Het zal wel een valse melding zijn geweest, maar die naam van die straat komt me zo bekend voor..quote:Bommelding in Hoogezand
In verband met een bommelding woensdagochtend in de Paulus Potterstraat in Hoogezand worden circa 130 huizen ontruimd. De buurt wordt afgezet met dranghekken. Een peloton ME is onderweg.
quote:De bewoner van het bewuste huis, die volgens onbevestigde berichten een ex-marinier zou zijn, verzamelde de explosieven als hobby. De explosieven worden afgevoerd. De Explosieven Opruimings Dienst (EOD) achtte het nodig de buurt uit voorzorg te ontruimen.
de ex-marinier heeft een snorquote:Op woensdag 6 april 2005 10:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe kom je erbij dat het een moslimactie zou zijn?
Er staat toch ook 'mogelijk'?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe kom je erbij dat het een moslimactie zou zijn?
Zullen we het motief nog even afwachten?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Dat verklaard idd alles
Maargoed, geen aanslag en alles komt weer goed
Die is uiteraard ook moslim.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:27 schreef robh het volgende:
Ik vind iemand die explosieven vezamelt bij voorbaat al erg verdacht.
dom geblaat dus. Nergens komt naar voren dat het moslimextremisme is, waarom dan wel speculerenquote:
Nee, dat wordt ook niet gezegd. Niets wijst er echter op dat dit wel zow as dus is de TT domweg achterlijk..quote:Op woensdag 6 april 2005 10:28 schreef TheMassive het volgende:
Was het onmogelijk dan dat er een moslim achter zat?
Nope. Mij hoor je niet zeggen dat mogelijke moslimterroristische aanslagplegende moslims het land uit moeten hoor.quote:
Ik heb idd nog nooit een Lonsdalejongere sarcasme zien gebruiken...quote:Op woensdag 6 april 2005 10:32 schreef robh het volgende:
[..]
Nope. Mij hoor je niet zeggen dat mogelijke moslimterroristische aanslagplegende moslims het land uit moeten hoor.
Dat is voor domme mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |