abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 januari 2002 @ 11:54:58 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_2960503
Ik heb er zelf twee, die ik beide gratis heb gekregen, eentje pas geleden nog van de postbank. Ik gebruik echter nooit zo'n ding en ze liggen beide werkeloos in de schuur, omdat ik zo'n ding toch niet nodig heb.
Ik denk dat ook dat het een hype net als de flippo's en dat over een paar jaar niemand meer zo'n ding heeft.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_2960516
quote:
Op maandag 28 januari 2002 11:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb er zelf twee, die ik beide gratis heb gekregen, eentje pas geleden nog van de postbank. Ik gebruik echter nooit zo'n ding en ze liggen beide werkeloos in de schuur, omdat ik zo'n ding toch niet nodig heb.
Ik denk dat ook dat het een hype net als de flippo's en dat over een paar jaar niemand meer zo'n ding heeft.
Dat weet ik toch wel zeker van niet. Ik schat toch dat 70%, die een mob. foon heeft, dit ding echt niet meer kwijt wil.

Zoals jij denkt, dachten ze vroeger ook over TeeVee's enz.

Wie?
  maandag 28 januari 2002 @ 12:02:02 #3
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2960558
Grappig, ik ben pas twee maanden terug eindelijk overstag gegaan...Vrienden en familie werden er helemaal gek van dat ik steeds onbereikbaar was, maar eigenlijk vond ik het zelf wel lekker rustig! Toen ik er nog geen had kreeg ik in eerste instantie veel "Heb jij geen mobiel dan?!"-geschokte reacties, maa de laatste maanden onderkenden steeds meer mensen dat het ze maar wát rustig zou lijken!

Waarom dan toch één genomen? Ik ben vrijwel nooit meer thuis, sinds ik afstudeer in een andere stad en breng iedere dag ongeveer 2,5 uur door in het OV. Normaliter kwam ik rond 23 uur thuis met 5 voicemailtjes van mensen die ik terug moest bellen, nu kan ik iedereen spreken in die anders 'loze' treintijd en kom ik pas écht rustig thuis!

Overigens stond ik tijdens het kopen van mijn mobieltje in de winkel slechts tussen hoogbejaarden...verder was iedereen al voorzien blijkbaar!

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_2960570
Ik heb al ongeveer 5 jaar een mobieltje .
en zou niet meer zonder kunnen , het is veel handiger dan een vaste telefoon , altijd en overal bereikbaar.
Relatief goedkoop. tegenwoordig 360 belminuten bij je abbonement in . 75 smsjes voor 8 euro erbij .

Ook heb ik mn telefoon nodig voor mn werk , aangezien ik stand-by service moet verlenen..

Mijn mobiel is "heilig"

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 28 januari 2002 @ 12:04:38 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_2960593
Ik heb meerdere mobieltjes.
Ben ten alle tijden berijkbaar. Wel zo handig.
KAn niet zonder meer.

groeten
OOK_GEK

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 28 januari 2002 @ 12:06:20 #6
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_2960606
quote:
<KNIP>
Ik kocht mijn eerste GSM in 1995. Een "koelkast-formaat" van Motorola. Sindsdien heb ik al enkele GSM's versleten.

Zelf denk ik niet dat de GSM's OOIT zullen verdwijnen.
Ik denk eerder dat de "thuis-telefoon" gaat verdwijnen.
Lijkt me ook helemaal niet zo erg. Ik gebruik 'm toch bijna nooit. En de meeste mensen die mij bellen, bellen toch direkt naar "de 06". Dan is de kans vele malen groter dat je iemand direkt aan de lijn krijgt dan als je naar een "thuis-telefoon" belt.

De toekomstige GSM is er een die thuis in je huiskamer een basis-station heeft staan waardoor je op de ouderwetse manier draadloos kunt bellen.
En op het moment dat je buiten het bereik van je basis-station raakt kom je in verbinding met de GSM masten.

Op die manier heb je toch een "thuis-telefoon" maar dan de nieuwe generatie.

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
  maandag 28 januari 2002 @ 12:14:34 #7
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2960679
Mijn eerste GSM was een gigantische Philips DIGA-Koelkast die ik tweedehands van mn vader kreeg met beltegoed, omdat hij een nieuwe Nokia had gekocht. Ik vond dat ding wel erg handig, want ik reis nogal veel en ik kon dan altijd bellen als er iets was of als er geen bussen meer reden. Ook ontdekte ik het SMS-en
Die philips Diga begon steeds meer mankementen te vertonen en 't was ook een vrij grote, onooglijke telefoon, dus heb ik deze kerst van m'n vriendje een Samsung SGH-M100-gsm gehad, eentje die superklein is en waar ook nog een mp3-spelertje opzit, zodat ik in de trein lekker muziek kan luisteren en ik ook weer zonder problemen kan bellen & SMS-en. Ben er erg blij mee en kan nu dat hele GSM-gebeuren niet meer missen, maar als ik een jaar geleden die koelkast niet van m'n vader had gehad, was ik er denk ik ook niet aan begonnen.

Ik kan niet meer zonder nu. Ik wil graag bereikbaar zijn (ik krijg bijv. heel veel werkaanbiedingen per telefoon) en ook houd ik zo per sms intiem contact met m'n vriendje. Het feit dat ik bereikbaar ben, vind ik prettig, omdat, mocht er ooit iets met me gebeuren, ik dat meteen kan melden...

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 28 januari 2002 @ 12:23:32 #8
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_2960746
Ik heb sinds 2 weken een. Gewoon om in noodgevallen te gebruiken. Heb zelf maar een hekel aan mensen die overal bellen, dus dan doe ik dat ook niet. Maar ik denk niet dat het een hype is. De telefoon zelf is ook geen hype gebleken, dus dan zal iets wat nog handiger is, het ook niet zijn.
  maandag 28 januari 2002 @ 12:28:15 #9
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_2960780
Wat ik dan weer niet begrijp zijn mensen die meerdere mobieltjes hebben! Wat heb je daar nou aan?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  maandag 28 januari 2002 @ 12:35:54 #10
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_2960843
quote:
Op maandag 28 januari 2002 12:28 schreef Hik het volgende:
Wat ik dan weer niet begrijp zijn mensen die meerdere mobieltjes hebben! Wat heb je daar nou aan?
Ik wilde er geeneen, maar heb er zonder dat ik er om gevraagd had 2 gekregen, zoals die van de postbank. Elke keer als je daar telefonisch geld op je spaarrekening stort wprdt gevraagd of je aan de spaaractie wilt meedoen,er wordt allen niet gezegd wat je krijgt. Ik druk altijd maar op ja, is dus altijd weer een verassing wat je krijgt. (laatst weer zo'n tool, nu heb ik net weer een deken gekregen)

Trouwens, ik lees dat sommige mensen alleen maar een mobiel hebben, dat snap ik niet, want er zijn een heleboel bedrijfen die een vaste aansluiting eisen, voor bepaalde acties/abonnementen/diensten die kan je dan allemaal niet doen. Bovendien zijn veel gratis 0800 nummers geblokkeerd voor mobieltjes.

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 28-01-2002 12:38]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 28 januari 2002 @ 12:37:24 #11
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_2960858
Meerdere mobieltjes? Eén voor je werk en één voor privé (bedenk ook maar wat). Kun je na zessen je werkmobiel uitgooien ;-)
Weer helemaal terug in de Übercrew
  maandag 28 januari 2002 @ 12:43:45 #12
8372 Bastard
Persona non grata
pi_2960910
Zon 6 jaar lang heb ik ieder jaar weer een nieuwe.
Ik vind die dingen echt reuze handig hoor, nooit geen gesprek missen of mensen terug bellen op die manier.
Ik heb nu een 3310 van mn werk, ik mag voor 150 gulden bellen/smssen er mee en de rest word van mn salaris ingehouden wat er boven zit.
Nou beter kan je het toch niet hebben?

Ik heb alleen een thuis telefoon staan omdat ik ADSL heb

The truth was in here.
  maandag 28 januari 2002 @ 12:45:53 #13
3542 Gia
User under construction
pi_2960930
Wij hebben er eind december eentje gekocht, omdat vanaf 1 januari het beltegoed nog maar een half jaar geldig is, of zoiets. We wilden er een voor straks op vakantie, of voor noodgevallen, dus een eenvoudige.

Ik stoor me enorm aan mensen die overal lopen, zitten en staan te bellen. Bijvoorbeeld op een terras. Ze praten dan ook nog keihard, zodat je het letterlijk kunt volgen. Erg irritant. Of bijvoorbeeld bij een doop of bruiloft of andere officiele gelegenheden, klinkt er ineens zo'n irritant melodietje. Zeer asociaal, zoiets.

maandag 28 januari 2002 @ 12:46:49 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_2960937
quote:
Op maandag 28 januari 2002 12:43 schreef Bastard het volgende:
Ik heb alleen een thuis telefoon staan omdat ik ADSL heb
Ik heb alleen kabel-tv, omdat ik kabel-internet heb...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_2960948
Ik heb er één vorig jaar gratis van de UT gekregen en dit jaar heb ik er een super voordelig abonnement bij gekregen. Geen abonnementskosten en 100 belminuten per maand gratis. Echt een koningenactie, ik bel zo'n beetje gratis.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  maandag 28 januari 2002 @ 12:48:31 #16
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2960953
quote:
Wie heeft er al een mobiele telefoon en waarom?
Ik gebruik hem om te bellen. Vreemd he?

Ik heb geen huisaansluiting. Waarom zou ik? Met het abo dat ik heb is mobiel bellen goedkoper dan met een huisaansluiting.

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_2960974
Ikzelf heb al een paar jaar een swing 200 en heb dat ding nog nooit echt gebruikt. Een paar keer maar nodig gehad.

Ik zit de laatste 4 maanden op 0,02 euro beltegoed en ben ook niet van plan om geld uit te gaan geven ervoor.

Pas geleden had ik bijna een abonnement bij Ben afgesloten maar toch maar niet gedaan. Ik bel wel via het vaste abonnement.

maandag 28 januari 2002 @ 12:57:31 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2961088
quote:
Op maandag 28 januari 2002 12:48 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ik gebruik hem om te bellen. Vreemd he?

met je verkeerde been uit bed gestapt?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 28 januari 2002 @ 13:01:54 #19
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_2961138
quote:
Op maandag 28 januari 2002 12:57 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

met je verkeerde been uit bed gestapt?

Het lijkt me nogal logisch dat je een telefoon gebruikt om....te bellen!
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  maandag 28 januari 2002 @ 13:06:54 #20
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2961187
quote:
Op maandag 28 januari 2002 13:01 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Hij vraagt 't niet zo. Jij ziet de vraag te zwart-wit...
Je kunt bijv. een mobiel hebben omdat je 1 keer per week je oma wilt bellen, of omdat je een bezitterige vriendin hebt die je 6x per dag wil bellen om te vragen waar je bent...
Dat bedoelt hij, denk ik...
  maandag 28 januari 2002 @ 13:46:53 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_2961566
Ik de mijne ergens halverwege 2000 gekocht, met als voornaamste reden dat ik een nogal krakkemikkig autootje had en vrij vaak 's avonds laat nog onderweg zat. Dan wil je toch wel even kunnen bellen als hij weer eens stilstond.
Inmiddels heb ik een wat betere auto, maar gebruik ook mijn mobiel wat meer.
Om 'mijn vent te traceren'!
En toen mijn vader een tijdje geleden in het ziekenhuis lag, toen was het wel heel handig dat de hele familie mobiel was. Konden elkaar altijd bellen en op de hoogte houden.

Ik moet eerlijk zeggen, ik had het nooit van mezelf verwacht, maar ik vind em toch wel handig.
In de trein bel ik zelden, ik schaam me dan behoorlijk, dus sms ik dan liever.
Ik haat mensen die gaan bellen, waar ben je, oh, ik kom over 2 minuten op het station aan en dan ben ik over 10 minuten thuis, zet jij vast de aardappels op?

maandag 28 januari 2002 @ 13:51:24 #22
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_2961630
quote:
Op maandag 28 januari 2002 13:01 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ik heb een Nokia 6150. En nee, niet om te bellen, maar voor Snake en Pairs. Erg gave spellen, vooral Snake in multiplayer mode!
Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_2967309
Motorola V3690, kado van de baas.

Kan je toch moeilijk weigeren, ik werk er overigens niet meer.

Profiel opgeheven.
  maandag 28 januari 2002 @ 21:47:58 #24
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_2967355

M'n mobieltje inclusief vreugdestok, heb hetzelfde frontje.

Ik wil nu die Nokia 5510, met het scherm in het midden

maandag 28 januari 2002 @ 21:49:03 #25
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_2967371
quote:
Op maandag 28 januari 2002 21:47 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]

M'n mobieltje inclusief vreugdestok, heb hetzelfde frontje.

Ik wil nu die Nokia 5510, met het scherm in het midden

Sorry! De pagina die u heeft opgevraagd, is niet beschikbaar

Mogelijke oorzaken:

Controleer de URL op eventuele typefouten.

In het geval dat deze fout zich voordeed toen u op de URL van een andere abonnee klikte, wordt u verzocht de eigenaar van de betreffende pagina op de hoogte te stellen.

Bedankt voor het gebruik van @Home Webspace

Terug

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')