moet ik het dan letter voor letter overtypen?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
“Mooi “ Gecopypast.
De leestekens verneuken nogal de layout, en dat leest gewoon kut.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:31 schreef Groene_Draeck het volgende:
moet ik het dan letter voor letter overtypen?![]()
heb het al gemaaktquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De leestekens verneuken nogal de layout, en dat leest gewoon kut.
oepsquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:32 schreef Lemmeb het volgende:
Dit topic bestaat al. Zie 'Terreur hangjeugd verergert'
je mag daar best in reageren hoor, als je er iets over te vertellen hebtquote:
Ik eis dat we alle pro multi cult mensen zoals marcel van dam en paul rossenmuller en de hele anti fa groep daar gedwongen laten wonen, kijken wat er gebeurtquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:38 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
je mag daar best in reageren hoor, als je er iets over te vertellen hebt
nou, wat let je om dat ff in mijn topic te postenquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:45 schreef Groene_Draeck het volgende:
[..]
Ik eis dat we alle pro multi cult mensen zoals marcel van dam en paul rossenmuller en de hele anti fa groep daar gedwongen laten wonen, kijken wat er gebeurt![]()
Wat een gelul. Natuurlijk helpt straffen wel, en dan met name hard en vooral consequent(lees vaak), op dezelfde manier als in hun eigen land: eerst meppen met lat of knuppel en daarna pas vragen wat er aan de hand is!quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:58 schreef Choumacher het volgende:
Jongens jongens die jongeren komen hier tussen twee culturen terecht en vallen tussen schip en wal. We moeten die jongeren helpen hun plaats in de maatschappij te vinden en voooral niet straffen want dat help toch niet. Door al die negatieve publiciteit worden ze gedwongen zich van de maatschappij af te keren. Er wordt ook niks georganiseerd voor die jongens en buurthuizen worden wegbezuinigd.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:58 schreef Choumacher het volgende:
Jongens jongens die jongeren komen hier tussen twee culturen terecht en vallen tussen schip en wal. We moeten die jongeren helpen hun plaats in de maatschappij te vinden en voooral niet straffen want dat help toch niet. Door al die negatieve publiciteit worden ze gedwongen zich van de maatschappij af te keren. Er wordt ook niks georganiseerd voor die jongens en buurthuizen worden wegbezuinigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |