quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zie dat gasten van een bedrijf zomaar in een holiday inn , of hilton worden gestopt voor meer dan 100 euro per nacht!!! dit is werkelijk een outrage en ik vind dat dit soort kosten niet meer acceptabel zijn. Deze mensen verpesten bovendien de markt omdat er in Nederland en zelfs in heel europa bijna geen betaalbare hotels meer zijn. De doorsnee hotelprijs zou moeten zijn zon 10 euro per nacht voor een normaal hotel en 30 hotel als plafond voor het meest luxe oord!
Onder een brug bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als je echt een nacht ergens goedkoop wilt slapen is er keuze genoeg!
Wat een afzetters.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Ga in een V.D. Valk zitten dan ben je voor ¤ 75 klaar inclussief ontbijt, luchpakket en dinner
Je begint het een beetje te verliezen BHFH je verstandquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:49 schreef maartena het volgende:
BHFH heeft weer eens iets verzonnen.....
Dan dwing je mensen in betaalbare pauper hotels te zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2005 07:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb al aan de baas voorgesteld dat we als bedrijf gewoon een vaste vergoeding moeten geven voor dienstreizen van maximaal 50 euro per etmaal inclusief eten en drinken. Dan dwing je mensen in betaalbare hotels te zitten en bovendien als alle bedrijven dat doen zullen de hotels hun prijzen aanpassen.
Inclusief ontbijt ja, maar lunchpakket en dinner niet hoor. Ok tenzij je een arrangement neemt misschien wel jaquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Ga in een V.D. Valk zitten dan ben je voor ¤ 75 klaar inclussief ontbijt, luchpakket en dinner
Ik denk dat er heel wat hotels failliet gaan dan en al het personeel op straat staat! Voor 30 euro per nacht wil ik trouwens wel eens in het Amstel Hotel overnachten, lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoezo? Ik vind gewoon dat hotels hier in euopa te duur zijn. Wellicht is dit iets om europees aan te kaarten en alle hotels met kamers meer dan 30 euro per nacht verbieden!!
moet je eens in de vs kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoezo? Ik vind gewoon dat hotels hier in euopa te duur zijn. Wellicht is dit iets om europees aan te kaarten en alle hotels met kamers meer dan 30 euro per nacht verbieden!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |