Fuck them all!quote:Op maandag 28 maart 2005 10:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Goeimorgen
Mijn dienst bij Center Parcs weer overleeft
quote:LONDEN - De Britse premier Blair heeft maandag twee miljoen Britten meer vakantie beloofd. Veel mensen moeten momenteel nog betaalde vakantiedagen inleveren voor verplichte vrije dagen zoals tweede paasdag.
"Twee miljoen mensen hebben vandaag weinig reden tweede paasdag als vrije dag te vieren. Ze zijn gedwongen een vakantiedag op te nemen", aldus de Britse regeringsleider in de krant Daily Mirror van maandag. Twee miljoen Britten zijn jaarlijks acht van hun minimaal twintig reguliere vakantiedagen kwijt aan verplichte vrije dagen.
Blairs beloftes hangen vermoedelijk samen met de verkiezingen die niet lang meer op zich laten wachten.
quote:UTRECHT - Scholieren geven hun geld vooral uit aan uiterlijk en drank. Uit een nadere analyse van tweejaarlijks onderzoek van het Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting (Nibud) bleek donderdag dat meisjes hun geld vooral besteden aan kleding, schoenen en cosmetica. Het geld van jongens gaat vooral op aan fris, alcohol en snacks.
ophoeren juliequote:Op maandag 28 maart 2005 10:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een schijnbaar onschuldig ogend topic: MPEG bestand knippen
quote:Wimax moet buitengebied binnenhalen
Uitgegeven: 24 maart 2005 16:49
LONDEN - Een nieuwe technologie voor snel internet staat voor de deur. Wimax , het snelste draadloos internet tot nu toe, moet de grote concurrent worden van glasvezel, umts, adsl en kabelinternet. Tenminste, dat is de verwachting van de markt en analisten.
"Wimax is de technologie die de volgende miljard mensen op het internet gaat krijgen", stelt Dirk Roziers, productmanager van de draadloze divisie van chipfabrikant Intel. Wimax heeft, in tegenstelling tot het kleine broertje WiFi, een bereik van tientallen kilometers. WiFi komt tot enkele meters.
Dertig kilometer
Volgens Roziers is Wimax met name geschikt om dunbevolkte gebieden aan het internetten te krijgen. "Ik denk dan bijvoorbeeld aan landen zoals India. Daar zijn veel mensen hoog opgeleid maar het is niet rendabel voor bedrijven om overal snel internet aan te leggen." Om het draadloze internet te krijgen, moeten er antennes geplaatst worden. Deze hebben een bereik van gemiddeld 30 kilometer. Het signaal wordt dan opgepikt door de computer die verbinding maakt met het internet.
Wimax is op dit moment nog te duur voor consumenten om thuis te gebruiken. Dat komt omdat er nu nog in de fabrieken geen hoge productie is van de Wimax-chips. "We verwachten eind 2006 of begin 2007 dat de nieuwste laptops worden uitgerust met chipjes die toegang geven tot het snelle internet." In 2008 is het de bedoeling dat de uitgebreide mobiele telefoons (smartphones) de chipjes standaard krijgen. Op dit moment is iedere laptop wel al uitgerust met een chip voor WiFi.
In Nederland heeft het telecombedrijf Enertel al enkele zakelijke klanten in grote steden aangesloten op het snelle draadloze internet. Het gaat om steden als Rotterdam, Den Haag en Eindhoven. Volgens Keimpe Algra, directeur van de afdeling Wireless, is het voor Enertel juist voorlopig niet de bedoeling om dunbevolkte gebieden in Nederland aan te sluiten. "In de grote steden en bij Schiphol is op dit moment voor ons de winst te behalen." Enertel biedt Wimax nu alleen nog aan voor de zakelijke markt. "Consumenten staan hoog op onze prioriteitenlijst, maar daar is het nu nog te duur voor."
Rob van Esch, directeur van de Vecai (de branchevereniging voor kabelbedrijven) ziet de komst van Wimax met argusogen tegemoet: "Wimax gaat zeer waarschijnlijk concurreren met de kabelbedrijven, die ook snel internet aanbieden. De technologie moet zich nog wel bewijzen. Zo is nog onduidelijk of het bereik door bijvoorbeeld dikke muren van een flatgebouw kan".
Volgens Van Esch wordt de concurrentie tussen infrastructuren steeds heftiger. Hij doelt dan op de verschillende manieren waarop mensen kunnen internetten, zoals via adsl, kabel, de normale telefoonlijn en dan sinds kort via WiFi, glasvezel en ook zelfs via satelliet. Wimax is de nieuwste techniek in dat rijtje.
De veiligheidsproblemen die er met WiFi waren, zijn volgens Roziers met Wimax nagenoeg opgelost. Bij Wifi was het netwerk niet altijd volledig beveiligd, daardoor kon iedereen bewust of onbewust op het netwerk van iemand anders gaan internetten. "We hebben veel geleerd van Wifi. Daardoor is in Wimax de veiligheid standaard meegenomen", aldus Roziers.
Verschraald bier erbij?!?quote:Op maandag 28 maart 2005 10:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
En jij ook.
Miljoenen mensen in buitengebieden. Dat krijgt dus nauwelijks voet aan de grond in Nederland.quote:
En beetje kankor?quote:
Zeg dan nog in ieder geval goedenmorgen of zo.quote:Op maandag 28 maart 2005 10:55 schreef pberends het volgende:
tvp
Heaumeau schrijf je zeau. Of gewoon homo, geenstijl-adept.quote:
nutteloos iddquote:Op maandag 28 maart 2005 10:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Miljoenen mensen in buitengebieden. Dat krijgt dus nauwelijks voet aan de grond in Nederland.
Da hebb'n we hier nie nodig, tis al hard werk'n g'noeg zooo.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heaumeau schrijf je zeau. Of gewoon homo, geenstijl-adept.
Scheld je altijd mensen in meervoud uit?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Met x is in meervoud.
Geenstijl stinkt, nog onder het niveau van de Telegraaf.
Wat een mongool. Als die nou zou zeggen dat alle vluchten naar Afrika extra worden belast, maar dit is gewoon de luchtvaartindustrie als melkkoe misbruiken.quote:Chirac wil 'vliegbelasting' voor Afrika
Uitgegeven: 28 maart 2005 10:01
TOKIO - De Franse president Chirac heeft maandag een speciale belastingmaatregel voorgesteld waarvan de opbrengst ten goede moet komen aan het door epidemieën getroffen Afrika. Door kerosine en tickets duurder te maken, kunnen volgens Chirac jaarlijks meer dan drie miljoen levens worden gespaard.
Chirac, die de oproep mede namens Duitsland deed, wil dat de belastingheffing eind dit jaar wordt ingevoerd. Hij noemde het plan "de eerste internationale solidariteitsbelasting" op kerosine en vliegtickets. "Daarvan betalen we de strijd tegen aids en de andere pandemieën die Afrika teisteren."
De Franse president zei zijn plan ook al te hebben besproken met de Japanse premier Koizumi. Ook zal hij het snel voorleggen aan de G8-landen en de Verenigde Naties.
Idd..... de Amerikaanse luchtvloot zit al te gniffelen bij dergelijk soort voorstellen.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een mongool. Als die nou zou zeggen dat alle vluchten naar Afrika extra worden belast, maar dit is gewoon de luchtvaartindustrie als melkkoe misbruiken.
quote:
Goeiemorgen GB, nu nog koffiequote:Op maandag 28 maart 2005 10:29 schreef George-Butters het volgende:
forum is nu wel mooi rap
@DoG: Yo goedemorgen heer, bak koffie of een biertje?
Oi oiquote:Op maandag 28 maart 2005 11:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]Hoe weet je dat ik paar grote groepen Engelsen had
???
Dronken britten zijn goed, daar kan je nog leuk fooi uit trekken
Ik heb gelukkig ervaring met dat volkquote:Op maandag 28 maart 2005 11:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oi oi
Dronken Britten, dat zeg je tactisch. Dronken Engelsen zijn een fuckin' pain in the ass.
== harde boeren kunnen laten.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig ervaring met dat volk
Toch wel een voordeel als je Pub ervaring hebt en vloeiend brak engels spreekt![]()
Dat deden ze wel na al die Leffe in halve liter glazen zonder schuimquote:Op maandag 28 maart 2005 11:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
== harde boeren kunnen laten.![]()
Oi
Leer mij Engelsen kennen.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat deden ze wel na al die Leffe in halve liter glazen zonder schuim
Jij niet, jij hebt meer aan glijmiddel en pleisters.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:40 schreef SCH het volgende:
Wat bedoelt Lemmeb als hij ergens werk van gaat maken?
Moet ik nieuwe condooms kopen?
Is Lemmeb zo nauw?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij niet, jij hebt meer aan glijmiddel en pleisters.
Ik zou het niet weten, maar ook om een honkbalknuppel past een rubber.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 11:40 schreef SCH het volgende:
Wat bedoelt Lemmeb als hij ergens werk van gaat maken?
Pim Fortuyn strikes backquote:
quote:
quote:
Mind the space!quote:Op maandag 28 maart 2005 12:04 schreef Johan_de_With het volgende:
SSterf.
Amerikaanse soldaten zijn net vluchtelingen. Je denkt dat ze spoedig zullen terugkeren naar het land van herkomst, maar zelfs 3 jaar na het einde van de oorlog blijven ze daar zitten. Het begint met een tijdelijk generaal pardon, maar we weten allemaal waar het eindigd.quote:BAGDAD - Het Amerikaanse leger verwacht niet dat dit jaar het aantal militairen in Irak zal worden verminderd. Dat zei de opperbevelhebber van de Amerikaanse troepen in Irak, generaal George W. Casey, zondag in een vraaggesprek met CNN.
De Verenigde Staten hebben op dit moment ongeveer 138.000 militairen in Irak gelegerd. Als de situatie in het land verbetert, denkt Casey wel dat volgend jaar een ,,aanzienlijke vermindering'' van het aantal Amerikaanse manschappen in Irak mogelijk moet zijn.
De generaal zei verder dat de opstand nog niet gebroken is. Dagelijks zijn er tussen de vijftig en zestig aanslagen, aldus Casey. De rebellen zijn vooral actief bij Fallujah, in en rond Bagdad, bij Saddam Husseins oude machtsbasis Tikrit en in het noorden in de regio Mosul.
Het eindigt met een t(hee).quote:Op maandag 28 maart 2005 12:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Amerikaanse soldaten zijn net vluchtelingen. Je denkt dat ze spoedig zullen terugkeren naar het land van herkomst, maar zelfs 3 jaar na het einde van de oorlog blijven ze daar zitten. Het begint met een tijdelijk generaal pardon, maar we weten allemaal waar het eindigd.
Dat doet me denken aan die documentaire over de nieuwe leerkrachten.quote:
Rekenen kunnen ze sowieso al niet, nu is de taal dus ook al verloederd.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die documentaire over de nieuwe leerkrachten.
Rechtstreeks van de PABO:
Het regend, het regend.
Wat is hier vaut aan dan ?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die documentaire over de nieuwe leerkrachten.
Rechtstreeks van de PABO:
Het regend, het regend.
Het moet natuurlijk ''het regund'' zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat is hier vaut aan dan ?
Vaud! Het moet Hij regent zijn. Van Wouter Bos' spelling productions.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk ''het regund'' zijn.
Hij regent, hij regentquote:Op maandag 28 maart 2005 12:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vaud! Het moet Hij regent zijn. Van Wouter Bos' spelling productions.
Was het Guinness? Want dat vind ik toch wel zo smerig.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en me toetsebord en schermen nu ook,
Bedankt Jongens![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en me toetsebord en schermen nu ook,
Bedankt Jongens![]()
Guinness uit een fles of uit blik is idd ranzig. Het was Grolsch.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Was het Guinness? Want dat vind ik toch wel zo smerig.
Hoe dan ook, ik heb vandaag naar mijn Glenn Gould DVD gekeken, ik hoef niets meer aan cultuur te doen. Ik ben daarna dan ook Katja's tepel gaan kijken. [afbeelding].
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben daarna dan ook Katja's tepel gaan kijken. [afbeelding].
''Kom jij vaker in dit draadje deze tent?''quote:Op maandag 28 maart 2005 12:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Geile sex door te praten over politiek. OMFG!![]()
Zou Kickie daarom modje zijn geworden?
Dude, ken je klassiekers.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:38 schreef HalfLife2ABC het volgende:
Wie is die nerd in je plaatje Johan? Ik dacht dat jij meer gecharmeerd zou zijn van lekkere mannen.
Voordat ik met de penetratie aanvang zou ik graag je standpunt inzake het nieuwe regeerakkoord vernemen.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Kom jij vaker in dit draadje deze tent?''
Alweer zo'n cultuurbabaarquote:Op maandag 28 maart 2005 12:38 schreef HalfLife2ABC het volgende:
Wie is die nerd in je plaatje Johan? Ik dacht dat jij meer gecharmeerd zou zijn van lekkere mannen.
Ik perforeer je intimiteit en cumuleer met een Rorsach-test.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voordat ik met de penetratie aanvang zou ik graag je standpunt inzake het nieuwe regeerakkoord vernemen.
Wat zou dan een hoofdelijke stemming inhouden??quote:Op maandag 28 maart 2005 12:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voordat ik met de penetratie aanvang zou ik graag je standpunt inzake het nieuwe regeerakkoord vernemen.
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:38 schreef HalfLife2ABC het volgende:
oh, is dit ook die Hitler immitatie.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Alweer zo'n cultuurbabaar
Laatst JohnDope die de avatar van JMG gebruikte als aanval op hem
Het bijschrift doet het hem.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Alleen maar naar dr tepel?
Alvorens Fellatio het woord neemt, moeten we de bezuinigingen in de gezondheidszorg nog snel even doornemen.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat zou dan een hoofdelijke stemming inhouden??
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:43 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
oh, is dit ook die Hitler immitatie.
Geneeskunde, wat is het plaatje nou?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[afbeelding].
Wat studeerde jij ook alweer?
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:43 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
oh, is dit ook die Hitler immitatie.
Grappig
Dude, verlaat het draadje, om de schade te beperken.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:46 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Geneeskunde, wat is het plaatje nou?
Ga jij jezelf eens diep schamenquote:Op maandag 28 maart 2005 12:46 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Geneeskunde, wat is het plaatje nou?
Waarom stel je dan vr@g3n over ''nerds'' om vervolgens met de grootste nepgangster aan te komen zetten?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:49 schreef HalfLife2ABC het volgende:
Hoezo moet ik eigenlijk weten waar dit plaatje vandaan komt. Volgens mij is het een beetje van voor mijn tijd. Ook is het bestuderen van oude feitjes niet de boeiendste bezigheid.
Ach, het wordt vaker herhaald dan *M*A*S*H* hoor, dus is het zelfs voor me dochter nog wel bekent.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:49 schreef HalfLife2ABC het volgende:
Hoezo moet ik eigenlijk weten waar dit plaatje vandaan komt. Volgens mij is het een beetje van voor mijn tijd. Ook is het bestuderen van oude feitjes niet de boeiendste bezigheid.
De Zweedse niet?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ok, ik had de films op een plankhoogte waar ze bij kon ( niet alle films hoor)
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, het wordt vaker herhaald dan *M*A*S*H* hoor, dus is het zelfs voor me dochter nog wel bekent.
Ok, ik had de films op een plankhoogte waar ze bij kon ( niet alle films hoor)
Ja bijna, iets naar het westen en je zit goedquote:
Echt waar? Dat voegt nog tienmaal het woord ''kotsmongool'' toe aan zijn reputatie.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Laatst JohnDope die de avatar van JMG gebruikte als aanval op hem
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:54 schreef HalfLife2ABC het volgende:
Britse comedy ofzo ...
JMG is ook een mongool of bedoel je dat ook?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Echt waar? Dat voegt nog tienmaal het woord ''kotsmongool'' toe aan zijn reputatie.
Jaquote:Op maandag 28 maart 2005 12:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Echt waar? Dat voegt nog tienmaal het woord ''kotsmongool'' toe aan zijn reputatie.
Ja, zoiets als Knightrider en The A-team. Ook niet bekend bij jou?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:54 schreef HalfLife2ABC het volgende:
http://guardian.curtin.edu.au/cga/art/tv.html
Britse comedy ofzo ...
I need you, Halflife.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, zoiets als Knightrider en The A-team. Ook niet bekend bij jou?
Is het echt zo vreemd dat ik dit niet ken? Wanneer werd dit uitgezonden, ver voor mijn tijd waarschijnlijk. Jullie doen net of ik niet weet dat Hitler prime-minister van GB is geweest (sic!).quote:Op maandag 28 maart 2005 12:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[afbeelding].
Ik geloof dat ik die smiley nog nooit zo vaak heb gebruikt.
Maar goed, als ik angina pectoris heb kan ik weer bij jou terecht..
Wat? Ik keek vroeger altijd de Dukes of Hazard.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, zoiets als Knightrider en The A-team. Ook niet bekend bij jou?
Ja, lul je er maar uit.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:00 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Is het echt zo vreemd dat ik dit niet ken? Wanneer werd dit uitgezonden, ver voor mijn tijd waarschijnlijk. Jullie doen net of ik niet weet dat Hitler prime-minister van GB is geweest (sic!).
Als je goed let op dat gebitje vraag je je af waarom men haar niet gewoon een biertje voorgezet heeft.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat heeft die vrouw een inzicht!
Daisy!!!quote:Op maandag 28 maart 2005 13:01 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Wat? Ik keek vroeger altijd de Dukes of Hazard.
Ja.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:00 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Is het echt zo vreemd dat ik dit niet ken? Wanneer werd dit uitgezonden, ver voor mijn tijd waarschijnlijk. Jullie doen net of ik niet weet dat Hitler prime-minister van GB is geweest (sic!).
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:00 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
en dat ken je dan weer wel, dan is Monty Python niet zo ver voor je tijd hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 13:01 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Wat? Ik keek vroeger altijd de Dukes of Hazard.
Dukes of Hazardquote:Op maandag 28 maart 2005 13:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
en dat ken je dan weer wel, dan is Monty Python niet zo ver voor je tijd hoor
In het kader van een pleidooi om eerlijke politiek.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vaud! Het moet Hij regent zijn. Van Wouter Bos' spelling productions.
Oordeel niet over iets dat je niet mocht zien.quote:
ach.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:05 schreef sjun het volgende:
[..]
In het kader van een pleidooi om eerlijke politiek.
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oordeel niet over iets dat je niet mocht zien.
Ik had hetzelfde bij "V". Maar keek het stiekem toch.quote:
Wat?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:11 schreef Sidekick het volgende:
Waar komen die mallotige stalkers toch vandaan?
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/21713445/quote:Op maandag 28 maart 2005 13:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ach.
Gister Tegenlicht gezien?
Nee, ik zit maar zeer zelden voor dàt alomtegenwoordige eenoog. Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ach.
Gister Tegenlicht gezien?
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/21713445/quote:Op maandag 28 maart 2005 13:21 schreef sjun het volgende:
[..]
Nee, ik zit maar zeer zelden voor dàt alomtegenwoordige eenoog. Wat heb ik gemist?
Je maakt het hem wel makelijk hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 13:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/21713445/
Welke nerd staat er eigenlijk afgebeeld in jouw avatar?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je maakt het hem wel makelijk hoor
Een Guinnesszuipende zich de teringrokende manquote:Op maandag 28 maart 2005 13:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welke nerd staat er eigenlijk afgebeeld in jouw avatar?
Dat wist ik. Als je namelijk letterlijk ''pastoor'' zoekt, komt hij ook tevoorschijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Welke nerd staat er eigenlijk in mijn eigen avatar?
De Smet.
Tssssss.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat wist ik. Als je namelijk letterlijk ''pastoor'' zoekt, komt hij ook tevoorschijn.
Dat is dan ook een erg slechte film.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Volgens mijn boek werd het Japanse leger overigens gebaseerd op het Pruisische, niet op het Amerikaanse.
Die kerel kijkt zo zuur dat je automatisch een Godvrezende Gristen wordt.....quote:Op maandag 28 maart 2005 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Welke nerd staat er eigenlijk in mijn eigen avatar?
De Smet.
De oorbellen van mama in. Een hele vent deze gekleurde man!quote:Op maandag 28 maart 2005 14:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
The South shall rise again!
Hoe kun je nu medelijden hebben met een dertiger die ''ik wordt'' schrijft?quote:Op maandag 28 maart 2005 14:13 schreef George-Butters het volgende:
Ik leef zo mee met de beste man...
![]()
van supersex naar niks in een week
Zuur is niet het goede woord, hij kijkt gezapig.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die kerel kijkt zo zuur dat je automatisch een Godvrezende Gristen wordt.....
de diepe treurnis die deze man omringt maakt me somber.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe kun je nu medelijden hebben met een dertiger die ''ik wordt'' schrijft?
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan iemand dit poppetje [afbeelding] in de kleuren van de confederate flag verven?
Ze geeft gewoon een hint voor heftigere sexvormen.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:13 schreef George-Butters het volgende:
Ik leef zo mee met de beste man...
![]()
van supersex naar niks in een week
Die pet! (afgeleide van RQ's Dat kapsel!)quote:Op maandag 28 maart 2005 14:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
The South shall rise again!
Variatie van Die piemol!quote:Op maandag 28 maart 2005 14:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die pet! (afgeleide van RQ's Dat kapsel!)
Die moslims!!!quote:
Je kunt gewoon : { w gebruiken hoor!quote:
MBOer.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je kunt gewoon : { w gebruiken hoor!
VMBO'er!quote:
Nou, neem bijvoorbeeld alleen al .... Je weet wel. Of die andere. We zitten in hetzelfde schuitje, net als Monidique.quote:
Voor de eerste maal aan de drank?quote:Op maandag 28 maart 2005 14:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, neem bijvoorbeeld alleen al .... Je weet wel. Of die andere. We zitten in hetzelfde schuitje, net als Monidique.
Beerenburg met sinasquote:Op maandag 28 maart 2005 14:51 schreef Sidekick het volgende:
Neen. Zeker niet voor de eerste keer.
Diepzeeduiken krijgt een nieuwe dimensie. Gelul over geld, dat is nu net natuur!quote:Op maandag 28 maart 2005 14:53 schreef pberends het volgende:
Maladives
[afbeelding]
economie is voor 2/3 verwoest volgens BBC News.
Goed gezien. Hij lijkt nog ook.quote:
Erg triest, maar ook erg dom. Omdat die de eigenaar is (ook al is dat op papier), zou die die eikel als eerste moeten ontslaan. Probleem 1 is dan alvast opgelost.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:51 schreef Drugshond het volgende:
Dagvaarding
Damn.... sommige mensen moeten echt eens goed nadenken waar ze een krabbel onderzetten.
Kerel, wat heb je gedaan?quote:pberends is een maand weg. Plaatst te veel rotzooi (waaronder plaatjes/filmpjes) de laatste tijd en de grap over Auswitz is de druppel.
Exact... ook mijn gedachte... geen eerlijk spel... geen openheid.... *Bam* wegwezen jij, daar is het gat van de deur.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Erg triest, maar ook erg dom. Omdat die de eigenaar is (ook al is dat op papier), zou die die eikel als eerste moeten ontslaan. Probleem 1 is dan alvast opgelost.
Zal zich wel verveeld hebben.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Uit Med:
[..]
Kerel, wat heb je gedaan?
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmzz... dan geef je toch eerst een waarschuwing... maar nee hoor... gelijk 1 mnd op water en brood.quote:
Waarschijnlijk wordt het pand gepacht. Dan is verkopen geen optie.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Exact... ook mijn gedachte... geen eerlijk spel... geen openheid.... *Bam* wegwezen jij, daar is het gat van de deur.
Zou ik ook wel willen weten.quote:
Zou ik ook graag willen weten.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hmmzz... dan geef je toch eerst een waarschuwing... maar nee hoor... gelijk 1 mnd op water en brood.
In welk topic ging hij trouwens over the edge ?!
Ik heb altijd al kroegbaas willen zijn!quote:Op maandag 28 maart 2005 15:51 schreef Drugshond het volgende:
Dagvaarding
Damn.... sommige mensen moeten echt eens goed nadenken waar ze een krabbel onderzetten.
Zo werd ik ook eens door mijn manager aangesproken op klachten die waren binnengekomen over mij. Toen ik vroeg om welke klachten het ging en wie die klachten ingediend had gaf die als antwoord dat die daar niets over kon zeggen. Mijn antwoord was toen dat ik er dan ook verder niets mee kon aanvangen en dat ik weer tot de orde van de dag kon overgaan. Een maand later was die overspannen en werd die eruitgeflikkerd.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lekker achterkamertjesgedrag.Degene waar het over zou gaan wordt niet geraadpleegd.
Dit FB-topic is toch voor dit soort zaken, zo dat dit in alle openheid kan worden opgelost? Nu wordt er achterbaks over me geroddeld. Ik vind dat ik een recht heb openheid van zaken op te eisen.
Dit komt me idd bekend voor uit werksituaties. Het feit alleen dat je met wat gesmoezel met Sidekick over de mail iemand een ban kan aansmeren is toch absurd?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo werd ik ook eens door mijn manager aangesproken op klachten die waren binnengekomen over mij. Toen ik vroeg om welke klachten het ging en wie die klachten ingediend had gaf die als antwoord dat die daar niets over kon zeggen. Mijn antwoord was toen dat ik er dan ook verder niets mee kon aanvangen en dat ik weer tot de orde van de dag kon overgaan. Een maand later was die overspannen en werd die eruitgeflikkerd.![]()
![]()
Misschien heb je er wat aan?
Nog leuker; post bezorgen en dan horen dat er een klacht over je binnen is gekomen.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo werd ik ook eens door mijn manager aangesproken op klachten die waren binnengekomen over mij. Toen ik vroeg om welke klachten het ging en wie die klachten ingediend had gaf die als antwoord dat die daar niets over kon zeggen. Mijn antwoord was toen dat ik er dan ook verder niets mee kon aanvangen en dat ik weer tot de orde van de dag kon overgaan. Een maand later was die overspannen en werd die eruitgeflikkerd.![]()
![]()
Misschien heb je er wat aan?
Enorm. Je moet de jakhalzen constant van je afslaan.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is het leven gecompliceerd op internet.
Ach, ik heb een lijstje van jakhalzen hier op fok. Sommigen zijn zo doorzichtig dat ik er niet meer echt op hoef in te gaan. Die entiteiten behoef ik namelijk niet te overtuigen, omdat ik ze gewoon totaal niet mag. SCH is een grensgeval, dat weer wel. Waarom? Omdat die net als een klein kind is en dat kun je kinderen niet kwalijk nemen. Er zijn echter ook figuren die mij IRL waarschijnlijk het liefste zouden willen aangeven of vermoorden en daar ben ik wel klaar mee, die beschouw ik als entiteit, niet als mens of kind.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Enorm. Je moet de jakhalzen constant van je afslaan.
''Kinderpostzegels?''quote:Op maandag 28 maart 2005 17:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
een kruistocht en stickeraktie.
Da's waar.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bij SCH lijkt het meer een ad-hoc emotie, bij Bluesdude is het een kruistocht en stickeraktie.
Tuurlijk, vrouwen zijn nu eenmaal onmisbare amusementsfactoren. Dat is altijd al zo geweest. En dat zal altijd zo blijven.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
SCH is op zich wel weer zo dat die eerst probeert om normaal discussie te voeren, vervolgens komt er een woede-aanval en dan gaat alles los. Ik ben zelf ook opvliegend. Toch is het wel een onmisbare amusementsfactor, al denkt niet iedereen daar zo over.
Waar schrijft onze meki dat?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
neeh dit is geen brandstichting maar een aanslag , Mohammed [B.] heeft ook aanslag gepleegd allebei hetzelfde
stel ik ga een kerk in de fik steken express is dat nog steeds een brandstichting.
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52604#1940665quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52604#1940665
Een reactie op zijn post:
HET IS NIET HETZELFDE!! Jonge jij vind kalkAANSLAG nog hetzelfde als de moord op theo....
Hooguit onverzettelijk optimisme.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:34 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind die Meki echt een held. Hij straalt onverzettelijk positivisme uit.
U hebt geheel gelijk, zie ik op www.vandale.nl.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hooguit onverzettelijk optimisme..
Geduld, filantropie, zenuwen, uithoudingsvermogen, gevoel voor humor... Meki is een opleiding.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meki pleegt een aanslag op mijn intelligentie.
Met Oosters karakter voor esoterie.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meki, de opleiding. U moet het ervaren en u zult als herboren de multiculti van repliek weten te dienen.
De huilies slaan een middagje over. Dan wordt het hier meteen gezapig.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:43 schreef Lemmeb het volgende:
Er heerst wel een chatterig sfeertje vandaag hier in POL. Bijna elk topic wordt volgeblaat.
Bedoel je financieel?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg PJO, vind jij eigenlijk dat Ajax zichzelf zou moeten bedruipen=
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De huilies slaan een middagje over. Dan wordt het hier meteen gezapig.
Vind ik wel ja. Sponsoring van bedrijven moet natuurlijk kunnen. En diequote:Op maandag 28 maart 2005 17:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja.
Nog een forum waar ik niet meer terecht kan.quote:
Dat iemand links is is tot daaraantoe, maar Verbal aan de knoppen laten zitten is gewoon de Goden verzoeken.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nog een forum waar ik niet meer terecht kan.
Links is niet het woord. Azijnzeiker wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat iemand links is is tot daaraantoe, maar Verbal aan de knoppen laten zitten is gewoon de Goden verzoeken.
Ah ja, wil je tegenwoordig nog een maagdelijke vrouw dan moet je een griet op de lagere school (onderbouw) scoren.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:52 schreef George-Butters het volgende:
Wat een sombere 2e paasdag
Vriendin gaat half vreemd
Of een tent.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ah ja, wil je tegenwoordig nog een maagdelijke vrouw dan moet je een griet op de lagere school (onderbouw) scoren.![]()
![]()
Dat kunnen ze niet menenquote:
Je schijnt ze uit sommige bergachtige gebieden te kunnen halen. Moet je wel op behaarde vrouwen vallen en lange jurken.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah ja, wil je tegenwoordig nog een maagdelijke vrouw dan moet je een griet op de lagere school (onderbouw) scoren.![]()
![]()
George!!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je schijnt ze uit sommige bergachtige gebieden te kunnen halen. Moet je wel op behaarde vrouwen vallen en lange jurken.
Dat zie je verkeerd. Waar Verbal komt, komt drama.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ach, die Verbal graaft zijn eigen graf wel weer. Kan me er niet echt over opwinden, vind het wel amusant.![]()
Nou, daar lijkt me Nieuws een leuk forum voor om dat eens in de praktijk te realiseren.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:05 schreef Lemmeb het volgende:
Dat zie je verkeerd. Waar Verbal komt, komt drama.
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
George!!![]()
![]()
![]()
Dat JIJ dat zegt!!!![]()
Boeien.![]()
Dat bedoel ik ook, maar ik verwerk het door er maar om te lachen, want drama gaat er komen!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Waar Verbal komt, komt drama.
* Monitort [MED]quote:Op maandag 28 maart 2005 18:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, daar lijkt me Nieuws een leuk forum voor om dat eens in de praktijk te realiseren.
*Opent mocrotopic.
Stronger than I am.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:13 schreef George-Butters het volgende:
Am I stronger than the curse or is the curse stronger than me?
Fout!!!quote:
Laat mij nou eens twijfel zaaien.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Fout!!!![]()
![]()
Het is goed wat GB schrijft. Het is
Ik wil
Jij wilt
Hij/zij wil
Uh huh!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat mij nou eens twijfel zaaien.
Rot toch op!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet je wat Marike Maerycke zegt?
Ga met je met dynamiet volgepakte roeibootje naar het Rotterdamse Havengebied.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar vind ik de Marine Inlichtingendienst? Of dienen zij mij te vinden?
Ik heb het nummer nogmaals beluisterd en hij zingt toch echt wat ik hierboven schreef...quote:Op maandag 28 maart 2005 18:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Fout!!!![]()
![]()
Het is goed wat GB schrijft. Het is
Ik wil
Jij wilt
Hij/zij wil
Antwoord!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga met je met dynamiet volgepakte roeibootje naar het Rotterdamse Havengebied.
Een Rendez-vous is zo geregeld.![]()
Klopt, ik was bij m'n oma.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De huilies slaan een middagje over. Dan wordt het hier meteen gezapig.
Het is U voor jou, vlegel!quote:
Pure verveling van die kerel.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pberends en de verkeerd opgevatte humor.
Ja, maar ook opmerkingen die parallel aan de uitzending gegeven zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Pure verveling van die kerel.
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:45 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Wat moet de CIA nu weer van mij ?!? opzouten !!
Werkt dat een beetje pearguardian?quote:Op maandag 28 maart 2005 18:55 schreef Drugshond het volgende:
corrected.... FOK! snapt de [ img] .... [/ img] tags niet van imageshack.
Grappig, maar de range 192.168.. is private domain.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:55 schreef Drugshond het volgende:
corrected.... FOK! snapt de [ img] .... [/ img] tags niet van imageshack.
Maar in de kolom daarachter staat de oorspronkelijke ipquote:Op maandag 28 maart 2005 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Grappig, maar de range 192.168.. is private domain.![]()
Volgens mij staat daar destination.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Maar in de kolom daarachter staat de oorspronkelijke ip
Dat is mijn router domein....quote:Op maandag 28 maart 2005 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Grappig, maar de range 192.168.. is private domain.![]()
Hmm, okay, maar dan val je jezelf nog aan?quote:
Raar dat de CIA je bezoekt en niet de FBI, die daar eerder mee belast zouden worden.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:25 schreef Drugshond het volgende:
ff met NeoTrace opgezocht wie dat IP nummer is...
http://img161.exs.cx/my.php?loc=img161ℑ=cia7sq.jpg
Zou dat te maken hebben gehad met dat Italiaans Nucleair Onderzoekscentrum waar ik het gisteren over had ?!? Verbaasd mij ook een beetje.... Van wat heb ik nu weer aan mijn fiets hangen.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Raar dat de CIA je bezoekt en niet de FBI, die daar eerder mee belast zouden worden.
Ze zien je als mogelijke terrorist!quote:Op maandag 28 maart 2005 19:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zou dat te maken hebben gehad met dat Italiaans Nucleair Onderzoekscentrum waar ik het gisteren over had ?!? Verbaasd mij ook een beetje.... Van wat heb ik nu weer aan mijn fiets hangen.
Oh, maar dat is Jeeeep, dat is niet erg.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:37 schreef Drugshond het volgende:
Hmmmzzz....
Het moet niet toffer worden.
http://img117.exs.cx/my.php?loc=img117ℑ=politie7hu.jpg
http://img215.exs.cx/my.php?loc=img215ℑ=nato0uf.jpg
Nato Headquarters ?!? WTF
Dit kan gewoon niet waar zijn.......quote:Op maandag 28 maart 2005 19:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ze zien je als mogelijke terrorist!![]()
LOL, Berends en de DDOS kabouters.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ze dossen ook al fok!, tering wat een traagheid weer, of is dat berends?
quote:Op maandag 28 maart 2005 19:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
LOL, Berends en de DDOS kabouters.
Enemy of the State #1 .. WTF is dit ?!?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ze dossen ook al fok!, tering wat een traagheid weer, of is dat berends?
Moet je alles in Engels vertalen, stupid yankee pricks.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Enemy of the State #1 .. WTF is dit ?!?
CIA wil weten wat ik schrijf... sorry voor het oponthoud.![]()
Amerikaanse geologen waarschuwen al voor mogelijke tsunami's.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:12 schreef Drugshond het volgende:
Zware aardbeving voor de kust van Indonesië
Laten we lekker gaan zwemmen....... O nee....niet weer.
Huh?quote:Op maandag 28 maart 2005 20:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Elk deel wordt die serie slechter...
OMFG, wat is die Slarioux voor iemand???quote:Op maandag 28 maart 2005 20:36 schreef George-Butters het volgende:
Enemy of the State #1 .. WTF is dit ?!?
suffe boel daar!
Drugshond corrigeert even. Erg vriendelijk van mquote:Op maandag 28 maart 2005 21:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
OMFG, wat is die Slarioux voor iemand???![]()
![]()
![]()
![]()
LOL!!!quote:Op maandag 28 maart 2005 21:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Drugshond corrigeert even. Erg vriendelijk van m
NARFFFF NARFFFquote:Op maandag 28 maart 2005 21:49 schreef Monidique het volgende:
Nrf.
Die heeft geen goed pasen gehad..... waarschijnlijk ligt zijn ex-vriendin met iemand anders te keezen...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:44 schreef George-Butters het volgende:
Drugshond corrigeert even. Erg vriendelijk van m
Je zou er best voorbeeld aan kunnen nemen!quote:Op maandag 28 maart 2005 21:51 schreef George-Butters het volgende:
Topic voor metrosexuelen
Show hier je nieuwe kleding Topic #8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |