Dat is natuurlijk heel wat anders. Geen one-night-stands betekent niet geen sex voor het huwelijk, want mooie meisjes met een vriend kunnnen dat dan wel hebben. Maar ik denk eigenlijk ook dat mooie meisjes wel in kunnen zijn voor one-night-stands, niet allemaal natuurlijk maar ook niet alle minder mooie meisjes zijn dat.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:48 schreef Adfundum het volgende:
nee hoor, knappe meiden neuken nooit, die blijven maagd tot hun huwelijk, da's algemeen bekend.
Hoe zit het met jou BHFH :')quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:50 schreef Swolly het volgende:
Toen ik de topictitel zag in de AT dacht ik: Goh, zal BHFH dan eindelijk eens een keer gescoord hebben ?
Maar nee, het is weer een standaard BHFH topic :')
Meldt. Ik ben alleen niet in voor een enkel nachtje en vind het vooral belangrijk dat er gelachen kan worden en dat er conversatie mogelijk is over zaken als politiek, waarden, werkelijkheidsbelevingen en idealen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wie heeft dat wel eens.. ik heb het idee dat de mannen op fok hier wel de lelijke eendjes palen, maar dat er toch maar weinig echt knappe meiden zijn die aan de haak worden geslagen... heb ik dat nou goed , of zijn er ook fokkers die wel eens een echt knappe meid versieren? ergens in de disco, of ergens anders... zijn echt mooie meiden trouwens ook wel eens in voor een one-night, of zijn het alleen de lelijke die dat soort dingen doen?
wat hij zegtquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:35 schreef HermoN het volgende:
wat een debiel topic?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:49 schreef Markster het volgende:
[..]
jahoor? echt???quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:39 schreef Mirage het volgende:
Tuurlijk wel !
Wat de mannen betreft weet ik niet, maar ik heb al verschillende keren een prachtmeid aan de haak geslagen.
Deze dames deden absoluut niet moeilijk om mee naar huis te gaan.
In de laatste twee gevallen kon mijn man ook meeprofiteren.
http://www.realdolls.comquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik moet ook zo'n vriendin! maarja, dat zal wel nooit gebeuren.
Ik denk dat hij beter eerst een enkeltje Riagg kan nemenquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:47 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
http://www.realdolls.com
Ze schijnen heel gewillig te zijn.
Daar komen problemen van !quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter eerst een enkeltje Riagg kan nemen
Maak je niet druk, te zien aan BHFH´s posts zijn alle dochters zelf redelijk verstandig...quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:13 schreef White_Wolf het volgende:
Zolang er mensen als BHFH rondlopen, zet ik in ieder geval geen dochters op de wereld.![]()
Een volwassen antwoordquote:Op zondag 29 augustus 2004 15:00 schreef DS4 het volgende:
Karakter en uiterlijk hebben niets met elkaar van doen. Zo heb je hele ongezellige dikkertjes en hele gezellige slanke dames. Geile vrouwen zijn er dus ook in de cat. supermooi tot errug lelijk.
Ik denk soms wel eens dat het eerder iets omgekeerd is. Men verwacht vaak van een mooie vrouw dat ze verwaand is, wat in de praktijk minder snel zo is omdat bij het minste of geringste ze daar op aangesproken wordt. Een vrouw die zich hoerig kleed is ook niet degene die met de meeste jongens naar bed gaat (hint: het is dat stille meisje met die ondeugende lach...).
Odz: don't judge a book by it's cover.
Maar dat had de TS eigenlijk best zelf kunnen bedenken...
Nee. Je moet je concentreren op het meisje waar het mee klikt. Zelfs nymphomanes doen het niet met iedereen. Uitzonderingen daargelaten, maar wat moet je ermee. Neuken is leuk hoor, maar aan het eind van de dag zoek je toch iemand die meer voor je betekent dan neukdoos.quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm.. nou dat geeft weinig hoop..,, maargoed dus het stille meisje met de ondeugende lach moet ik me op concentreren dus???
Jij moet je concentreren op je biertje als je in zo'n kroeg bent. Scheelt je een hoop nachtelijke eenzame huilbuien denk ik.quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm.. nou dat geeft weinig hoop..,, maargoed dus het stille meisje met de ondeugende lach moet ik me op concentreren dus???
Zo eentje zoek ik nogquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:13 schreef Bombie het volgende:
Tenzij:
2. De dame in kwestie heel mooi is, maar gevoelsmatig lelijk is gehouden door haar omgeving en daarom denkt dat ze niks beters kan krijgen dan jou.
Dat snapt ie nog nie helemaal.quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:00 schreef DS4 het volgende:
Karakter en uiterlijk hebben niets met elkaar van doen. Zo heb je hele ongezellige dikkertjes en hele gezellige slanke dames. Geile vrouwen zijn er dus ook in de cat. supermooi tot errug lelijk.
Ik denk soms wel eens dat het eerder iets omgekeerd is. Men verwacht vaak van een mooie vrouw dat ze verwaand is, wat in de praktijk minder snel zo is omdat bij het minste of geringste ze daar op aangesproken wordt. Een vrouw die zich hoerig kleed is ook niet degene die met de meeste jongens naar bed gaat (hint: het is dat stille meisje met die ondeugende lach...).
Odz: don't judge a book by it's cover.
Maar dat had de TS eigenlijk best zelf kunnen bedenken...
Ff searchen gaat sneller denk ik zoquote:Op maandag 30 augustus 2004 03:55 schreef Stretto het volgende:
Kan iemand mij iets vertellen over BloodhoundFromHell's reputatie die ie heeft opgebouwd? (ik en vast nog wat anderen kunnen het niet helemaal volgen)
Het oog wil ook wat, dus * thumper gaat (ging) in feite alleen achter de écht bloedmooie meisjes/vrouwen aan.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wie heeft dat wel eens.. ik heb het idee dat de mannen op fok hier wel de lelijke eendjes palen, maar dat er toch maar weinig echt knappe meiden zijn die aan de haak worden geslagen... heb ik dat nou goed , of zijn er ook fokkers die wel eens een echt knappe meid versieren? ergens in de disco, of ergens anders... zijn echt mooie meiden trouwens ook wel eens in voor een one-night, of zijn het alleen de lelijke die dat soort dingen doen?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:48 schreef Duiveltja het volgende:
Typisch dat hij de enige meid in dit topique quote
neuk hem dan eens!quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:22 schreef Sylvana het volgende:
BHFH![]()
Wanneer houdt het op
Jij bent dus duidelijk niet mijn typequote:Op maandag 30 augustus 2004 11:04 schreef Biancavia het volgende:
Ik doe niet aan sex.
Misschien een keer gaan proberen op een kaartavond voor alleenstaande plattelands vrouwen?quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dan is er dus genoeg research materiaalquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:54 schreef Hallahan het volgende:
effuh searchuh noemt ie dat... BHFH is beruchter dan een 70 jaar oude temeier in staphorst
quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:50 schreef Swolly het volgende:
Toen ik de topictitel zag in de AT dacht ik: Goh, zal BHFH dan eindelijk eens een keer gescoord hebben ?
Maar nee, het is weer een standaard BHFH topic![]()
Zijn lekkerder om te neuken (lees sex mee te hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:39 schreef Kamphuys het volgende:
Wat een onzintheorie ook dat knappere dames beter in seks zouden zijn. Voor het omgekeerde van de theorie zou misschien nog iets te zeggen zijn, lelijke vrouwen hebben meer te compenseren en doen daarom meer hun best in bed. Ik hoop overigens van alles voorbij zien komen en er is niet echt een stelling uit te onttrekken. Slechte mooie gehad en goede lelijke, kan echt allemaal.
Rib uit z'n lijf is het elk weekend weer, die meiden die hij oppikt uit de disco.quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe zit het met jou BHFH
ach als je met je lul in zop'n natte kut zit (zonder condoom) voelt dat zo verdomd lekker aan dat enige afkeer van andere lichamelijke/uiterlijke tekortkomingen bij de meid als sneeuw voor de zon doen verdwijntquote:Op woensdag 1 september 2004 17:33 schreef neo567 het volgende:
[..]
Zijn lekkerder om te neuken (lees sex mee te hebben)
Wat een heerlijk voorbeeld van de typische Freudiaanse verspreking.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:39 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ik hoop overigens van alles voorbij zien komen en er is niet echt een stelling uit te onttrekken. Slechte mooie gehad en goede lelijke, kan echt allemaal.
ken ze wel, rijdend in pooierbakken etc.quote:Op donderdag 2 september 2004 01:02 schreef Posdnous het volgende:
Denk je dat niemand ooit mooie meiden regelt?
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:52 schreef Bombie het volgende:
[..]
Wat een heerlijk voorbeeld van de typische Freudiaanse verspreking.
Dus als ik je goed begrijp is je vriendin WEL lelijk? Maakt niet uit joh, als ze maar lief is...quote:Op donderdag 2 september 2004 00:57 schreef Tuvai het volgende:
Voordat ik een vriendin had was het voor mij OF een redelijk uitziend meisje OF geen meisje. Op lelijkerds stap je natuurlijk niet af en blijf je ook niet klef bij staan wanneer hun op je afkomen, althans ik niet.
Jongen, op een fiets kan je nog een mooie meid regelen.quote:Op donderdag 2 september 2004 01:14 schreef Topicorte het volgende:
[..]
ken ze wel, rijdend in pooierbakken etc.
Nee, ik bedoelde dat in de zin dat voordat ik een vriendin had ik überhaubt achter de meiden aan ging, dat doe ik nu natuurlijk niet meer.quote:Op donderdag 2 september 2004 09:19 schreef Hallahan het volgende:
[..]
Dus als ik je goed begrijp is je vriendin WEL lelijk? Maakt niet uit joh, als ze maar lief is...
same here, hier bedoel ik niet mee dat ik ook helemaal geen aandacht schenk aan lelijke meisjes. Ik had één hele goede vriendin waar ik veel mee deelde maar die was gewoon niet knap. Dan leer je het innerlijk helemaal kennen en let je niet meer op uiterlijk. Ik heb haar nu een paar jaar niet meer gezien wegens verhuizing en andere scholen. Laatst zag ik weer een foto van haar en schrok ik eigenlijk best wel, want ik dacht dat ze minder lelijk (buitenkant) zou zijn.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:57 schreef Tuvai het volgende:
Voordat ik een vriendin had was het voor mij OF een redelijk uitziend meisje OF geen meisje. Op lelijkerds stap je natuurlijk niet af en blijf je ook niet klef bij staan wanneer hun op je afkomen, althans ik niet.
hehe, fantastische topicquote:Op donderdag 2 september 2004 15:38 schreef Tuvai het volgende:
Om maar effe de spijker op z'n kop te slaan; Ik zou dus nooit een vriendin willen hebben die ik lelijk zou vinden, al zou ze zo lief en aardig zijn.Als een lelijk uitziende meid op me afstapt dan ga ik daar vooral niet op in.
hier kan ik over meepratenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:39 schreef Kamphuys het volgende:
Slechte mooie gehad en goede lelijke, kan echt allemaal.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:10 schreef MiestOr het volgende:
[..]
hier kan ik over meepraten
en uitstraling van een minder mooi meisje maakt me net zo gek als de lekkere kont van het "lekkere"meisje![]()
![]()
Nou.. er zit misschien wel een kern van waarheid in, maar dat heeft denk ik meer met zelfvertrouwen te maken. Vrouwen die zichzelf lelijk en niet sexy vinden, kunnen wel geremder zijn... op zich heeft dat dus niets met het knap zijn te maken, maar der is wel een causaal verband tussen er goed uit zien en je goed voelen i thinkquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:39 schreef Kamphuys het volgende:
Wat een onzintheorie ook dat knappere dames beter in seks zouden zijn. Voor het omgekeerde van de theorie zou misschien nog iets te zeggen zijn, lelijke vrouwen hebben meer te compenseren en doen daarom meer hun best in bed. Ik hoop overigens van alles voorbij zien komen en er is niet echt een stelling uit te onttrekken. Slechte mooie gehad en goede lelijke, kan echt allemaal.
nou marmar ik voel me zeker zo goed dan jij dus wanneer kom je langsquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nou.. er zit misschien wel een kern van waarheid in, maar dat heeft denk ik meer met zelfvertrouwen te maken. Vrouwen die zichzelf lelijk en niet sexy vinden, kunnen wel geremder zijn... op zich heeft dat dus niets met het knap zijn te maken, maar der is wel een causaal verband tussen er goed uit zien en je goed voelen i think
maarreh sjah, ts, je hebt van die mannen he, die gaan dan naar leuke vrouwen toe en gaan klagen van dat ze nou nooit eens zo'n vrouw als haar kunnen krijgen.. weet je wat die vrouwen dan denken? "ja, logisch..."
waarom zou iemand (man OF vrouw) genoegen nemen met minder dan hij of zij krijgen kan... DUUUHHHHHHHH
Als je je middelbare school diploma voor Nederlands gehaald hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:41 schreef komrad het volgende:
[..]
nou marmar ik voel me zeker zo goed dan als jij dus wanneer kom je langs![]()
![]()
![]()
![]()
* komrad schaamt zich heel erg diepquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je je middelbare school diploma voor Nederlands gehaald hebt
Oh, in dat geval ben je te laat... niets aan te doen!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:59 schreef komrad het volgende:
[..]
* komrad schaamt zich heel erg diep![]()
hoewel je het niet zal geloven, heb ik dat diploma al een tijdje op zak.![]()
dat wist ik alquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oh, in dat geval ben je te laat... niets aan te doen!
Kijk, jij bent nou het soort vrouw waar ik voor ga...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:41 schreef Brunette het volgende:
Ik vind een disco niet echt dé plek om je geliefde te vinden. De jongens daar willen toch alleen maar
scoren en stoer doen tegenover hun vrienden. Meestal zie je daar ook alleen maar van die gladde types. Ennuh meestal neem ik hun avances toch niet serieus, want even later zijn ze weer andere meiden aan het versieren enz. Nee, ik ga alleen maar naar de disco om te dansen en te chillen met mijn vrienden, noway dat ik mij daar ff ga laten gebruiken
Maar eigenlijk ga ik ook niet zo vaak naar de disco, omdat ik het wel gezien heb na een tijdje.
Ook zie je daar van die meiden die daar opeens met een wildvreemde aan het 'lebberen' zijn en even later loopt die gast gewoon weg. Meestal gaat ie dan aan zijn volgende slachtoffer beginnen. Ik vraag me af of die meisjes ooit van zoiets als 'zelfrespect' hebben gehoord![]()
kijk jij bent nou openmindedquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:50 schreef Openminded het volgende:
[..]
Kijk, jij bent nou het soort vrouw waar ik voor ga...
Wat voor werk doe je dan? Heb je dan geen enkele vrouwelijke collega's of zo??quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
maar waar ontmoet je ze dan , ik ontmoet echt geen meiden en al helemaal geen meiden die me welgewillig zijn...
ACH MAN!! DOE TOCH EENS NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ja daar zit wel waarheid in denk ik. Ik heb in een cafe of disco ook nog nooit een leuk iemand ontmoet. maja ik ontmoet doorgaans alleen verknipten en anders meiden die meteen willen trouwen enzo..quote:Op zondag 6 maart 2005 12:04 schreef SeLang het volgende:
Kroegen/ discos zijn naar mijn ervaring echt slechte plaatsen om leuke meiden te ontmoeten.
Als ik om me heen kijk ken ik ook niemand die ooit een interessante chick in een kroeg/ disco heeft ontmoet. Kroegen zijn meer om met je vrienden heen te gaan.
De leukste meiden ontmoet je gewoon in het echte leven. Dus op straat, in winkels, op het werk, maar vooral op reis/vakantie. Het aardige van een vakantie is dat het gelijk een soort van selectie is. Als jij bijvoorbeeld met een klein tentje gaat kamperen net buiten Florence, dan ontmoet je meiden die net als jij 1) geinteresseerd zijn in cultuur etc. 2) Geen trutjes want ze kamperen zelf ook in een tentje en lopen met een rugzak rond. Dus je hebt al gelijk best veel gemeenschappelijk. Daarnaast is de drempel ook heel laag want iedereen is relaxed - je bent ten slotte op vakantie en beiden wil je een leuke tijd hebben. Ik heb zelf een redelijk aantal duurzame vriendschappen (waarvan sommige een relatie werden) overgehouden aan vakantie- of zakenreizen.
Daar heb je wel gelijk in. Ik zou BHFH ook wil aanraden om op vakantie te gaan. Als ie dan een goed hotel uitzoekt met een relaxte sfeer. Dan komen de contacten met de meiden vanzelf.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:04 schreef SeLang het volgende:
Ik heb zelf een redelijk aantal duurzame vriendschappen (waarvan sommige een relatie werden) overgehouden aan vakantie- of zakenreizen.
Waarschijnlijk ben ik ietsjes ouder en ligt het fenomeen one night stand voor mij daardoor iets anders, het klinkt namelijk alsof de meisjes waarover je et hebt een jaar of 16 zijn.. maarreh, iedereen die aan one night stands doet slet noemen openminded???quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:17 schreef sjun het volgende:
[..]
Meldt. Ik ben alleen niet in voor een enkel nachtje en vind het vooral belangrijk dat er gelachen kan worden en dat er conversatie mogelijk is over zaken als politiek, waarden, werkelijkheidsbelevingen en idealen.
mazzelaar, maar aan je taalgebruik te zien kan jij het ook wel vergetenquote:Op zondag 6 maart 2005 15:17 schreef bonke het volgende:
ze heeft es gezegt gezegd dat als et uitging met haar vriendje dat ik dan der toyboy mocht wordendus ik sta als eerste in de rij
woops, volgens mij was dat een vriendje eerderquote:Op zondag 6 maart 2005 15:17 schreef bonke het volgende:
ze heeft es gezegt dat als et uitging met haar vriendje dat ik dan der toyboy mocht wordendus ik sta als eerste in de rij
dat was ik dusquote:Op zondag 6 maart 2005 15:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
woops, volgens mij was dat een vriendje eerderhoewel ik insignificunt ook wel eens toyboy genoemd heb
Je weet het, je mag me altijd mailen mocht je je behoeftes niet in bedwang kunnen houden.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
lichamelijk: check
gevoelsmatig: check
geestelijk: eh, deels op zijn minst
Evaring vertelt mij dat intelligentie, waaronder ook taalgebruik, wel degelijk samenhangt met de kwaliteit van de seks...quote:Op zondag 6 maart 2005 15:33 schreef bonke het volgende:
mijn taalgebruik heeft niks te maken met mijn sexkwaliteiten hoor
trouwens.... haar taalgebruik zal tijdens de sex ook niet verder komen dan oooooo aaaaaa oeeeeeee iieeeeeee jaaaaaa hmmmmmmmmm
sja die i.t nerds kunnen niet neuken hequote:Op zondag 6 maart 2005 15:39 schreef MarMar het volgende:
[..]
Evaring vertelt mij dat intelligentie, waaronder ook taalgebruik, wel degelijk samenhangt met de kwaliteit van de seks...
Never less than the best
Hmnee, je overweldigende verleidingspoging heeft me niet overtuigd om je te verkiezen boven Insig, maar met een dergelijke beheersing van de kunscht der verleidingh boek je een dezer dagen vast wel een succesje bij een nog niet nader te bepalen vrouwmensch.quote:
marmar, mag ik dan met mijn mega IQ wat opschuiven op je lijstjequote:Op zondag 6 maart 2005 15:39 schreef MarMar het volgende:
Evaring vertelt mij dat intelligentie, waaronder ook taalgebruik, wel degelijk samenhangt met de kwaliteit van de seks...
nou et was een eenmalige poging hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 15:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hmnee, je overweldigende verleidingspoging heeft me niet overtuigd om je te verkiezen boven Insig, maar met een dergelijke beheersing van de kunscht der verleidingh boek je een dezer dagen vast wel een succesje bij een nog niet nader te bepalen vrouwmensch.
ja ik ben melig, mag et na 55 uren geen slaap? misschien moet ik toch maar even naast Insig duiken, tis nu veilig, hij slaapt al![]()
Het is maar net watvoor norm je hanteert, ik ga voor het "huh trip? kandatnou? heb toch echt geen drugs gehad vandaag" gevoel en niets minder dan dat!quote:
Openingsbod: minimaal 140, 135 kan nog, maar dan moet je dat wel op andere punten kunnen compenseren.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:44 schreef komrad het volgende:
[..]
marmar, mag ik dan met mijn mega IQ wat opschuiven op je lijstje![]()
BTW hoe zit dat nu met je voorliefde voor vrouwen en mannen
of heb ik nu de verkeerde voor me?? in dat geval sorry about that
ik hoop maar dat je in het echt anders bent...quote:Op zondag 6 maart 2005 15:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Openingsbod: minimaal 140, 135 kan nog, maar dan moet je dat wel op andere punten kunnen compenseren.
Sjah vrouwen, dat probleem ken je vast.. charming, ze lijken ook altijd zo leuk om te hebben, gewoon zo schattig, leuk, lekker, maar nooit te lang, want ze weten altijd je plezier te bederven op den duur. Wat vrouwen betreft ben ik dus eigenlijk net zo'n hufter als veel mannenjust for fun, maar zeiken doen ze maar fijn in hun eigen tijd. Een langdurige relatie met een vrouw, no thanks, 1-0 voor de mannen dus in deze.
@Bonke, het bepalen van een vrouwmensch mag je zelf doen hoornooit twee keer dezelfde proberen, je snapt het, ik ben trots op je
hmm, een vrouwmensch bepalen, klinkt toch stoerder dan wippen, niet dan?
Vooralsnog toch geen problemen met het vullen van een bh op de normaal bedoelde wijze, geen haargroei op plaatsen waar het voor een vrouw niet volstrekt normaal en acceptabel is om te ontharen, geen knellingen en loshangende onderdelen bij het dragen van een string, nogthans een van nature aangeboren beheersing van het lopen op hakken als ware het ademhalen, de taille aanzienlijk smaller dan de heupen, geen overdreven spierontwikkeling in de kuiten, geen belachelijk voorkomen tijdens het dragen van een bescheiden hoeveelheid make up, een verdacht kenmerk is wel het onvermogen tot het slaken van hoge gilletjes, echter een adamsappel is zeker niet nadrukkelijk zichtbaar, niet in staat tot het laten van een stoere harde lange boer (gvd, ik verlies boerwedstrijden altijd!), maar als ontegenzegbare bewijsstukken voer ik de volgende dingen aan: het nooit teleurstellende aanwezigzijnde zenuwstelsel welk verantwoordelijk is voor het meervoudig orgasme (lekker puh, echt wel meer dan hooguit, wat is het bij jullie? 3? 5?quote:Op zondag 6 maart 2005 15:59 schreef komrad het volgende:
Marmarnooit 2x dezelfde proberen
ai marmar, dat klinkt idd wel erg mannelijk
van horen zeggen dan hequote:
Ja marmar laat ik het erop houden dat ik dit soort teksten uiterst vermakelijk vindt.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vooralsnog toch geen problemen met het vullen van een bh op de normaal bedoelde wijze, geen haargroei op plaatsen waar het voor een vrouw niet volstrekt normaal en acceptabel is om te ontharen, geen knellingen en loshangende onderdelen bij het dragen van een string, nogthans een van nature aangeboren beheersing van het lopen op hakken als ware het ademhalen, de taille aanzienlijk smaller dan de heupen, geen overdreven spierontwikkeling in de kuiten, geen belachelijk voorkomen tijdens het dragen van een bescheiden hoeveelheid make up, een verdacht kenmerk is wel het onvermogen tot het slaken van hoge gilletjes, echter een adamsappel is zeker niet nadrukkelijk zichtbaar, niet in staat tot het laten van een stoere harde lange boer (gvd, ik verlies boerwedstrijden altijd!), maar als ontegenzegbare bewijsstukken voer ik de volgende dingen aan: het nooit teleurstellende aanwezigzijnde zenuwstelsel welk verantwoordelijk is voor het meervoudig orgasme (lekker puh, echt wel meer dan hooguit, wat is het bij jullie? 3? 5?
* MarMar] lacht eens duivels [/me]
ik heb bijna medelijden *not*
en dan natuurlijk de registratie als biologische moeder van een mini vrouwmenschje, waarvan akte.
[me=MarMar is verbaasd dat ze in staat is tot zinnen die langer zijn dan drie woorden in haar huidige toestand.
Dat maagd blijven ding, daar kom je toch echt te laat mee hoor, maar jah, toen was er nog geen publiek internet, kan jij ook niets aan doen. Overigens is dat nu niet meer van toepassing, ik ben 8 jaar geleden getrouwd. wel weer gescheiden nadien, maar we gaan niet mierenneuken toch?quote:Op zondag 6 maart 2005 16:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik hoop maar dat je in het echt anders bent...
Het gaat toch om de liefde voor je man, dan maakt het voor de rest toch niet uit! Meiden die echt principieel zijn blijven gewoon maagd tot ze getrouwd zijn. Ik vind al die eisen maar egoïstisch!
whehehehequote:good girls go to heaven, bad girls go evrywhere
Nou hier geloof ik dus geen barst van. Waarom zou een vent hier op FOK! geen leuke / mooie meid aan de haak slaan. Dit geldt trouwens zeker ook voor de dames hier op FOK!quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Tja... het zou je verbazen.....quote:Op zondag 6 maart 2005 16:21 schreef bonke het volgende:
maar ik kan me voorstellen dat iemand die de hele dag met ze hol op een kruk tegen een beeldscherm aan zit te staren niet kan neuken
alhoewel.............. ze kunnen typen he met die lange vingertjes
RSI handjes trillen dan misschien met een uiterst bewonderingswaardige snelheid, het ontbreekt voor mij persoonlijk bij it-ers toch wel aan een erg essentieel bestandsdeel. Ieder zo *zijn/haar voorkeuren (*doorhalen wat niet van toepassing is), voor mij persoonlijk is de mate van spannend zijn als persoon onmisbaar en mijn dagelijkse huis tuin en keuken logica alsmede mijn persoonlijke ervaringen vertellen mij, dat het gehalte van spannende mensen niet het groots is in een beroepensector die alles behalve spannend is.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:21 schreef bonke het volgende:
[..]
van horen zeggen dan he![]()
maar ik kan me voorstellen dat iemand die de hele dag met ze hol op een kruk tegen een beeldscherm aan zit te staren niet kan neuken
alhoewel.............. ze kunnen typen he met die lange vingertjes
Het is alleen een koppig kreng, maar ik durf te wedden dat als hij een dubbeltje kreeg voor elke keer dat iemand dat tegen hem zegt, hij zeer binnenkort een sjieke escortdame kan bestellen, die best wil doen alsof ze een gewone date is. mits hij vooraf betaalt natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2005 16:38 schreef Myriam7 het volgende:
Je hebt duidelijk geen verstand van vrouwen
nou zo is et wel genoeg geweest he. Duik nu maar es je nest in want ik moet verdorie alles wat je tikt twee keer overlezenquote:Op zondag 6 maart 2005 16:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
RSI handjes trillen dan misschien met een uiterst bewonderingswaardige snelheid, het ontbreekt voor mij persoonlijk bij it-ers toch wel aan een erg essentieel bestandsdeel. Ieder zo *zijn/haar voorkeuren (*doorhalen wat niet van toepassing is), voor mij persoonlijk is de mate van spannend zijn als persoon onmisbaar en mijn dagelijkse huis tuin en keuken logica alsmede mijn persoonlijke ervaringen vertellen mij, dat het gehalte van spannende mensen niet het groots is in een beroepensector die alles behalve spannend is.
Misschien ook maar de beste oplossing voor zijn "probleem"quote:Op zondag 6 maart 2005 16:49 schreef MarMar het volgende:
Het is alleen een koppig kreng, maar ik durf te wedden dat als hij een dubbeltje kreeg voor elke keer dat iemand dat tegen hem zegt, hij zeer binnenkort een sjieke escortdame kan bestellen, die best wil doen alsof ze een gewone date is. mits hij vooraf betaalt natuurlijk
Ik heb het niet over '' iedereen die aan one night stands doet'' , maar over meiden die meteen met hun benen wijd voor je gaan liggen voor een drankje of iets dergelijks en dat de hele avond door doen bij 10 verschillende mannenquote:Op zondag 6 maart 2005 13:15 schreef MarMar het volgende:
[..]
iedereen die aan one night stands doet slet noemen openminded???
nou moe, en ik heb verdorie een aantal reply`s terug tegen marmar gezegt dat dat toyboy gebeuren eenmalig wasquote:Op zondag 6 maart 2005 16:56 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Misschien ook maar de beste oplossing voor zijn "probleem"![]()
@bonke......Nou ben ik helemaal onder de indruk....![]()
Oh jah, slapen, stom stom stom; vergeten!quote:Op zondag 6 maart 2005 16:52 schreef bonke het volgende:
[..]
nou zo is et wel genoeg geweest he. Duik nu maar es je nest in want ik moet verdorie alles wat je tikt twee keer overlezen
ps: ik ben gelukkig geen iteejer( ik heb gelukkig wel een spannend beroep )
ambtenaar![]()
Stick to the facts my dear.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:59 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ik heb het niet over '' iedereen die aan one night stands doet'' , maar over meiden die meteen met hun benen wijd voor je gaan liggen voor een drankje of iets dergelijks en dat de hele avond door doen bij 10 verschillende mannenHow low can you go?! En vind jij het dan raar als ze sletjes worden genoemd?? ook als dat door die vent zelf wordt gedaan??
mijn voorbeeld was ook heel overdreven en ironisch bedoeldquote:Op zondag 6 maart 2005 17:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Stick to the facts my dear.
Ik snap je punt: je hebt een hekel aan breezersletjes, die mening delen we. Maar voor 10 mannen per avond de benen wijd doen tijdens een discotheekbezoek lijkt me niet echt een realistische schets van de werkelijkheid. Ook waag ik me eraan om je tegen te spreken over het "seks voor een drankje" idee wat je oppert... dat drankje is gewoon maar een franje, it's all in the game, een meisje of vrouw heeft in 90% van de gevallen allang besloten in the back of her mind of ze hem wel of niet wil zoenen en/of mogelijk meer, voordat diegene ook maar de kans heeft gekregen om een drankje aan te bieden. De meiden die het alleen om de gratis drankjes gaat, playen in de meeste gevallen de zogenaamde players door hun portemonnee leeg te drinken en hem verder totaal geen aandacht te geven.
Overigens zijn er voor bepaalde mannen twee redenen om een meid een slet te noemen: 1. Als ze net als hij geen moeite heeft met wisselende contacten of 2. (en deze is heerlijk tegenstrijdig) als ze een blauwtje lopen.
Dat tongzoenen met meer op 1 avond, sjah, toen ik 16 was vond ik dat heel schokkend, maar toen was zoenen in verhouding tot de rest gezien, ook wel een groter deel van het totaalpakket wat gebruikelijk wasIk heb mij wel eens schuldig gemaakt aan iemand zoenen puur voor de lol, ik heb zelfs staan tongzoenen met een 100% homo, gewoon om eens te kijken hoe geschokt mensen zouden kijken (het was algemeen bekend in die tent dat hij homo is, het resultaat was enorm bevredigend voor onze lachbehoefte, onbetaalbaar die koppen) en zoenen met een vriendin, gewoon omdat we samen op stap waren en zin hadden in zoenen, what's the big deal? Vriendendienstje gewoon
![]()
Ik denk dat jij meer doelt op het soort wat sekst/zoent om de verkeerde redenen, bijvoorbeeld om zichzelf te bewijzen (zo van, kijk, ik kan deze jongen krijgen jij lekker niet, terwijl ze hem eigenlijk niet eens wil) of om iets los te krijgen (1 drankje lijkt me wel erg minimaal overigens, de hele avond drinken en natuurlijk betaalt hij de taxirit naar haar huis, als ze dan niet al te dichtbij woont, mwach, dan kom je dicht bij het bedrag van een niet al te dure professional)
Voor mij persoonlijk kan er maar 1 goede reden zijn om te seksen en dat is omdat ik er zin in heb en me op zijn minst lichamelijk sterk aangetrokken voel tot de betreffende persoon. Ik heb nooit een tijdslimiet gehanteerd overigens, het is echt wel eens gebeurd dat mensen mij binnen niet al te veel tijd (laten we zeggen, weekje of 2) twee keer hebben zien weggaan met iemand anders, soms ook tijden niet, ik ben tegen plannen als het om dit soort dingen gaat![]()
Ach, voor zat mensen is dat allemaal meer dan genoeg om te voldoen aan hun definitie van slet, in dat geval kan ik eigenlijk alleen maar stellen, dat ik het niet erg vind om af en toe een slet te zijn
Overigens, zelfs bij een one night stand, is respect belangrijk, ik heb ook nog nooit meegemaakt dat zoiets op een kinderachtige manier rondverteld werd of dat de persoon in kwestie mij respectloos behandelde, ik heb er zelfs wel eens een leuke vriendschap aan overgehouden, het leven is soms erg komisch. In mijn vriendenkring noemen we elkaar overigens regelmatig slet, ongeacht sekse of geaardheid, iedereen moet eraan geloven, maar dat is weer in een heel andere context.
Persoonlijk kan het mij bar weinig schelen wat mensen verder over me zeggen, ik maak me er niet druk over of ik wel of niet slet genoemd word, als ik me druk moet gaan maken om wat er over mij gedacht wordt door jan en alleman in mijn omgeving, hou ik veel te weinig tijd over om te genieten van mijn leven, zolang ik mijzelf een leuk mens vind, is het voor mij allang dikke prima.
ow, eh, lees mijn onderschrift maar
En wie heeft dat verzonnen ? jij?quote:
Nou voor een ambtenaar moet ik mijn mening herzienquote:Op zondag 6 maart 2005 17:00 schreef bonke het volgende:
[..]
nou moe, en ik heb verdorie een aantal reply`s terug tegen marmar gezegt dat dat toyboy gebeuren eenmalig was
*zal bonke van zijn geloof afstappen en het nog een keer proberen*
lees verder en wie weet
![]()
Je mist het hele punt, ik praat niet over ze, ik zeik ze recht in hun gezicht af soms, dat dan weer wel, de ene houdt van counterstrike, ik hou van af en toe eens mensen verbaal tegen de schenen schoppen. Ik meen overigens wel wat ik zeg, soms ben ik een kutwijf, maar wel een goudeerlijk kutwijfquote:Op zondag 6 maart 2005 18:01 schreef Brunette het volgende:
[..]
En wie heeft dat verzonnen ? jij?
En mocht dat zo zijn, dan hoor je zelf ook bij de 'small people' als je zo over mensen denkt/praat......
quote:Op zondag 6 maart 2005 18:35 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Nou voor een ambtenaar moet ik mijn mening herzien..Het is zoals MarMar zegt..ambtenaren heb je in vele "uitvoeringen"...
![]()
Jij bent vast een""spannende"....![]()
@MarMar..ik wou dat ik een beetje van jouw "levensvisie" had.
Ik trek me nog steeds teveel aan van wat mensen van me denken...en dat kost energie...
quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:43 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Jij moet je concentreren op je biertje als je in zo'n kroeg bent. Scheelt je een hoop nachtelijke eenzame huilbuien denk ik.
maar nu wel ?quote:Op zondag 6 maart 2005 18:51 schreef Myriam7 het volgende:
Prachtig![]()
Dat bedoel, had ik niet gedurfd...
Ik ken BHFH niet persoonlijk, voordat ik echt in termen denk als iets tegen iemand hebben, moet diegene me wel iets geflikt hebbenquote:Op zondag 6 maart 2005 18:40 schreef komrad het volgende:
marmar toch, je bent weer echt in vorm.
Even om je bij te staan (hoewel ik het echt niet onverdeeld altijd met je eens ben), ik zeg mensen ook altijd eerlijk wat ik er van vindt maar dat wordt niet op prijs gesteld. Hoewel het eigenlijk slecht is, krijg ik soms de lichte neiging me in te houden, wat met trouwens toch niet lukt om dat ik gewoon niet tegen mensen kan die structureel dom lullen, eigenlijk niet eens tegen incidenteel gelul.
Heb je trouwens met een specifieke reden iets tegen BHFH, sinds ik niet alle topics en posts volg
Neuh waarschijnlijk niet..ben een watjequote:
Neeeeeeheeeé ik bedoelde je sinaturequote:Op zondag 6 maart 2005 18:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Je mist het hele punt, ik praat niet over ze, ik zeik ze recht in hun gezicht af soms, dat dan weer wel, de ene houdt van counterstrike, ik hou van af en toe eens mensen verbaal tegen de schenen schoppen. Ik meen overigens wel wat ik zeg, soms ben ik een kutwijf, maar wel een goudeerlijk kutwijfmaar, hoezo, over mensen praat ik leg je een paar concepten uit van het complexe paringsritueel van de grote mensen, waarvan een groot deel niet monogaam of serieel monogaam is
de enige persoon waar ik echt "over" praat, is eigenlijk niet veel meer dan een aanleiding tot het spuien van een paar ideetjes die ik er op na houdt *grijns*
Bovendien, praten over mensen, daarmee doel ik meer op het klootjesvolk wat met elkaar bespreekt wie ze een slet vinden en waarom, of wie te dik is of niet gekleed volgens de mode, etc etc. en bij grote voorkeur niet in de aanwezigheid van het lijdend voorwerp. Ik praat nou niet bepaald achter de rug van BHFH, en aangezien ik heel principieel ben in hoe ik met mensen omga, geef ik jou ook gewoon zelf mijn reactie op je posts, misschien heb je niet goed opgelet bij Sesamstraat een paar jaartjes geleden, over, voor, tegen, om, best moeilijk om dat allemaal uit elkaar te houden. Dit heet dus praten tegen, of eigenlijk reageren op, omdat typen niet hetzelfde is als praten, maar dat zijn details.
Waarom reageer je trouwens zo aangevallen? Ik was er bij mijn weten nog niet mee begonnen om je af te zeiken.
Het plan van je onelinertje is leuk, de uitvoering had alleen wat beter gekund, het is niet echt een geweldig scherpe tegenreactie eigenlijk, tweede ronde?
Joh, we dwalen van het topic af... Enneh... tja wie zal het zeggen....quote:Op zondag 6 maart 2005 20:00 schreef bonke het volgende:
nou dat je geen iteejer bent heeft misschien weer als voordeel dat je wel goed kan sexen
denk der maar een daggie over naquote:Op zondag 6 maart 2005 20:22 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Joh, we dwalen van het topic af... Enneh... tja wie zal het zeggen....![]()
Wat voor een ambtenaar was je nu.. zei je...( oh nee, dat heb je niet gezegd he..
)
ns ff over nadenken...
Ehm, rrrright... een leus bedenken is hetzelfde als praten over andere mensen, oke, interessant denkbeeld... Ik kan twee dingen doen nu, ik kan gaan typen wat deze posting met mijn beeldvorming van jouw persoontje doet en wat mijn mening is over de inhoud en de formulering, of ik kan voor 1 keer even lief doen.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:01 schreef Brunette het volgende:
[..]
Neeeeeeheeeé ik bedoelde je sinatureof je dat zelf verzonnen hebt?
Want degene die dat verzonnen heeft hoort zelf volgens jouw signature bij de categorie ''small people'' , omdat ie zo iedereen over één kam scheert . Mijn reactie was dus op jou signature .![]()
En nee hoor ik voel me niet aangevallenHet was maar een vraagje. Zo zie je maar weer dat je hier veel te maken krijgt met miscommunicatie.
![]()
Doe een poging, concentreer je, haal diep adem, wat mij betreft haal je last minute nog wat artikeltjes erbij met behulp van www.google.nl om een poging te doen een bron te vinden die jouw uit een tijdperk waarvan de botten van de mensen die toen leefden zelfs al vergaan zijn in de meeste gevallen, te onderbouwen. Dat je goed kan doen alsof je dom bent hebben we nu wel in de gaten, verras ons, laat je intellect zien, kom met mooie volzinnen met motivaties en onderbouwingen die helder en duidelijk verwoord zijn. Geloof in jezelf, je kunt het, weten is macht, zoek die informatie, voedt jezelf met genoeg achtergrond informatie om op een zinvolle manier te antwoorden.quote:Op zondag 6 maart 2005 20:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de meiden voelen zich nogalverheven zo lijkt, wel misplaatst, want meiden hebben de grootste kans om ziektes op te lopen met hun losbandige gedrag! Ik vind dat meiden zich veel meer in moeten houden en wat dat betreft ook verkeerd worden opgevoed heden ten dage. Als alle meiden nu gewoon maagd zouden blijven tot het huwlijk dan zou de wereld er een stuk beter uit zien!
Dat ben ik in lieve hoedanigheid jaquote:Op zondag 6 maart 2005 21:45 schreef komrad het volgende:
marmar, is dit je lieve manier om duidelijk te maken wat je er van denkt ??
Komt namelijk erg duidleijk over hoor
You have no idea . . .quote:Op zondag 6 maart 2005 20:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de meiden voelen zich nogalverheven zo lijkt, wel misplaatst, want meiden hebben de grootste kans om ziektes op te lopen met hun losbandige gedrag! Ik vind dat meiden zich veel meer in moeten houden en wat dat betreft ook verkeerd worden opgevoed heden ten dage. Als alle meiden nu gewoon maagd zouden blijven tot het huwlijk dan zou de wereld er een stuk beter uit zien!
Ziektes oplopen kunnen niet alleen de dames, maar ook de mannetjes. Het losbandige gedrag komt waarschijnlijk ook voort uit de drang (de gemissingquote:Op zondag 6 maart 2005 20:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Jij moet voor de gein es mee mijn kid van school halenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:40 schreef bonke het volgende:
alle vrouwen rond de 30 zijn toch hippies ??
ik denk dat jij het beter doet bij de mannen eerlijk gezegtquote:Op zondag 29 augustus 2004 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
denk dat BHFH met jou wel een pokon relatie wil dopquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:09 schreef dop het volgende:
[..]
ik denk dat jij het beter doet bij de mannen eerlijk gezegt![]()
ik heb BHFH wel eens op een meeting ontmoet, helaas was hij te druk met naar kleine meisjesquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:12 schreef bonke het volgende:
[..]
denk dat BHFH met jou wel een pokon relatie wil dop
een dopje in de week is namelijk genoeg
nah, nee, seks hebben als de moeders hun kids van school halen zou sneu zijn, dan staat mijn kid zo te wachten :p maar snel aan moeten kleden en rennen en net op tijd komen met verwarde haren en rode wangen is wel grappig.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:03 schreef bonke het volgende:
grinnik , ik heb zelf een school vlak voor mijn deur dus ik weet wel hoe die ( hippie) moeders er uit zien hoor
ps: heb trouwens nooit gillende douchesex als die moeders hun kinderen van school halen
je gaat dus liever tussen de bomen staan hequote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:48 schreef Marczilla het volgende:
Typisch roep hier heeeeeeeeeeel hard dat jouw vriendin de mooiste is en dat je nooit een lelijk wijf zou nemen als vriendin topic...
Ik ga sowieso niet naar Disco's.........soort principe kwestie. Kep eigenlijk ook nog nooit een meisje dichterbij dan 15 meter gezien.
Alle vrouwen zijn kuthoeren.......daarom maak ik ook geen onderscheid tussen mooi of lelijk
quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:50 schreef Swolly het volgende:
Alleen 's nachts, overdag val ik teveel op.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:50 schreef bonke het volgende:
[..]
je gaat dus liever tussen de bomen staan he
True, truequote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:52 schreef MarMar het volgende:
een mooie kuthoer staat wel iets beter als accesoire dan een lelijke kuthoer, je moet er wel een beetje om denken hoe je voor de dag komt hoor marczilla
Is ook zo, voor mij persoonlijk hangen uiterlijk en innerlijk wel samen though.. je uiterlijk is een visitekaartje bij wijze van spreken, daarbij komt dan ook nog een flinke dosis uitstraling kijken en of het uiterlijk echt is of een poging tot iets te zijn wat iemand feitelijk niet is.. (wat vaak toch ook wel heel zichtbaar is) het kan voor mij wel een afknapper zijn als mensen maar wat aanklooien wat hun uiterlijk betreft en finaal of soms net de plank mis slaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:15 schreef Marczilla het volgende:
[..]
True, true
Ga altijd naar de Ikea voor accesoires, dan heb ik een echte Lene op mijn tafel staan. Als ik dan toch mag kiezen, kies ik idd een mooie Scandinavische Kuthoer.
Grappig om te lezen dat mannen maar eigenlijk een ideaal hebben. En dat 90% daar niet aan kan voldoen "misschien zelfs meer"
Mooi uiterlijk - Lelijk Innerlijk = Error
Mooi uiterlijk - Mooi innerlijk = Active
Lelijk uiterlijk - Lelijk innerlijk = Error
Lelijk uiterlijk - Mooi innerlijk = Active
Mijnsinziens draait het toch enigszins om het innerlijk.
En volgens mij vergeten we ook dat er helemaal niet kan worden gesproken van 2 catagorien. Want wie bepaald nu eigenlijk wat mooi of lelijk is. Dat is geen algemeen geldende regel. Bij de een lopen de tranen uit zijn broekspijpen bij het zien van een kort rokje. En de ander wordt daar niet warm of koud van. De ene man valt op een superslanke meid en de andere man vind mollig super opwindend.
Wat ik wel opvallend vind en dit is persoonlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Is ook zo, voor mij persoonlijk hangen uiterlijk en innerlijk wel samen though.. je uiterlijk is een visitekaartje bij wijze van spreken, daarbij komt dan ook nog een flinke dosis uitstraling kijken en of het uiterlijk echt is of een poging tot iets te zijn wat iemand feitelijk niet is.. (wat vaak toch ook wel heel zichtbaar is) het kan voor mij wel een afknapper zijn als mensen maar wat aanklooien wat hun uiterlijk betreft en finaal of soms net de plank mis slaan.
Kom op men, je kan altijd nog een wijf uit afrika of azie laten overkomen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik verzorg mijzelf goed. Ik heb alleen geen geld en smaak voor leuke kleden. Maargoed, aangezien niemand met mij wil winkelen, als ik een keer wel wat te besteden heb, dan koop ik nog het verkeerde. Ik ben verder wel mezelf, maar in de stad ga ik net geforceerd vrolijk kijken, omdat ik er toch altijd alleen moet lopen, zoals altijd. ik wordt niet vrolijk van al die "gezelligheid" hier. Ik heb zat uitstraling vind ik, maar ik heb wel zoiets dat ik geen enkele moeite voor een meid meer ga doen, het is graag of niet.
www.realdoll.comquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
als zelfs de tips op fok niet helpen dat houdt het wel zon beetje op..
Aangezien de verloedering van Fok enkele jaren geleden zijn intreden heeft gedaan. Is het uberhaubt ijdele hoop om hier serieuze en goedbedoelde raad te vergaren.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
als zelfs de tips op fok niet helpen dat houdt het wel zon beetje op..
quote:nou marmar ik voel me zeker zo goed dan jij dus wanneer kom je langs
quote:marmar, good to have you back
quote:marmar, whehe ben je echt wel een vrouw?
quote:bonke, volgens mij is er een lange wachtrij voor marmar (jammergenoeg whehe)
quote:wat een typering, bhfh
quote:Marmar wordt het niet tijd dat andere topic weer eens nieuw leven in te blazen?
quote:marmar, mag ik dan met mijn mega IQ wat opschuiven op je lijstje
quote:Marmar nooit 2x dezelfde proberen
quote:
ai marmar, dat klinkt idd wel erg mannelijk
quote:Ja marmar laat ik het erop houden dat ik dit soort teksten uiterst vermakelijk vindt.
quote:whehehehe
quote:marmar, wat een verhaal zeg.
quote:marmar toch, je bent weer echt in vorm.
quote:@marmar, voorzetjes inkoppen kan ik ook niet laten. Trouwens ik ken BHFH ook niet hoor, maar de meeste topics van hem laat ik ook gaan, daar gaat idd de lol vanaf
quote:marmar, is dit je lieve manier om duidelijk te maken wat je er van denkt ??
Komt namelijk erg duidleijk over hoor
Ik snap je volkomen! Ik val dan ook niet op "algemeen geaccepteerde schoonheden" of ze nu mannelijk of vrouwlijk zijn, er moet meer zijn dan alleen een leuk ogend buitenkantje, bovendien knap ik er finaal op af als mensen niet bijster veel meer uitdrukking hebben dan een goudvis, er moet iets in die ogen zitten voordat iemand me zover boeit, laat staan dattie het tot of voorbij mijn voordeur redtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:28 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Wat ik wel opvallend vind en dit is persoonlijk.
Zit ik met een mooie vrouw te praten, en vaak kom ik erachter dat er een soort barriere is. met name met algemene kennis. En dat vind ik misschien wel een van de grootste afknappers. Maar dat vind ik sowieso. mensen met een beperkte algemene kennis. En daarom geloof ik ook wel dat in discotheken er meer te scoren valt dan in een kroeg. In een disco ga je het idd niet hebben over boeiende onderwerpen. Daar gaat het er eigenlijk alleen maar om te zien en gezien te worden.
Soms lijkt het ook wel alsof algemeen geaccepteerde schoonheden, niet eens de behoefte hebben om intelligent over te komen. Ze zullen daar ook zelden toe worden geprikkeld. Als je er maar lekker uitziet daar draait het om.
Jij hebt nogal een hoge dunk van jezelf, . Heb je er al eens aan gedacht dat het ook wel eens wat minder op rolletjes zou kunnen lopen ooit, met zon instelling waag ik te betwijfelen of jet het aankan als je ineens niet meer de ijskoningin mag spelen die alleen de benen spreidt voor mr. perfekt... Ik denk dat je een nogal verwrongen realiteitsbeeld hebt. Je postings doen me spontaan denken aan mensen als Paris Hilton en Britney Spears.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen! Ik val dan ook niet op "algemeen geaccepteerde schoonheden" of ze nu mannelijk of vrouwlijk zijn, er moet meer zijn dan alleen een leuk ogend buitenkantje, bovendien knap ik er finaal op af als mensen niet bijster veel meer uitdrukking hebben dan een goudvis, er moet iets in die ogen zitten voordat iemand me zover boeit, laat staan dattie het tot of voorbij mijn voordeur redt![]()
Tiswat BHFH ik ben NOG veeleisender dan je al dacht... overigens, geen geld voor leuke kleren? Wat een nonsens, je hebt het geld alleen uitgegeven aan lelijke kleren.. wie zegt dat dat per definitie goedkoper is dan? Gewoon slecht geshopt... pure geldverspilling, tssk tssk tssk en dan klagen over weinig geld.
Maar goed, Marczilla: voordat ik iemand aantrekkelijk vind, moet ik dus al iets in de ogen hebben gezien wat me intrigeert en niveauverschil in intellect is ook niet wenselijk als het maar voor 1 nachtje is, knap zijn is 1 ding, maar bij echt aantrekkelijk zijn speelt een stuk persoonlijkheid voor mij persoonlijk zeker ook mee. (niet meer of minder dan uiterlijk, het hele pakketje moet goed zijn, voor minder doe ik het niet.)
hehe, smullen zo'n reactiequote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Jij hebt nogal een hoge dunk van jezelf, . Heb je er al eens aan gedacht dat het ook wel eens wat minder op rolletjes zou kunnen lopen ooit, met zon instelling waag ik te betwijfelen of jet het aankan als je ineens niet meer de ijskoningin mag spelen die alleen de benen spreidt voor mr. perfekt... Ik denk dat je een nogal verwrongen realiteitsbeeld hebt. Je postings doen me spontaan denken aan mensen als Paris Hilton en Britney Spears.
Ik vind verder de terminologie die je gebruikt niet erg respectvol jegens de andere sexe. Is het wel eens in je opgekomen dat je eigen intellect wellicht tekort schiet om een juiste beoordeling te kunnen maken van iemands niveau en karakter?
ow, is dat zo?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:40 schreef bonke het volgende:
alle vrouwen rond de 30 zijn toch hippies ??
nee want het was maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:05 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
ow, is dat zo?![]()
@MarMar..knap dat jij je toch steeds de moeite neemt om een relaas te schrijven.
Ik ben alleen bang dat de boodschap niet geheel overkomt bij zo'n eigengereide kortzichtige "gast ."
Ach het houdt me van de straatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:05 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
ow, is dat zo?![]()
@MarMar..knap dat jij je toch steeds de moeite neemt om een relaas te schrijven.
Ik ben alleen bang dat de boodschap niet geheel overkomt bij zo'n eigengereide kortzichtige "gast ."
Whehehehequote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zeker als ik me bedenk dat BHFH geen ervaring heeft met vrouwen, laat staan met mooie en ikke lekker wel![]()
Ook deze post getuigt niet van veel respect en passie, maar lijkt meer op een noodkreet van iemand die uit zelfbescherming krampachtig aan de eigen dogma's vasthoudt. In dit topic wordt alleen maar advies gevraagd in plaats van advies zie ik in jouw (overigens textueel leuk in elkaar zittende) texten slechts een bittere kilheid zonder het sociale wat je in je openingszin meent te moeten benadrukken.quote:hehe, smullen zo'n reactie
Ik zou flauw gewoon citaatjes kunnen pakken uit vorige posts maar weet je wat, ik neem de moeite om te typen, zo sociaal ben ik soms.
Over die hoge dunk: ik heb al eerder gezegd dat het zo niet werkt, wat wel werkt is snappen dat je nooit meer krijgt dan waar je genoegen mee neemt, dat is een wet van de natuur en die wet is mij gunstig gestemd naar ik ervaar. De opvatting dat ik alleen maar situaties ken waarin alles op rolletjes loopt, is net zulke nonsens als dat jij een enorme babe-magnet zou zijn. Overigens ben ik geen ijskoningin, ik ben zelfs nogal gepassioneerd en temperamentvol naar ik mij heb laten vertellen.
Geef mij eens 1 goede reden waarom ik mijn benen zou moeten spreiden voor iemand die (op zijn minst op dat moment) minder dan perfect is voor mij? Uit medelijden met de mensen die een plankje lager liggen? Dacht het niet!
Dat je jezelf ziet als representatief voor "de andere sexe" is ook een misvatting van formaat, er zijn namelijk echt wel mannen (en vrouwen, geslacht is nou net weer iets wat ik niet zo nauw neem) die het hele pakketje hebben, er vanuit gaan dat er geen boeiende intelligente en er goed uitziende mannen zijn vind ik respectlozer dan mijn opvatting
Overigens denk ik dat ik jouw niveau en karakter nu al vrij goed in de peiling heb, daarvoor hoef ik je niet eens in de ogen te kijken... ik weet zeker dat als ik ooit een foto van je zou zien of jouzelf zou zien, ik dat zal ervaren als een logische waarneming.
Je kan zeggen wat je wil van BHFH maar de management summary aan het begin van zijn post is weer eens toppie. Zijn zelfkennis siert hemquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ook deze post getuigt niet van veel respect en passie, maar lijkt meer op een noodkreet van iemand die uit zelfbescherming krampachtig aan de eigen dogma's vasthoudt.
Volledig mee eens!!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil van BHFH maar de management summary aan het begin van zijn post is weer eens toppie. Zijn zelfkennis siert hem
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook die gouden tip is niets meer dan een lege huls. Zoals bijna al je opmerkingen kan ook deze weer in het rijtje taalspelletjes worden gecategoriseerd. Zoals ook dat "waardeoordeel" dat je zelf zogenaamd nooit gegeven zou hebben. Maargoed hoe leuk taalspelletjes ook zijn, ze leiden slechts af van de kern van de zaak. Een kern die met jouw losse flodders nooit genaderd zal kunnen worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:33 schreef MarMar het volgende:
Whehehe, in psychologisch jargon heet dat projectie...
Weten dat je niet meer krijgt dan waar je genoegen mee neemt is anders een gouden tip BHFH, gratis en voor niets
Overigens ken je zelf een waarde oordeel toe aan mijn laatste alineaik zeg alleen maar dat ik zeker weet dat jouw uiterlijk in mijn beleving bij je karakter zal passen, als dat denigrerend is vind je jezelf vast geen hunk.
Edoch beleef ik in een weekend nochthans meer passie dan jij in je hele leven hebt ervaren lekker puh!
Zo!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ook die gouden tip is niets meer dan een lege huls. Zoals bijna al je opmerkingen kan ook deze weer in het rijtje taalspelletjes worden gecategoriseerd. Zoals ook dat "waardeoordeel" dat je zelf zogenaamd nooit gegeven zou hebben. Maargoed hoe leuk taalspelletjes ook zijn, ze leiden slechts af van de kern van de zaak. Een kern die met jouw losse flodders nooit genaderd zal kunnen worden.
Nochthans wens ik je oprecht een leerzaam en goed weekend toe, waarin de kille leegtes niet alleen als surrogaatkoffie worden ingevuld door taalspelletjes en inhoudsloze sex . Waar ik naar op zoek ben iseen opvulling die meer is dan een ballon die met een speldeprik weer verwordt tot niets.
Dat vraag ik me af. In ieder geval wat niveau betreft kun je niet in BHFH's schaduw staan. No flame intended.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:35 schreef MarMar het volgende:
Overigens denk ik dat ik jouw niveau en karakter nu al vrij goed in de peiling heb, daarvoor hoef ik je niet eens in de ogen te kijken...
BHFH als je dit ns ff terug leest, en als je al die andere posts van je terug leest. Wat ontdek je dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Maargoed, aangezien niemand met mij wil winkelen, als ik een keer wel wat te besteden heb, dan koop ik nog het verkeerde.
maar in de stad ga ik net geforceerd vrolijk kijken, omdat ik er toch altijd alleen moet lopen, zoals altijd.
ik wordt niet vrolijk van al die "gezelligheid" hier.
Ik heb zat uitstraling vind ik, maar ik heb wel zoiets dat ik geen enkele moeite voor een meid meer ga doen, het is graag of niet. Als ik dan de rest van t leven alleen moet blijven qua relatie en geen vrienden krijg dan heeft het lot zo beschikt, niks aan te doen.
Ach ja, foute vrouw bekt gewoon makkelijker als "vrouw die niet voldoet aan de norm van de maatschappij"quote:Op zondag 13 maart 2005 12:03 schreef Lemmeb het volgende:
Die MarMar.
Een beetje voor 'foute vrouw' spelen op dit forum, maar in werkelijkheid gewoon zelf als een blok voor foute mannen vallen.
Volgens mij voldoe jij aan alle normen van de maatschappij. Tenzij jij in Staphorst woont natuurlijk, daar ben je ongetwijfeld een 'wilde tante'quote:Op zondag 13 maart 2005 12:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ach ja, foute vrouw bekt gewoon makkelijker als "vrouw die niet voldoet aan de norm van de maatschappij"
Waar een mens al niet blij mee kan zijnquote:enne tussen als een blok vallen voor en toegeven aan mijn libido zit nog wel een grijs gebiedhet eerste gebeurt aanzienlijk minder vaak
Tussen de echte liefdes door wat vermaak kan ik wel blij mee zijn jaquote:Op zondag 13 maart 2005 12:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Volgens mij voldoe jij aan alle normen van de maatschappij. Tenzij jij in Staphorst woont natuurlijk, daar ben je ongetwijfeld een 'wilde tante'.
[..]
Waar een mens al niet blij mee kan zijn.
Op wat voor manier maakt 'de maatschappij' jou dan duidelijk dat je niet aan haar normen zou voldoen? Word je soms opgesloten? Word je geslagen? Of gestenigd? Of heb je gewoon geen vriendjes en vriendinnetjes?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:21 schreef MarMar het volgende:
Whehe, enne wat dat voldoen aan de normen betreft: vertel dat de maatschappij dan even
Heej ben je voor BHFH aan het lobby'en? Niet doen hoor....!quote:Op zondag 13 maart 2005 12:28 schreef bonke het volgende:
sorrie BHFH, ik heb et geprobeerd
zijn er hier toevallig nog andere dames die BHFH een beurt willen geven ??
Vrienden en vriendinnen genoegquote:Op zondag 13 maart 2005 12:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Op wat voor manier maakt 'de maatschappij' jou dan duidelijk dat je niet aan haar normen zou voldoen? Word je soms opgesloten? Word je geslagen? Of gestenigd? Of heb je gewoon geen vriendjes en vriendinnetjes?
Nee hoor, dat is wat anderen er van makenquote:Op zondag 13 maart 2005 12:43 schreef milagro het volgende:
is dat het "zeik hier alweer BHFH af " topiekje , of het "lees hier alweer wat een topwijf Marmar zichzelf vindt " topiekje
Maar vertel me nou eens wat er zo 'fout' is aan jou, en aan die mensen om je heen. Want ik kan maar bitter weinig 'fouts' aan je ontdekken, behalve misschien je partnerkeuze.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:40 schreef MarMar het volgende:
Vrienden en vriendinnen genoegook allemaal van die foute mensen... op de een of andere manier komen we dan toch weer netjes op het topic onder het mom: soort zoekt soort
Wat geeft jou het idee dat er mensen zijn die serieus over jouw persoontje nadenkenquote:Maar kritiek krijg ik genoegach, wel vleiend hoor dat mensen over mijn persoontje nadenken,
oh okay, dat we het even duidelijk hebbenquote:Op zondag 13 maart 2005 12:46 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is wat anderen er van maken![]()
Zeer perceptief! Sluit aan en doe je dingquote:Op zondag 13 maart 2005 12:43 schreef milagro het volgende:
is dat het "zeik hier alweer BHFH af " topiekje , of het "lees hier alweer wat een topwijf Marmar zichzelf vindt " topiekje
nou, ms is marmar ook wel een topwijf, hoor, ik ken haar niet, het valt me alleen op dat marmar zichzelf zo ontzettend zit te bewijzen, c.q. bevestigen in haar topwijverigheidquote:Op zondag 13 maart 2005 12:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zeer perceptief! Sluit aan en doe je ding.
ach ik gun die jongen best een pleziertje hoorquote:Op zondag 13 maart 2005 12:38 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Heej ben je voor BHFH aan het lobby'en? Niet doen hoor....!
En het antwoord op de vraag is...Nee.!
(of het zou zo moeten zijn dat ik een totaal verkeerd beeld heb van BHFH, en totdat het tegendeel niet bewezen is..Nee!)![]()
Op de manier waarop ze bijv. BHFH af denkt te kraken is dat wel op te maken. Ook weet ze zulke topics op de een of andere manier naar haar toe te trekken. Dat is haar nauwelijks te verwijten, en de jongetjes die haar zo interessant vinden vast ook niet.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:53 schreef Myriam7 het volgende:
Ik kan hier nergens lezen dat MarMar zichzelf de hemel in heeft geprezen hoor![]()
Heel goed mogelijk!! .maar eerst zien dan geloven..quote:Op zondag 13 maart 2005 12:56 schreef bonke het volgende:
en misschien is tie in reallife wel heeeeel naders dan op fok
dat doet ze wel vaker in topics , jaquote:Op zondag 13 maart 2005 12:53 schreef Myriam7 het volgende:
Ik kan hier nergens lezen dat MarMar zichzelf de hemel in heeft geprezen hoor![]()
Alleen verteld hoe ze zich zelf ziet..niks mee toch?![]()
Als BHFH met van die idiote reacties komt..(zie de opsomming in een vorige post van mij) Kun je antwoord verwachten!!quote:Op zondag 13 maart 2005 12:57 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Op de manier waarop ze bijv. BHFH af denkt te kraken is dat wel op te maken. Ook weet ze zulke topics op de een of andere manier naar haar toe te trekken. Dat is haar nauwelijks te verwijten, en de jongetjes die haar zo interessant vinden vast ook niet.
Euhhhhhhhhhhhhhhhh, ja. Je neemt me de woorden uit de mond, zegmaar.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:55 schreef milagro het volgende:
nou, ms is marmar ook wel een topwijf, hoor, ik ken haar niet, het valt me alleen op dat marmar zichzelf zo ontzettend zit te bewijzen, c.q. bevestigen in haar topwijverigheid
zou een topwijf toch niet nodig moeten hebben, door je topwijverigheid zo te overschreeuwen, ga ik er juist aan twijfelen of de persoon inkwestie wel zo zeker van zichzelf is of zo sterk in zijn of haar schoenen staat.
Ik mag hem op een bepaalde manier wel, al twijfel ik nog steeds oftie niet een kloon is van dees of geen.quote:je kan van BHFH veel zeggen, maar zichzelf zo overschreeuwen om te bewijzen hoe tof hij wel is, zie je hem niet doen
Hij gaat wel es naar meetings, dus als jij daar nu ook heen gaat kan je het in levende lijve ondervindenquote:Op zondag 13 maart 2005 12:59 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk!! .maar eerst zien dan geloven..![]()
BHFH hoeft niets te bewijzen en doet dat ook niet.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:00 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik vraag me nou eigenlijk af wat MarMar en BHFH elkaar nou proberen te bewijzen?
Het gaat echt nergens over
Echt zo´n topic van: "ik heb een leven en jij lekker niet.. ja maar ...."
Hij is geen kloon hoor, hij heeft in Enschede gewoond, in de flat tegenover mij(Deppenbroek)quote:Op zondag 13 maart 2005 13:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Euhhhhhhhhhhhhhhhh, ja. Je neemt me de woorden uit de mond, zegmaar.
Ik geloof helemaal geen ene reet van dat hele image van d'r. Volgens mij zit ze meer met d'rzelf in de knoop dan ze anderen in de knoop laat zitten met haar nietige persoontje.
[..]
Ik mag hem op een bepaalde manier wel, al twijfel ik nog steeds oftie niet een kloon is van dees of geen.
Zoiets ja. De mensen die zich op een simpele forum zich zo hard proberen te bewijzen zullen vast wel iets missen in het "echte leven". Misschien te weinig aandacht...quote:Op zondag 13 maart 2005 12:55 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ms is marmar ook wel een topwijf, hoor, ik ken haar niet, het valt me alleen op dat marmar zichzelf zo ontzettend zit te bewijzen, c.q. bevestigen in haar topwijverigheid
zou een topwijf toch niet nodig moeten hebben, door je topwijverigheid zo te overschreeuwen, ga ik er juist aan twijfelen of de persoon inkwestie wel zo zeker van zichzelf is of zo sterk in zijn of haar schoenen staat.
En waarom niet? waar baseer je dat op?quote:
Doe mij en de hele wereld een lol, en blijf liever zoals je nu bentquote:Op zondag 6 maart 2005 18:35 schreef Myriam7 het volgende:
@MarMar..ik wou dat ik een beetje van jouw "levensvisie" had.
Ik trek me nog steeds teveel aan van wat mensen van me denken...en dat kost energie...
* bonke doet niet aan meetingsquote:Op zondag 13 maart 2005 13:08 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
En waarom niet? waar baseer je dat op?![]()
Dan zie ik dus Jou en BHFH .......![]()
Ik ben ook nog nooit naar een meeting geweest hoor..(was wel van plan om naar de Rockmeet te gaan, maar lag toen ongelukkigerwijs in het ziekenhuis)quote:Op zondag 13 maart 2005 13:12 schreef bonke het volgende:
[..]
* bonke doet niet aan meetings
dus dan zal je misschien alleen BHFH zien
Haat-liefde verhouding . . .quote:Op zondag 13 maart 2005 13:00 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik vraag me nou eigenlijk af wat MarMar en BHFH elkaar nou proberen te bewijzen?
Het gaat echt nergens over
Echt zo´n topic van: "ik heb een leven en jij lekker niet.. ja maar ...."
quote:Op zondag 13 maart 2005 12:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar vertel me nou eens wat er zo \'fout\' is aan jou, en aan die mensen om je heen. Want ik kan maar bitter weinig \'fouts\' aan je ontdekken, behalve misschien je partnerkeuze.
Het is wel een beetje grappig bedoeld hoor schat dat onderschrift van mequote:Wat geeft jou het idee dat er mensen zijn die serieus over jouw persoontje nadenkenDoordat je kritiek krijgt? Iedereen krijgt weleens kritiek, dat heeft weinig met \'fout\'heid van doen.
Het is everywherequote:Op zondag 6 maart 2005 16:33 schreef MarMar het volgende:
good girls go to heaven, bad girls go evrywhere![]()
oh oh, then i did something wrong, i'm not married yet!quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:48 schreef Adfundum het volgende:
nee hoor, knappe meiden neuken nooit, die blijven maagd tot hun huwelijk, da's algemeen bekend.
quote:Op zondag 13 maart 2005 17:40 schreef MarMar het volgende:
de een houdt van Counter Strike, dit vind ik nou een leuk interactief internetspelletje.
Je profileert jezelf altijd wel heel erg als kutwijf he, misschien overschat je je eigen kutwijf-zijn een beetje? Echte kutwijven hoeven dat niet de hele dag tegen iedereen te roepenquote:Op zondag 13 maart 2005 17:40 schreef MarMar het volgende:
En lol milagroik hoef niets te bewijzen, ik ben gewoon af en toe een kutwijf en ik heb er nog lol in ook, sjah, sorry, ik kom hier voor mijn vermaak en heb er moeite mee om echt alle topics even serieus te nemen
de een houdt van Counter Strike, dit vind ik nou een leuk interactief internetspelletje.
Nou idd: "ik ben stoer, ik ben een bitch, ik ben een kutwijf". Meid, moet je het zo hard roepen om jezelf te overtuigen oid?quote:Op maandag 21 maart 2005 13:57 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Je profileert jezelf altijd wel heel erg als kutwijf he, misschien overschat je je eigen kutwijf-zijn een beetje? Echte kutwijven hoeven dat niet de hele dag tegen iedereen te roepen
heb ik daar dan behoefte aan. was gewoon aan het teruglezen omdat ik een weekje weg ben geweestquote:Op maandag 21 maart 2005 14:09 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Heb je haar nu nog steeds niet geneukt?
En geheel toevallig quote je dan net marmar. Zie m'n post van zaterdag 12 maart 2005 @ 15:18quote:Op maandag 21 maart 2005 14:11 schreef komrad het volgende:
[..]
heb ik daar dan behoefte aan. was gewoon aan het teruglezen omdat ik een weekje weg ben geweest
Vrouwen hebben altijd wel heel veel eisen, en daar komen ze altijd voor uitquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen! Ik val dan ook niet op "algemeen geaccepteerde schoonheden" of ze nu mannelijk of vrouwlijk zijn, er moet meer zijn dan alleen een leuk ogend buitenkantje, bovendien knap ik er finaal op af als mensen niet bijster veel meer uitdrukking hebben dan een goudvis, er moet iets in die ogen zitten voordat iemand me zover boeit, laat staan dattie het tot of voorbij mijn voordeur redt![]()
Tiswat BHFH ik ben NOG veeleisender dan je al dacht... overigens, geen geld voor leuke kleren? Wat een nonsens, je hebt het geld alleen uitgegeven aan lelijke kleren.. wie zegt dat dat per definitie goedkoper is dan? Gewoon slecht geshopt... pure geldverspilling, tssk tssk tssk en dan klagen over weinig geld.
Maar goed, Marczilla: voordat ik iemand aantrekkelijk vind, moet ik dus al iets in de ogen hebben gezien wat me intrigeert en niveauverschil in intellect is ook niet wenselijk als het maar voor 1 nachtje is, knap zijn is 1 ding, maar bij echt aantrekkelijk zijn speelt een stuk persoonlijkheid voor mij persoonlijk zeker ook mee. (niet meer of minder dan uiterlijk, het hele pakketje moet goed zijn, voor minder doe ik het niet.)
Met haar instelling is natuurlijk niet zoveel mis, als iemand zich zo'n karakter kan permitterenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Jij hebt nogal een hoge dunk van jezelf, . Heb je er al eens aan gedacht dat het ook wel eens wat minder op rolletjes zou kunnen lopen ooit, met zon instelling waag ik te betwijfelen of jet het aankan als je ineens niet meer de ijskoningin mag spelen die alleen de benen spreidt voor mr. perfekt... Ik denk dat je een nogal verwrongen realiteitsbeeld hebt. Je postings doen me spontaan denken aan mensen als Paris Hilton en Britney Spears.
Ik vind verder de terminologie die je gebruikt niet erg respectvol jegens de andere sexe. Is het wel eens in je opgekomen dat je eigen intellect wellicht tekort schiet om een juiste beoordeling te kunnen maken van iemands niveau en karakter?
vrouwen zijn vaak zo neerbuigend tegenover. mensen die wat jonger zijn,quote:Op zondag 13 maart 2005 12:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tussen de echte liefdes door wat vermaak kan ik wel blij mee zijn jaaltijd serieuze liefde is ook zo heavy, et leven is al serieus genoeg
Whehe, enne wat dat voldoen aan de normen betreft: vertel dat de maatschappij dan even
Enne Bonke: ach, ik vind hem wel schattig, in de zin van wangenknijpneiginghebbend "aah wat aandoenlijk"
Sterker nog, ik zag hem zojuist in Google en ik dacht: Goh, zal BHFH dan eindelijk eens een keer gescoord hebben ?quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:50 schreef Swolly het volgende:
goh wat ben jij slim ........quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:00 schreef SeLang het volgende:
Het valt mij op dat het meestal de minder aantrekkelijke vrouwen zijn die zich zo makkelijk laten neuken.
Mijn theorie is dat die meer behoefte hebben aan bevestiging en dat op deze manier proberen te krijgen.
het valt mij op dat de meeste lekkere meiden die geen vriend hebben wel een neukvriendje hebben....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:00 schreef SeLang het volgende:
Het valt mij op dat het meestal de minder aantrekkelijke vrouwen zijn die zich zo makkelijk laten neuken.
Mijn theorie is dat die meer behoefte hebben aan bevestiging en dat op deze manier proberen te krijgen.
Beetje Chloroform en dat hard to get is zo opgelost.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:51 schreef neo567 het volgende:
Knappe meiden neuken vaak gewoon lekkerder, en dat weten ze, en daarom zijn ze soms "hard to get".
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
hehe, smullen zo'n reactie
Ik zou flauw gewoon citaatjes kunnen pakken uit vorige posts maar weet je wat, ik neem de moeite om te typen, zo sociaal ben ik soms.
Over die hoge dunk: ik heb al eerder gezegd dat het zo niet werkt, wat wel werkt is snappen dat je nooit meer krijgt dan waar je genoegen mee neemt, dat is een wet van de natuur en die wet is mij gunstig gestemd naar ik ervaar. De opvatting dat ik alleen maar situaties ken waarin alles op rolletjes loopt, is net zulke nonsens als dat jij een enorme babe-magnet zou zijn. Overigens ben ik geen ijskoningin, ik ben zelfs nogal gepassioneerd en temperamentvol naar ik mij heb laten vertellen.
Geef mij eens 1 goede reden waarom ik mijn benen zou moeten spreiden voor iemand die (op zijn minst op dat moment) minder dan perfect is voor mij? Uit medelijden met de mensen die een plankje lager liggen? Dacht het niet!
Dat je jezelf ziet als representatief voor "de andere sexe" is ook een misvatting van formaat, er zijn namelijk echt wel mannen (en vrouwen, geslacht is nou net weer iets wat ik niet zo nauw neem) die het hele pakketje hebben, er vanuit gaan dat er geen boeiende intelligente en er goed uitziende mannen zijn vind ik respectlozer dan mijn opvatting![]()
Overigens denk ik dat ik jouw niveau en karakter nu al vrij goed in de peiling heb, daarvoor hoef ik je niet eens in de ogen te kijken... ik weet zeker dat als ik ooit een foto van je zou zien of jouzelf zou zien, ik dat zal ervaren als een logische waarneming.
Jij snapt 'mquote:Op donderdag 2 september 2004 12:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jongen, op een fiets kan je nog een mooie meid regelen.
Ah, Marmars alterego komt ook nog ff langsquote:
Doe normaal man, ik ben gewoon een ordinair wijf, met weinig extra's behalve een messcherp brein en weelderige tieten.quote:Op maandag 28 maart 2005 05:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ah, Marmars alterego komt ook nog ff langs.
quote:Op maandag 28 maart 2005 05:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Doe normaal man, ik ben gewoon een ordinair wijf, met weinig extra's behalve een messcherp brein en weelderige tieten.
ik heb niets meer.
Ik vind het alleen zo jammer dat hier zo veel links gerukt wordt
Je weet niet eens wat je zelf zegtquote:Op maandag 28 maart 2005 05:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Zie je eigen sig.....
No pun intended...maar ik ben intuitief sociaal
Voel je je nu een beetje ok?quote:
maakte het m'n pik maar hardquote:Op maandag 28 maart 2005 05:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Voel je je nu een beetje ok?
Mijn zege heb je, als dit je pik hard maakt..why not. De underdog blijft boeiend nietwaar...
De meeste fotomodellen hebben helaas geen kont.quote:Op maandag 28 maart 2005 03:25 schreef tulpje6 het volgende:
Wat is in godsnaam dan een 'knappe meid'? Is dat iemand met een redelijk lijf en een mooi koppie, of het standaard fotomodel: maatje 36, 1.80, lang blond haar, cup C, strakke buik, JLO kont, gebruind....ik bedoel, niet iedere jongen valt op hetzelfde.
Ik ben een vrouw en eerlijk gezegd zie ik om me heen meer knappe (geile hehe) dan lelijke vrouwen.
Zoals die MarMar bedoel je?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:24 schreef SHE het volgende:
Niks mis met Paris, ik als vrouw zijnde , zou het waarderen als er meer zoals zij waren.
Die doen niet moeilijk over een beetje neuken.
Wat mij eerder opvalt is dat vooral lelijke cq oninteressante vrouwen nogal misplaatst principieel zijn
Nu nog het inzicht kweken dat dat voor BHFH ook geldt, en je bent een heel eind op wegquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:27 schreef MarMar het volgende:
het leven is geen wedstrijdje lieve fokschatjes en sletjesik heb niets te bewijzen,
ja maar en mooiere vrouwen krijgen makkelijker mooie mannen vanwege het principe soort zoekt soort, dus ik denk niet dat je theorie erdoor komt als het cbs een tabelletje gaat maken van mooi versus lelijk in een leuke curve met het aantal keren seks per jaar/maand/weekquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:00 schreef SeLang het volgende:
hey mop, diz iz zhe internetquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nu nog het inzicht kweken dat dat voor BHFH ook geldt, en je bent een heel eind op weg.
Gelukkig maar dan. We begonnen ons al ernstig zorgen om je geestesgesteldheid te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
hey mop, diz iz zhe internetik neem het leven zelf al niet altijd even serieus, laat staan een bhfh topic
oh dat, hehe, ehm, ochquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan. We begonnen ons al ernstig zorgen om je geestesgesteldheid te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |