quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zie dat gasten van een bedrijf zomaar in een holiday inn , of hilton worden gestopt voor meer dan 100 euro per nacht!!! dit is werkelijk een outrage en ik vind dat dit soort kosten niet meer acceptabel zijn. Deze mensen verpesten bovendien de markt omdat er in Nederland en zelfs in heel europa bijna geen betaalbare hotels meer zijn. De doorsnee hotelprijs zou moeten zijn zon 10 euro per nacht voor een normaal hotel en 30 hotel als plafond voor het meest luxe oord!
Onder een brug bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 2 maart 2005 21:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als je echt een nacht ergens goedkoop wilt slapen is er keuze genoeg!
Wat een afzetters.quote:Op woensdag 2 maart 2005 23:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Ga in een V.D. Valk zitten dan ben je voor ¤ 75 klaar inclussief ontbijt, luchpakket en dinner
Je begint het een beetje te verliezen BHFH je verstandquote:Op donderdag 3 maart 2005 00:49 schreef maartena het volgende:
BHFH heeft weer eens iets verzonnen.....
Dan dwing je mensen in betaalbare pauper hotels te zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2005 07:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb al aan de baas voorgesteld dat we als bedrijf gewoon een vaste vergoeding moeten geven voor dienstreizen van maximaal 50 euro per etmaal inclusief eten en drinken. Dan dwing je mensen in betaalbare hotels te zitten en bovendien als alle bedrijven dat doen zullen de hotels hun prijzen aanpassen.
Inclusief ontbijt ja, maar lunchpakket en dinner niet hoor. Ok tenzij je een arrangement neemt misschien wel jaquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:42 schreef Martijn_77 het volgende:
Ga in een V.D. Valk zitten dan ben je voor ¤ 75 klaar inclussief ontbijt, luchpakket en dinner
Ik denk dat er heel wat hotels failliet gaan dan en al het personeel op straat staat! Voor 30 euro per nacht wil ik trouwens wel eens in het Amstel Hotel overnachten, lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoezo? Ik vind gewoon dat hotels hier in euopa te duur zijn. Wellicht is dit iets om europees aan te kaarten en alle hotels met kamers meer dan 30 euro per nacht verbieden!!
moet je eens in de vs kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 17:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hoezo? Ik vind gewoon dat hotels hier in euopa te duur zijn. Wellicht is dit iets om europees aan te kaarten en alle hotels met kamers meer dan 30 euro per nacht verbieden!!
we moeten van die snob hotels juist af. Ik wil gewoon veel meersimpele hotels met een kale kamer. Als de overheid gewoon een plafond zet op kamerprijzen dan zijn we van die enorme kostenposten af! Juist die zakenreisjes moeten aan banden gelegd worden. Ik hoorde laatst van gemeenteambtenaren en wethouders die in hotels van meer dan 100 euro per nacht zaten!!quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat er heel wat hotels failliet gaan dan en al het personeel op straat staat! Voor 30 euro per nacht wil ik trouwens wel eens in het Amstel Hotel overnachten, lijkt me wel wat.
Wat wil je nou eigenlijk: goedkopere hotels OF zakenmensen en gemeenteambenaren die in een jeugdherberg moeten slapen omdat dat goedkoper is?quote:De doorsnee hotelprijs zou moeten zijn zon 10 euro per nacht voor een normaal hotel en 30 hotel als plafond voor het meest luxe oord!
Open er een keten voor, zeikwijf, en zorg dat je je maagdelijkheid eens kwijt raakt.quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
we moeten van die snob hotels juist af. Ik wil gewoon veel meersimpele hotels met een kale kamer. Als de overheid gewoon een plafond zet op kamerprijzen dan zijn we van die enorme kostenposten af! Juist die zakenreisjes moeten aan banden gelegd worden. Ik hoorde laatst van gemeenteambtenaren en wethouders die in hotels van meer dan 100 euro per nacht zaten!!
Dit is wel even gemeenschapsgeld wat over de balk gesmeten wordt! Die mensen kunnen net zo goed in een jeugdherberg , of op een slaapzaal. Het gaat erom dat je een dak boven je hoofd hebt en een bed hebt en evt sanitair. Om te werken zijn er ook in goedkope hotels en jeugdherbergen voldoende mogelijkheden!
quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Open er een keten voor, zeikwijf, en zorg dat je je maagdelijkheid eens kwijt raakt.
![]()
Is idd een arrangement voor zakenmensenquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:01 schreef RelaxedM het volgende:
[..]
Inclusief ontbijt ja, maar lunchpakket en dinner niet hoor. Ok tenzij je een arrangement neemt misschien wel ja
En via nachtjeweg.nl kan je al voor 25 euri pp in een goed hotel zitten incl ontbijt
Daar lijkt het idd wel heel erg op!! Vooral als je naar deze topics kijkt:quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig tot dat BHFH zo laat merken dan een kansloze fooienverdiener is die zijn eigen financiele tekorten denkt te moeten compenseren door op te roepen dat de overheid iedereen die meer verdient dan hem het leven zuur moet maken.
Idd, en hij is nog trots op dat koekblik ook.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij rijd een panda, dus moet iedereen met een grotere auto gestraft worden,
Ja, omdat hij zelf nog nooit voor de zaak heeft weg gemoeten en niet beseft hoe lekker een beetje luxe is als je alleen van huis weg bent.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij ziet collega´s die in Hotels overnachten, dus dat moet gestraft worden, die moeten maar in een slaapzaal in een Jeugd herberg.
hij is een nu eindelijk DE sukkel? niet te helpen?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Lieve Mom, BHFH gaat maar camperen met zijn panda.
Enne, BHFH, het is "met een fiat panda lach je iedereen uit" en niet "met een fiat panda huil je iedereen na"
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Lieve Mom, BHFH gaat maar camperen met zijn panda.
Enne, BHFH, het is "met een fiat panda lach je iedereen uit" en niet "met een fiat panda huil je iedereen na"
Ik begrijp er geen snars van KM, waar heb je het over?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:16 schreef Killer_Mom het volgende:
t is wel iets om te overdenken, FOK is zo ......best wel iets.
eerste in Nederland, 9e in Europa, beste side.
lekker of topic, dat die kloormongools nog steeds de dienst uitmaken op een forum als dit, begrijp ik niet.
over mensen die niet kunnen lezen, trustenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen snars van KM, waar heb je het over?
winterslaap, tot 200...........?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:28 schreef op_dreef het volgende:
BHFH, ga slapen!
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 01:32 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
winterslaap, tot 20..............?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |