abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25399688
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:35 schreef Myriam7 het volgende:

[..]

Nou voor een ambtenaar moet ik mijn mening herzien ..Het is zoals MarMar zegt..ambtenaren heb je in vele "uitvoeringen"...
Jij bent vast een""spannende"....

@MarMar..ik wou dat ik een beetje van jouw "levensvisie" had.
Ik trek me nog steeds teveel aan van wat mensen van me denken...en dat kost energie...
dat is best een lief compliment

Gewoon stug volhouden joh, je weet echt zelf wel het beste wanneer je iets goed vindt of niet, ook wat je eigen persoontje betreft, als jij doet wat jij vindt dat goed is, ben je prima bezig. Ja, ook als je het perongeluk een keer mis blijkt te hebben achteraf, perfect zijn bestaat niet, moet je ook niet willen, mijn credo is: ik ben niet perfect, maar wel zuiver. Je doet het bovendien echt nooit voor iedereen goed, mensen praten toch wel over je en als je ze zelf geen stof tot praten geeft, verzinnen ze wel wat . Zo was ik onlangs nog een keer zwanger, ik ben degene die dat beweerde met een doodserieus gezicht gaan zeggen dat ik het belachelijk vond dat iedereen dat wist voordat ik het zelf wist en dattie me wel even eerder had mogen vertellen dat ik zwanger ben.
  zondag 6 maart 2005 @ 18:51:49 #152
96937 Myriam7
En amor..
pi_25399769
Prachtig

Dat bedoel, had ik niet gedurfd...
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
pi_25399796
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 17:43 schreef Man_Made_God het volgende:

[..]

Jij moet je concentreren op je biertje als je in zo'n kroeg bent. Scheelt je een hoop nachtelijke eenzame huilbuien denk ik.
Hello there, peeps
  zondag 6 maart 2005 @ 19:09:17 #154
64781 bonke
pipo koeie
pi_25400006
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:51 schreef Myriam7 het volgende:
Prachtig

Dat bedoel, had ik niet gedurfd...
maar nu wel ?
pies on joe toe
pi_25400246
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:40 schreef komrad het volgende:
marmar toch, je bent weer echt in vorm.
Even om je bij te staan (hoewel ik het echt niet onverdeeld altijd met je eens ben), ik zeg mensen ook altijd eerlijk wat ik er van vindt maar dat wordt niet op prijs gesteld. Hoewel het eigenlijk slecht is, krijg ik soms de lichte neiging me in te houden, wat met trouwens toch niet lukt om dat ik gewoon niet tegen mensen kan die structureel dom lullen, eigenlijk niet eens tegen incidenteel gelul.

Heb je trouwens met een specifieke reden iets tegen BHFH, sinds ik niet alle topics en posts volg
Ik ken BHFH niet persoonlijk, voordat ik echt in termen denk als iets tegen iemand hebben, moet diegene me wel iets geflikt hebben ik geef alleen mijn mening op zijn posts en zoals ik ergens al in andere woorden zei, dit is gewoon mijn soort van online gamen counter strike is nou eenmaal gewoon niet zo mijn ding. Dit topic is overigens volkomen representatief voor alle topics die BHFH maakt, ik herinner me nog eentje van een tijdje geleden met een stelling of vraag over hoe meisjes van verschillende nationaliteiten verschillen in bed.... need i say more?

Mij inhouden doe ik eigenlijk nooit, alleen verschilt het wel eens hoe ik de waarheid tegen iemand zeg en ben ik nou net niet zo lomp om plompverloren iemand af te gaan zeiken zonder enige aanleiding. De moraal van het verhaal: ik kan het niet laten om voorzetjes in te koppen, al wordt het vaak op den duur te makkelijk en dan gaat de lol er een keer af, maar vandaag had ik er wel weer eens zin in
  zondag 6 maart 2005 @ 19:44:16 #156
64781 bonke
pipo koeie
pi_25400450
klaar met douchen eigenlijk ??
pies on joe toe
  zondag 6 maart 2005 @ 19:50:43 #157
96937 Myriam7
En amor..
pi_25400540
quote:
Op zondag 6 maart 2005 19:09 schreef bonke het volgende:

[..]

maar nu wel ?
Neuh waarschijnlijk niet..ben een watje
( en geen ambtenaar en geen IT-er )
  zondag 6 maart 2005 @ 20:00:00 #158
64781 bonke
pipo koeie
pi_25400684
nou dat je geen iteejer bent heeft misschien weer als voordeel dat je wel goed kan sexen
pies on joe toe
pi_25400707
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:35 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je mist het hele punt, ik praat niet over ze, ik zeik ze recht in hun gezicht af soms, dat dan weer wel, de ene houdt van counterstrike, ik hou van af en toe eens mensen verbaal tegen de schenen schoppen. Ik meen overigens wel wat ik zeg, soms ben ik een kutwijf, maar wel een goudeerlijk kutwijf maar, hoezo, over mensen praat ik leg je een paar concepten uit van het complexe paringsritueel van de grote mensen, waarvan een groot deel niet monogaam of serieel monogaam is de enige persoon waar ik echt "over" praat, is eigenlijk niet veel meer dan een aanleiding tot het spuien van een paar ideetjes die ik er op na houdt *grijns*

Bovendien, praten over mensen, daarmee doel ik meer op het klootjesvolk wat met elkaar bespreekt wie ze een slet vinden en waarom, of wie te dik is of niet gekleed volgens de mode, etc etc. en bij grote voorkeur niet in de aanwezigheid van het lijdend voorwerp. Ik praat nou niet bepaald achter de rug van BHFH, en aangezien ik heel principieel ben in hoe ik met mensen omga, geef ik jou ook gewoon zelf mijn reactie op je posts, misschien heb je niet goed opgelet bij Sesamstraat een paar jaartjes geleden, over, voor, tegen, om, best moeilijk om dat allemaal uit elkaar te houden. Dit heet dus praten tegen, of eigenlijk reageren op, omdat typen niet hetzelfde is als praten, maar dat zijn details.

Waarom reageer je trouwens zo aangevallen? Ik was er bij mijn weten nog niet mee begonnen om je af te zeiken.

Het plan van je onelinertje is leuk, de uitvoering had alleen wat beter gekund, het is niet echt een geweldig scherpe tegenreactie eigenlijk, tweede ronde?

Neeeeeeheeeé ik bedoelde je sinature of je dat zelf verzonnen hebt?
Want degene die dat verzonnen heeft hoort zelf volgens jouw signature bij de categorie ''small people'' , omdat ie zo iedereen over één kam scheert . Mijn reactie was dus op jou signature .
En nee hoor ik voel me niet aangevallen Het was maar een vraagje. Zo zie je maar weer dat je hier veel te maken krijgt met miscommunicatie.
4
  zondag 6 maart 2005 @ 20:22:18 #160
96937 Myriam7
En amor..
pi_25400921
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:00 schreef bonke het volgende:
nou dat je geen iteejer bent heeft misschien weer als voordeel dat je wel goed kan sexen
Joh, we dwalen van het topic af... Enneh... tja wie zal het zeggen....

Wat voor een ambtenaar was je nu.. zei je... ( oh nee, dat heb je niet gezegd he.. )
ns ff over nadenken...
  zondag 6 maart 2005 @ 20:28:12 #161
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25400975
de meiden voelen zich nogalverheven zo lijkt, wel misplaatst, want meiden hebben de grootste kans om ziektes op te lopen met hun losbandige gedrag! Ik vind dat meiden zich veel meer in moeten houden en wat dat betreft ook verkeerd worden opgevoed heden ten dage. Als alle meiden nu gewoon maagd zouden blijven tot het huwlijk dan zou de wereld er een stuk beter uit zien!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 maart 2005 @ 20:30:10 #162
64781 bonke
pipo koeie
pi_25400997
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:22 schreef Myriam7 het volgende:

[..]

Joh, we dwalen van het topic af... Enneh... tja wie zal het zeggen....

Wat voor een ambtenaar was je nu.. zei je... ( oh nee, dat heb je niet gezegd he.. )
ns ff over nadenken...
denk der maar een daggie over na
hint ????
neuuhhhhhh
(als je goed zoekt kan je er wel achterkomen hoor )
pies on joe toe
pi_25401180
@marmar, voorzetjes inkoppen kan ik ook niet laten. Trouwens ik ken BHFH ook niet hoor, maar de meeste topics van hem laat ik ook gaan, daar gaat idd de lol vanaf
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 6 maart 2005 @ 20:43:48 #164
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_25401189
Om de TS te antwoorden, heb ik ook het liefst een meisje dat totaal niet opvalt. Niet lelijk ofzo, maar de meisjes waar ik op val, kijken gozers niet naar om en ik juist wel. Eigenlijk wel makkelijk, zo heb ik zelden tot nooit concurrentie. Ik val absoluut niet op al die lipp-gloss grietjes. Ze zijn allemaal zo dom als het achterend van een varken. Heb je niks aan. Ik wil iemand waar ik een goed gesprek mee kan voeren ;-)
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_25401911
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:01 schreef Brunette het volgende:

[..]

Neeeeeeheeeé ik bedoelde je sinature of je dat zelf verzonnen hebt?
Want degene die dat verzonnen heeft hoort zelf volgens jouw signature bij de categorie ''small people'' , omdat ie zo iedereen over één kam scheert . Mijn reactie was dus op jou signature .
En nee hoor ik voel me niet aangevallen Het was maar een vraagje. Zo zie je maar weer dat je hier veel te maken krijgt met miscommunicatie.
Ehm, rrrright... een leus bedenken is hetzelfde als praten over andere mensen, oke, interessant denkbeeld... Ik kan twee dingen doen nu, ik kan gaan typen wat deze posting met mijn beeldvorming van jouw persoontje doet en wat mijn mening is over de inhoud en de formulering, of ik kan voor 1 keer even lief doen.

Ik weet niet hoe lang ik het volhoudt om lief te blijven, dus geniet ervan zolang je kunt.
pi_25402140
marmar, is dit je lieve manier om duidelijk te maken wat je er van denkt ??
Komt namelijk erg duidleijk over hoor
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_25402420
quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de meiden voelen zich nogalverheven zo lijkt, wel misplaatst, want meiden hebben de grootste kans om ziektes op te lopen met hun losbandige gedrag! Ik vind dat meiden zich veel meer in moeten houden en wat dat betreft ook verkeerd worden opgevoed heden ten dage. Als alle meiden nu gewoon maagd zouden blijven tot het huwlijk dan zou de wereld er een stuk beter uit zien!
Doe een poging, concentreer je, haal diep adem, wat mij betreft haal je last minute nog wat artikeltjes erbij met behulp van www.google.nl om een poging te doen een bron te vinden die jouw uit een tijdperk waarvan de botten van de mensen die toen leefden zelfs al vergaan zijn in de meeste gevallen, te onderbouwen. Dat je goed kan doen alsof je dom bent hebben we nu wel in de gaten, verras ons, laat je intellect zien, kom met mooie volzinnen met motivaties en onderbouwingen die helder en duidelijk verwoord zijn. Geloof in jezelf, je kunt het, weten is macht, zoek die informatie, voedt jezelf met genoeg achtergrond informatie om op een zinvolle manier te antwoorden.

Pfew, zoveel woorden heb ik nog nooit bij elkaar gelogen naar ik mij herinneren kan...

Even in de herhaling: Ik ben niet arrogant, ik neem gewoon geen genoegen met minder dan ik krijgen kan, of ik dat ook verdien doet er niet toe, ik kom er mee weg, daar draait het om.

Meerdere malen is in de media gezegd dat er veel minder vrouwen met HIV besmet zijn dan mannen in westerse landen, dus hoe je erbij komt dat vrouwen de grootste kans hebben om ziektes op te lopen snap ik ook niet, bovendien zijn de huidige condooms een stuk betrouwbaarder en comfortabeler in gebruik dan de condooms van schapenmagen die gebruikt werden in de tijd waaruit jouw denkbeelden stammen. De wereld zou er helemaal niet beter uit zien als iedereen hun seksualiteit ging ontkennen en onderdrukken, dan zat heel fok onder van die baggertopics die jij altijd maakt, daar wordt niemand gelukkiger van, echt waar niet, bovendien is plezier maken en ontspanning (ja echt waar, dat lukt heel goed met seks, maar dat kan jij niet weten vanzelf, neem ik je ook niet kwalijk, maar houdt je bek een keer over iets waar je niets van weet dan, misschien helpt dat) erg gezond en goed voor het welzijn van een persoon, voor het humeur en dus ook voor de omgeving. Een beetje een goede condoom (elite, featherlight van durex bijvoorbeeld) kost nog geen euro per stuk als je een doosje koopt bij de drogist, als je van plan bent vaker met 1 persoon te neuken, pardon, gemeenschap te hebben, kan je altijd beide een bloedtest doen om er zeker van te zijn dat je elkaars gezondheid niet in gevaar brengt, seks is gewoon leuk en lekker en fun en als er ook nog liefde bij komt kijken een leuke manier om het samenzijn op te leuken en te vieren, en van seks ga je niet dood als je gewoon oplet wat je doet, net als dat je van een biertje op zijn tijd niet opeens een delerium krijgt of alcoholist wordt. Al die tijd die je steekt in topics die eigenlijk geen echte vraag bevatten en jouw vast ook niet voorzien in je alsmaar groter wordende nieuwsgierigheid naar seksualiteit, zou je eens moeten besteden aan om je heen kijken. Misschien vindt je het best nog wel leuk ook in de grotemensenwereld als je eenmaal over de schok heen bent van het feit dat ook vrouwen het gewoon lekker vinden om een orgasme te krijgen en dat het nog lekkerder is als iemand anders je die bezorgt, zeg nou zelf, verveelt dat rukken je nou nog niet?

Je bent maar een Freudiaans menneke BHFH.. als je niet weet wie Freud is, weet je wat, dan begin je nu eens met wat nuttiger gebruik van internet en ga je eens op zoek naar informatie waardoor je misschien een klein beetje wereldwijzer wordt, want dit schiet niet op zo. Op deze manier maakt het niet uit hoe lang je wacht en hoe dik je getrouwd bent voordat je eindelijk een menspersoon van het andere geslacht zal penetreren, mentaal ben je er nog lang niet rijp genoeg voor, daar zit em het hele probleem. MAAR PROJECTEER DIE TEKORTKOMING NIET OP HEEL FOK!!!

projecteren betekent trouwens dat jij anderen beschuldigd van dingen waar je eigenlijk zelf last van hebt... (seksueel gefrustreerd zijn bijvoorbeeld)

Het werkt met seksuele spanning (in de volksmond noemen we dat geilheid) net zo als met alle andere oerdriften en emoties: als je het onderdrukt en binnenhoudt, barst vroeg of laat de bom...

Als je kleine ergernisjes niet uitspreekt, eindigt het in een knallende ruzie...
Als je je aggressie nergens in kwijt kan, sla je vroeg of laat tilt...
Als je verdriet onderdrukt en niet uithuilt, is het zeer waarschijnlijk dat je met depressie te kampen krijgt.
Als je je seksualiteit onderdrukt en niet laat groeien, zal je een slechte minnaar zijn en je vrouw niet kunnen bevredigen, misschien zelfs jezelf niet eens en ben je binnen een jaar weer gescheiden. 5minuten mannen zijn van geen enkele vrouw de droomvent van hun leven en voordat je dat langer volhoudt inplaats van als een puberjongetje meteen te ejaculeren zodra er een beetje erotiek komt kijken, moet je toch eerst wat ervaring hebben.

MIjn voorspelling: of je vindt een vrouw die totaal niet geinteresseerd is in seksualiteit en je gedoogd in haar leefomgeving mits je voor brood op de plank zorgt en haar niet teveel in de weg loopt in het dagelijkse leven, of je bent erg snel weer gescheiden, of je zult nooit een vrouw van dichtbij zien, laat staan aanraken op de intieme plekjes.

Als iedereen nou maagd zou blijven en zijn seksualiteit zou negeren om er als een Freudcake uit te komen (Freudiaans engels voor fruitcake) zou de wereld een stuk grimmiger worden en de wereldbevolking uitsterven omdat vrouwen geen seks meer willen met mannen. Sommige mensen beweren dat alle vrouwen een beetje bi zijn, ik geloof der niet in, maar op die manier komen we er vanzelf achter.

Ik lees je wel weer als je je tere zieltje bij elkaar geraapt hebt en als je wat te klagen hebt, pech gehad, ik heb je nooit wijsgemaakt dat ik altijd lief en aardig ben en behalve de eerste alinea geef ik je mijn mening.

Chew on it.

Nee nog niet meteen reageren, lees eerst nog maar een paar keer totdat je ook echt begrijpt wat er eigenlijk staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door MarMar op 06-03-2005 22:12:54 ]
pi_25402479
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:45 schreef komrad het volgende:
marmar, is dit je lieve manier om duidelijk te maken wat je er van denkt ??
Komt namelijk erg duidleijk over hoor
Dat ben ik in lieve hoedanigheid ja leg maar naast mijn antwoord op kneusje from hell hierboven.

* MarMar is even weg om haar hoorntjes bij te veilen

ze moeten niet boven mijn haar uitkomen.
  zondag 6 maart 2005 @ 22:28:56 #169
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_25402885
quote:
You have no idea . . .

O ja, heb je ook niet
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_25435803
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:04 schreef Biancavia het volgende:
Ik doe niet aan sex.
Augie houdt erg van pindakaas of slagroom?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25435955
BHFH had in het begin wel een beetje een punt.
maar later komt hij altijd met hetzelfde rare gezeik, zoals nu dat meisjes maagd moeten blijven.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 9 maart 2005 @ 08:54:08 #172
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_25437185
quote:
Ziektes oplopen kunnen niet alleen de dames, maar ook de mannetjes. Het losbandige gedrag komt waarschijnlijk ook voort uit de drang (de gemissing ) van het hebben van de sex, en als je dan een leuke vrouw/man ontmoet in de discotheek, je hebt de hele avond de lol van je leven, dan kan het wel eens voorkomen dat je met zijn 2 in bed belandt.
Ik vind trouwens je laatste zin werkelijk nergens op slaan. Het maagd zouden blijven tot het huwelijk; dat komt bijna niet meer voor in nederland, iig; zover ik weet. Het is een oud gegeven dat -tuurlijk- in de jaren 60-70 (misschien ook wel 80) de meiden (en daarnaast ook de mannen !!) maagd bleven tot het huwelijk, omdat ze zo opgevoed werden door hun ouders, en waarschijnlijk het geloof ook een rol daarin speelde.
Nu is het veel anders, ik denk dat de opvoeding door de ouders ook veel vrijer en ruimer wordt gedaan, waardoor de v/m's eerder beginnen met (evt ontdekken van ) sex en alles wat daarbij hoort...

Of de wereld er beter uit zou zien als er in de 21e eeuw niet genueckt wordt voor het huwelijk betwijfel ik trouwens ook...
  woensdag 9 maart 2005 @ 08:59:57 #173
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_25437244
Hahahahaha. Ga maar eens met een beetje vlotte 50+'er praten dan over seks in de jaren 60, 70. Ik krijg meestal antwoorden als 'er was nog geen AIDS, er waren nauwelijks SOA's, alle dames waren aan de pil, prachtige tijd was dat'.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_25487439
Zo zeker weten, wat had ik graag in die tijd geleefd. Alleen scheen het toen nogal normaal te zijn dat zowel mannen als vrouwen zo ongeveer het gehele braziliaanse regenwoud tussen hun benen hadden dus da's wat minder natuurlijk.
Gaap Goals rulezzz!
pi_25487943
* MarMar vraagt zich af hoe ze toch aan de bijnaam hippie komt...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')