abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25944537
quote:
VENRAY - De politie in Venray is nog heel de nacht extra waakzaam naar aanleiding van een vechtpartij tussen enkele tientallen mensen eerder op de avond. De mensen raakten slaags nadat de ruiten van een moskee ingegooid waren.

Bij de vechtpartij liep een persoon een hoofdwond op. De politie hield ook een 21-jarige man uit Zwolle aan. Hij was in het bezit van een wapenstok. Het is onduidelijk of de man bij de vechtpartij betrokken was.

Bron : Telegraaf
waar gaat dit heen , dit gaat echt fout
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 3 april 2005 @ 00:24:24 #2
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25944562
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:23 schreef Meki het volgende:

[..]

Rustig Meki, wees blij dat dit niet in Uden is .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 3 april 2005 @ 00:24:25 #3
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_25944563
kansloos.
kan niemand gewoon even normaal meer doen ofzo.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25944602
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:24 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Rustig Meki, wees blij dat dit niet in Uden is .
jah maar het loopt door tot Venray

waarom zien de mensen het gewoon niet in dat ze fout bezig zijn want zo lokken ze andere tegen-actie op
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_25944606
Dat 2e stukje is vreemd

Zo van "in leeuwarden is er een boer neergestoken en in amsterdam is iemand opgepakt met een mes mischien is er een verband " .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 3 april 2005 @ 00:26:41 #6
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25944617
Wel apart dat dergelijke zaken zich allemaal in 'de provincie' afspelen. In de grote steden lijkt het gelukkig relatief rustig. De boeren lijken uit hun winterslaap ontwaakt .
  zondag 3 april 2005 @ 00:30:09 #7
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25944677
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:26 schreef Meki het volgende:

[..]

waarom zien de mensen het gewoon niet in dat ze fout bezig zijn want zo lokken ze andere tegen-actie op
Het zijn domme boeren Meki, die dit soort dingen doen. Die interesseert het geen biet dat het uit de klauwen loopt.

Helaas riep ik jaren geleden al dat dit soort reacties te verwachten waren na alle negatieve publiciteit rondom moslims en Marokkanen. Niet dat ik die publiciteit de mond wilde snoeren. Maar ik wilde wel aangeven dat er iets moest veranderen binnen die gemeenschappen, zodat hun imago zou verbeteren. Anders zou men vroeg of laat als gemeenschap het deksel op de neus krijgen.

Dat zie je nu dus gebeuren. En zoals altijd worden vooral onschuldigen er het slachtoffer van .
pi_25945241
Ik snap niet wat iemand uit Zwolle in Venray doet.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  zondag 3 april 2005 @ 01:07:28 #9
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_25945414
quote:

[..]

en wat vind je dan van die recente rellen in zeist?
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_25945995
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik snap niet wat iemand uit Zwolle in Venray doet.
Ik snap sowieso niet wat mensen in Venray doen.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
  zondag 3 april 2005 @ 02:03:39 #11
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_25946399
Gooien ze nu al hun eigen ramen in?
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
  zondag 3 april 2005 @ 02:07:31 #12
3767 Herald
Come get some
pi_25946460
weet je wat nou zo frappant is, laatst zag ik een vechtpartij nog vóór een moskee werd vernield. Bleek dat ze ruzie maakten wie het eerste mocht gooien.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_25946676
quote:
Op zondag 3 april 2005 02:03 schreef pieter_pontiac het volgende:
Gooien ze nu al hun eigen ramen in?
Dat doen ze al jaren.
  zondag 3 april 2005 @ 02:23:26 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25946692
ja het is heel erg om te constateren dat er weldegelijk een burgeroorlog aankomt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25946770
Ik woon hier al mijn hele leven en Venray is de beste plek van heel Nederland.

En de multiculturele samenleving zuigt.
  zondag 3 april 2005 @ 02:38:29 #16
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25946840
Nou wil ik graag even "Opgezwolle" quoten met "Zwolle is de shit baby".

Gewoon wat RMS milities die wraak nemen voor de moordpartijen tegen hun broeders door de Wahabieten op de Molukken.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  † In Memoriam † zondag 3 april 2005 @ 09:47:54 #17
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25948578
quote:
Op zondag 3 april 2005 00:23 schreef Meki het volgende:

[..]

quote:
Vechtpartij Venray na ingooien ruiten moskee

Uitgegeven: 3 april 2005 02:30
VENRAY - De politie in Venray is nog heel de nacht extra waakzaam naar aanleiding van een vechtpartij tussen enkele tientallen mensen eerder op de avond. De mensen raakten slaags, nadat de ruiten van een moskee ingegooid waren.

Volgens getuigen raakte zaterdagavond een groep van ongeveer zestig mensen van Turkse afkomst slaags met een twintigtal zogenoemde 'Lonsdale-jongeren'. Zij dragen kleding van het merk Lonsdale, dat vaak wordt geassocieerd met de racistische White Power-beweging.

De politie wist de vechtjassen te scheiden, waarop de Lonsdalers zich terugtrokken in een café, maar het bleef onrustig. Bij de gevechten raakte een persoon gewond. Hij is overgebracht naar het ziekenhuis.

Uitgaanscentrum

De politie zette de ME in om de orde te handhaven, bevestigde een woordvoerster van de politie zaterdagavond. De helft van de ingezette ME'ers patrouilleerde door het uitgaanscentrum, de andere helft werd uit voorzorg achter de hand gehouden.

Het extra toezicht in het centrum leidde tot de aanhouding van een 21-jarige man uit Zwolle. Hij was in het bezit van een wapenstok. Het is onduidelijk of de man bij de vechtpartij betrokken was.

Conflict

Venray was al eerder het toneel van schermutselingen tussen rechts-radicale 'Lonsdale-jeugd' en allochtonen. De politie probeert door gesprekken het langslepende conflict te deëscaleren.

Vooral in de driehoek Venlo-Helden-Venray wonen veel plattelandsjongeren met rechts-radicale en xenofobe sympathieën, bleek eerder uit een onderzoek door politie en justitie.
Een wat langer bericht. 60 Turken tegen 20 "lonsdalers". Waar gaat het heen met die Turken en "lonsdalers"?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  † In Memoriam † zondag 3 april 2005 @ 09:48:56 #18
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25948588
quote:

[..]

Ook hier komt Prem vaak, zie je al een verband?
  zondag 3 april 2005 @ 10:12:10 #19
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25948824
quote:
Op zondag 3 april 2005 09:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

[..]

Een wat langer bericht. 60 Turken tegen 20 "lonsdalers". Waar gaat het heen met die Turken en "lonsdalers"?
60 Turken . Die gasten kunnen het ook nooit eens zonder hun familie heh.

Overigens wel triest dat Turken de dupe worden van alle negatieve publiciteit rondom moslims. Terwijl we toch allemaal weten dat het echte moslimtuig zich in een heel andere hoek bevindt. Magoed.
  † In Memoriam † zondag 3 april 2005 @ 10:17:06 #20
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25948876
quote:
Op zondag 3 april 2005 10:12 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

60 Turken . Die gasten kunnen het ook nooit eens zonder hun familie heh.

Overigens wel triest dat Turken de dupe worden van alle negatieve publiciteit rondom moslims. Terwijl we toch allemaal weten dat het echte moslimtuig zich in een heel andere hoek bevindt. Magoed.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de ware toedracht. Zijn die ruiten eerst ingegooid en zijn toen de Turken verschenen? In dat geval geef ik de Turken meer credits. Of kwamen de Turken dreigen en rellen en gingen toen de ruiten van de moskee rinkeldekinkel? In dat geval weer credits aan de "lonsdalers".

Overall: Beide groepen zijn schorum, weg ermee.
  zondag 3 april 2005 @ 10:21:00 #21
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25948920
quote:
Op zondag 3 april 2005 10:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de ware toedracht. Zijn die ruiten eerst ingegooid en zijn toen de Turken verschenen? In dat geval geef ik de Turken meer credits. Of kwamen de Turken dreigen en rellen en gingen toen de ruiten van de moskee rinkeldekinkel? In dat geval weer credits aan de "lonsdalers".
Ik heb een zeer sterk vermoeden van het eerste, maar ik weet het niet zeker.
quote:
Overall: Beide groepen zijn schorum, weg ermee.
Ik wil niet direct zeggen dat de Turkse groep 'schorum' is, omdat er voor allochtonen in dit land nu eenmaal andere standaarden gelden .

Maar dit 'voor eigen rechter spelen' valt ook niet goed te praten. Wat denken ze eigenlijk wel niet??? Dat moet je als autochtoon eens doen, met al je vrienden en hun families de lokale kut-Marokkanen te lijf gaan. Dan is de wereld ineens te klein .
  † In Memoriam † zondag 3 april 2005 @ 10:31:42 #22
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25949047
Ik snap al niet waarom die Turken niet gewoon de politie bellen. Dit ruikt naar eigenrichting. Bovendien, een groep van 60 personen die verhaal komt halen of wacht op aktie, is nu ook niet bepaald slim bedacht om de rust terug te laten wederkeren. Het is escalatie op escalatie.
  zondag 3 april 2005 @ 10:34:18 #23
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25949077
Tsja, die Turken zijn zogenaamd 'temperamentvol' heh, dan mag dat. Daar moeten wij beschaafde autochten dan maar rekening mee houden .
  zondag 3 april 2005 @ 10:41:38 #24
66318 AvispaCS
Religion is evil !
pi_25949145
quote:
Op zondag 3 april 2005 10:21 schreef Lemmeb het volgende:

Ik heb een zeer sterk vermoeden van het eerste, maar ik weet het niet zeker.
Ik zou geen conclusies willen trekken voordat de feiten bekend zijn. Het is niet bekend wat de oorzaak van deze vechtpartij is. Maar ik heb altijd geleerd dat waar twee vechten ook twee schuld hebben.
quote:
Ik wil niet direct zeggen dat de Turkse groep 'schorum' is, omdat er voor allochtonen in dit land nu eenmaal andere standaarden gelden .
Ja, allochtonen mogen in Nederland de wet aan hun laars lappen. Er is straatterreur van een groep allochtonen (bijv. Amsterdam, Tilburg) en er wordt een gesprek met ze aangegaan om hun problemen te bespreken. Er is straatterreur van een groep autochtonen (bijv. Uden) en er kan niet hard genoeg tegen worden opgetreden. Er zijn zelfs speciale klinieken waar allochtone kinderen onder dokorstoezicht kunnen worden mishandeld onder het mom van besnijdenissen.
quote:
Maar dit 'voor eigen rechter spelen' valt ook niet goed te praten. Wat denken ze eigenlijk wel niet??? Dat moet je als autochtoon eens doen, met al je vrienden en hun families de lokale kut-Marokkanen te lijf gaan. Dan is de wereld ineens te klein .
Dan staan ze (allochtonen) weer op hun achterse benen en schreeuwen op hun hardst dat het gaat om neo-nazi´s, discriminatie of rascisme. Dit terwijl in hun groep discriminatie, rascisme en/of anti-semitisme ook geen onbekende zaken zijn.
"Religion is excellent stuff for keeping common people quiet.", Napoleon Bonaparte.
"I am an atheist and thank God for that.", George Bernard Shaw.
"Religion is nothing more than socially acceptable insanity.", Oscar Wilde.
  zondag 3 april 2005 @ 11:47:54 #25
38549 dewd
100% pure
pi_25949399
Hoe dan ook, het is triest om ruitjes in te gaan gooien bij een moskee of kerk.
Maarja het is makkelijk reageren vanaf de pc, geen idee wat er allemaal speelt in dat Venray, ze moeten die allochtonen iig erg zat zijn wil je zulke acties ondernemen. En een post van een onafhankelijk iemand(hoop ik dan )op de frontpage doet mij vermoeden dat het idd zo ver is al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')