijk)quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:57 schreef Tarak het volgende:
Kan Terri Schiavo Deeltje 4 gemergd worden met Terri is dood.
Ik ben bang dat mijn reactie daar niks mee te maken had. Het was een on-topic quote van iemand zijn mening waar ik het mee eens was. Blijkbaar is die reactie dus per ongeluk mee verwijderd. Volgende keer beter dan maarquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:37 schreef NorthernStar het volgende:
Die heb ik weggehaald, ik was er toen toevallig even.
Ene Hansjan geloof ik schold ijsmeis uit voor lelijk viswijf oid. Die reactie heb ik weggehaald. Alle vervolg reacties gaan dan ook mee (zie de algemene policy).
Hmmmzz ik kan het niet terugkijken. Ik meende dat ik redelijk zorgvuldig was geweest. Maar als er een reactie teveel is meegegaan was dat niet de bedoeling.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben bang dat mijn reactie daar niks mee te maken had. Het was een on-topic quote van iemand zijn mening waar ik het mee eens was. Blijkbaar is die reactie dus per ongeluk mee verwijderd. Volgende keer beter dan maar![]()
Hij op dus hermafrodiet borstel.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
waarom is Hirsi Ali topic dicht
Omdat dat dom onzintopic zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:54 schreef Meki het volgende:
waarom is Hirsi Ali topic dicht
No-brainer, really.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goeie beslissing van V.
Dat klopt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb je Loedertje toch niet voor nodig,
Ga lekker slapenquote:Op vrijdag 1 april 2005 02:11 schreef zoalshetis het volgende:
dit gaat dus niet werken, maar daar hoef je geen nostradamus voor te zijn.
voel me prima en nog niet moe...ff lekker lurken met een mooie bak pasta. maar geef toe dat de keuze straks tot ellende leidt.quote:
Ik zou hier best op in willen gaan maar dan zitten we over een uur nog het FB topic te vervuilenquote:Op vrijdag 1 april 2005 02:21 schreef zoalshetis het volgende:
voel me prima en nog niet moe...ff lekker lurken met een mooie bak pasta. maar geef toe dat de keuze straks tot ellende leidt.
slaap zachtquote:Op vrijdag 1 april 2005 02:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik zou hier best op in willen gaan maar dan zitten we over een uur nog het FB topic te vervuilen
(Lasagne met Spinazie? )
* Loedertje heeft d'r koffie net op en gaat slapen .
Heb je een vraag? Mail een FA.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:30 schreef Elgigante het volgende:
Al die 1 april gerelateerde grappen op dit forum: ' je bent gebanned', 'je nieuwe wachtwoord wordt meteen naar je emailadres verstuurd' kunnen nu wel weg.
Op verzoek.quote:Op zaterdag 2 april 2005 03:28 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom is dit topic dicht?
Loeder, bedankt babe.
Als een post gedelete wordt (zoals die van poepoog) dan gaan de reacties mee.quote:Op zaterdag 2 april 2005 03:30 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom worden mijn posts gewist?
Toestand paus - deel III
Waarom zit er in bovenstaande reactie geenquote:Op zaterdag 2 april 2005 03:32 schreef NorthernStar het volgende:
Als een post gedelete wordt (zoals die van poepoog) dan gaan de reacties mee.
Algemene dingetjes die je moet weten
Zeg, poolster, het zijn natuurlijk welk atlijk de zelfde christelijk gelovingen die het met kinderen doen hè .:{quote:Hmm nou dat christelijke is hier niet echt van belang dus dat hoeft er niet expliciet bij. Net zoals dat er bij moslims, joden, duitsers, amerikanen etc. etc. niet expliciet bij hoort als het verder geen belang heeft.
Nee?quote:Op zaterdag 2 april 2005 04:30 schreef robh het volgende:
Er wordt ook niet moeilijk gedaan bij allochtoon of moslim
Ah en omdat dit je stoort doe je het zelf ook? Nee dat helpt echt ontzettend.quote:Op zaterdag 2 april 2005 04:30 schreef robh het volgende:
Zwaardere straf voor pedofiel
Mag het 'christen' weer terug in de titel? Er wordt ook niet moeilijk gedaan bij allochtoon of moslim of brabo of weet ik veel wat voor debielen nog meer rotzooi maken![]()
Mij stoort het niet hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:34 schreef NorthernStar het volgende:
Ah en omdat dit je stoort doe je het zelf ook? Nee dat helpt echt ontzettend.
Hallo? Hoe neutraal wil je het hebben? Ik verkondig geen mening, ik geef alleen de feiten weer in de titel. En dat het hier een Christen betrof is een feit. Natuurlijk weet iedereen dat ook wel zonder dat je het er expliciet bij vermeldt, maar toch.quote:Volgens mij wil uiteindelijk iedereen neutrale topictitels zonder bijbedoeling (alleen vergeet men het nog wel eens als het om eigen standpunten gaat).
Maar dat werkt dus wel twee kanten op.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:45 schreef robh het volgende:
[..]
Mij stoort het niet hoor.
[..]
Hallo? Hoe neutraal wil je het hebben? Ik verkondig geen mening, ik geef alleen de feiten weer in de titel. En dat het hier een Christen betrof is een feit. Natuurlijk weet iedereen dat ook wel zonder dat je het er expliciet bij vermeldt, maar toch.
Titelmafiosi![]()
Okquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:47 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij heb je speciaal christen erin gezet om een ander punt bespreekbaar te maken. open daar dan een topic over.
Objection, Your Honor!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:55 schreef NorthernStar het volgende:
Zo heb ik heb gister bijvoorbeeld ook Slonsdaler in Lonsdaler veranderd.
Maar daar heeft nog niemand tegen geprotesteerd.
Ach, ja, ok. Maar het moet wel een beetje prikkelen natuurlijk, zo'n titel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:55 schreef NorthernStar het volgende:
ik ben verheugd te zien dat jij ook niet van woordgrapjes houdt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:55 schreef NorthernStar het volgende:
Aaah toch nog iemand.quote:
*aluminumfolie om hoofd wikkeltquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:15 schreef HarigeKerel het volgende:
De onontkomelijke invloed van Wilders, Zionisten en Cheney die je beinvloeden dmv aardstralen.
Jij kan er zelf niks aan doen maar blijf er tegen vechten
Het staat je onwijs goedquote:
zijn deze users gebanned?????????????quote:Bans in POL/NWS.
Na weken editten, bijsturen, discussie die door deze users ontspoorden krijgen de volgende users eens een weekban in NWS/POL.
Cherrymoontraxx
Meaculpa en -famke_ blijven weg.
Machteld
Speedfreak1 was al gebanned.
Tikorev
en PietVerdriet.
Hopelijk hebben topics in NWS nu iets meer kans..
De mond gesnoerdquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:11 schreef Landmass het volgende:
[..]
zijn deze users gebanned?????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het in het banmeldtopic staat..quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:11 schreef Landmass het volgende:
[..]
zijn deze users gebanned?????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Daar hou ik je aan...)quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:21 schreef NorthernStar het volgende:
(je mag hem wel komen brengen Qtje)
ik bescherm me zelf door en niet in te lezen en te posten, misschien moeten we in WFL of hoe heet dat een wat serieuzer topic gebruiken?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:37 schreef zoalshetis het volgende:
best vreemde reacties in het paus is dood topic.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:38 schreef SCH het volgende:
[..]
ik bescherm me zelf door en niet in te lezen en te posten,
Morgen ook hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent vandaag wel een toffe peer!
hangt wel een beetje af hoe je 'pet' dan staatquote:
ben ik ff blij dat ik op het goede paard gewed heb.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:27 schreef Lemmeb het volgende:
Dubbel topic:
'Terreur hangjeugd verergert'
en
Terreur hangjeugd verergert
De mijne was eerder
Tanx!quote:
First come, first servequote:Op zaterdag 2 april 2005 23:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tanx!
Ik was al bang dat het erop uit zou draaien dat de mijne dicht zou moeten, heb er naast de copy-paste toch al behoorlijk wat tikwerk in zitten.
Ja, maar de mijne liep niet echt lekker. Waarschijnlijk vanwege een chronisch gebrek aan schreeuwende extreem-rechtse types, die ineens allemaal op dat andere topic afkwamenquote:
Mogen ze het weer gaan proberen in jouw topicquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, maar de mijne liep niet echt lekker. Waarschijnlijk vanwege een chronisch gebrek aan schreeuwende extreem-rechtse types, die ineens allemaal op dat andere topic afkwamen.
Ik beschouw het als off-topic. NS, LD en ik modden ons het schompes om de boel ontopic te houden, dan meld jij de ban, daar komen weer reacties op ---> geen trek in.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm ja, toch even verifiëren... Ik had in het tweede topic over de dode paus gemeld dat Fuifduif een ban had gekregen. Ik begrijp niet zo goed wat daar verkeerd aan is. Ok, de manier had iets minder "jolig" gekund, maar ik vond de info toch wel relevant eigenlijk voor het topic. Immers was hij zeer actief aan het posten in dat topic en lokte hij veel reacties uit. Het verbaasde mij dan ook niet dat er niet snel na de edit van mijn post de vraag kwam van iemand waarom hij niet meer reageerde... Overigens: verder m'n complimenten voor het modden in dat topic en diens voorganger.
Ok, duidelijk. Dankjewelquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik beschouw het als off-topic. NS, LD en ik modden ons het schompes om de boel ontopic te houden, dan meld jij de ban, daar komen weer reacties op ---> geen trek in.
Nee, het was geen schandelijke post ofzo, maar gewoon een ot-verwijderinkje
V.
Netjes gedaan, complimenten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:50 schreef Verbal het volgende:
NS, LD en ik modden ons het schompes om de boel ontopic te houden
iddquote:
Slijmjurk.quote:Op zondag 3 april 2005 01:06 schreef SCH het volgende:
Complimenten voor de moderatie.
je hebt weer je credits bijelkaar gelikt.quote:Op zondag 3 april 2005 01:06 schreef SCH het volgende:
maar vadaag heeft ie eigenlijk alleen maar gelijk.quote:Op zondag 3 april 2005 01:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
je hebt weer je credits bijelkaar gelikt.![]()
Hey, een beetje respect hè...quote:Op zondag 3 april 2005 01:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
je hebt weer je credits bijelkaar gelikt.![]()
Oei wat voel jij je morgen na het opstaan goedkoopquote:Op zondag 3 april 2005 01:06 schreef SCH het volgende:
Wat dacht je van CartWOman en zoalshetis?quote:Op zondag 3 april 2005 01:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Oei wat voel jij je morgen na het opstaan goedkoop![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 01:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wat dacht je van CartWOman en Zoalshetis?
Die 2 waren al zielig maar nu des te meer.
Ik voel me prima, dank uquote:Op zondag 3 april 2005 01:51 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Oei wat voel jij je morgen na het opstaan goedkoop![]()
rise and shine sch.quote:Op zondag 3 april 2005 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik voel me prima, dank u
Ik steek mijn kritiek niet onder stoelen en banken, waarom zou ik dat met loftuitingen wel doen?
Eng hè? (record staat op drie wekenquote:
Ja, tijdens het zomerreces, zeker, als iedereen naar Salou isquote:Op maandag 4 april 2005 23:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Eng hè? (record staat op drie weken)
I knew there was a catchquote:Op maandag 4 april 2005 23:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb begrepen dat Verbal een grap is.
Flauw dat ze hem dat niet verteld hebben.![]()
![]()
Zeg bemoei jij je voortaan even met je eigen zakenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kan iemand even in dit topic kijken:
Ik schijn daar de boel te verzieken omdat mijn mening Lemmeb niet aanstaat. Hij kan zelf de weg naar het FB topic kennelijk niet vinden, dus dit post ik even voor hem. Geen dank Lemmeb. Graag gedaan.
Nee. maar das ook een heel ander onderwerp..quote:Op woensdag 6 april 2005 10:36 schreef robh het volgende:
Kom kom, Timmey, een beetje artistieke vrijheid moet toch kunnen? Had er gestaan "dranghekken geplaatst in straat" dan had ook jij het topic niet aangeklikt![]()
TT veranderd en bij nader inzien topic dichtgegooid. "Discussie" ging meer over de TT dan over het voorval.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:33 schreef TimmyAsd het volgende:
Bommelding in Hoogezand
Kan men ff de titel veranderen. Zo achterlijk heb ik ze zelden gezien
Nee, jij zou beter moeten wetenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:39 schreef robh het volgende:
[..]
Ja stomme futtbucker, nu is het topic dicht. Allemaal dankzij jouw gezemel![]()
Dat lijkt me eerder een probleem van degene die offtopic gaan dan van de topictitel. Offtopic gaan in een topic is dus reden om het topic op slot te gooien? Ik dacht altijd dat degene die offtopic ging dan een standje kreeg.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
TT veranderd en bij nader inzien topic dichtgegooid. "Discussie" ging meer over de TT dan over het voorval.
V.
quote:Op woensdag 6 april 2005 10:39 schreef robh het volgende:
[..]
vanaf de TT ging het al fout. Geen kans op enig herstel door zinloos geblaat leidt alleen maar tot een slotjequote:Op woensdag 6 april 2005 10:43 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder een probleem van degene die offtopic gaan dan van de topictitel. Offtopic gaan in een topic is dus reden om het topic op slot te gooien? Ik dacht altijd dat degene die offtopic ging dan een standje kreeg.
Ja. Daar hebben we een sjabloon voor liggenquote:Op woensdag 6 april 2005 10:43 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder een probleem van degene die offtopic gaan dan van de topictitel. Offtopic gaan in een topic is dus reden om het topic op slot te gooien? Ik dacht altijd dat degene die offtopic ging dan een standje kreeg.
In de vorm van?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:53 schreef robh het volgende:
Het is al goed.
Maar houd alsjeblieft die TimmyASD in de gaten in de nabije toekomst. Die zou mogelijk nog wel eens kunnen ontsporen.
Will doquote:Op woensdag 6 april 2005 10:53 schreef robh het volgende:
Het is al goed.
Maar houd alsjeblieft die TimmyASD in de gaten in de nabije toekomst. Die zou mogelijk nog wel eens kunnen ontsporen.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kan iemand even in dit topic kijken:
Ik schijn daar de boel te verzieken omdat mijn mening Lemmeb niet aanstaat. Hij kan zelf de weg naar het FB topic kennelijk niet vinden, dus dit post ik even voor hem. Geen dank Lemmeb. Graag gedaan.
Ik zou toch graag even een reactie van een mod willen. Is dat teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat je veel recht te praten hebt, dat wisten we al langer. Dus ga nu maar weg. Jouw soort moeten we hier niet.
Nee, da's niet teveel gevraagd.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Ik zou toch graag even een reactie van een mod willen. Is dat teveel gevraagd?
Ok dank je wel. Ik wil er nog wel even bij vermelden dat ik wellicht 'scherp' heb gediscussieerd, maar toch volledig ontopic ben gebleven totdat Lemmeb begon te roepen dat ik ongewenst was:quote:Op woensdag 6 april 2005 11:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, da's niet teveel gevraagd.
Mijn reactie is dat van beide zijden misplaatst sarcasme wordt toegepast, iig in het eerste topic dat je meldde. Zit nu op mijn werk, en kan niet uitgebreid gaan editten en deleten, mocht ik al een begin kunnen vinden. Ja, in dat soort topics worden stokpaardjes van stal gehaald, maar je snapt natuurlijk zelf ook wel dat jouw reacties ook weer reacties oproepen.
Ik laat het even open ter beoordeling van NS of Mutant01 en zal ze er nog even op wijzen. Mogen zij beslissen wat te doen.
V.
Totaal onnodig, het enige dat ik heb gedaan is een spiegel voorhouden, maar dat lijkt me gerechtvaardigd. Dat sommigen er niet tegen kunnen als hun eigen argumenten tegen ze worden gebruikt kan ik niet helpen. De opmerking dat Lemmeb in het Feedbacktopic moet zijn als hij werkelijk meent dat ik zijn topics verpest mag je wat mij betreft óók serieus nemen. Dat is namelijk de plek waar dat gesignaleerd moet worden. In het topic zelf hoort het niet thuis en daar kan ik dat soort opmerkingen dan ook alleen maar als persoonlijke aanval zien.quote:Op maandag 4 april 2005 18:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon weg. Je verpest m'n topic en hebt duidelijk niks zinnigs te melden.
ex-marinierquote:Op woensdag 6 april 2005 10:39 schreef robh het volgende:
[..]
'Scherp gediscussieerd', laat me niet jankenquote:Op woensdag 6 april 2005 11:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ok dank je wel. Ik wil er nog wel even bij vermelden dat ik wellicht 'scherp' heb gediscussieerd, maar toch volledig ontopic ben gebleven totdat Lemmeb begon te roepen dat ik ongewenst was:
Ik bepaal v*rdomme zelf wel hoe ik usertjes zoals jou in mijn eigen topic de les lees. Als eerste klagen in FB-topics is iha niet mijn stijl.quote:Totaal onnodig, het enige dat ik heb gedaan is een spiegel voorhouden, maar dat lijkt me gerechtvaardigd. Dat sommigen er niet tegen kunnen als hun eigen argumenten tegen ze worden gebruikt kan ik niet helpen. De opmerking dat Lemmeb in het Feedbacktopic moet zijn als hij werkelijk meent dat ik zijn topics verpest mag je wat mij betreft óók serieus nemen. Dat is namelijk de plek waar dat gesignaleerd moet worden. In het topic zelf hoort het niet thuis en daar kan ik dat soort opmerkingen dan ook alleen maar als persoonlijke aanval zien.
Wat wil je precies LM?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:05 schreef Landmass het volgende:
Prins Rainier van Monaco overleden
is de OP wel in overeenkomst met de policy?
Ach, hij is wel lief maar het is wel jammer dat de moderatie zo selectief is en R@b de hand boven het hoofd houdt met zijn schandelijke topic.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:06 schreef gelly het volgende:
Zeg, kan die Lemmeb niet een tijdje van het forum oprotten ? Ik zie niks anders dan racistische uitspraken, trollen en schelden. Dank u.
Het was een regelrechte nieuwsdump, bij overlijdens en andere hot news is dat toch wel gerechtvaardigd?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:05 schreef Landmass het volgende:
Prins Rainier van Monaco overleden
is de OP wel in overeenkomst met de policy?
Vraag maar ff aan dat mokkel van je.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:06 schreef gelly het volgende:
Zeg, kan die Lemmeb niet een tijdje van het forum oprotten ? Ik zie niks anders dan racistische uitspraken, trollen en schelden. Dank u.
Ban-aanvraag.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:06 schreef gelly het volgende:
Kind.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:13 schreef Lithion het volgende:
[..]
Ban-aanvraag.
Doei gelly! Tot over 48 uur!.
Ja hoor. Bij 'Breaking News' of stukken die echt voor zichzelf spreken is het geen probleem.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was een regelrechte nieuwsdump, bij overlijdens en andere hot news is dat toch wel gerechtvaardigd?
Loser.quote:
Is weg.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:11 schreef Elgigante het volgende:
Topic: "Zeehondenjager zit SP-kamerlisd achterna met een mes"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Scyclad post het volgende:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vallen dit soort zaken nog onder de policy? Ik kan het me niet voorstellen namelijk.
Bij voorbaat dank.
Topic is opgeschoond.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Waar is mijn reactie gebleven in dit topic: Journaliste schrikt van anti-westerse sfeer in Amsterdam
Ja en?quote:Op woensdag 6 april 2005 18:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Topic is opgeschoond.
Het ging alleen nog maar over 'bruine r@b' en 'moslimknuffelende sch'.
Da's goed. Hou het neutraal svp.quote:Op donderdag 7 april 2005 02:35 schreef Godslasteraar het volgende:
De bedoeling van dit topic Genocide in Soedan was de vraag waarom er behalve wat ludieke akties helemaal niets gebeurt terwijl mensen de mond vol hebben over al het onrecht en we kort geleden nog de Auschwitz herdenking hebben gehad. Niet alleen dat er niets gebeurt maar het is internationaal nauwelijks bespreekbaar.
Anders herformuleer ik de openings post en lazer ik Gretta & co eruit.
Anders wordt weer het zoveelste reltopic zeker, dat is niet de bedoeling.quote:Op donderdag 7 april 2005 02:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Da's goed. Hou het neutraal svp.
Anders weet je vantevoren dat het onderwerp zelf helemaal niet aan bod gaat komen.
quote:Genocide in Soedan
Wat mij bevreemd is het uitblijven van massale protesten en internationale aktie tegen de volkerenmoord die nu onder onze ogen plaatsvindt in Soedan.
In een column van Nicholas D. Kristof in de New York Times (effe gratis aanmelden) las ik dat er nu ongeveer 300.000 mensen zijn omgekomen. verder schijnt het dat er meer dan 1,5 miljoen mensen verdreven zijn.
waarom gebeurt er, behalve wat ludieke akties, helemaal niets. Terwijl 27 januari jongstleden de bevrijding van Auschwitz 60 jaar geleden internationaal herdacht werd. Niet alleen dat er niets gebeurt, maar het is internationaal zelfs nauwelijks bespreekbaar.
Is dit een herhaling van het scenario tijdens de volkerenmoord in Rwanda, pas achteraf spijt. Wederom niets geleerd?
Helemaal goed.quote:Op donderdag 7 april 2005 02:47 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Anders wordt weer het zoveelste reltopic zeker, dat is niet de bedoeling.
[..]
Zo beter?, en zinvol?
Moet ik een nieuwe topic openen? of gewoon in de oude, (die ik al net aangepast heb).quote:Op donderdag 7 april 2005 02:50 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Helemaal goed.
Ja het onderwerp is ook zeker de moeite waard.
Dit is eigenlijk meer iets voor ín het topicquote:Op donderdag 7 april 2005 02:54 schreef zoalshetis het volgende:
enerzijds is het bespreekbaar maken van sudan best de moeite waard, maar ANDERZIJDS; waarom meteen vergelijken met de 2e wo?
weet je wat? laat die moslims lekker het land der-zoveel-zand-dat-besnijdenis-nodig-is hebben...zolang er geen ordelijke staat is zal iedereen daar creperen.quote:Op donderdag 7 april 2005 03:11 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk meer iets voor ín het topic![]()
Kijk, persoonlijk heb ik mijn hele jeugd geleerd over WO2 en de holocaust, ''dat nooit meer''. Nou we zien de praktijk.
Dan gebeurt het opnieuw in Rwanda, en jawel, een aantal jaren later, schande schande, dat had nooit mogen gebeuren, wat hebben we een spijt en schamen we ons.
Vervolgens gebeurt het wéér. Dat is toch waanzinnig? En Soedan met zijn regering is drie keer niks. Die kun je heel eenvoudig geweldig onder druk zetten. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn. Het ontbreekt gewoon aan de wil om het te doen. En over een aantal jaar als ''het varken verdronken is'' oh oh oh wat erg en waarom hebben we niet ingegrepen. En vervolgens gaat het ongetwijfeld weer ergens mis.
Kijk, ik ben heel pessimistisch over de toekomst van het Midden Oosten. Teveel grote problemen tegelijkertijd. Maar Afrika is ons buurcontinent. Men kan in ieder geval een poging wagen om iets voor de toekomst van dat waanzinnig problematische gebied te doen. Wat dat betreft is die Amerikaanse ''can do'' mentaliteit nog niet zo gek. Mits je dan wel de goede akties onderneemt natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2005 03:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
weet je wat? laat die moslims lekker het land der-zoveel-zand-dat-besnijdenis-nodig-is hebben...zolang er geen ordelijke staat is zal iedereen daar creperen.
ik ben juist van mening dat het amerikaanse "can do" beleid een soort van hand in de killerbeekorf is. ik heb ook eerder gezegd dat ik van mening ben dat er veel meer aandacht mag komen voor het darfur beleid. maar open dan een normaal topic en ga niet van alles erbij halen. ja er worden christenen afgemaakt, ook in indonesië. wat kunnen we constructief doen? en ik ben trouwens heel pessimistisch over de toekomst van europa, nederland in het bijzonder.quote:Op donderdag 7 april 2005 03:23 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Kijk, ik ben heel pessimistisch over de toekomst van het Midden Oosten. Teveel grote problemen tegelijkertijd. Maar Afrika is ons buurcontinent. Men kan in ieder geval een poging wagen om iets voor de toekomst van dat waanzinnig problematische gebied te doen. Wat dat betreft is die Amerikaanse ''can do'' mentaliteit nog niet zo gek. Mits je dan wel de goede akties onderneemt natuurlijk.
Er worden géén christenen afgemaakt in Darfur, die heb je daar niet. En constructief doen, het hele Midden Oosten hangt met een navelstreng aan het Westen, ze zijn volledig afhankelijk.quote:Op donderdag 7 april 2005 03:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben juist van mening dat het amerikaanse "can do" beleid een soort van hand in de killerbeekorf is. ik heb ook eerder gezegd dat ik van mening ben dat er veel meer aandacht mag komen voor het darfur beleid. maar open dan een normaal topic en ga niet van alles erbij halen. ja er worden christenen afgemaakt, ook in indonesië. wat kunnen we constructief doen? en ik ben trouwens heel pessimistisch over de toekomst van europa, nederland in het bijzonder.
exactement.quote:Op donderdag 7 april 2005 03:40 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Er worden géén christenen afgemaakt in Darfur, die heb je daar niet. En constructief doen, het hele Midden Oosten hangt aan met navelstreng aan het Westen, ze zijn volledig afhankelijk.
En wat is dan een normale topic?. Ik heb mijn topic + reactie aangepast (dat was ik even vergeten).
Wat pessimisme over Europa betreft deel ik je mening niet, maar dit is niet de aangewezen plaats om daarover te discussieren.
O sorry ik was even elders. Het topic is weer open.quote:Op donderdag 7 april 2005 02:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Moet ik een nieuwe topic openen? of gewoon in de oude, (die ik al net aangepast heb).
Ik vind het jammer dat ik hier geen reactie meer op zie. Zolangzamerhand is dat ook niet echt zinvol meer. Het zou mosterd na de maaltijd zijn als er nu nog wordt gereageerd. Heel jammer.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, da's niet teveel gevraagd.
Mijn reactie is dat van beide zijden misplaatst sarcasme wordt toegepast, iig in het eerste topic dat je meldde. Zit nu op mijn werk, en kan niet uitgebreid gaan editten en deleten, mocht ik al een begin kunnen vinden. Ja, in dat soort topics worden stokpaardjes van stal gehaald, maar je snapt natuurlijk zelf ook wel dat jouw reacties ook weer reacties oproepen.
Ik laat het even open ter beoordeling van NS of Mutant01 en zal ze er nog even op wijzen. Mogen zij beslissen wat te doen.
V.
Ik bemoei me net zoveel met jou als jij met mij. Wederom die huichelachtige slachtofferrol van je.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik snap niet waar je je mee bemoeit Aaah. Ik heb een vraag gesteld in dit FB topic, Verbal heeft keurig geantwoord maar de beloofde opvolging blijft uit. Mag ik vragen waar die blijft zonder jou meteen in mijn nek te hebben hijgen?
quote:Op donderdag 7 april 2005 09:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
huillie
Kan dat ophouden?quote:
Nieuwsdump.quote:Op donderdag 7 april 2005 20:51 schreef knowall het volgende:
Mijn topic is alleen dicht omdat het een Marokkaan was he?!
Ik weet het niet. Ineens heette ik r!cks%.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:17 schreef Dagonet het volgende:
Wat was er net met je nick aan de hand NS? En waar zijn je hoofdletters gebleven?
Je bent gewoon heimelijk een BrEEzAh-wannabequote:Op donderdag 7 april 2005 22:19 schreef northernstar het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ineens heette ik r!cks%.
Dat was mijn h3x0r naam.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je bent gewoon heimelijk een BrEEzAh-wannabe
V.
Ah, er loopt weer iemand in de database te rommelenquote:Op donderdag 7 april 2005 22:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ineens heette ik r!cks%.![]()
![]()
Prutsers.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, er loopt weer iemand in de database te rommelen
Dabedoelik... godzijdank heb ik geen idee wat je hier brabbeltquote:Op donderdag 7 april 2005 22:26 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat was mijn h3x0r naam.
Fear my sk!lzz![]()
Ach, daar hebben ze klonen voor uitgevonden.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:45 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Prutsers.
Als je niet oppast ben je gewoon zo ge-erased hier.
Ga even lekker ergens anders spelen met je aannames.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:41 schreef TheMassive het volgende:
Baby dood in wasmachine
Waarom neemt robh niet gewoon de artikel van het artikel over? NWS lijkt mij een serieus forum, maar op deze manier ondermijnt robh in mijn ogen die status van die forum; hij lijkt constant (ook eerdere topics hadden een dubieuze titel wat iets anders dan de inhoud van het topic/artikel impliceerde) te willen provoceren. Wat is zijn doel vraag ik me dan af, het posten van nieuws, of het geven van een dubbelzinnige boodschap?
Wellicht is het forum ONZ een betere plek voor robh?
Of ga jij effe ergens anders spelen met je melige gedoequote:Op vrijdag 8 april 2005 10:43 schreef robh het volgende:
[..]
Ga even lekker ergens anders spelen met je aannames.
Ik zie dat je het topic inmiddels gesloten hebt. Naja, met de titel was niets mis iig. Kwestie van intepretatie.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:44 schreef Verbal het volgende:
Of ga jij effe ergens anders spelen met je melige gedoe
Sorry Calvobbes.quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:44 schreef TheMassive het volgende:
Tsja, sta je dan, robh. Misschien moet je eens gewoon normaal doen ipv als een clown rond te lopen in NWS.
Als ik vragen mag, waarom plaats je niet gewoon de titel van het artikel in de titel van de topic? Wat is je doel met een andere (suggestieve) titel?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:54 schreef robh het volgende:
Ik zie dat je het topic inmiddels gesloten hebt. Naja, met de titel was niets mis iig. Kwestie van intepretatie.
Een goeie Telegraaftitel trekt meer mensen, lijkt me duidelijik. Dat iemands intepretatie van de titel niet overeenstemt met het bericht kan ik niets aan doen. Vergelijkbare titels (baby dood in woning, baby dood in kelder, baby dood in vuilniszak etc) hoor je niemand over.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:55 schreef TheMassive het volgende:
Als ik vragen mag, waarom plaats je niet gewoon de titel van het artikel in de titel van de topic? Wat is je doel met een andere (suggestieve) titel?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:59 schreef robh het volgende:
[..]
Een goeie Telegraaftitel trekt meer mensen, lijkt me duidelijik. Dat iemands intepretatie van de titel niet overeenstemt met het bericht kan ik niets aan doen. Vergelijkbare titels (baby dood in woning, baby dood in kelder, baby dood in vuilniszak etc) hoor je niemand over.
suggereert dat de baby is omgekomen DOORDAT de baby in de wasmachine is omgekomen, terwijl de werkelijke titelquote:Baby dood in wasmachine
precies verteld waar het artikel over gaat.quote:Doodgeboren baby belandt in wasserette
Titels die met opzet zijn gemaakt om mensen op het verkeerde been te zetten bedoel je.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:54 schreef robh het volgende:
[..]
Ik zie dat je het topic inmiddels gesloten hebt. Naja, met de titel was niets mis iig. Kwestie van intepretatie.
Het is toch juist te prijzen dat mensen *creatief met topictitels* zijn en niet alles klakkeloos overnemen uit het artikel wat zij copy/pasten?quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:55 schreef TheMassive het volgende:
Als ik vragen mag, waarom plaats je niet gewoon de titel van het artikel in de titel van de topic? Wat is je doel met een andere (suggestieve) titel?
Goh en jij denkt niet dat die titel met opzet zo geconstrueerd is dat de kans groot is dat ie "verkeerd" wordt geïnterpreteerd ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn 2 cent:
Taalkundig klopt de titel volkomen, hoor. De baby was dood en werd gevonden in een wasmachine. De connectie 'de wasmachine is de oorzaak van de dood' is voor rekening van de lezer.
Ik heb het niet gesloten vanwege de titel, want daar kon ik weinig vreemds aan ontdekken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:54 schreef robh het volgende:
[..]
Robh geeft 2/3 posts terug al aan dat de titel suggestief is. De titel trekt namelijk meer lezers, precies wat telegraaf ook doet, aldus robh.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mijn 2 cent:
Taalkundig klopt de titel volkomen, hoor. De baby was dood en werd gevonden in een wasmachine. De connectie 'de wasmachine is de oorzaak van de dood' is voor rekening van de lezer.
Ik weet niet in hoeverre ik mijn topictitels bij jou moet verantwoorden, maar dat het suggestief is heb ik niet gezegd. Daarmee we nogmaals het verkeerd intepreteren van mijn woorden door jou zien. Ik blijf mezelf natuurlijk niet herhalen, dus je moet het er maar mee doen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:09 schreef TheMassive het volgende:
Robh geeft 2/3 posts terug al aan dat de titel suggestief is. De titel trekt namelijk meer lezers, precies wat telegraaf ook doet, aldus robh.
Als hij de werkwijze van de telegraaf aan de kaak wil stellen, lijkt het me handiger dat hij daar een onderwerp over opent ipv een topic met een suggestieve titel te openen.
Ander voorbeeld was: mogelijk moslimterroristische bomaanslag in hoogezand, oid.
Bommelding in Hoogezand
Doel van een artikele of topic is mensen trekken TheMassive.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:09 schreef TheMassive het volgende:
Robh geeft 2/3 posts terug al aan dat de titel suggestief is. De titel trekt namelijk meer lezers, precies wat telegraaf ook doet, aldus robh.
Als hij de werkwijze van de telegraaf aan de kaak wil stellen
Man dood in gracht.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:11 schreef ..-._---_-.- het volgende:
water in Utrechtse binnenstad vervuild
Titel is correct, maak jij er even een topic over robh?
Maar dan is het doel van het openen van een topic in NWS niet het geven van je mening op een artikel wat je ergens hebt gelezen, maar het triggeren van zoveel mogelijk mensen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:26 schreef Loedertje het volgende:
Doel van een artikele of topic is mensen trekken TheMassive.
Kranten, Glossy bladen, NWS Sites..ect.
Dus hier ook. (punt)
Ik hou je in de gaten!quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:28 schreef robh het volgende:
Ik vind van wel, jij vindt van niet. Let's agree to disagree TheMassive![]()
Oh, het mag niet gezegd worden ? Rechtse oogkleppenpolitiek zeg ik je.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kunnen jullie sommige mensen niet het topic-aanmaak-recht ontnemen: Anti-Islamisme " Incidenten " Maart ?
(verkapte "ik ben terug dus prepare yourself"-post)
De regio heeft de laatste tijd veel aandacht in de media vanwege het gerommel daar. Lijkt me volkomen terecht om daar dan een topic over te openen. Dat heeft niks met 'zwart maken' van doen. Toen Dokkem en Kollum ed. in het nieuws waren zijn daar ook topics over geweest. Dat je het niet met Gelly eens bent is geen reden om het te sluiten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:12 schreef Drugshond het volgende:
Achtergronden over brabantse achterlijkheid ?
Geef AUB dit topic een kick richting onzin. Gelly moet eerst eens goed nadenken voordat hij mensen gaat stigmatiseren. Ik weet niet welke opleiding hij gedaan heeft (of mee bezig is) maar ik heb niet veel vertouwen in zijn toekomst.
Of mag ik 11 soortgelijke NWS topics starten om elke provincie (naast Brabant) zwart te maken. Ik heb wel een paar leuke provincies op het oog (en ik denk Loedertje ook wel)
Maar een topic titel als "Achtergronden over brabantse achterlijkheid ?" dekt de lading toch ook niet (net alsof alle brabanders achterlijk zijn).quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:06 schreef NorthernStar het volgende:
De regio heeft de laatste tijd veel aandacht in de media vanwege het gerommel daar. Lijkt me volkomen terecht om daar dan een topic over te openen. Dat heeft niks met 'zwart maken' van doen. Toen Dokkem en Kollum ed. in het nieuws waren zijn daar ook topics over geweest. Dat je het niet met Gelly eens bent is geen reden om het te sluiten.
Neem het niet te serieus.
Sorry, maar als import-brabander (we maken allemaal foutenquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De regio heeft de laatste tijd veel aandacht in de media vanwege het gerommel daar. Lijkt me volkomen terecht om daar dan een topic over te openen. Dat heeft niks met 'zwart maken' van doen. Toen Dokkem en Kollum ed. in het nieuws waren zijn daar ook topics over geweest. Dat je het niet met Gelly eens bent is geen reden om het te sluiten.
Neem het niet te serieus.
Mijn dank... zo snel wou ik mijn troefkaarten nog niet op tafel leggen.. Maar nu liggen ze er toch.quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sorry, maar als import-brabander (we maken allemaal fouten) vind ik de topictitel inderdaad niet kunnen. Als ik zo'n topic open met 'Achtergronden van de Marokkaanse achterlijkheid' (wat zou kunnen, als ik dezelfde voorwaarden gebruik als de TS van dat topic), is het binnen 2 minuten dicht en heb ik een ban te pakken.
Gelijke monniken, gelijke kappen. Als ik naar het nieuws kijk, zie ik veel allochtonen (marokkanen) criminaliteit, m.n. in de Randstad. Als ik een topic open over 'De achterlijkheid van Marokkanen in de Randstad' gebaseerd op dezelfde premisses als Gelly doet in zijn brabanders-topic, lig ik binnen 2 minuten naast Fok!quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:28 schreef NorthernStar het volgende:
En omdat die hele islam/allochtonen kwestie inmiddels zo beladen is dat je ieder woord op een gouden schaaltje moet afwegen en voortduren op eieren moet lopen omdat het anders geheid vechten wordt vinden jullie het een goed idee om alles zo te gaan behandelen?
Ik ga er nog even over nadenken.
Duurt wel lang, dat 'nadenken'....quote:
Huh, in de titel staat toch duidelijk dat het gaat over het achterlijke brabant, niet over brabant in zn geheel ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 12:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als ik een topic open over 'De achterlijkheid van Marokkanen in de Randstad' gebaseerd op dezelfde premisses als Gelly doet in zijn brabanders-topic, lig ik binnen 2 minuten naast Fok!
ga fietsen, gek. ten eerste ben ik geen brabander (alleen maar import) en ten tweede maakt een "denkbeeldig" (hoe verzin je het zelfs maar?) vraagteken een zin niet minder implicerend. Want je impliceert wel degelijk dat alle brabanders achterlijk zijn, door je TT niet te specificeren.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Onzin, er staat een denkbeeldig vraagteken achter de tt en nergens zeg ik dat alle brabanders achterlijk zijn. Dat mensen dat daar graag in lezen kan ik niet helpen, en zegt weer genoeg over het onbespreekbaar maken van problemen met brabanders.
Huh ?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Want je impliceert wel degelijk dat alle brabanders achterlijk zijn, door je TT niet te specificeren.
Wat nou 'huh?'. Ik neem toch niet aan dat je zo dom bent, dat je serieus van mening bent dat je TT niet generaliserend is?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Huh ?
"Achtergronden over brabantse achterlijkheid". Daar staat dus : Dit topic gaat over brabantse achterlijkheid. Ik kan niet helpen dat jij je eigen invulling aan een tt geeft. Als iemand een topic zou openen "Achtergronden over islamitische achterlijkheid" en het zou gaan over achterlijke elementen van de islam blijft ie gewoon open hoor. Sterker nog, er zijn genoeg topics die daar over gaan.
Nee, niet met andere woorden; jouw woorden. Als ik het heb over voetbalachterlijkheden heb ik het over hooliganisme e.d. Niet over het voetbal in het algemeen. Meer een geval van je aangesproken voelen denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
'Brabantse achterlijkheid'. Met andere woorden: Alles en iedereen uit Brabant is achterlijk.
Ja hoor knul. Als je het taalkundig verschil niet eens weet tussen die twee hoor je je helemaal niet aan te matigen dit soort topics te kunnen openen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:31 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, niet met andere woorden; jouw woorden. Als ik het heb over voetbalachterlijkheden heb ik het over hooliganisme e.d. Niet over het voetbal in het algemeen. Meer een geval van je aangesproken voelen denk ik.
Sja, wat jij wil.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja hoor knul. Als je het taalkundig verschil niet eens weet tussen die twee hoor je je helemaal niet aan te matigen dit soort topics te kunnen openen.![]()
Moet ik het je uitleggen of ben je bang dat woorden van meer dan 2 lettergrepen te moeilijk voor je zijn?quote:
Ik heb geen idee wat je met al je beledigingen duidelijk probeert te maken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Moet ik het je uitleggen of ben je bang dat woorden van meer dan 2 lettergrepen te moeilijk voor je zijn?
Beledigingen? waar? Ik stel gewoon een vraag met een "denkbeeldig vraagteken" erachter hoor. dat jij daar een belediging in leest, tja...quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je met al je beledigingen duidelijk probeert te maken.
Als je er dan nog even 'gewelddadigheid' van maakt, klopt het ook qua spelling nogquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:40 schreef NorthernStar het volgende:
'achterlijkheid' veranderd in 'geweldadigheid'
Kweek maar een beetje eelt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je er dan nog even 'gewelddadigheid' van maakt, klopt het ook qua spelling nog
quote:
De titel dekt de lading niet. Ik heb meer de indruk dat jij reuze je best aan het doen bent om ons beeld van de Drenthen (voor zover mogelijk) nog meer naar beneden te halen .quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Huh, in de titel staat toch duidelijk dat het gaat over het achterlijke brabant, niet over brabant in zn geheel ?
Gelly weet nog maar eens te bevestigen dat ze daar in Drenthe inderdaad een flinke taalachterstand hebben ten opzichte van de ontwikkelde delen van dit land.quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Vermakelijk die discussie tusen Lord V. en gelly.
'O, dus alle Brabanders zijn gewelddadig?quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:40 schreef NorthernStar het volgende:
'achterlijkheid' veranderd in 'geweldadigheid'
Op rekenen scoorden de Drenthen ook niet zo hoog.quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Gelly weet nog maar eens te bevestigen dat ze daar in Drenthe inderdaad een flinke taalachterstand hebben ten opzichte van de ontwikkelde delen van dit land.
Toch maar het topic dichtgegooid....quote:Op zaterdag 9 april 2005 14:50 schreef NorthernStar het volgende:
Kweek maar een beetje eelt.
Zoveel posts heeft SCH daar niet gedaan Loeder. Het is wat overtrokken om van een berg te spreken. Verder vind ik niet zo heel veel mis met zijn posts.quote:Op zondag 10 april 2005 15:19 schreef Loedertje het volgende:
Kan een actieve NWS mod een bergje offtopic smileys van SCH verwijderen?
VS stuurt KLM vliegtuig terug
Gelijke monniken, gelijken kappen....
Ect ect.
Of blijven suffe smileypostings tegenwoordig gewoon staan?
Je hebt volkomen gelijk.quote:Op zondag 10 april 2005 15:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zoveel posts heeft SCH daar niet gedaan Loeder. Het is wat overtrokken om van een berg te spreken. Verder vind ik niet zo heel veel mis met zijn posts.
Ja nadat jij weg was hebben gelijk alle regels overboord gegooid.quote:Op zondag 10 april 2005 15:19 schreef Loedertje het volgende:
Kan een actieve NWS mod een bergje offtopic smileys van SCH verwijderen?
VS stuurt KLM vliegtuig terug
Gelijke monniken, gelijken kappen....
Ect ect.
Of blijven suffe smileypostings tegenwoordig gewoon staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |