Op verzoek.quote:Op zaterdag 2 april 2005 03:28 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom is dit topic dicht?
Loeder, bedankt babe.
Als een post gedelete wordt (zoals die van poepoog) dan gaan de reacties mee.quote:Op zaterdag 2 april 2005 03:30 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom worden mijn posts gewist?
Toestand paus - deel III
Waarom zit er in bovenstaande reactie geenquote:Op zaterdag 2 april 2005 03:32 schreef NorthernStar het volgende:
Als een post gedelete wordt (zoals die van poepoog) dan gaan de reacties mee.
Algemene dingetjes die je moet weten
Zeg, poolster, het zijn natuurlijk welk atlijk de zelfde christelijk gelovingen die het met kinderen doen hè .:{quote:Hmm nou dat christelijke is hier niet echt van belang dus dat hoeft er niet expliciet bij. Net zoals dat er bij moslims, joden, duitsers, amerikanen etc. etc. niet expliciet bij hoort als het verder geen belang heeft.
Nee?quote:Op zaterdag 2 april 2005 04:30 schreef robh het volgende:
Er wordt ook niet moeilijk gedaan bij allochtoon of moslim
Ah en omdat dit je stoort doe je het zelf ook? Nee dat helpt echt ontzettend.quote:Op zaterdag 2 april 2005 04:30 schreef robh het volgende:
Zwaardere straf voor pedofiel
Mag het 'christen' weer terug in de titel? Er wordt ook niet moeilijk gedaan bij allochtoon of moslim of brabo of weet ik veel wat voor debielen nog meer rotzooi maken![]()
Mij stoort het niet hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:34 schreef NorthernStar het volgende:
Ah en omdat dit je stoort doe je het zelf ook? Nee dat helpt echt ontzettend.
Hallo? Hoe neutraal wil je het hebben? Ik verkondig geen mening, ik geef alleen de feiten weer in de titel. En dat het hier een Christen betrof is een feit. Natuurlijk weet iedereen dat ook wel zonder dat je het er expliciet bij vermeldt, maar toch.quote:Volgens mij wil uiteindelijk iedereen neutrale topictitels zonder bijbedoeling (alleen vergeet men het nog wel eens als het om eigen standpunten gaat).
Maar dat werkt dus wel twee kanten op.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:45 schreef robh het volgende:
[..]
Mij stoort het niet hoor.
[..]
Hallo? Hoe neutraal wil je het hebben? Ik verkondig geen mening, ik geef alleen de feiten weer in de titel. En dat het hier een Christen betrof is een feit. Natuurlijk weet iedereen dat ook wel zonder dat je het er expliciet bij vermeldt, maar toch.
Titelmafiosi![]()
Okquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:47 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij heb je speciaal christen erin gezet om een ander punt bespreekbaar te maken. open daar dan een topic over.
Objection, Your Honor!quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:55 schreef NorthernStar het volgende:
Zo heb ik heb gister bijvoorbeeld ook Slonsdaler in Lonsdaler veranderd.
Maar daar heeft nog niemand tegen geprotesteerd.
Ach, ja, ok. Maar het moet wel een beetje prikkelen natuurlijk, zo'n titel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:55 schreef NorthernStar het volgende:
ik ben verheugd te zien dat jij ook niet van woordgrapjes houdt.quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:55 schreef NorthernStar het volgende:
Aaah toch nog iemand.quote:
*aluminumfolie om hoofd wikkeltquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:15 schreef HarigeKerel het volgende:
De onontkomelijke invloed van Wilders, Zionisten en Cheney die je beinvloeden dmv aardstralen.
Jij kan er zelf niks aan doen maar blijf er tegen vechten
Het staat je onwijs goedquote:
zijn deze users gebanned?????????????quote:Bans in POL/NWS.
Na weken editten, bijsturen, discussie die door deze users ontspoorden krijgen de volgende users eens een weekban in NWS/POL.
Cherrymoontraxx
Meaculpa en -famke_ blijven weg.
Machteld
Speedfreak1 was al gebanned.
Tikorev
en PietVerdriet.
Hopelijk hebben topics in NWS nu iets meer kans..
De mond gesnoerdquote:Op zaterdag 2 april 2005 21:11 schreef Landmass het volgende:
[..]
zijn deze users gebanned?????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het in het banmeldtopic staat..quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:11 schreef Landmass het volgende:
[..]
zijn deze users gebanned?????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Daar hou ik je aan...)quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:21 schreef NorthernStar het volgende:
(je mag hem wel komen brengen Qtje)
ik bescherm me zelf door en niet in te lezen en te posten, misschien moeten we in WFL of hoe heet dat een wat serieuzer topic gebruiken?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:37 schreef zoalshetis het volgende:
best vreemde reacties in het paus is dood topic.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:38 schreef SCH het volgende:
[..]
ik bescherm me zelf door en niet in te lezen en te posten,
Morgen ook hoorquote:Op zaterdag 2 april 2005 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent vandaag wel een toffe peer!
hangt wel een beetje af hoe je 'pet' dan staatquote:
ben ik ff blij dat ik op het goede paard gewed heb.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:27 schreef Lemmeb het volgende:
Dubbel topic:
'Terreur hangjeugd verergert'
en
Terreur hangjeugd verergert
De mijne was eerder
Tanx!quote:
First come, first servequote:Op zaterdag 2 april 2005 23:33 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tanx!
Ik was al bang dat het erop uit zou draaien dat de mijne dicht zou moeten, heb er naast de copy-paste toch al behoorlijk wat tikwerk in zitten.
Ja, maar de mijne liep niet echt lekker. Waarschijnlijk vanwege een chronisch gebrek aan schreeuwende extreem-rechtse types, die ineens allemaal op dat andere topic afkwamenquote:
Mogen ze het weer gaan proberen in jouw topicquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, maar de mijne liep niet echt lekker. Waarschijnlijk vanwege een chronisch gebrek aan schreeuwende extreem-rechtse types, die ineens allemaal op dat andere topic afkwamen.
Ik beschouw het als off-topic. NS, LD en ik modden ons het schompes om de boel ontopic te houden, dan meld jij de ban, daar komen weer reacties op ---> geen trek in.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm ja, toch even verifiëren... Ik had in het tweede topic over de dode paus gemeld dat Fuifduif een ban had gekregen. Ik begrijp niet zo goed wat daar verkeerd aan is. Ok, de manier had iets minder "jolig" gekund, maar ik vond de info toch wel relevant eigenlijk voor het topic. Immers was hij zeer actief aan het posten in dat topic en lokte hij veel reacties uit. Het verbaasde mij dan ook niet dat er niet snel na de edit van mijn post de vraag kwam van iemand waarom hij niet meer reageerde... Overigens: verder m'n complimenten voor het modden in dat topic en diens voorganger.
Ok, duidelijk. Dankjewelquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik beschouw het als off-topic. NS, LD en ik modden ons het schompes om de boel ontopic te houden, dan meld jij de ban, daar komen weer reacties op ---> geen trek in.
Nee, het was geen schandelijke post ofzo, maar gewoon een ot-verwijderinkje
V.
Netjes gedaan, complimenten.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:50 schreef Verbal het volgende:
NS, LD en ik modden ons het schompes om de boel ontopic te houden
iddquote:
Slijmjurk.quote:Op zondag 3 april 2005 01:06 schreef SCH het volgende:
Complimenten voor de moderatie.
je hebt weer je credits bijelkaar gelikt.quote:Op zondag 3 april 2005 01:06 schreef SCH het volgende:
maar vadaag heeft ie eigenlijk alleen maar gelijk.quote:Op zondag 3 april 2005 01:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
je hebt weer je credits bijelkaar gelikt.![]()
Hey, een beetje respect hè...quote:Op zondag 3 april 2005 01:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
je hebt weer je credits bijelkaar gelikt.![]()
Oei wat voel jij je morgen na het opstaan goedkoopquote:Op zondag 3 april 2005 01:06 schreef SCH het volgende:
Wat dacht je van CartWOman en zoalshetis?quote:Op zondag 3 april 2005 01:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Oei wat voel jij je morgen na het opstaan goedkoop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |