Dan is er dus genoeg research materiaalquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:54 schreef Hallahan het volgende:
effuh searchuh noemt ie dat... BHFH is beruchter dan een 70 jaar oude temeier in staphorst
quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:50 schreef Swolly het volgende:
Toen ik de topictitel zag in de AT dacht ik: Goh, zal BHFH dan eindelijk eens een keer gescoord hebben ?
Maar nee, het is weer een standaard BHFH topic![]()
Zijn lekkerder om te neuken (lees sex mee te hebbenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:39 schreef Kamphuys het volgende:
Wat een onzintheorie ook dat knappere dames beter in seks zouden zijn. Voor het omgekeerde van de theorie zou misschien nog iets te zeggen zijn, lelijke vrouwen hebben meer te compenseren en doen daarom meer hun best in bed. Ik hoop overigens van alles voorbij zien komen en er is niet echt een stelling uit te onttrekken. Slechte mooie gehad en goede lelijke, kan echt allemaal.
Rib uit z'n lijf is het elk weekend weer, die meiden die hij oppikt uit de disco.quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe zit het met jou BHFH
ach als je met je lul in zop'n natte kut zit (zonder condoom) voelt dat zo verdomd lekker aan dat enige afkeer van andere lichamelijke/uiterlijke tekortkomingen bij de meid als sneeuw voor de zon doen verdwijntquote:Op woensdag 1 september 2004 17:33 schreef neo567 het volgende:
[..]
Zijn lekkerder om te neuken (lees sex mee te hebben)
Wat een heerlijk voorbeeld van de typische Freudiaanse verspreking.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:39 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ik hoop overigens van alles voorbij zien komen en er is niet echt een stelling uit te onttrekken. Slechte mooie gehad en goede lelijke, kan echt allemaal.
ken ze wel, rijdend in pooierbakken etc.quote:Op donderdag 2 september 2004 01:02 schreef Posdnous het volgende:
Denk je dat niemand ooit mooie meiden regelt?
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:52 schreef Bombie het volgende:
[..]
Wat een heerlijk voorbeeld van de typische Freudiaanse verspreking.
Dus als ik je goed begrijp is je vriendin WEL lelijk? Maakt niet uit joh, als ze maar lief is...quote:Op donderdag 2 september 2004 00:57 schreef Tuvai het volgende:
Voordat ik een vriendin had was het voor mij OF een redelijk uitziend meisje OF geen meisje. Op lelijkerds stap je natuurlijk niet af en blijf je ook niet klef bij staan wanneer hun op je afkomen, althans ik niet.
Jongen, op een fiets kan je nog een mooie meid regelen.quote:Op donderdag 2 september 2004 01:14 schreef Topicorte het volgende:
[..]
ken ze wel, rijdend in pooierbakken etc.
Nee, ik bedoelde dat in de zin dat voordat ik een vriendin had ik überhaubt achter de meiden aan ging, dat doe ik nu natuurlijk niet meer.quote:Op donderdag 2 september 2004 09:19 schreef Hallahan het volgende:
[..]
Dus als ik je goed begrijp is je vriendin WEL lelijk? Maakt niet uit joh, als ze maar lief is...
same here, hier bedoel ik niet mee dat ik ook helemaal geen aandacht schenk aan lelijke meisjes. Ik had één hele goede vriendin waar ik veel mee deelde maar die was gewoon niet knap. Dan leer je het innerlijk helemaal kennen en let je niet meer op uiterlijk. Ik heb haar nu een paar jaar niet meer gezien wegens verhuizing en andere scholen. Laatst zag ik weer een foto van haar en schrok ik eigenlijk best wel, want ik dacht dat ze minder lelijk (buitenkant) zou zijn.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:57 schreef Tuvai het volgende:
Voordat ik een vriendin had was het voor mij OF een redelijk uitziend meisje OF geen meisje. Op lelijkerds stap je natuurlijk niet af en blijf je ook niet klef bij staan wanneer hun op je afkomen, althans ik niet.
hehe, fantastische topicquote:Op donderdag 2 september 2004 15:38 schreef Tuvai het volgende:
Om maar effe de spijker op z'n kop te slaan; Ik zou dus nooit een vriendin willen hebben die ik lelijk zou vinden, al zou ze zo lief en aardig zijn.Als een lelijk uitziende meid op me afstapt dan ga ik daar vooral niet op in.
hier kan ik over meepratenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:39 schreef Kamphuys het volgende:
Slechte mooie gehad en goede lelijke, kan echt allemaal.
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 12:10 schreef MiestOr het volgende:
[..]
hier kan ik over meepraten
en uitstraling van een minder mooi meisje maakt me net zo gek als de lekkere kont van het "lekkere"meisje![]()
![]()
Nou.. er zit misschien wel een kern van waarheid in, maar dat heeft denk ik meer met zelfvertrouwen te maken. Vrouwen die zichzelf lelijk en niet sexy vinden, kunnen wel geremder zijn... op zich heeft dat dus niets met het knap zijn te maken, maar der is wel een causaal verband tussen er goed uit zien en je goed voelen i thinkquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:39 schreef Kamphuys het volgende:
Wat een onzintheorie ook dat knappere dames beter in seks zouden zijn. Voor het omgekeerde van de theorie zou misschien nog iets te zeggen zijn, lelijke vrouwen hebben meer te compenseren en doen daarom meer hun best in bed. Ik hoop overigens van alles voorbij zien komen en er is niet echt een stelling uit te onttrekken. Slechte mooie gehad en goede lelijke, kan echt allemaal.
nou marmar ik voel me zeker zo goed dan jij dus wanneer kom je langsquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nou.. er zit misschien wel een kern van waarheid in, maar dat heeft denk ik meer met zelfvertrouwen te maken. Vrouwen die zichzelf lelijk en niet sexy vinden, kunnen wel geremder zijn... op zich heeft dat dus niets met het knap zijn te maken, maar der is wel een causaal verband tussen er goed uit zien en je goed voelen i think
maarreh sjah, ts, je hebt van die mannen he, die gaan dan naar leuke vrouwen toe en gaan klagen van dat ze nou nooit eens zo'n vrouw als haar kunnen krijgen.. weet je wat die vrouwen dan denken? "ja, logisch..."
waarom zou iemand (man OF vrouw) genoegen nemen met minder dan hij of zij krijgen kan... DUUUHHHHHHHH
Als je je middelbare school diploma voor Nederlands gehaald hebtquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:41 schreef komrad het volgende:
[..]
nou marmar ik voel me zeker zo goed dan als jij dus wanneer kom je langs![]()
![]()
![]()
![]()
* komrad schaamt zich heel erg diepquote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je je middelbare school diploma voor Nederlands gehaald hebt
Oh, in dat geval ben je te laat... niets aan te doen!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:59 schreef komrad het volgende:
[..]
* komrad schaamt zich heel erg diep![]()
hoewel je het niet zal geloven, heb ik dat diploma al een tijdje op zak.![]()
dat wist ik alquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oh, in dat geval ben je te laat... niets aan te doen!
Kijk, jij bent nou het soort vrouw waar ik voor ga...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:41 schreef Brunette het volgende:
Ik vind een disco niet echt dé plek om je geliefde te vinden. De jongens daar willen toch alleen maar
scoren en stoer doen tegenover hun vrienden. Meestal zie je daar ook alleen maar van die gladde types. Ennuh meestal neem ik hun avances toch niet serieus, want even later zijn ze weer andere meiden aan het versieren enz. Nee, ik ga alleen maar naar de disco om te dansen en te chillen met mijn vrienden, noway dat ik mij daar ff ga laten gebruiken
Maar eigenlijk ga ik ook niet zo vaak naar de disco, omdat ik het wel gezien heb na een tijdje.
Ook zie je daar van die meiden die daar opeens met een wildvreemde aan het 'lebberen' zijn en even later loopt die gast gewoon weg. Meestal gaat ie dan aan zijn volgende slachtoffer beginnen. Ik vraag me af of die meisjes ooit van zoiets als 'zelfrespect' hebben gehoord![]()
kijk jij bent nou openmindedquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:50 schreef Openminded het volgende:
[..]
Kijk, jij bent nou het soort vrouw waar ik voor ga...
Wat voor werk doe je dan? Heb je dan geen enkele vrouwelijke collega's of zo??quote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
maar waar ontmoet je ze dan , ik ontmoet echt geen meiden en al helemaal geen meiden die me welgewillig zijn...
ACH MAN!! DOE TOCH EENS NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wie heeft dat wel eens.. ik heb het idee dat de mannen op fok hier wel de lelijke eendjes palen, maar dat er toch maar weinig echt knappe meiden zijn die aan de haak worden geslagen... heb ik dat nou goed , of zijn er ook fokkers die wel eens een echt knappe meid versieren? ergens in de disco, of ergens anders... zijn echt mooie meiden trouwens ook wel eens in voor een one-night, of zijn het alleen de lelijke die dat soort dingen doen?
ja daar zit wel waarheid in denk ik. Ik heb in een cafe of disco ook nog nooit een leuk iemand ontmoet. maja ik ontmoet doorgaans alleen verknipten en anders meiden die meteen willen trouwen enzo..quote:Op zondag 6 maart 2005 12:04 schreef SeLang het volgende:
Kroegen/ discos zijn naar mijn ervaring echt slechte plaatsen om leuke meiden te ontmoeten.
Als ik om me heen kijk ken ik ook niemand die ooit een interessante chick in een kroeg/ disco heeft ontmoet. Kroegen zijn meer om met je vrienden heen te gaan.
De leukste meiden ontmoet je gewoon in het echte leven. Dus op straat, in winkels, op het werk, maar vooral op reis/vakantie. Het aardige van een vakantie is dat het gelijk een soort van selectie is. Als jij bijvoorbeeld met een klein tentje gaat kamperen net buiten Florence, dan ontmoet je meiden die net als jij 1) geinteresseerd zijn in cultuur etc. 2) Geen trutjes want ze kamperen zelf ook in een tentje en lopen met een rugzak rond. Dus je hebt al gelijk best veel gemeenschappelijk. Daarnaast is de drempel ook heel laag want iedereen is relaxed - je bent ten slotte op vakantie en beiden wil je een leuke tijd hebben. Ik heb zelf een redelijk aantal duurzame vriendschappen (waarvan sommige een relatie werden) overgehouden aan vakantie- of zakenreizen.
Daar heb je wel gelijk in. Ik zou BHFH ook wil aanraden om op vakantie te gaan. Als ie dan een goed hotel uitzoekt met een relaxte sfeer. Dan komen de contacten met de meiden vanzelf.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:04 schreef SeLang het volgende:
Ik heb zelf een redelijk aantal duurzame vriendschappen (waarvan sommige een relatie werden) overgehouden aan vakantie- of zakenreizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |