Wat nou angst? Je hoeft helemaal niet angstig te zijn, je moet gewoon stappen ondernemen, en dat kan met vol vertrouwen, zet bijvoorbeeld de kachel lager, trek een trui aan, it's THAT simple.quote:Weer een nieuwe fase in de Bush campagne om iedereen angst aan te jagen...
Het duidt op een hoog propaganda-gehalte. Goebbels-methoden...................quote:"we are living way beyond our means
Come on, $24 miljoen dollar, voor 1360 wetenschappers, uit 95 landen, die vier jaar lang bezig zijn geweest, hallo, zijn we wakker? Zoveel geld is dat toch niet? Zelfs als ze dat geld in hun eigen zak hadden kunnen steken, dan zou dat neerkomen op zo'n 4411 dollar per wetenschapper per jaar, get real man!quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:20 schreef speedfreak1 het volgende:
Tja, voor $24 miljoen wil ik ook wel roepen dat de wereld ten onder gaat hoor. Die $24 miljoen is inderdaad een verdomd goede reden. Nog beter dan die supercomputer van die figuur die het antropogene broeikaseffect uitvond............ Hoeveel keer is de ondergang van de wereld inmiddels voorspeld? Hoeveel keer is het inmiddels totaal niet uitgekomen? Dit zinnetje:
[..]
Het duidt op een hoog propaganda-gehalte. Goebbels-methoden...................
Dat is inderdaad om je rot te lachen/huilen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:12 schreef koffiekoekje het volgende:
En er mag gejaagd worden op dieren waar we overlast van hebben...![]()
is t geen giller.... waar de mens overlast van heefd bwhaha
![]()
Het is een gemiddelde. Ga er maar van uit dat de leiders wat meer hebben gevangen, en de mensen die er slechts zijdelings bij zijn betrokken wat minder.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:29 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Come on, $24 miljoen dollar, voor 1360 wetenschappers, uit 95 landen, die vier jaar lang bezig zijn geweest, hallo, zijn we wakker? Zoveel geld is dat toch niet? Zelfs als ze dat geld in hun eigen zak hadden kunnen steken, dan zou dat neerkomen op zo'n 4411 dollar per wetenschapper per jaar, get real man!
Wat zeg je nu zelf? Deze lieden vinden dat er nu actie ondernomen moet worden. Waarom dan? De wereld gaat toch niet ten onder? Maar het is grappig om te zien hoe jij het doemscenario klakkeloos gelooft, en als zijnde een religie brengt. Wat niet zo grappig is, is dat dit soort onderzoek wordt misbruikt om mensen geld uit de zakken te kloppen.quote:Bovendien gaat het niet over de ondergang van de wereld, dat roepen ze ook helemaal niet, men ziet dat er hoop genoeg is, dat het nog niet te laat is, echter, dat het absoluut tijd is om aan de slag te gaan met z'n allen is helder.
Oh, Nederland doet niet meer mee aan Kyoto? Of laat meneer Bos dat voor de veiligheid maar achterwege? Verder blijkt gewoon keer op keer onomstotelijk dat milieu geen issue meer is, gelukkig maar. Helaas is dat voor allerhande milieuclubjes en aanverwante onderzoekers niet zo leuk, die zien hun inkomstenbronnen verdampen. Dus verzinnen ze van tijd tot tijd een nieuw doenscenario, om zo subsidies los te weken om zichzelf in stand te kunnen houden. Trouwens vreemd dat in een debat dat gaat over punten als bestuurlijke vernieuwing het milieu ter sprake komt. Je kunt je natuurlijk afvragen welk doel meneer Bos echt met zo'n opmerking heeft. En het zal er naar alle waarschijnlijkheid niet om gaan dat meneer Bos zich persoonlijk zo'n zorgen maakt om het milieu.quote:Even voor de duidelijkheid, in het Nederlands regeerakkoord staat niets over het milieu, zo vertelde Wouter Bos gisteren tijdens het spoeddebat, en dat geloof ik graag, aangezien de rest van de kamer z'n mond hield toen hij dat verkondigde.
Wat een onzinnige opmerking.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet raakt na het lezen van de openingspost in blinde paniek en rent in cirkels rond, trekt zich het haar uit het hoofd en gilt en schreeuwt...
Speedfreak1, ik geef het op, voor nu, maar ik heb nog wel een vraag voor je, waar geloof jij nog in?quote:
Je blijft maar doorpanieken hè. Heb het nou trouwens eens niet over "we", het is een te vaak misbruikt woord om solidariteit te suggereren. Het suggereert ook iets anders, dat ik heel bedenkelijk vind, en dat is dat iemand die toevallig een andere opvatting is toegedaan als "we" meteen asociaal zou zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:33 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Dat is inderdaad om je rot te lachen/huilen.
En dan dit soort berichten: "Mars kan ooit weer vruchtbaar worden" (http://www.astrostart.nl)
Jawel, we denken na over hoe Mars ooit weer vruchtbaar kan worden terwijl we de vruchtbaarheid van planeet Aarde om zeep helpen.
Schiet mij maar in de feestverlichting![]()
Absolute individuele vrijheid zonder overheidsbetutteling. Ik ben hard-line libertariër.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:52 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Speedfreak1, ik geef het op, voor nu, maar ik heb nog wel een vraag voor je, waar geloof jij nog in?
hoog 5 speedfreakquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:56 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Absolute individuele vrijheid zonder overheidsbetutteling. Ik ben hard-line libertariër.
Lees voor de verandering eens gewoon wat er staat.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:54 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Je blijft maar doorpanieken hè. Heb het nou trouwens eens niet over "we", het is een te vaak misbruikt woord om solidariteit te suggereren. Het suggereert ook iets anders, dat ik heel bedenkelijk vind, en dat is dat iemand die toevallig een andere opvatting is toegedaan als "we" meteen asociaal zou zijn.
Onzin, je kan je gedrag aanpassen aan de situatie, of ben je daar niet sterk genoeg voor? Ben je nog teveel onderhevig aan de diverse primitieve hartstochten en onderbuikgevoelens die je dierlijke instinct je nog altijd dicteert?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Hallulama, als de mens zo erg is voor de wereld, is zelfmoord de enige moreel verantwoorde keuze.
Als jij je gedrag wilt aanpassen ga je toch vrolijk je gang? Verwacht het alleen niet van mij, ik jaag niet op windmolens.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:06 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Onzin, je kan je gedrag aanpassen aan de situatie, of ben je daar niet sterk genoeg voor? Ben je nog teveel onderhevig aan de diverse primitieve hartstochten en onderbuikgevoelens die je dierlijke instinct je nog altijd dicteert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |