Beste allemaal,
Ik heb wat zitten lezen op de site en zie dat ik niet de enige ben met dit probleem, maar van super naar niks zonder reden kan ik niet verwerken.
Ik ben begin dertig en heb sinds anderhalf jaar een geweldige relatie met een schitterende vrouw van begin twintig. Op werkelijk alle gebieden passen we bij elkaar of vullen we elkaar aan en zo ook op sex. Het kon niet gek genoeg en we waren zeker dat we nog vele jaren met elkaar en van elkaar zouden leren. Haar lijfspreuk was zelfs; 'een dag niet gepijpt is een dag niet geleefd'.
Maar van de één op de andere dag (6 maanden geleden) had ze geen zin meer. Er was niks gebeurd, ze voelde zich verder goed, geen nare ervaringen what so ever. Gewoon geen behoefte meer. Geen behoefte aan sex, geen behoefte aan vurig knuffelen of kussen. Ze hield nog steeds net zo veel van mij en kon geen moment bij mij vandaan blijven, maar sex en intimiteit was niet nodig. Meer als bij een broer en zus. Nu zes maanden later houden we nog steeds zielsveel van elkaar en af en toe is er wel een knuffel, en 1 keer per maand mag ik oppervlakkig met haar vrijen (da's anders dan samen vrijen), maar ik wordt gek.
We praten er wel over, maar uiteindelijk vind zij dat ze naar haar gevoel moet luisteren en als het er niet is, is het er niet en vraagt ze zich af of ik wel genoeg om de gehele relatie geef.
Hoe kan ik haar sturen en hoe kan ik mezelf bedaren (ze is zo sexy), want zo wordt de druk alleen maar hoger en zitten we in een vicieuze cirkel?
En nee, ze heeft geen ander.
Help?