quote:Dat weet ik toch wel zeker van niet. Ik schat toch dat 70%, die een mob. foon heeft, dit ding echt niet meer kwijt wil.
Op maandag 28 januari 2002 11:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb er zelf twee, die ik beide gratis heb gekregen, eentje pas geleden nog van de postbank. Ik gebruik echter nooit zo'n ding en ze liggen beide werkeloos in de schuur, omdat ik zo'n ding toch niet nodig heb.
Ik denk dat ook dat het een hype net als de flippo's en dat over een paar jaar niemand meer zo'n ding heeft.
Zoals jij denkt, dachten ze vroeger ook over TeeVee's enz.
Waarom dan toch één genomen? Ik ben vrijwel nooit meer thuis, sinds ik afstudeer in een andere stad en breng iedere dag ongeveer 2,5 uur door in het OV. Normaliter kwam ik rond 23 uur thuis met 5 voicemailtjes van mensen die ik terug moest bellen, nu kan ik iedereen spreken in die anders 'loze' treintijd en kom ik pas écht rustig thuis!
Overigens stond ik tijdens het kopen van mijn mobieltje in de winkel slechts tussen hoogbejaarden...verder was iedereen al voorzien blijkbaar!
Ook heb ik mn telefoon nodig voor mn werk , aangezien ik stand-by service moet verlenen..
Mijn mobiel is "heilig"
groeten
OOK_GEK
quote:Ik kocht mijn eerste GSM in 1995. Een "koelkast-formaat" van Motorola. Sindsdien heb ik al enkele GSM's versleten.
<KNIP>
Ik denk dat ook dat het een hype net als de flippo's en dat over een paar jaar niemand meer zo'n ding heeft.
Zelf denk ik niet dat de GSM's OOIT zullen verdwijnen.
Ik denk eerder dat de "thuis-telefoon" gaat verdwijnen.
Lijkt me ook helemaal niet zo erg. Ik gebruik 'm toch bijna nooit. En de meeste mensen die mij bellen, bellen toch direkt naar "de 06". Dan is de kans vele malen groter dat je iemand direkt aan de lijn krijgt dan als je naar een "thuis-telefoon" belt.
De toekomstige GSM is er een die thuis in je huiskamer een basis-station heeft staan waardoor je op de ouderwetse manier draadloos kunt bellen.
En op het moment dat je buiten het bereik van je basis-station raakt kom je in verbinding met de GSM masten.
Op die manier heb je toch een "thuis-telefoon" maar dan de nieuwe generatie.
Ik kan niet meer zonder nu. Ik wil graag bereikbaar zijn (ik krijg bijv. heel veel werkaanbiedingen per telefoon) en ook houd ik zo per sms intiem contact met m'n vriendje. Het feit dat ik bereikbaar ben, vind ik prettig, omdat, mocht er ooit iets met me gebeuren, ik dat meteen kan melden...
quote:Ik wilde er geeneen, maar heb er zonder dat ik er om gevraagd had 2 gekregen, zoals die van de postbank. Elke keer als je daar telefonisch geld op je spaarrekening stort wprdt gevraagd of je aan de spaaractie wilt meedoen,er wordt allen niet gezegd wat je krijgt. Ik druk altijd maar op ja, is dus altijd weer een verassing wat je krijgt. (laatst weer zo'n tool, nu heb ik net weer een deken gekregen)
Op maandag 28 januari 2002 12:28 schreef Hik het volgende:
Wat ik dan weer niet begrijp zijn mensen die meerdere mobieltjes hebben! Wat heb je daar nou aan?
Trouwens, ik lees dat sommige mensen alleen maar een mobiel hebben, dat snap ik niet, want er zijn een heleboel bedrijfen die een vaste aansluiting eisen, voor bepaalde acties/abonnementen/diensten die kan je dan allemaal niet doen. Bovendien zijn veel gratis 0800 nummers geblokkeerd voor mobieltjes.
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 28-01-2002 12:38]
Ik heb alleen een thuis telefoon staan omdat ik ADSL heb
Ik stoor me enorm aan mensen die overal lopen, zitten en staan te bellen. Bijvoorbeeld op een terras. Ze praten dan ook nog keihard, zodat je het letterlijk kunt volgen. Erg irritant. Of bijvoorbeeld bij een doop of bruiloft of andere officiele gelegenheden, klinkt er ineens zo'n irritant melodietje. Zeer asociaal, zoiets.
quote:Ik heb alleen kabel-tv, omdat ik kabel-internet heb...
Op maandag 28 januari 2002 12:43 schreef Bastard het volgende:
Ik heb alleen een thuis telefoon staan omdat ik ADSL heb
quote:Ik gebruik hem om te bellen. Vreemd he?
Wie heeft er al een mobiele telefoon en waarom?
Ik heb geen huisaansluiting. Waarom zou ik? Met het abo dat ik heb is mobiel bellen goedkoper dan met een huisaansluiting.
Ik zit de laatste 4 maanden op 0,02 euro beltegoed en ben ook niet van plan om geld uit te gaan geven ervoor.
Pas geleden had ik bijna een abonnement bij Ben afgesloten maar toch maar niet gedaan. Ik bel wel via het vaste abonnement.
quote:met je verkeerde been uit bed gestapt?
Op maandag 28 januari 2002 12:48 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik gebruik hem om te bellen. Vreemd he?
quote:Het lijkt me nogal logisch dat je een telefoon gebruikt om....te bellen!
Op maandag 28 januari 2002 12:57 schreef SEMTEX het volgende:[..]
met je verkeerde been uit bed gestapt?
![]()
quote:Hij vraagt 't niet zo. Jij ziet de vraag te zwart-wit...
Op maandag 28 januari 2002 13:01 schreef X-Ray het volgende:[..]
Het lijkt me nogal logisch dat je een telefoon gebruikt om....te bellen!
Ik moet eerlijk zeggen, ik had het nooit van mezelf verwacht, maar ik vind em toch wel handig.
In de trein bel ik zelden, ik schaam me dan behoorlijk, dus sms ik dan liever.
Ik haat mensen die gaan bellen, waar ben je, oh, ik kom over 2 minuten op het station aan en dan ben ik over 10 minuten thuis, zet jij vast de aardappels op?
quote:Ik heb een Nokia 6150. En nee, niet om te bellen, maar voor Snake en Pairs. Erg gave spellen, vooral Snake in multiplayer mode!
Op maandag 28 januari 2002 13:01 schreef X-Ray het volgende:[..]
Het lijkt me nogal logisch dat je een telefoon gebruikt om....te bellen!
Kan je toch moeilijk weigeren, ik werk er overigens niet meer.
M'n mobieltje inclusief vreugdestok, heb hetzelfde frontje.
Ik wil nu die Nokia 5510, met het scherm in het midden
quote:Sorry! De pagina die u heeft opgevraagd, is niet beschikbaar
Op maandag 28 januari 2002 21:47 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]M'n mobieltje inclusief vreugdestok, heb hetzelfde frontje.
Ik wil nu die Nokia 5510, met het scherm in het midden
Mogelijke oorzaken:
Controleer de URL op eventuele typefouten.
In het geval dat deze fout zich voordeed toen u op de URL van een andere abonnee klikte, wordt u verzocht de eigenaar van de betreffende pagina op de hoogte te stellen.
Bedankt voor het gebruik van @Home Webspace
Terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |