Voor de serie 'De ouders van klas 2K' werd ze vorig jaar genomineerd voor de ASN Bank Mediaprijs (Zilveren Zebra). Een prijs voor een multicultureel project.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:46 schreef kavorka het volgende:
Zo, is er weer eentje wakker geworden.
Mij niet bekend dat er een docu voor op tv over is gemaakt.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:25 schreef robh het volgende:
Leuk reclamepraatje voor de docu R@b. Wanneer wordt het uitgezonden?
Wat een eenzijdig bericht, het verhaal van Kleiwegt is veel uitvoeriger en genuanceerder. Luister vannacht naar Casa Luna op radio 1 tussen 00.00 en 01.00. Wat zal ze balen van dit soort teksten op een forum.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:43 schreef R@b het volgende:
Vrij Nederland-journaliste Margalith Kleijwegt zijn de schellen van de ogen gevallen. Ze liep een jaar mee in Slotervaart en schrok van de anti-Westerse sentimenten. Slotervaart is de buurt van Mohammed B. , lange rijen flatgebouwen, bezaaid met satellietschotels.
Kleijwegt bezocht regelmatig klas 2k van het Calvijn College. Ze kwam bij kinderen thuis, waarvan de ouders bijna geen Nederlands spreken en niet weten of en waarom hun kinderen naar school gaan.
Ze pleit er tegenover het AT5 Nieuws voor om de ouders uit hun isolement te halen door huisbezoeken van leraren.
AT5
==
De schellen van de ogen gevallen, de ogen geopend, de roze bril afgezet, de waarheid onder ogen gezien, de kop uit het zand getrokken, niet langer de struisvogel spelen. Wanneer zou dit bij de linkse politici in onze hoofdstad gaan gebeuren?
Wat zou ze bedoelen met anti-westerse sentimenten? Zou dat soms de haat jegens de oorspronkelijke bevolking van Nederland zijn die velen van hen voorziet van een uitkering??
Die anti-westerse sfeer zal overigens niet alleen in Slotervaart heersen, maar in alle westelijke
tuinsteden van A'dam schat ik zo in.
Ah bedankt!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een eenzijdig bericht, het verhaal van Kleiwegt is veel uitvoeriger en genuanceerder. Luister vannacht naar Casa Luna op radio 1 tussen 00.00 en 01.00. Wat zal ze balen van dit soort teksten op een forum.
Er is daarentegen wel een boek over geschreven door de betreffende journaliste: Onzichtbare ouders. Er stond vanmorgen een artikel over in het Noordhollands Dagblad. Redelijk verbijsterend. Vooral de enorme kloof tussen de betreffende ouders en hun kinderen en de kloof met de Nederlandse samenleving.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:33 schreef R@b het volgende:
[..]
Mij niet bekend dat er een docu voor op tv over is gemaakt.
Vanavond wel een docu over Marokkanen uit Rotterdam op Nederland 3.
Ik ben Mohammed
In deze NPS documentaire over het dagelijks leven van Marokkaanse jongeren in Rotterdam, gaat het over de vraag hoe moeilijk het is voor jonge mannen om werk te vinden, uit de criminaliteit te blijven, enerzijds loyaal te zijn aan de ouderlijke macht en anderzijds eigen beslissingen te nemen. ‘Ik ben Mohammed’ gaat over kansen en keuzes, verleiding en godsdienst, ideeën en praktijk.........
Genuanceerder?? Mevrouw Kleijwegt is niet geschrokken van de anti-westerse sfeer in de ghetto's?. Een sfeer die ontstaan is na jarenlang pappen en nathouden en waaraan de politiek geen moer verandert.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een eenzijdig bericht, het verhaal van Kleiwegt is veel uitvoeriger en genuanceerder.
quote:Op woensdag 6 april 2005 15:55 schreef SCH het volgende:
Het boek is een kleine aanklacht tegen het feit dat we wel over elkaar en niet met elkaar praten. Blijkbaar heeft de TS daar ook niet zoveel behoefte aan en wil hij dat graag zo houden.
Ten eerste voel ik weinig behoefte om in conclaaf te gaan met haters van westerlingen, ten tweede kun je zo te lezen niet eens met ze van gedachten wisselen.quote:Voor de rest blijkt de realiteit van deze buurten te zijn dat het simpelweg ghetto's zijn. Er leven bijna alleen allochtonen, waarvan de verschillende nationaliteiten het onderling vaak ook niet goed met elkaar kunnen vinden.
Ouders spreken meestal niet of amper Nederlands en leven mijlenver af van de Nederlandse samenleving, die ze beschouwen als de grote boze buitenwereld.
Reken maar dat die sfeer overal heerst waar islamitische allochtonen, en dan met name Marokkanen, een substantieel deel van de bevolking uitmaken. En dat is niet alleen in 'alle westelijke tuinsteden van A'dam'.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:43 schreef R@b het volgende:
Die anti-westerse sfeer zal overigens niet alleen in Slotervaart heersen, maar in alle westelijke
tuinsteden van A'dam schat ik zo in.
Je wordt volgens mij echt steeds extremer zegquote:Op woensdag 6 april 2005 16:19 schreef R@b het volgende:
[..]
Genuanceerder?? Mevrouw Kleijwegt is niet geschrokken van de anti-westerse sfeer in de ghetto's?. Een sfeer die ontstaan is na jarenlang pappen en nathouden en waaraan de politiek geen moer verandert.
En waarom zouden zij met een bevooroordeeld hatelijk type als jij gaan praten? Jij hebt je mening al klaar, jij haat al - voor jou is het af. Het enige wat jou interesseert is zo veel mogelijk olie op het vuur gooien zodat je extreem-rechtse vriendjes nog verder kunnen met hun afbraakacties.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:23 schreef R@b het volgende:
Ten eerste voel ik weinig behoefte om in conclaaf te gaan met haters van westerlingen, ten tweede kun je zo te lezen niet eens met ze van gedachten wisselen.
Had al zo'n vermoeden maar dat het zo erg zou zijn.... Je kan nog zo kansloos en/of dom zijn, dit slaat echt alles. Als je kinderen neemt, voed je ze ook op. Wat is dit voor hersenloos tuig?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:12 schreef watchers het volgende:
Er stond vanmorgen een artikel over in het Noordhollands Dagblad. Redelijk verbijsterend. Vooral de enorme kloof tussen de betreffende ouders en hun kinderen en de kloof met de Nederlandse samenleving.
Een paar citaten:
(knip)
Ouders spreken meestal niet of amper Nederlands en leven mijlenver af van de Nederlandse samenleving, die ze beschouwen als de grote boze buitenwereld. Wat hun kinderen betreft, zijn ze onzichtbaar: ze komen niet op ouderavonden, reageren niet op brieven over spijbelen en hebben geen flauw idee waar hun kinderen uithangen en wat ze doen.
Het is eerlijk gezegd voor mij ook een raadsel. Zeker als je bedenkt dat de leraren op de betreffende school -meestal de enige autochtonen waar nog iets van contact mee is- hun uiterste best doen om er nog iets van te maken. Dus daar kan het ook niet aan liggen.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:05 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden maar dat het zo erg zou zijn.... Je kan nog zo kansloos en/of dom zijn, dit slaat echt alles. Als je kinderen neemt, voed je ze ook op. Wat is dit voor hersenloos tuig?Hebben ze ook maar iets van verantwoordelijkheidsbesef? Wat doen ze de hele dag? Ze werken niet en voeden hun kinderen ook niet op. Beseffen ze wel dat ze leven? Een normaal mens leeft immers mee met zijn kinderen, helpt met huiswerk, gaat naar klasse-avonden etc, werkt, heeft interesses.... Hebben zij waarschijnlijk ook niet.
![]()
Door dit soort debielen ben ik ervoor dat de schade die door de kinderen gemaakt wordt, wordt verhaalt op de ouders. Is dat nou al ingevoerd? Het kan niet zo zijn dat de samenleving ook nog eens voor de directe kosten moet opdraaien (de samenleving zal ook opdraaien voor de indirecte kosten: misdaad, uitkeringen).
Waarschijnlijk hebben ze nog veel kinderen ook. Daarom ben ik voor afschaffing van de kinderbijslag vanaf het derde kind.
Maar eigenlijk zouden deze debielen helemaal geen kinderen mogen krijgen, maar goed, gedwongen sterilisatie kan helaas niet....![]()
Je wereldbeeld wordt wreed verstoord door (islamitische) allochtonen die niet willen integreren, het westen haten, en nog draai je het zo dat de schuld bij extreem-rechts zou liggenquote:Op woensdag 6 april 2005 17:02 schreef SCH het volgende:
[..]
En waarom zouden zij met een bevooroordeeld hatelijk type als jij gaan praten? Jij hebt je mening al klaar, jij haat al - voor jou is het af. Het enige wat jou interesseert is zo veel mogelijk olie op het vuur gooien zodat je extreem-rechtse vriendjes nog verder kunnen met hun afbraakacties.
Beetje laat van mejuffrouw Kleijwegt. De haat jegens de islam is trouwens vaak niets anders dan alertheid op een woekerende fundamentele stroming die steeds meer aanhang krijgt.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:00 schreef SCH het volgende:
Mevrouw Kleijwegt is ook geschrokken van de anti-islam sfeer onder westerlingen en de afstand die er bestaat tussen beide groepen.
De samenvatting is van AT5 lieverd.quote:Mevrouw Kleijwegt heeft een zeer uitgebreid en genuanceerd verhaal, onder andere in dit boekje te lezen. En je doet haar onrecht door het op deze manier samen te vatten. Erg eenzijdig en tendentieus.
FOUT.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:30 schreef SCH het volgende:
Laat Fortuyn erbuiten, die heeft het alleen maar aangewakkerd en heeft gelukkig de situatie niet erger kunnen maken.
Ik vind jou onaangepast.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:35 schreef R@b het volgende:
[..]
FOUT.
De heer Fortuyn heeft de zweer blootgelegd, zodat het etter nu reeds aan de oppervlakte komt. Dat is beter dan na nog 10 jaar sukkelen en dan de bom barst met een nog grotere horde onaangepaste lieden.
Die willen vooral weg vanwege jouw soort.quote:Er zijn zelfs al Turken die weg willen uit Nederland door het verstikkende klimaat van de radicale islam in de gettho's van de grote steden. Maar blijf jij maar hopen dat het vanzelf goed komt.
Dat klopt, in Marokko moedert de hele buurt mee, als de kinderen op straat spelen en iets verkeerd doen worden ze door buren die toevallig op straat zijn gecorrigeerd. Hier in Nederland werken veel mensen, plus is het te koud om veel buiten te zijn, en dus mist dat toezicht.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:24 schreef watchers het volgende:
[..]
Het is eerlijk gezegd voor mij ook een raadsel. Zeker als je bedenkt dat de leraren op de betreffende school -meestal de enige autochtonen waar nog iets van contact mee is- hun uiterste best doen om er nog iets van te maken. Dus daar kan het ook niet aan liggen.
Ik vraag me eerlijk gezegd af wat voor een opvoeding deze ouders dan zelf hebben gekregen in de landen van herkomst als ze er zelf zo weinig van terecht brengen. Misschien is het daar ook wel normaal om je kind maar zijn gang te laten gaan en amper aandacht te besteden aan het doen en laten?
Hoe dan ook: hier in Nederland zijn en blijven ze gewoon verantwoordelijk voor hun kinderen.
In België zit men nog in een hopeloze patstelling en zou men willen dat men iemand met de invloed van Fortuyn op de gevestigde partijen had.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:35 schreef R@b het volgende:
De heer Fortuyn heeft de zweer blootgelegd, zodat het etter nu reeds aan de oppervlakte komt. Dat is beter dan na nog 10 jaar sukkelen en dan de bom barst met een nog grotere horde onaangepaste lieden.
Hier wel dan? Hier worden mensen monddood gemaakt die iets zeggen dat de rechtse elite niet aanstaat.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:42 schreef Lithion het volgende:
Een écht open discussie is daar nog niet mogelijk.
Wat wordt er dan gezegd dat de rechtse elite niet aanstaatquote:Op woensdag 6 april 2005 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier wel dan? Hier worden mensen monddood gemaakt die iets zeggen dat de rechtse elite niet aanstaat.
Nu overdrijf je toch echt...quote:Op woensdag 6 april 2005 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier wel dan? Hier worden mensen monddood gemaakt die iets zeggen dat de rechtse elite niet aanstaat.
Zie o.a. het geschrift van Geert Mak dat de rechtse elite niet aanstaat en hoppa, bij het oud vuil wordt geknikkerd zonder serieus de discussie aan te gaan.quote:
Waarom. Is R@b geen bruine poster dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 17:50 schreef NorthernStar het volgende:
zo weer verder
maar nu zonder 'bruine posters' en 'linkse oogkleppen'
Die discussie heb ik niet zo gevolgd moet ik zeggen, dus ik kan het mis hebben, maar zaten daar ook niet aangetoonde onwaarheden in? In dat boek bedoel ik? Heeft Geert Mak dat ook niet toegegeven? En om Submission nou te vergelijken met Die Euwige Jude, dat gaat ook wat ver, dan kan je wel felle reacties verwachten. Al met al viel het wel mee toch? Een fel boek dat ook felle reacties krijgt, zo gaan dat soort dingen.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Zie o.a. het geschrift van Geert Mak dat de rechtse elite niet aanstaat en hoppa, bij het oud vuil wordt geknikkerd zonder serieus de discussie aan te gaan.
Ik zie die posts anders gewoon nog staan hoor.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:50 schreef NorthernStar het volgende:
zo weer verder
maar nu zonder 'bruine posters' en 'linkse oogkleppen'
Dat valt al onder monddood maken? Voor de goede orde, er was flink wat kritiek op het werk van Mak en hij heeft daarbij zélf al aangegeven dat het kwalitatief een minder werk was. Daarbij is hij zelf nog niet op de kritiek ingegaan, terwijl hem daar wél alle ruimte voor wordt geboden. Dan kun je het helemaal niet hebben over monddood maken. Van karaktermoord is ook al geen sprake, dus áls je al met een voorbeeld van het monddood maken door de rechtse elite wil komen, dan zul je met heel wat beters op de proppen komen dan het voorbeeld van Geert Mak.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
Zie o.a. het geschrift van Geert Mak dat de rechtse elite niet aanstaat en hoppa, bij het oud vuil wordt geknikkerd zonder serieus de discussie aan te gaan.
Wat een ongelofelijke onzin. Onze Geert is helemaal niet 'monddood gemaakt'. Je kunt zijn zinloze schrijfsel overal in Nederland kopen en er is zelfs een versie op internet.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik had ook al aan zoiets gedacht inderdaad. Maar ja, we zijn hier in Nederland, niet in Marokko. Je aanpassen aan de omstandigheden noemen ze zoiets.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:40 schreef Bagheera het volgende:
Dat klopt, in Marokko moedert de hele buurt mee, als de kinderen op straat spelen en iets verkeerd doen worden ze door buren die toevallig op straat zijn gecorrigeerd. Hier in Nederland werken veel mensen, plus is het te koud om veel buiten te zijn, en dus mist dat toezicht.
Ja, die tweede generatie-ouders zijn er ook. Maar veel blijven blijkbaar maar al te graag aan de oude gewoonten hangen. Vandaar dat er ook zo graag en veel importbruiden uit de oorspronkelijke gebieden in het thuisland worden gehaald. En zo blijf je natuurlijk hangen in achterhaald gedachtengoed dat in de praktijk in Nederland helemaal niet meer van toepassing is.quote:Maar speelt dit probleem dan alleen bij eerste generatie-ouders? Er zijn toch veel meer tweede generatie-ouders nu? Die zijn zelf toch ook opgegroeid in Nederland en zouden het nu toch wel moeten weten dat het hier anders aan toe gaat?
Ik had begrepen dat Geert Mak eerder zichzelf monddood heeft gemaakt. Hij vond zijn over-the-top pamfletje al meer dan genoeg voor zichzelf spreken, toch? Vandaar die 50 vragen die nog steeds op hem liggen te wachtenquote:Op woensdag 6 april 2005 18:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke onzin. Onze Geert is helemaal niet 'monddood gemaakt'. Je kunt zijn zinloze schrijfsel overal in Nederland kopen en er is zelfs een versie op internet.
Volgens mij moet jij je maar eens verdiepen in wat dat betekent, 'monddood maken'. Dat is bijvoorbeeld het kunstje dat men Janmaat heeft geflikt, en Fortuyn ook probeerde te flikken.
Het is van twee kanten. De ene kant wil niet voortdurend met termen als 'bruin' etc. worden aangemerkt, de andere kant niet steeds 'oogkleppen' ed. horen. En terecht want meestal is de discussie dan gelijk over. Net als dat eeuwige links/rechts gezeur. Het is NWS en geen POL, wat dat betreft wordt er in de OP al gelijk een verkeerde lading meegegeven.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom. Is R@b geen bruine poster dan?
Het lijkt me niet verstandig een topic open te laat dat niet recht doet aan de mevrouw waar het omgaat en waarin de TS zijn hatelijke stigmatiserende ideeen kan verkondigen.
Nu geloof ik niet dat er ook maar IEMAND rouwig is om janmaat.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:09 schreef Lemmeb het volgende:
Volgens mij moet jij je maar eens verdiepen in wat dat betekent, 'monddood maken'. Dat is bijvoorbeeld het kunstje dat men Janmaat heeft geflikt, en Fortuyn ook probeerde te flikken.
Wat wil je eigenlijk hiermee zeggen?quote:Op woensdag 6 april 2005 18:42 schreef THC1 het volgende:
http://www.eo.nl/portals/programs/item.jsp?item=6073263
Iemand gisteren het elfde uur gezien ?
ze zijn daar gewoon tegen blanken!!
en er wordt niks aan gedaan, de politie durft er niet eens te komen.
dat is wel ff wat anders dan in uden en venray
Kleijwegt, is dat die dame die in de uitzending van Rondom 10 na de moord op Van Gogh (met Muntz en die collega van hem, Winter of zoiets) vertelde dat ze een boek aan het schrijven was over Amsterdam-West? Leek mij een zeer redelijke vrouw. Oprecht geschokt door wat ze daar aantrof.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:43 schreef R@b het volgende: Vrij Nederland-journaliste Margalith Kleijwegt zijn de schellen van de ogen gevallen. Ze liep een jaar mee in Slotervaart en schrok van de anti-Westerse sentimenten. Slotervaart is de buurt van Mohammed B. , lange rijen flatgebouwen, bezaaid met satellietschotels.
Dat is waar, de man was één grote cynische grap. Wat niet wegneemt dat men er toch nog een (gelukte) aanslag voor nodig had om ervoor te zorgen dat de beste man definitief wegzonk in afstotelijke verzuring.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nu geloof ik niet dat er ook maar IEMAND rouwig is om janmaat.
De man had misschien (of eigenlijk absoluut) toen al een punt, echter was zijn betoog verder flinterdun en op het domme af.
Nee, zo'n beetje allemaal... tot en met Fortuyn.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:01 schreef Lemmeb het volgende:
Maar je moet niet denken dat Janmaar de enige is die de mond is gesnoerd. Dit geldt voor zoveel eenlingen met een 'afwijkende' mening (lees: kritisch op allochtonen).
neej, ik bedoel dat het net zo gaat als altijd: tegen extreemrechts wordt meteen actie ondernomen, en tegen zulke mensen, (hele woonwijken zijn veranderd in getto's met extremistische moslims) die tegen het westerse Nl zijn, wordt jaaaren niks tegen gedaan, en wordt alleen maar erger.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk hiermee zeggen?
Dat die mensen in Uden en Venray blij mogen zijn dat het daar nog lang niet zo erg is als in Amsterdam-West (of Rotterdam-Zuid ftm)? En dat ze daarom maar beter met de armen over elkaar en de mond dicht op de bank kunnen gaan zitten wachten totdat het daar uiteindelijk wèl net zo erg is?
Ja ik heb die uitzending gezien. Maar er kwam niks aan bod dat ik niet al jaren wist. Maar die verontwaardigde gezichtjes waren inderdaad wel erg vermakelijkquote:Op woensdag 6 april 2005 18:59 schreef rroloff het volgende:
[..]
Kleijwegt, is dat die dame die in de uitzending van Rondom 10 na de moord op Van Gogh (met Muntz en die collega van hem, Winter of zoiets) vertelde dat ze een boek aan het schrijven was over Amsterdam-West? Leek mij een zeer redelijke vrouw. Oprecht geschokt door wat ze daar aantrof.
[Ontluisterende uitzending was dat trouwens. Het mislukken van 'de multiculturele samenleving' stond in de gezichten van de gasten geschreven. Iedereen die die uitzending heeft gezien snapte dat nog geen 20 treinwagons met oranje polsbandjes daar iets aan kan verbeteren.]
quote:"En meneer de leraar [met linkskerkelijke politiek-correcte ideeën die u samen met uw directe collega's ook op uw leerlingen overbracht en -brengt], wat dacht u toen u hoorde dat Volkert van der Graaf bij u op school heeft gezeten?"
Ja hier Rondom Tien - (bij archief)quote:Op woensdag 6 april 2005 18:59 schreef rroloff het volgende:
[..]
Kleijwegt, is dat die dame die in de uitzending van Rondom 10 na de moord op Van Gogh (met Muntz en die collega van hem, Winter of zoiets) vertelde dat ze een boek aan het schrijven was over Amsterdam-West? Leek mij een zeer redelijke vrouw. Oprecht geschokt door wat ze daar aantrof.
[Ontluisterende uitzending was dat trouwens. Het mislukken van 'de multiculturele samenleving' stond in de gezichten van de gasten geschreven. Iedereen die die uitzending heeft gezien snapte dat nog geen 20 treinwagons met oranje polsbandjes daar iets aan kan verbeteren.]
Misschien is die uitzending nog ergens op internet te vinden?
Oh oke, dan zijn we het roerend eenschquote:Op woensdag 6 april 2005 19:05 schreef THC1 het volgende:
[..]
neej, ik bedoel dat het net zo gaat als altijd: tegen extreemrechts wordt meteen actie ondernomen, en tegen zulke mensen, (hele woonwijken zijn veranderd in getto's met extremistische moslims) die tegen het westerse Nl zijn, wordt jaaaren niks tegen gedaan, en wordt alleen maar erger.
En die kinderen gaan later soliciteren (ten minste..) en worden nergens aangenomen. En wie krijgt dan weer de schuld? Juist, de autochtonen, want diequote:Op woensdag 6 april 2005 14:43 schreef R@b het volgende:
Vrij Nederland-journaliste Margalith Kleijwegt zijn de schellen van de ogen gevallen. Ze liep een jaar mee in Slotervaart en schrok van de anti-Westerse sentimenten. Slotervaart is de buurt van Mohammed B. , lange rijen flatgebouwen, bezaaid met satellietschotels.
Kleijwegt bezocht regelmatig klas 2k van het Calvijn College. Ze kwam bij kinderen thuis, waarvan de ouders bijna geen Nederlands spreken en niet weten of en waarom hun kinderen naar school gaan.
Ze pleit er tegenover het AT5 Nieuws voor om de ouders uit hun isolement te halen door huisbezoeken van leraren.
Volgens mij heeft Mak er zelf voor gekozen nadat hem vijftig serieuze vragen zijn gesteld die hij niet wenste te beantwoorden. Dat was een redacteur van het AD als ik mij goed herinner die deze - naar mijn smaak gerechtvaardigde - kritische vragen had gesteld.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:44 schreef SCH het volgende:Hier wel dan? Hier worden mensen monddood gemaakt die iets zeggen dat de rechtse elite niet aanstaat.
quote:AD-redacteur Carel Brendel las het pamflet kritisch door en stuitte op minstens vijftig fouten, onbewezen stellingen en twijfelachtige vergelijkingen met fascisme en jodenvervolging. Mak kreeg een uitgebreide vragenlijst voorgelegd, maar wil niet reageren, omdat hij besloten heeft tot een radiostilte.
Rondom 10 zet er niet bij wie de gasten waren..... Het was een uitzending i.v.m. moord op Van Gogh ik geloof niet langer dan een maand na de moord op Van Gogh. In ieder geval Muntz en van de Wint waren te gast. Ikzelf werd bleek tijdens de uitzending door het cynisme van Muntz en de Wint.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:11 schreef NorthernStar het volgende:Weet jij welke uitzending het is?
Nu weet ik welke je bedoeld. Die heb ik gezien, was idd vrij heftig. Dat was vlak na de moord, een paar dagen ofzo.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:26 schreef rroloff het volgende:
[..]
Rondom 10 zet er niet bij wie de gasten waren..... Het was een uitzending i.v.m. moord op Van Gogh ik geloof niet langer dan een maand na de moord op Van Gogh. In ieder geval Muntz en van de Wint waren te gast. Ikzelf werd bleek tijdens de uitzending door het cynisme van Muntz en de Wint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |