Ach, ja, woordjes als 'goebbels tactieken' over een wetenschappelijk rapport doen een serieuze discussie ook veel goed, he?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:13 schreef speedfreak1 het volgende:
Dat gold voor die eerste inderdaad wel, ook gezien waarom? overigens, er stond heel duidelijk "ik vind", ik gaf gewoon op basis van wat een bepaalde user weer eens neerzet mijn mening over hem, maar goed daar kan ik vrede mee hebben hoor. Die andere begrijp ik niet. Omdat er "lezen krengentuig" stond? Kom op zeg, een kleuter ziet nog dat het niet persoonlijk aanvallend is.
Het eerste wat ik doe als ik thuiskom is DIT topic checken beste SCH en daar trof ik een ietwat dwingende posting aan van ene SCH jegens mijn collegamod NorthernStar.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:14 schreef SCH het volgende:
Grappig, er zouden andere dingen in de topics moeten zijn die je niet bevallen maar die je over het hoofd ziet. Ik vind dat ik nog vrij mild post gezien de policy-overschrijdende moderatie die jullie toepassen.
Je weet dus helemaal niet waar het over gaat maar je reageert wel meteen. Merkwaardig.quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik thuiskom is DIT topic checken beste SCH en daar trof ik een ietwat dwingende posting aan van ene SCH jegens mijn collegamod NorthernStar.
Daar reageer ik op.
Over de andere zaken ben je met NorthernStar in discussie, ik wil eerst koffie.
Jep, Loedertje kan zelf mijn schoonmoeder nog verkopen als ze wilquote:Op donderdag 31 maart 2005 13:16 schreef zoalshetis het volgende:
"Verbal komt al sinds het begin op FOK!, is eerder mod geweest, kent
het klappen van de zweep en hangt met grote regelmaat rond in NWS
waarbij hij een duidelijke eigen mening verkondigt, precies wat wij
zoeken in de mods zoals ook al duidelijk is uit de keuze voor
Mutant01. Iemand die zich staande kan houden in een discussie en
waarvan wij er het volste vertrouwen in hebben om discussies
onpartijdig te kunnen beoordelen ook al is hij er ten volste in
verwikkeld".
geestig stukje trouwens
quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:18 schreef robh het volgende:
[..]
Jep, Loedertje kan zelf mijn schoonmoeder nog verkopen als ze wil
Heb je Loedertje toch niet voor nodig, gewoon eBay'en die schoonmoeder!quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:18 schreef robh het volgende:
Jep, Loedertje kan zelf mijn schoonmoeder nog verkopen als ze wil
die van mij was ook al plotsklaps weg, in meerdere nwstopics. denk dat er een (nieuw) modje nogal triggerhappy is. gaat vanzelf wel over...quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:10 schreef livEliveD het volgende:
Hoi mods,
Wie, wat, waar,waarom,wanneer,hoezo,hoeveel heeft me post verwijdert uit dit topic?
Meisje moet weigering kus met dood bekopen
ga jij ff lekker de kloon spelen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:23 schreef JanPoedel het volgende:
He, waarom is mijn offtopic geneuzel verwijderd uit dat topic?![]()
Ga jij even een topic uitzoeken waar je buitenlanders/moslims kunt bashen, jankbal.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ga jij ff lekker de kloon spelen.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:27 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Ga jij even een topic uitzoeken waar je buitenlanders/moslims kunt bashen, jankbal.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:21 schreef zoalshetis het volgende:
het stond toch ook heel politiekcorrect tussen haakjes?
quote:
dat 'nieuw'quote:
Zo bekend ben je dus met het forum hier.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:01 schreef Verbal het volgende:
Ik wist niet dat er een SC-topic was in NWS
V.
quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:23 schreef JanPoedel het volgende:
He, waarom is mijn offtopic geneuzel verwijderd uit dat topic?![]()
Die hebben we wel alleen gebruikt niemand hetquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:01 schreef Verbal het volgende:
Ik wist niet dat er een SC-topic was in NWS
V.
Awwwwquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:13 schreef -Famke- het volgende:
[..]
Zo bekend ben je dus met het forum hier.
Ik wacht nog op feedbackquote:Op donderdag 31 maart 2005 16:10 schreef livEliveD het volgende:
Hoi mods,
Wie, wat, waar,waarom,wanneer,hoezo,hoeveel heeft me post verwijdert uit dit topic?
Meisje moet weigering kus met dood bekopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |