abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:46:48 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_25019323
Wat me nou gisteravond goddomme gebeurt... Ik ga mijn hond uitlaten, en terwijl ik het gangetje uitloop dat op de stoep uitkomt, komen er drie hangvolktypes langsgelopen, die een tijdje onder de de carports onder ons appartementencomplex hadden gehangen. Ik laat ze voorgaan, omdat ik geen zin heb in een paar van die zeikerds achter me, terwijl mijn hond loopt te snuffelen. Dus ik slenter achter die lui aan. Klein minuutje later komen er nog twee onder de carports vandaan op een brommertje. Die lui willen van de stoep af, maar zien mij een meter of dertig verder -op het smalste stuk stoep staan, en besluiten lekker op de stoep te blijven rijden. En komen mij dus tegen.
En gewoon doorrijden, ook al is er geen ruimte, want dat was nou net de bedoeling. Nou was het zo'n lam Tomos-geval, dus veel impact gaf het allemaal niet, en ik gooide mijn schouder in de strijd om die lui van de stoep af te denderen. Gaat die randmongool die achterop zit dom hinnikend achteromkijken en begint tegen zijn billenmaatjes te blèren dat 'we lekker tegen die gast aan zijn gereden'. Nog te stom ook om te beseffen dat ik ze effectief van de stoep af donderde.

Wat bezielt dat volk? Ik bedoel, er zijn geen doden of gewonden gevallen, vooral omdat ik die elleboog die ik die gozers neus in wilde jagen inhield (zelf vond ik dat niet onverstandig, gezien het feit dat ze met zijn vijven waren, maar als ik mijn hond niet bij me had gehad had ik het waarschijnlijk wel gedaan)... maar wat gaat er in dat soort eikels om? Allereerst al dat hangen onder die carports. Die lui zijn een jaar of 18, schat ik, en het leukste wat je weet te bedenken op een druilerige woensdagavond, is onder deprimerende betonnen carports hangen, de hele avond. Dat is dan blijkbaar het leukste dat je kunt bedenken. En als je dan weggaat, dàn is het leukste wat je kunt bedenken iemand van de stoep af proberen te rijden met je impotente brommer. Maar dan ook nog eens niet goed, ofzo, maar zo'n halfwat-actie van het type volk dat is verwekt met een slappe lul met een lek condoom eromheen... zo'n net-niet-actie van net-niet-types die zijn geproduceerd door net-niet ouders.

Naast de opborrelende woede -mèn wat had ik die types toch graag met wat ontzette ledematen het ziekenhuis in geragd- is wat mij nog het meest bijblijft de immense leegte van die actie. Het compleet zinloze, kwaliteitsloze, onmeetbaar stupide gehalte van deze actie.

Ik ben echt verbijsterd... Als ik mij nou nog kon voorstellen dat dergelijke lui ook maar door iets bezield zouden kunnen raken, zou ik mij bijna gaan afvragen wat ze bezielt

Is dit het nou? Zitten we nou met dit soort nono's opgescheept?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25019357
het is allemaal wat. kom eens een avondje in amsterdam langs.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_25019371
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:46 schreef Verbal het volgende:

heel verhaal
Maar wat heeft dat met een vibrator te maken
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 10 februari 2005 @ 10:00:18 #4
136 V.
pi_25019466
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:49 schreef zoalshetis het volgende:
het is allemaal wat. kom eens een avondje in amsterdam langs.
Daar gaat het toch niet om? Ik vind het vrij tragisch gedrag, waar en hoevaak het ook gebeurt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25019516
wat heeft het met een vibrator te maken?
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  donderdag 10 februari 2005 @ 10:05:24 #6
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_25019521
Dat is nou eenmaal de maatschappij vandaag de dag.
Het gebeurt overal, randstad en 'provincie'.
In dat kader vind ik de hele normen-en-waarden-discussie van JP nog helemaal zo raar niet.

Mensen zouden weer eens wat meer respect voor elkaar moeten hebben !
Burnt to the core but not broken
  donderdag 10 februari 2005 @ 10:09:41 #7
136 V.
pi_25019578
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:04 schreef Mute_Me het volgende:
wat heeft het met een vibrator te maken?
Tweede keer dat die, lichtelijk sippe, 'grap' wordt gemaakt.

Doe eens een cursus originaliteit, ofzo.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 10 februari 2005 @ 10:10:55 #8
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_25019599
als je nix was, nix bent, nix kunt en nix wordt, dan haal je je eigenwaarde uit dit soort gedrag.
Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_25019611
Gewoon onder het 'voorbijrijden' de lekke, met gaten doorboorde uitlaat van die Tomos aftrappen en de drollen van de hond proberen in de bek van die achteropzittende, honende gast te smijten. Als ze afstappen gewoon de hond de opdracht geven zo wreed mogelijk hun zak eraf te scheuren. Kan dat schorum ook geen nageslacht (of nageboortsel) meer voortbrengen Een andere mogelijkheid is om je overschot Nitraatbommen naar die lui toe te keilen en dan tegen je hond zeggen: 'Zo hee Richard, hebben we toch even nitraatbommen naar die lui gesmeten'. Dan moet je honend gaan lachen
Touch my tralalaaa
  donderdag 10 februari 2005 @ 10:12:14 #10
136 V.
pi_25019616
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:05 schreef PPL het volgende:
Dat is nou eenmaal de maatschappij vandaag de dag.
Het gebeurt overal, randstad en 'provincie'.
In dat kader vind ik de hele normen-en-waarden-discussie van JP nog helemaal zo raar niet.

Mensen zouden weer eens wat meer respect voor elkaar moeten hebben !
Ja, maar nog afgezien van die normen-en-waarden-discussie, valt het slappe van die actie me nog tegen.

Ik bedoel, ALS je dan een zeikerige hangcrimineel wil zijn, doe het dan met overgave, dan kan ik er nog iets mee. Maar nu is het zoiets dieptragisch, dat ik vind dat dit soort nutteloos volk actief ge-euthanaseerd mag worden. Uit medelijden.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25019629
woon je in zoetermeer?
don't give me that fucking bullshit
  donderdag 10 februari 2005 @ 10:14:33 #12
46946 Sklasse
DoWn met jou !!
pi_25019642
Had jij ze gewoon er niet vanaf kunnen meppen?
De beesT
  donderdag 10 februari 2005 @ 10:15:51 #13
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_25019669
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:12 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja, maar nog afgezien van die normen-en-waarden-discussie, valt het slappe van die actie me nog tegen.

Ik bedoel, ALS je dan een zeikerige hangcrimineel wil zijn, doe het dan met overgave, dan kan ik er nog iets mee. Maar nu is het zoiets dieptragisch, dat ik vind dat dit soort nutteloos volk actief ge-euthanaseerd mag worden. Uit medelijden.

V.
Daar heb je gelijk in.
Als je dan toch 'tof' wilt doen, doe het dan in verdesnaam goed !
DIt komt idd nogal pathetisch over...
pi_25019780
TS ik ben het met je eens, vroeger waren het gastjes van 13 en 14 jaar die niks beters te doen hangen (zal wel weer discussie oplaaien dat er geen ruimte is om die gasten te vermaken, buurthuizen etc, maar dat helpt toch niet want die slopen ze zelf vaak net zo hard), enfin dat de leeftijdsgrens ook hier flink is opgeschroefd vind ik vrij apart. Het is zoiezo al uit den boze dat ze niks beters te doen hebben schijnbaar, maar dat ze het dan nog half-half doen slaat toch alles
pi_25019783
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 09:46 schreef Verbal het volgende:
Terechte klaagzang over wéér een gevalletje van lastige kansloze hangjongeren.
En het ergste is nog dat wij belastingbetalers niet alleen tijdens hun hele, niets aan de maatschappij toevoegende jeugd hoofdsponsor zijn van die lawaaierige scheurbarrels, maar dat wij waarschijnlijk ook het gehele verdere kansloze leven van deze gootbevolkers voor hun levensonderhoud en dat van hun te grote gezinnen zullen moeten zorgen.
  donderdag 10 februari 2005 @ 10:24:32 #16
136 V.
pi_25019800
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:14 schreef Sklasse het volgende:
Had jij ze gewoon er niet vanaf kunnen meppen?
Ja. Had ik gekund, ja. Besloten om het niet te doen. Heb je de OP wel gelezen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_25019877
Meid wat een narigheid.

V.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_25019888
Tja gewoon domme losers dit!
Helaas zijn die er teveel...

V.
pi_25020001
ik zeg, iedereen standaard een bus pepperspray op zak en evt later een luchtbuks.
zijn we in no time van dat gezeik af
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_25020021
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:09 schreef Verbal het volgende:

[..]
Tweede keer dat die, lichtelijk sippe, 'grap' wordt gemaakt.
sippe topictitels vragen om sippe grappen

maar 2 keer is idd wat veel
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_25020035
Tuurlijk, en dan misbruiken de pubers die rommel en dan krijg je geouwehoer.
Er zijn gewoon retards die niet met brommers om kunnen gaan laat staan pepperspray.

V.
pi_25020094
Dit soort dingen komt ook vaak voor als je ze lopend tegen komt op de stoep. Drie/vier hangjongeren naast elkaar komen je tegemoet. Jij moet dan vervolgens aan de kant springen, omdat zij gewoon breeduit doorlopen. Als je toch doorloopt (doe ik meestal niet, ben niet zo groot), krijg je gezeik, omdat ze 'respect' willen. Ik wil toch ook respect? Maar dat telt dan weer niet blijkbaar. Zij moeten respect krijgen, zonder het te hoeven geven.
Trust me, I know what I'm doing.
pi_25020118
Je was gewoon bang.
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
  donderdag 10 februari 2005 @ 10:44:15 #24
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_25020138
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:41 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Als je toch doorloopt (doe ik meestal niet, ben niet zo groot), krijg je gezeik, omdat ze 'respect' willen. Ik wil toch ook respect? Maar dat telt dan weer niet blijkbaar. Zij moeten respect krijgen, zonder het te hoeven geven.
Een trap onder hun hol kunnen ze krijgen !
Respect komt van twee kanten.

En daarnaast nog: "Wat gij niet wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander niet"
pi_25020165
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 10:44 schreef PPL het volgende:

[..]

En daarnaast nog: "Wat gij niet wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander niet"
Eens...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')