Daar gaat het toch niet om? Ik vind het vrij tragisch gedrag, waar en hoevaak het ook gebeurt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:49 schreef zoalshetis het volgende:
het is allemaal wat. kom eens een avondje in amsterdam langs.
Tweede keer dat die, lichtelijk sippe, 'grap' wordt gemaakt.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:04 schreef Mute_Me het volgende:
wat heeft het met een vibrator te maken?
Ja, maar nog afgezien van die normen-en-waarden-discussie, valt het slappe van die actie me nog tegen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:05 schreef PPL het volgende:
Dat is nou eenmaal de maatschappij vandaag de dag.
Het gebeurt overal, randstad en 'provincie'.
In dat kader vind ik de hele normen-en-waarden-discussie van JP nog helemaal zo raar niet.
Mensen zouden weer eens wat meer respect voor elkaar moeten hebben !
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar nog afgezien van die normen-en-waarden-discussie, valt het slappe van die actie me nog tegen.
Ik bedoel, ALS je dan een zeikerige hangcrimineel wil zijn, doe het dan met overgave, dan kan ik er nog iets mee. Maar nu is het zoiets dieptragisch, dat ik vind dat dit soort nutteloos volk actief ge-euthanaseerd mag worden. Uit medelijden.
V.
En het ergste is nog dat wij belastingbetalers niet alleen tijdens hun hele, niets aan de maatschappij toevoegende jeugd hoofdsponsor zijn van die lawaaierige scheurbarrels, maar dat wij waarschijnlijk ook het gehele verdere kansloze leven van deze gootbevolkers voor hun levensonderhoud en dat van hun te grote gezinnen zullen moeten zorgen.quote:Op donderdag 10 februari 2005 09:46 schreef Verbal het volgende:
Terechte klaagzang over wéér een gevalletje van lastige kansloze hangjongeren.
Ja. Had ik gekund, ja. Besloten om het niet te doen. Heb je de OP wel gelezenquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:14 schreef Sklasse het volgende:
Had jij ze gewoon er niet vanaf kunnen meppen?
sippe topictitels vragen om sippe grappenquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tweede keer dat die, lichtelijk sippe, 'grap' wordt gemaakt.
Een trap onder hun hol kunnen ze krijgen !quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:41 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Als je toch doorloopt (doe ik meestal niet, ben niet zo groot), krijg je gezeik, omdat ze 'respect' willen. Ik wil toch ook respect? Maar dat telt dan weer niet blijkbaar. Zij moeten respect krijgen, zonder het te hoeven geven.
Eens...quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:44 schreef PPL het volgende:
[..]
En daarnaast nog: "Wat gij niet wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander niet"
Diepquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een 0 had een 1 als boezemvriend en samen dachten ze dat ze een 10 vormden.
Nee.quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:42 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Je was gewoon bang.
Gek genoeg is het zelfs dán nog mogelijk om je te omringen met gelijkgestemden.....quote:Op donderdag 10 februari 2005 10:10 schreef MetalMessiah het volgende:
als je nix was, nix bent, nix kunt en nix wordt, dan haal je je eigenwaarde uit dit soort gedrag.
Alsof dat uitmaaktquote:Op donderdag 10 februari 2005 10:13 schreef haagse_elfje het volgende:
woon je in zoetermeer?
Soort zoekt soort. Deze wetenschap geldt zelfs voor de eencellige die zijn voorzien van een voornaamquote:Op donderdag 10 februari 2005 11:04 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Gek genoeg is het zelfs dán nog mogelijk om je te omringen met gelijkgestemden.....
Nee, het zijn talent- en niveauloze randdebielen die de volgende keer wel met gebroken ledematen in het ziekenhuis eindigen.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 14:49 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Jee verbal, wat sta jij overserieus in het leven. Die jochies wilden gewoon uitdagen, dat hoort bij die leeftijd.
'zoals jij'.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:04 schreef S-Two het volgende:
Was iedereen maar zoals jou Verbal
...dus ik moet het normaal vinden dat zo'n stelletje LTS-Zwakstroom-lubberkutten me van de stoep af proberen te rijdenquote:
Ja, ik weet het... jij vindt dingen alleen erg als het Marokkanen betreft. Al gooien ze een kauwgompje op de grondquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:27 schreef Lemmeb het volgende:
Tsjongejonge wat een jankerd, die Verbal.
Dat je dit al erg vindt
Boehoehoe ze reden per ongeluk tegen me aan met hun brommertje en ze waren niet beleefd. Boehoehoequote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, ik weet het... jij vind dingen alleen erg als het Marokkanen betreft. Al gooien ze een kauwgompje op de grond
V.
Goh, lezen kun je ook al nietquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:32 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Boehoehoe ze reden per ongeluk tegen me aan met hun brommertje en ze waren niet beleefd.
Rioolratquote:Boehoehoe.
Aansteller.
dt, maar dat terzijde. anyways verbal ik denk dat dit toch echt een zaak is van karma. jij hebt iets slechts gedaan (op fok?) en je komt iets slechts tegen. zo werken die krachten nou eenmaal. als ik jou was zou ik eens proberen wat positiever in de wereld te gaan staan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, ik weet het... jij vind dingen alleen erg als het Marokkanen betreft. Al gooien ze een kauwgompje op de grond
V.
I stand corrected.quote:
Als ik jou was, zou ik wat minder slap uit mijn nek gaan lullen.quote:als ik jou was zou ik eens proberen wat positiever in de wereld te gaan staan.
thats exactely what i mean.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:43 schreef Verbal het volgende:
Als ik jou was, zou ik wat minder slap uit mijn nek gaan lullen.
V.
ja! ik vind dat het nu eens tijd wordt om in de, door ts overduidelijk geschetste blanke jongens (want die zijn er ook.. boohoo), te gaan investeren. we hebben nu meer dan genoeg belasting betaald voor een soort van zichzelf-ontsporende groep 'boefjes'. of is dit niet wat ts bedoeld? keurt ie alleen geweld van een kant af? want de volgende keer is het wel raak voor die gastjes en belanden ze zelfs in het ziekenhuis. hou ons op de hoogte ts, van je ontwikkelingen.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:59 schreef Lemmeb het volgende:
We zouden natuurlijk ook de welbekende truc van de positieve discriminatie kunnen toepassen.
Heb je een brommer en is je IQ lager dan 100? De lokale politie heeft nog wel een baantje voor je. Tevens bieden we dergelijke jongeren een gratis 'Versiercursus' aan, zodat ze wat succesvoller zijn in het bevruchten van het lokale vrouwvolk. Deze jongeren hebben immers ook recht op sex en voortplanting.
Je bent niet gewond, je hebt je portemonnee nog, het is niet jouw stoep, je bent geen god en je moet niet zo zeuren... Waarschijnlijk woon je in Almere waar geen fuck te beleven valt en waar dit soort zwakbegaafden bij gebrek aan mogelijkheden jou als tijdverdrijf zien.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
...dus ik moet het normaal vinden dat zo'n stelletje LTS-Zwakstroom-lubberkutten me van de stoep af proberen te rijden
V.
Je weet het weer leuk te omschrijvenquote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
...dus ik moet het normaal vinden dat zo'n stelletje LTS-Zwakstroom-lubberkutten me van de stoep af proberen te rijden
V.
Nee. Jij lult slap uit je nek, en ik wijs je daarop.quote:
proestquote:Op zondag 13 februari 2005 13:23 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Jij lult slap uit je nek, en ik wijs je daarop.
"jij doet altijd onaardig tegen mensen, maar ja, je bent natuurlijk ook gewoon een nazi"
"Hou je bek, eikel"
"zie je wel, doe je weer onaardig"
V.
Op het moment dat ze dat nou eens gingen doen, zouden ze voor mij al gelijk niet meer in de categorie kanslozen vallen. Alle respect voor straatvegers, loodgieters en vuilnismannen namelijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2005 18:12 schreef kwib het volgende:
Ach, iemand moet de straat vegen, mijn WC maken en de vuilnis ophalen voor minimumloon denk ik dan altijd maar.
ik zie verbal ineens als een dependslipdragende, naar vingerpisstinkende, ouwe doorgelegen man. inplaats van het semi-sociale harnas dat meneer altijd voorhangt.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:32 schreef op_dreef het volgende:
Ik snap werkelijk niet waar de TS zich zo druk over maakt. Gewoon een paar pubers die een beetje aan het ouwehoeren zijn en het maar wat leuk vinden dat ze zo'n dankbare Archie Bunker als de TS in de straat hebben wonen die bij het minste of geringste uit zijn slof schiet.
Probeer het eens met een Werthers original!
[afbeelding]
verbal windt zich nergens over op. het is meer dat verbal de behoefte had om een fakeverhaal over de 'blanke gemene' man te verhalen. dat, zeg maar, ook blanke jochies, in tegenstelling tot marokkaanse ventjes, soms niet goed bezig zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:35 schreef milagro het volgende:
kan je nagaan, Verbal windt zich hier al zo over op, en er is feitelijk niets gebeurd.
nu komt er net zo'n loservolk persoon op een kutbrommer langs en die rukt het portier van je auto open, waar jij dus nog gewoon in zit rustig te wachten tot het stoplicht op groen springt en die knul jat je laptop of tas van de bijrijdersstoel af....
kun je nagaan wat dat teweeg moet brengen bij je...
Ik denk meer het archetype buurman Pantservuist (wie kent hem niet) die de hele dag met een poetsdoek rond zijn proleten-Opel loopt en de bal van kinderen afpakt als die weer eens tussen de viooltjes in het voortuintje terecht is gekomen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zie verbal ineens als een dependslipdragende, naar vingerpisstinkende, ouwe doorgelegen man. inplaats van het semi-sociale harnas dat meneer altijd voorhangt.
mijn archetype sneed de bal door. verbal is slechts bezig zijn linkse dogma te verkondigen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:05 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ik denk meer het archetype buurman Pantservuist (wie kent hem niet) die de hele dag met een poetsdoek rond zijn proleten-Opel loopt en de bal van kinderen afpakt als die weer eens tussen de viooltjes in het voortuintje terecht is gekomen.
Ach, als die man er nou prat op gaat om als een mokkende oom Govert door het leven te gaan, wie zijn wij dan om daar iets van te zeggen ?quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verbal is slechts bezig zijn linkse dogma te verkondigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |