quote:
Op zondag 6 maart 2005 20:28 schreef BloodhoundFromHell het volgende:de meiden voelen zich nogalverheven zo lijkt, wel misplaatst, want meiden hebben de grootste kans om ziektes op te lopen met hun losbandige gedrag! Ik vind dat meiden zich veel meer in moeten houden en wat dat betreft ook verkeerd worden opgevoed heden ten dage. Als alle meiden nu gewoon maagd zouden blijven tot het huwlijk dan zou de wereld er een stuk beter uit zien!
Doe een poging, concentreer je, haal diep adem, wat mij betreft haal je last minute nog wat artikeltjes erbij met behulp van
www.google.nl om een poging te doen een bron te vinden die jouw uit een tijdperk waarvan de botten van de mensen die toen leefden zelfs al vergaan zijn in de meeste gevallen, te onderbouwen. Dat je goed kan doen alsof je dom bent hebben we nu wel in de gaten, verras ons, laat je intellect zien, kom met mooie volzinnen met motivaties en onderbouwingen die helder en duidelijk verwoord zijn. Geloof in jezelf, je kunt het, weten is macht, zoek die informatie, voedt jezelf met genoeg achtergrond informatie om op een zinvolle manier te antwoorden.
Pfew, zoveel woorden heb ik nog nooit bij elkaar gelogen naar ik mij herinneren kan...
Even in de herhaling: Ik ben niet arrogant, ik neem gewoon geen genoegen met minder dan ik krijgen kan, of ik dat ook verdien doet er niet toe, ik kom er mee weg, daar draait het om.
![]()
Meerdere malen is in de media gezegd dat er veel minder vrouwen met HIV besmet zijn dan mannen in westerse landen, dus hoe je erbij komt dat vrouwen de grootste kans hebben om ziektes op te lopen snap ik ook niet, bovendien zijn de huidige condooms een stuk betrouwbaarder en comfortabeler in gebruik dan de condooms van schapenmagen die gebruikt werden in de tijd waaruit jouw denkbeelden stammen. De wereld zou er helemaal niet beter uit zien als iedereen hun seksualiteit ging ontkennen en onderdrukken, dan zat heel fok onder van die baggertopics die jij altijd maakt, daar wordt niemand gelukkiger van, echt waar niet, bovendien is plezier maken en ontspanning (ja echt waar, dat lukt heel goed met seks, maar dat kan jij niet weten vanzelf, neem ik je ook niet kwalijk, maar houdt je bek een keer over iets waar je niets van weet dan, misschien helpt dat) erg gezond en goed voor het welzijn van een persoon, voor het humeur en dus ook voor de omgeving. Een beetje een goede condoom (elite, featherlight van durex bijvoorbeeld) kost nog geen euro per stuk als je een doosje koopt bij de drogist, als je van plan bent vaker met 1 persoon te neuken, pardon, gemeenschap te hebben, kan je altijd beide een bloedtest doen om er zeker van te zijn dat je elkaars gezondheid niet in gevaar brengt, seks is gewoon leuk en lekker en fun en als er ook nog liefde bij komt kijken een leuke manier om het samenzijn op te leuken en te vieren, en van seks ga je niet dood als je gewoon oplet wat je doet, net als dat je van een biertje op zijn tijd niet opeens een delerium krijgt of alcoholist wordt. Al die tijd die je steekt in topics die eigenlijk geen echte vraag bevatten en jouw vast ook niet voorzien in je alsmaar groter wordende nieuwsgierigheid naar seksualiteit, zou je eens moeten besteden aan om je heen kijken. Misschien vindt je het best nog wel leuk ook in de grotemensenwereld als je eenmaal over de schok heen bent van het feit dat ook vrouwen het gewoon lekker vinden om een orgasme te krijgen en dat het nog lekkerder is als iemand anders je die bezorgt, zeg nou zelf, verveelt dat rukken je nou nog niet?
Je bent maar een Freudiaans menneke BHFH.. als je niet weet wie Freud is, weet je wat, dan begin je nu eens met wat nuttiger gebruik van internet en ga je eens op zoek naar informatie waardoor je misschien een klein beetje wereldwijzer wordt, want dit schiet niet op zo. Op deze manier maakt het niet uit hoe lang je wacht en hoe dik je getrouwd bent voordat je eindelijk een menspersoon van het andere geslacht zal penetreren, mentaal ben je er nog lang niet rijp genoeg voor, daar zit em het hele probleem. MAAR PROJECTEER DIE TEKORTKOMING NIET OP HEEL FOK!!!
projecteren betekent trouwens dat jij anderen beschuldigd van dingen waar je eigenlijk zelf last van hebt... (seksueel gefrustreerd zijn bijvoorbeeld)
Het werkt met seksuele spanning (in de volksmond noemen we dat geilheid) net zo als met alle andere oerdriften en emoties: als je het onderdrukt en binnenhoudt, barst vroeg of laat de bom...
Als je kleine ergernisjes niet uitspreekt, eindigt het in een knallende ruzie...
Als je je aggressie nergens in kwijt kan, sla je vroeg of laat tilt...
Als je verdriet onderdrukt en niet uithuilt, is het zeer waarschijnlijk dat je met depressie te kampen krijgt.
Als je je seksualiteit onderdrukt en niet laat groeien, zal je een slechte minnaar zijn en je vrouw niet kunnen bevredigen, misschien zelfs jezelf niet eens en ben je binnen een jaar weer gescheiden. 5minuten mannen zijn van geen enkele vrouw de droomvent van hun leven en voordat je dat langer volhoudt inplaats van als een puberjongetje meteen te ejaculeren zodra er een beetje erotiek komt kijken, moet je toch eerst wat ervaring hebben.
MIjn voorspelling: of je vindt een vrouw die totaal niet geinteresseerd is in seksualiteit en je gedoogd in haar leefomgeving mits je voor brood op de plank zorgt en haar niet teveel in de weg loopt in het dagelijkse leven, of je bent erg snel weer gescheiden, of je zult nooit een vrouw van dichtbij zien, laat staan aanraken op de intieme plekjes.
Als iedereen nou maagd zou blijven en zijn seksualiteit zou negeren om er als een Freudcake uit te komen (Freudiaans engels voor fruitcake) zou de wereld een stuk grimmiger worden en de wereldbevolking uitsterven omdat vrouwen geen seks meer willen met mannen. Sommige mensen beweren dat alle vrouwen een beetje bi zijn, ik geloof der niet in, maar op die manier komen we er vanzelf achter.
Ik lees je wel weer als je je tere zieltje bij elkaar geraapt hebt en als je wat te klagen hebt, pech gehad, ik heb je nooit wijsgemaakt dat ik altijd lief en aardig ben en behalve de eerste alinea geef ik je mijn mening.
Chew on it.
Nee nog niet meteen reageren, lees eerst nog maar een paar keer totdat je ook echt begrijpt wat er eigenlijk staat.
[ Bericht 0% gewijzigd door MarMar op 06-03-2005 22:12:54 ]