Dat is natuurlijk heel wat anders. Geen one-night-stands betekent niet geen sex voor het huwelijk, want mooie meisjes met een vriend kunnnen dat dan wel hebben. Maar ik denk eigenlijk ook dat mooie meisjes wel in kunnen zijn voor one-night-stands, niet allemaal natuurlijk maar ook niet alle minder mooie meisjes zijn dat.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:48 schreef Adfundum het volgende:
nee hoor, knappe meiden neuken nooit, die blijven maagd tot hun huwelijk, da's algemeen bekend.
Hoe zit het met jou BHFH :')quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:50 schreef Swolly het volgende:
Toen ik de topictitel zag in de AT dacht ik: Goh, zal BHFH dan eindelijk eens een keer gescoord hebben ?
Maar nee, het is weer een standaard BHFH topic :')
Meldt. Ik ben alleen niet in voor een enkel nachtje en vind het vooral belangrijk dat er gelachen kan worden en dat er conversatie mogelijk is over zaken als politiek, waarden, werkelijkheidsbelevingen en idealen.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wie heeft dat wel eens.. ik heb het idee dat de mannen op fok hier wel de lelijke eendjes palen, maar dat er toch maar weinig echt knappe meiden zijn die aan de haak worden geslagen... heb ik dat nou goed , of zijn er ook fokkers die wel eens een echt knappe meid versieren? ergens in de disco, of ergens anders... zijn echt mooie meiden trouwens ook wel eens in voor een one-night, of zijn het alleen de lelijke die dat soort dingen doen?
wat hij zegtquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:35 schreef HermoN het volgende:
wat een debiel topic?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:49 schreef Markster het volgende:
[..]
jahoor? echt???quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:39 schreef Mirage het volgende:
Tuurlijk wel !
Wat de mannen betreft weet ik niet, maar ik heb al verschillende keren een prachtmeid aan de haak geslagen.
Deze dames deden absoluut niet moeilijk om mee naar huis te gaan.
In de laatste twee gevallen kon mijn man ook meeprofiteren.
http://www.realdolls.comquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik moet ook zo'n vriendin! maarja, dat zal wel nooit gebeuren.
Ik denk dat hij beter eerst een enkeltje Riagg kan nemenquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:47 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
http://www.realdolls.com
Ze schijnen heel gewillig te zijn.
Daar komen problemen van !quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter eerst een enkeltje Riagg kan nemen
Maak je niet druk, te zien aan BHFH´s posts zijn alle dochters zelf redelijk verstandig...quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:13 schreef White_Wolf het volgende:
Zolang er mensen als BHFH rondlopen, zet ik in ieder geval geen dochters op de wereld.![]()
Een volwassen antwoordquote:Op zondag 29 augustus 2004 15:00 schreef DS4 het volgende:
Karakter en uiterlijk hebben niets met elkaar van doen. Zo heb je hele ongezellige dikkertjes en hele gezellige slanke dames. Geile vrouwen zijn er dus ook in de cat. supermooi tot errug lelijk.
Ik denk soms wel eens dat het eerder iets omgekeerd is. Men verwacht vaak van een mooie vrouw dat ze verwaand is, wat in de praktijk minder snel zo is omdat bij het minste of geringste ze daar op aangesproken wordt. Een vrouw die zich hoerig kleed is ook niet degene die met de meeste jongens naar bed gaat (hint: het is dat stille meisje met die ondeugende lach...).
Odz: don't judge a book by it's cover.
Maar dat had de TS eigenlijk best zelf kunnen bedenken...
Nee. Je moet je concentreren op het meisje waar het mee klikt. Zelfs nymphomanes doen het niet met iedereen. Uitzonderingen daargelaten, maar wat moet je ermee. Neuken is leuk hoor, maar aan het eind van de dag zoek je toch iemand die meer voor je betekent dan neukdoos.quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm.. nou dat geeft weinig hoop..,, maargoed dus het stille meisje met de ondeugende lach moet ik me op concentreren dus???
Jij moet je concentreren op je biertje als je in zo'n kroeg bent. Scheelt je een hoop nachtelijke eenzame huilbuien denk ik.quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hm.. nou dat geeft weinig hoop..,, maargoed dus het stille meisje met de ondeugende lach moet ik me op concentreren dus???
Zo eentje zoek ik nogquote:Op zondag 29 augustus 2004 18:13 schreef Bombie het volgende:
Tenzij:
2. De dame in kwestie heel mooi is, maar gevoelsmatig lelijk is gehouden door haar omgeving en daarom denkt dat ze niks beters kan krijgen dan jou.
Dat snapt ie nog nie helemaal.quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:00 schreef DS4 het volgende:
Karakter en uiterlijk hebben niets met elkaar van doen. Zo heb je hele ongezellige dikkertjes en hele gezellige slanke dames. Geile vrouwen zijn er dus ook in de cat. supermooi tot errug lelijk.
Ik denk soms wel eens dat het eerder iets omgekeerd is. Men verwacht vaak van een mooie vrouw dat ze verwaand is, wat in de praktijk minder snel zo is omdat bij het minste of geringste ze daar op aangesproken wordt. Een vrouw die zich hoerig kleed is ook niet degene die met de meeste jongens naar bed gaat (hint: het is dat stille meisje met die ondeugende lach...).
Odz: don't judge a book by it's cover.
Maar dat had de TS eigenlijk best zelf kunnen bedenken...
Ff searchen gaat sneller denk ik zoquote:Op maandag 30 augustus 2004 03:55 schreef Stretto het volgende:
Kan iemand mij iets vertellen over BloodhoundFromHell's reputatie die ie heeft opgebouwd? (ik en vast nog wat anderen kunnen het niet helemaal volgen)
Het oog wil ook wat, dus * thumper gaat (ging) in feite alleen achter de écht bloedmooie meisjes/vrouwen aan.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Wie heeft dat wel eens.. ik heb het idee dat de mannen op fok hier wel de lelijke eendjes palen, maar dat er toch maar weinig echt knappe meiden zijn die aan de haak worden geslagen... heb ik dat nou goed , of zijn er ook fokkers die wel eens een echt knappe meid versieren? ergens in de disco, of ergens anders... zijn echt mooie meiden trouwens ook wel eens in voor een one-night, of zijn het alleen de lelijke die dat soort dingen doen?
quote:Op zondag 29 augustus 2004 14:48 schreef Duiveltja het volgende:
Typisch dat hij de enige meid in dit topique quote
neuk hem dan eens!quote:Op zondag 29 augustus 2004 19:22 schreef Sylvana het volgende:
BHFH![]()
Wanneer houdt het op
Jij bent dus duidelijk niet mijn typequote:Op maandag 30 augustus 2004 11:04 schreef Biancavia het volgende:
Ik doe niet aan sex.
Misschien een keer gaan proberen op een kaartavond voor alleenstaande plattelands vrouwen?quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |