Hier het hele artikel :quote:Ben Zuidema heeft wel een idee waarom er zoveel geweld is in Noord-Brabant. "Je hebt hier altijd al harde criminaliteit gehad. Net als vroeger, zit de Kempen vol bandieten, veel grote smokkelaars en drugsproducenten. Het zijn vaak nakomelingen van de mensen, die vroeger boter en sigaretten smokkelden. Die zijn gewoon opgegroeid met geweld en weten niet beter. Ze hebben er helemaal geen probleem mee om op de politie te schieten. Deze mensen zijn niet zozeer gemeen, als wel keihard. Sommigen zijn echte gangsterbazen. Ik ken er een in Brabant die 40 miljoen euro heeft om in de bovenwereld te investeren. Die man wordt omringd door lijfwachten die vroeger voor de Securitate van de Roemeense dictator Ceauçescu werkten."
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:39 schreef Furby het volgende:
Vind het nogal vreemd dat er "achterlijkheid" in de titel staat. Gewoon het recht van de sterkste. Als de buurman je niet bevalt kop je 'm neer.
Logisch.
het schijnt ook dat de gemiddelde lengte van de penis in brabant significant hoger ligt ten opzichte van de randstad. .quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:48 schreef psychosucker het volgende:
Gemiddeld genomen hebben mensen in Brabant een hoger IQ dan in de rest van Nederland; scores tijdens cito-toetsen en eindexamens zijn ook hoger in Brabant.
Nou ja, ware het niet dat Brabant niet extreem druk bevolkt is en er buitenproportioneel veel geweldsmisdrijven plaatsvinden. Het is toch geen schande daarover te praten ? Lijkt wel alsof je je aangesproken voelt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:48 schreef Furby het volgende:
Ik heb meer het idee dat er hier zo weinig gebeurd dat alles nieuws is en daardoor de gemiddelde onderontwikkelde drentenaar denkt dat brabant zo'n geweldig drukbevolkt gebied is waar hij verloren raakt in de overwelmende gebeurtenissen dat hij nog liever naar A'dam gaat.
Dit wordt trouwens ten stelligste ontkent door de hollanderkes !quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
het schijnt ook dat de gemiddelde lengte van de penis in brabant significant hoger ligt ten opzichte van de randstad. .
Maar dat weet niemand omdat we het in de familie houdenquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het schijnt ook dat de gemiddelde lengte van de penis in brabant significant hoger ligt ten opzichte van de randstad. .
als ik zo op lowlands rondkijk niet geheel ten onrechtequote:Op zaterdag 9 april 2005 01:50 schreef Furby het volgende:
[..]
Dit wordt trouwens ten stelligste ontkent door de hollanderkes !
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:39 schreef Furby het volgende:
Vind het nogal vreemd dat er "achterlijkheid" in de titel staat. Gewoon het recht van de sterkste. Als de buurman je niet bevalt kop je 'm neer.
Logisch.
huh ? De as breda-Eindhoven ontwikkeld zich tot een 2e randstad en dat buitenproportionele zou ik cijfers van moeten zien. Ik heb niet het idee dat er hier meer dingen gebeuren dan elders. Wel DAT er dingen gebeuren die 5 jaar geleden nog niet gebeurde zoals die kut marokkanen in noord Eindhoven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:50 schreef gelly het volgende:
Nou ja, ware het niet dat Brabant niet extreem druk bevolkt is en er buitenproportioneel veel geweldsmisdrijven plaatsvinden.
Dat komt omdat veel Brabanders afstammen van Spaanse soldaten die zich een paar honderd jaar geleden een slag in de rondte geneukt hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:53 schreef HarigeKerel het volgende:
Brabanders zijn over het algemeen ook hariger dan bv de Noorderlingen, dat heeft niks van doen trouwens met de heersende achterlijkheid in Brabostan.![]()
En gelukkig maar!quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:56 schreef psychosucker het volgende:
Dat komt omdat veel Brabanders afstammen van Spaanse soldaten die zich een paar honderd jaar geleden een slag in de rondte geneukt hebben
Die hebben zich gewoon aangepast aan het klimaat aldaar. Gastarbeiders kwamen altijd te wonen in de minste buurten en hebben dat gedrag gewoon overgenomem. Blame yourself. Neemt niet weg dat in Brabant significant meer geweldsmisdrijven plaatsvinden dan in de rest van Nederland. Al voordat er gastarbeiders waren. Lees het artikel eens dat ik linkte in de openings post.quote:
Oss bijv is altijd een criminele stad geweest dat was 80 jaar terug al zoquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Die hebben zich gewoon aangepast aan het klimaat aldaar. Gastarbeiders kwamen altijd te wonen in de minste buurten en hebben dat gedrag gewoon overgenomem. Blame yourself. Neemt niet weg dat in Brabant significant meer geweldsmisdrijven plaatsvinden dan in de rest van Nederland. Al voordat er gastarbeiders waren. Lees het artikel eens dat ik linkte in de openings post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |