abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 augustus 2004 @ 13:35:08 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_21616710
Wie heeft dat wel eens.. ik heb het idee dat de mannen op fok hier wel de lelijke eendjes palen, maar dat er toch maar weinig echt knappe meiden zijn die aan de haak worden geslagen... heb ik dat nou goed , of zijn er ook fokkers die wel eens een echt knappe meid versieren? ergens in de disco, of ergens anders... zijn echt mooie meiden trouwens ook wel eens in voor een one-night, of zijn het alleen de lelijke die dat soort dingen doen?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_21616879
moet eerlijk bekennen dat ik zelden voor de hele mooie ga. Ga liever voor de leuke spontane en redelijk aantrekkelijke zeg maar..
misschien goedkoop, maar heb weinig zin om heel veel moeite te gaan doen.
1 x een hele mooie gehad, maar die sprak mij aan dus was eitje
En tuurlijk zijn die mooie meiden ook in voor een one night stand, ze zullen heus niet minder geil zijn als de wat normalere hoor.
enjoy life!
pi_21616882
pi_21616891
zucht.....
  zondag 29 augustus 2004 @ 13:46:25 #5
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_21616929
bloodhoundfromhell geeft wel kleur aan dit forum

helaas is het elke keer dezelfde lelijke kleur
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_21616968
nee hoor, knappe meiden neuken nooit, die blijven maagd tot hun huwelijk, da's algemeen bekend.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_21616970
vind t nog geeneens zo'n heel dom topic...
enjoy life!
pi_21616984
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:44 schreef Duiveltja het volgende:
zucht.....
pi_21617009
Toen ik de topictitel zag in de AT dacht ik: Goh, zal BHFH dan eindelijk eens een keer gescoord hebben ?

Maar nee, het is weer een standaard BHFH topic
  zondag 29 augustus 2004 @ 13:51:00 #10
34793 neo567
You know who
pi_21617010
Knappe meiden neuken vaak gewoon lekkerder, en dat weten ze, en daarom zijn ze soms "hard to get".
pi_21617088
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:48 schreef Adfundum het volgende:
nee hoor, knappe meiden neuken nooit, die blijven maagd tot hun huwelijk, da's algemeen bekend.
Dat is natuurlijk heel wat anders. Geen one-night-stands betekent niet geen sex voor het huwelijk, want mooie meisjes met een vriend kunnnen dat dan wel hebben. Maar ik denk eigenlijk ook dat mooie meisjes wel in kunnen zijn voor one-night-stands, niet allemaal natuurlijk maar ook niet alle minder mooie meisjes zijn dat.
pi_21617178
knap of niet knap heeft daar helemaal geen invloed op, one night stand of niet, dat ligt er maar aan hoe je dat verpakt.
vrouwen blijven fantastische wezens, maar af en toe zo voorspelbaar en beinvloedbaar
  zondag 29 augustus 2004 @ 14:16:32 #13
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_21617459
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:50 schreef Swolly het volgende:
Toen ik de topictitel zag in de AT dacht ik: Goh, zal BHFH dan eindelijk eens een keer gescoord hebben ?

Maar nee, het is weer een standaard BHFH topic :')
Hoe zit het met jou BHFH :')
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  zondag 29 augustus 2004 @ 14:17:10 #14
52589 sjun
uit solidariteit
pi_21617475
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wie heeft dat wel eens.. ik heb het idee dat de mannen op fok hier wel de lelijke eendjes palen, maar dat er toch maar weinig echt knappe meiden zijn die aan de haak worden geslagen... heb ik dat nou goed , of zijn er ook fokkers die wel eens een echt knappe meid versieren? ergens in de disco, of ergens anders... zijn echt mooie meiden trouwens ook wel eens in voor een one-night, of zijn het alleen de lelijke die dat soort dingen doen?
Meldt. Ik ben alleen niet in voor een enkel nachtje en vind het vooral belangrijk dat er gelachen kan worden en dat er conversatie mogelijk is over zaken als politiek, waarden, werkelijkheidsbelevingen en idealen.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_21617508
Ik schrok al, dacht even dat BHFH een (in zijn ogen => 16 jaar en jonger) lekker wijf aan de haak had geslagen in een disco.

Gelukkig blijkt het weer een oud en vertrouwd topic te zijn.

Ontopic:
Ik sla niet zoveel mooie meiden aan de haak in discotheken, heb een vriendin.
Maar ik denk dat er genoeg mooie meiden aan de haak worden geslagen door jongens in discotheken. Helaas... weer niet de bron van preutse jonge maagden gevonden waar BHFH zijn leven lang al naar zoekt.
pi_21617842
wat een debiel topic?
haj
pi_21617859
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:35 schreef HermoN het volgende:
wat een debiel topic?
wat hij zegt
M'n signature, wat doe je :{
pi_21617865
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:49 schreef Markster het volgende:

[..]
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_21617909
Tuurlijk wel !

Wat de mannen betreft weet ik niet, maar ik heb al verschillende keren een prachtmeid aan de haak geslagen.
Deze dames deden absoluut niet moeilijk om mee naar huis te gaan.
In de laatste twee gevallen kon mijn man ook meeprofiteren.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 29 augustus 2004 @ 14:46:22 #20
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_21618034
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:39 schreef Mirage het volgende:
Tuurlijk wel !

Wat de mannen betreft weet ik niet, maar ik heb al verschillende keren een prachtmeid aan de haak geslagen.
Deze dames deden absoluut niet moeilijk om mee naar huis te gaan.
In de laatste twee gevallen kon mijn man ook meeprofiteren.
jahoor? echt??? jeej!! ik moet ook zo'n vriendin! maarja, dat zal wel nooit gebeuren.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 29 augustus 2004 @ 14:47:27 #21
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_21618051
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

ik moet ook zo'n vriendin! maarja, dat zal wel nooit gebeuren.
http://www.realdolls.com

Ze schijnen heel gewillig te zijn.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_21618072
Typisch dat hij de enige meid in dit topique quote
pi_21618074
waarschijnlijk val jij sowieso op andere meiden dan ik. echt mooi = persoonlijk en meiden die ik echt mooi vind kom ik niet in een discotheek tegen.
Lachen is gezond :D!
pi_21618093
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:47 schreef White_Wolf het volgende:

[..]

http://www.realdolls.com

Ze schijnen heel gewillig te zijn.
Ik denk dat hij beter eerst een enkeltje Riagg kan nemen
pi_21618330
Karakter en uiterlijk hebben niets met elkaar van doen. Zo heb je hele ongezellige dikkertjes en hele gezellige slanke dames. Geile vrouwen zijn er dus ook in de cat. supermooi tot errug lelijk.

Ik denk soms wel eens dat het eerder iets omgekeerd is. Men verwacht vaak van een mooie vrouw dat ze verwaand is, wat in de praktijk minder snel zo is omdat bij het minste of geringste ze daar op aangesproken wordt. Een vrouw die zich hoerig kleed is ook niet degene die met de meeste jongens naar bed gaat (hint: het is dat stille meisje met die ondeugende lach...).

Odz: don't judge a book by it's cover.

Maar dat had de TS eigenlijk best zelf kunnen bedenken...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_21618350
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:49 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik denk dat hij beter eerst een enkeltje Riagg kan nemen
Daar komen problemen van !

Er is een ( in mijn ogen ) reële kans dat als BHFH aandcht krijgt van een dame ( de eventuele maatschappelijkwerkster) hij de interesse zal verwarren met sjans.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 29 augustus 2004 @ 15:11:20 #27
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_21618563
hm.. nou dat geeft weinig hoop..,, maargoed dus het stille meisje met de ondeugende lach moet ik me op concentreren dus???
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 29 augustus 2004 @ 15:13:25 #28
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_21618603
Zolang er mensen als BHFH rondlopen, zet ik in ieder geval geen dochters op de wereld.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_21618839
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 15:13 schreef White_Wolf het volgende:
Zolang er mensen als BHFH rondlopen, zet ik in ieder geval geen dochters op de wereld.
Maak je niet druk, te zien aan BHFH´s posts zijn alle dochters zelf redelijk verstandig...

Sir Winston Churchill
pi_21618919
BHFH heeft wel een fijne reputatie opgebouwd hier
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zondag 29 augustus 2004 @ 16:46:30 #31
85428 dafjedaf
chick on a mission
pi_21620475
Als ik me laat versieren in een discotheek, praat ik daar alleen, binnen doe ik niets seksueels. Als ik hem leuk genoeg vind om mee te zoenen, is ie ook leuk genoeg om mee te neuken, dus dat komt dan allemaal thuis wel. Bovendien moet je ze niet meteen hoop geven, kun je ze mee testen. Misschien doen die mooie meisjes waar BHFH het over heeft dat ook op die manier, is beter voor je reputatie
Het belangrijkste in het leven is serieus genomen worden.
  zondag 29 augustus 2004 @ 16:54:33 #32
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_21620623
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 15:00 schreef DS4 het volgende:
Karakter en uiterlijk hebben niets met elkaar van doen. Zo heb je hele ongezellige dikkertjes en hele gezellige slanke dames. Geile vrouwen zijn er dus ook in de cat. supermooi tot errug lelijk.

Ik denk soms wel eens dat het eerder iets omgekeerd is. Men verwacht vaak van een mooie vrouw dat ze verwaand is, wat in de praktijk minder snel zo is omdat bij het minste of geringste ze daar op aangesproken wordt. Een vrouw die zich hoerig kleed is ook niet degene die met de meeste jongens naar bed gaat (hint: het is dat stille meisje met die ondeugende lach...).

Een volwassen antwoord
Maar idd, meiden van allerlei soorten en maten zijn wel in voor een one-night stand.
Maar niet elke vent durft daar zo 123 op afstappen, laat staan zo'n voorstel doen
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_21620624
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm.. nou dat geeft weinig hoop..,, maargoed dus het stille meisje met de ondeugende lach moet ik me op concentreren dus???
Nee. Je moet je concentreren op het meisje waar het mee klikt. Zelfs nymphomanes doen het niet met iedereen. Uitzonderingen daargelaten, maar wat moet je ermee. Neuken is leuk hoor, maar aan het eind van de dag zoek je toch iemand die meer voor je betekent dan neukdoos.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_21621438
quote:
Jij moet je concentreren op je biertje als je in zo'n kroeg bent. Scheelt je een hoop nachtelijke eenzame huilbuien denk ik.
  zondag 29 augustus 2004 @ 17:49:52 #35
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_21621548
Tsjah... Heb sowieso nog nooit gescoord in de disco, dus wat dat betreft is er geen verschil tussen lelijke en knappe meiden...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  Redactie Games zondag 29 augustus 2004 @ 17:57:32 #36
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_21621660
Ah tis weer zover..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_21621927
Het is natuurlijk wél zo dat mooie vrouwen te maken hebben met een hoop avances van matige mannen die niet schromen een wanhopige en pathetische poging te doen onder de vlag van de 'nee heb je, ja kun je krijgen / ik ben eigenlijk onweerstaanbaar (in mijn eigen belevingswereld)'-natie, dus zullen zij zorgvuldiger met hun keuze omgaan. Daarom kiezen ze ongetwijfeld en terecht voor een leuke, knappe man om een one-night-stand mee te hebben.

Voor een relatie kan een middelmatige, ronduit lelijke vent ook nog wel zijn uiterlijk compenseren met andere 'kwaliteiten', maar voor een one-night-stand is dat ondenkbaar.

Tenzij:
1. De dame in kwestie medelijden met je heeft en toevalligerwijs nét Disney's "Hunchback of Notre Dame" heeft gezien.
2. De dame in kwestie heel mooi is, maar gevoelsmatig lelijk is gehouden door haar omgeving en daarom denkt dat ze niks beters kan krijgen dan jou.
3. Je toevallig helemaal haar type bent.
pi_21622387
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 18:13 schreef Bombie het volgende:

Tenzij:

2. De dame in kwestie heel mooi is, maar gevoelsmatig lelijk is gehouden door haar omgeving en daarom denkt dat ze niks beters kan krijgen dan jou.
Zo eentje zoek ik nog
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_21623217
BHFH

Wanneer houdt het op
pi_21632542
heb 1x zo een superknappe vrouw achter me aan gehad - (rijke ouders, intiligent & superknap figuur//gezicht) - dat ik de eerste avond dat ze mij versierde dat ik zowat compleet knock-out ging (ik geloofde echt niet wat me overkwam uit het niets) ze wou me zo badly uit het niets dat ik waaniedeen erop na ging houden zoals hmm er moet een addertje onder het gras zitten ,
ze is travestiet, mist een arm of been , geamputeerde setje borsten,superbrandwonden enzo
maar waar we samen waren was het redelijk donker, dus ik peerde hem voordat er iets gebeurde met de staart tussen me benen (een stomme smoes dat ik er ergens moest zijn en dat ik haar niet mee kon nemen, maar had wel aangeboden om de volgende ochtend haar op te halen bij haar tent met een ontbijtje als goedmakertje en dat we daarna samen na het strand zouden gaan,

volgende ochtend toen ik bij haar tent kwam lag ze buiten op een slaapzak poedelnaakt (we waren op een naakt camping + strand voor 6 weken) - en toen zag ik haar godly body en toen verstijfde ik weer gewoon compleet omdat het te mooi was om waar te zijn,
nou na het ontbijtje en me ogen goed de kost te geven was het tijd om naar het strand te gaan
ik was zo nerveus lichamelijk nog steeds dat ik geen paal gelukkig kreeg (want ik had ook alleen een handdoek om me middel + wat surfzooi bij me

nou toen we op het strand aankwamen gingen we meteen de zee in en er waren best wel hoge golven en de eerste keer dat ik haar min of meer opving uit de golven ging ik er maar voor
zo dat was pas lekker zoenen en strelen
na die heftige vrijparty in zee (geen sex want er waren zo'n 1.000 man op het strand en kon er zo'n 50) werd er wel 1 theorie om zeep geholpen bij mij - ik beweerde altijd dat je toch echt geen stijve kon blijven houden in het relatief koude zeewater ... nou ik kreeg dat kreng van mij gewoon niet omlaag moest iets van 5 min ruim wachten nadat ie al iets van 40 min stijf stond

--------------de rest van de week was hemels + dat dit eigenlijk ook mijn eerste mini relatie was (had nooit verder wat gehad dan een avondje zoenen of seks) ------------------------

haar vader was frans + moeders indisch die beide ook erg knap waren en al mijn vrienden waren stinkend jaloers op mij
pi_21632563
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 15:00 schreef DS4 het volgende:

Dat snapt ie nog nie helemaal. .
pi_21632662
Kan iemand mij iets vertellen over BloodhoundFromHell's reputatie die ie heeft opgebouwd? (ik en vast nog wat anderen kunnen het niet helemaal volgen )
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:05:39 #43
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_21633985
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 03:55 schreef Stretto het volgende:
Kan iemand mij iets vertellen over BloodhoundFromHell's reputatie die ie heeft opgebouwd? (ik en vast nog wat anderen kunnen het niet helemaal volgen )
Ff searchen gaat sneller denk ik zo
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:54:39 #44
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_21634668
effuh searchuh noemt ie dat... BHFH is beruchter dan een 70 jaar oude temeier in staphorst
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 30 augustus 2004 @ 10:58:19 #45
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_21634709
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 13:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Het oog wil ook wat, dus * thumper gaat (ging) in feite alleen achter de écht bloedmooie meisjes/vrouwen aan.
Je moet er wel meer moeite voor doen, maar dan heb je ook wat.

En het zijn heus niet alleen de lelijke meiden die op o.n.s. uitzijn hoor, ook de knappe hebben zo hun behoeftes
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:01:06 #46
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21634752
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 14:48 schreef Duiveltja het volgende:
Typisch dat hij de enige meid in dit topique quote
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:01:56 #47
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21634765
quote:
Op zondag 29 augustus 2004 19:22 schreef Sylvana het volgende:
BHFH

Wanneer houdt het op
neuk hem dan eens!
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_21634807
Ik doe niet aan sex.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:06:50 #49
31816 thumper
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯laklaarzen zijn geil
pi_21634837
quote:
Op maandag 30 augustus 2004 11:04 schreef Biancavia het volgende:
Ik doe niet aan sex.
Jij bent dus duidelijk niet mijn type
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  maandag 30 augustus 2004 @ 11:06:53 #50
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_21634840
quote:
Misschien een keer gaan proberen op een kaartavond voor alleenstaande plattelands vrouwen?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')