hehe, smullen zo'n reactiequote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Jij hebt nogal een hoge dunk van jezelf, . Heb je er al eens aan gedacht dat het ook wel eens wat minder op rolletjes zou kunnen lopen ooit, met zon instelling waag ik te betwijfelen of jet het aankan als je ineens niet meer de ijskoningin mag spelen die alleen de benen spreidt voor mr. perfekt... Ik denk dat je een nogal verwrongen realiteitsbeeld hebt. Je postings doen me spontaan denken aan mensen als Paris Hilton en Britney Spears.
Ik vind verder de terminologie die je gebruikt niet erg respectvol jegens de andere sexe. Is het wel eens in je opgekomen dat je eigen intellect wellicht tekort schiet om een juiste beoordeling te kunnen maken van iemands niveau en karakter?
ow, is dat zo?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:40 schreef bonke het volgende:
alle vrouwen rond de 30 zijn toch hippies ??
nee want het was maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:05 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
ow, is dat zo?![]()
@MarMar..knap dat jij je toch steeds de moeite neemt om een relaas te schrijven.
Ik ben alleen bang dat de boodschap niet geheel overkomt bij zo'n eigengereide kortzichtige "gast ."
Ach het houdt me van de straatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:05 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
ow, is dat zo?![]()
@MarMar..knap dat jij je toch steeds de moeite neemt om een relaas te schrijven.
Ik ben alleen bang dat de boodschap niet geheel overkomt bij zo'n eigengereide kortzichtige "gast ."
Whehehehequote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:19 schreef MarMar het volgende:
[..]
Zeker als ik me bedenk dat BHFH geen ervaring heeft met vrouwen, laat staan met mooie en ikke lekker wel![]()
Ook deze post getuigt niet van veel respect en passie, maar lijkt meer op een noodkreet van iemand die uit zelfbescherming krampachtig aan de eigen dogma's vasthoudt. In dit topic wordt alleen maar advies gevraagd in plaats van advies zie ik in jouw (overigens textueel leuk in elkaar zittende) texten slechts een bittere kilheid zonder het sociale wat je in je openingszin meent te moeten benadrukken.quote:hehe, smullen zo'n reactie
Ik zou flauw gewoon citaatjes kunnen pakken uit vorige posts maar weet je wat, ik neem de moeite om te typen, zo sociaal ben ik soms.
Over die hoge dunk: ik heb al eerder gezegd dat het zo niet werkt, wat wel werkt is snappen dat je nooit meer krijgt dan waar je genoegen mee neemt, dat is een wet van de natuur en die wet is mij gunstig gestemd naar ik ervaar. De opvatting dat ik alleen maar situaties ken waarin alles op rolletjes loopt, is net zulke nonsens als dat jij een enorme babe-magnet zou zijn. Overigens ben ik geen ijskoningin, ik ben zelfs nogal gepassioneerd en temperamentvol naar ik mij heb laten vertellen.
Geef mij eens 1 goede reden waarom ik mijn benen zou moeten spreiden voor iemand die (op zijn minst op dat moment) minder dan perfect is voor mij? Uit medelijden met de mensen die een plankje lager liggen? Dacht het niet!
Dat je jezelf ziet als representatief voor "de andere sexe" is ook een misvatting van formaat, er zijn namelijk echt wel mannen (en vrouwen, geslacht is nou net weer iets wat ik niet zo nauw neem) die het hele pakketje hebben, er vanuit gaan dat er geen boeiende intelligente en er goed uitziende mannen zijn vind ik respectlozer dan mijn opvatting
Overigens denk ik dat ik jouw niveau en karakter nu al vrij goed in de peiling heb, daarvoor hoef ik je niet eens in de ogen te kijken... ik weet zeker dat als ik ooit een foto van je zou zien of jouzelf zou zien, ik dat zal ervaren als een logische waarneming.
Je kan zeggen wat je wil van BHFH maar de management summary aan het begin van zijn post is weer eens toppie. Zijn zelfkennis siert hemquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ook deze post getuigt niet van veel respect en passie, maar lijkt meer op een noodkreet van iemand die uit zelfbescherming krampachtig aan de eigen dogma's vasthoudt.
Volledig mee eens!!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil van BHFH maar de management summary aan het begin van zijn post is weer eens toppie. Zijn zelfkennis siert hem
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ook die gouden tip is niets meer dan een lege huls. Zoals bijna al je opmerkingen kan ook deze weer in het rijtje taalspelletjes worden gecategoriseerd. Zoals ook dat "waardeoordeel" dat je zelf zogenaamd nooit gegeven zou hebben. Maargoed hoe leuk taalspelletjes ook zijn, ze leiden slechts af van de kern van de zaak. Een kern die met jouw losse flodders nooit genaderd zal kunnen worden.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:33 schreef MarMar het volgende:
Whehehe, in psychologisch jargon heet dat projectie...
Weten dat je niet meer krijgt dan waar je genoegen mee neemt is anders een gouden tip BHFH, gratis en voor niets
Overigens ken je zelf een waarde oordeel toe aan mijn laatste alineaik zeg alleen maar dat ik zeker weet dat jouw uiterlijk in mijn beleving bij je karakter zal passen, als dat denigrerend is vind je jezelf vast geen hunk.
Edoch beleef ik in een weekend nochthans meer passie dan jij in je hele leven hebt ervaren lekker puh!
Zo!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ook die gouden tip is niets meer dan een lege huls. Zoals bijna al je opmerkingen kan ook deze weer in het rijtje taalspelletjes worden gecategoriseerd. Zoals ook dat "waardeoordeel" dat je zelf zogenaamd nooit gegeven zou hebben. Maargoed hoe leuk taalspelletjes ook zijn, ze leiden slechts af van de kern van de zaak. Een kern die met jouw losse flodders nooit genaderd zal kunnen worden.
Nochthans wens ik je oprecht een leerzaam en goed weekend toe, waarin de kille leegtes niet alleen als surrogaatkoffie worden ingevuld door taalspelletjes en inhoudsloze sex . Waar ik naar op zoek ben iseen opvulling die meer is dan een ballon die met een speldeprik weer verwordt tot niets.
Dat vraag ik me af. In ieder geval wat niveau betreft kun je niet in BHFH's schaduw staan. No flame intended.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:35 schreef MarMar het volgende:
Overigens denk ik dat ik jouw niveau en karakter nu al vrij goed in de peiling heb, daarvoor hoef ik je niet eens in de ogen te kijken...
BHFH als je dit ns ff terug leest, en als je al die andere posts van je terug leest. Wat ontdek je dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Maargoed, aangezien niemand met mij wil winkelen, als ik een keer wel wat te besteden heb, dan koop ik nog het verkeerde.
maar in de stad ga ik net geforceerd vrolijk kijken, omdat ik er toch altijd alleen moet lopen, zoals altijd.
ik wordt niet vrolijk van al die "gezelligheid" hier.
Ik heb zat uitstraling vind ik, maar ik heb wel zoiets dat ik geen enkele moeite voor een meid meer ga doen, het is graag of niet. Als ik dan de rest van t leven alleen moet blijven qua relatie en geen vrienden krijg dan heeft het lot zo beschikt, niks aan te doen.
Ach ja, foute vrouw bekt gewoon makkelijker als "vrouw die niet voldoet aan de norm van de maatschappij"quote:Op zondag 13 maart 2005 12:03 schreef Lemmeb het volgende:
Die MarMar.
Een beetje voor 'foute vrouw' spelen op dit forum, maar in werkelijkheid gewoon zelf als een blok voor foute mannen vallen.
Volgens mij voldoe jij aan alle normen van de maatschappij. Tenzij jij in Staphorst woont natuurlijk, daar ben je ongetwijfeld een 'wilde tante'quote:Op zondag 13 maart 2005 12:08 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ach ja, foute vrouw bekt gewoon makkelijker als "vrouw die niet voldoet aan de norm van de maatschappij"
Waar een mens al niet blij mee kan zijnquote:enne tussen als een blok vallen voor en toegeven aan mijn libido zit nog wel een grijs gebiedhet eerste gebeurt aanzienlijk minder vaak
Tussen de echte liefdes door wat vermaak kan ik wel blij mee zijn jaquote:Op zondag 13 maart 2005 12:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Volgens mij voldoe jij aan alle normen van de maatschappij. Tenzij jij in Staphorst woont natuurlijk, daar ben je ongetwijfeld een 'wilde tante'.
[..]
Waar een mens al niet blij mee kan zijn.
Op wat voor manier maakt 'de maatschappij' jou dan duidelijk dat je niet aan haar normen zou voldoen? Word je soms opgesloten? Word je geslagen? Of gestenigd? Of heb je gewoon geen vriendjes en vriendinnetjes?quote:Op zondag 13 maart 2005 12:21 schreef MarMar het volgende:
Whehe, enne wat dat voldoen aan de normen betreft: vertel dat de maatschappij dan even
Heej ben je voor BHFH aan het lobby'en? Niet doen hoor....!quote:Op zondag 13 maart 2005 12:28 schreef bonke het volgende:
sorrie BHFH, ik heb et geprobeerd
zijn er hier toevallig nog andere dames die BHFH een beurt willen geven ??
Vrienden en vriendinnen genoegquote:Op zondag 13 maart 2005 12:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Op wat voor manier maakt 'de maatschappij' jou dan duidelijk dat je niet aan haar normen zou voldoen? Word je soms opgesloten? Word je geslagen? Of gestenigd? Of heb je gewoon geen vriendjes en vriendinnetjes?
Nee hoor, dat is wat anderen er van makenquote:Op zondag 13 maart 2005 12:43 schreef milagro het volgende:
is dat het "zeik hier alweer BHFH af " topiekje , of het "lees hier alweer wat een topwijf Marmar zichzelf vindt " topiekje
Maar vertel me nou eens wat er zo 'fout' is aan jou, en aan die mensen om je heen. Want ik kan maar bitter weinig 'fouts' aan je ontdekken, behalve misschien je partnerkeuze.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:40 schreef MarMar het volgende:
Vrienden en vriendinnen genoegook allemaal van die foute mensen... op de een of andere manier komen we dan toch weer netjes op het topic onder het mom: soort zoekt soort
Wat geeft jou het idee dat er mensen zijn die serieus over jouw persoontje nadenkenquote:Maar kritiek krijg ik genoegach, wel vleiend hoor dat mensen over mijn persoontje nadenken,
oh okay, dat we het even duidelijk hebbenquote:Op zondag 13 maart 2005 12:46 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is wat anderen er van maken![]()
Zeer perceptief! Sluit aan en doe je dingquote:Op zondag 13 maart 2005 12:43 schreef milagro het volgende:
is dat het "zeik hier alweer BHFH af " topiekje , of het "lees hier alweer wat een topwijf Marmar zichzelf vindt " topiekje
nou, ms is marmar ook wel een topwijf, hoor, ik ken haar niet, het valt me alleen op dat marmar zichzelf zo ontzettend zit te bewijzen, c.q. bevestigen in haar topwijverigheidquote:Op zondag 13 maart 2005 12:49 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Zeer perceptief! Sluit aan en doe je ding.
ach ik gun die jongen best een pleziertje hoorquote:Op zondag 13 maart 2005 12:38 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Heej ben je voor BHFH aan het lobby'en? Niet doen hoor....!
En het antwoord op de vraag is...Nee.!
(of het zou zo moeten zijn dat ik een totaal verkeerd beeld heb van BHFH, en totdat het tegendeel niet bewezen is..Nee!)![]()
Op de manier waarop ze bijv. BHFH af denkt te kraken is dat wel op te maken. Ook weet ze zulke topics op de een of andere manier naar haar toe te trekken. Dat is haar nauwelijks te verwijten, en de jongetjes die haar zo interessant vinden vast ook niet.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:53 schreef Myriam7 het volgende:
Ik kan hier nergens lezen dat MarMar zichzelf de hemel in heeft geprezen hoor![]()
Heel goed mogelijk!! .maar eerst zien dan geloven..quote:Op zondag 13 maart 2005 12:56 schreef bonke het volgende:
en misschien is tie in reallife wel heeeeel naders dan op fok
dat doet ze wel vaker in topics , jaquote:Op zondag 13 maart 2005 12:53 schreef Myriam7 het volgende:
Ik kan hier nergens lezen dat MarMar zichzelf de hemel in heeft geprezen hoor![]()
Alleen verteld hoe ze zich zelf ziet..niks mee toch?![]()
Als BHFH met van die idiote reacties komt..(zie de opsomming in een vorige post van mij) Kun je antwoord verwachten!!quote:Op zondag 13 maart 2005 12:57 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Op de manier waarop ze bijv. BHFH af denkt te kraken is dat wel op te maken. Ook weet ze zulke topics op de een of andere manier naar haar toe te trekken. Dat is haar nauwelijks te verwijten, en de jongetjes die haar zo interessant vinden vast ook niet.
Euhhhhhhhhhhhhhhhh, ja. Je neemt me de woorden uit de mond, zegmaar.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:55 schreef milagro het volgende:
nou, ms is marmar ook wel een topwijf, hoor, ik ken haar niet, het valt me alleen op dat marmar zichzelf zo ontzettend zit te bewijzen, c.q. bevestigen in haar topwijverigheid
zou een topwijf toch niet nodig moeten hebben, door je topwijverigheid zo te overschreeuwen, ga ik er juist aan twijfelen of de persoon inkwestie wel zo zeker van zichzelf is of zo sterk in zijn of haar schoenen staat.
Ik mag hem op een bepaalde manier wel, al twijfel ik nog steeds oftie niet een kloon is van dees of geen.quote:je kan van BHFH veel zeggen, maar zichzelf zo overschreeuwen om te bewijzen hoe tof hij wel is, zie je hem niet doen
Hij gaat wel es naar meetings, dus als jij daar nu ook heen gaat kan je het in levende lijve ondervindenquote:Op zondag 13 maart 2005 12:59 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk!! .maar eerst zien dan geloven..![]()
BHFH hoeft niets te bewijzen en doet dat ook niet.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:00 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik vraag me nou eigenlijk af wat MarMar en BHFH elkaar nou proberen te bewijzen?
Het gaat echt nergens over
Echt zo´n topic van: "ik heb een leven en jij lekker niet.. ja maar ...."
Hij is geen kloon hoor, hij heeft in Enschede gewoond, in de flat tegenover mij(Deppenbroek)quote:Op zondag 13 maart 2005 13:02 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Euhhhhhhhhhhhhhhhh, ja. Je neemt me de woorden uit de mond, zegmaar.
Ik geloof helemaal geen ene reet van dat hele image van d'r. Volgens mij zit ze meer met d'rzelf in de knoop dan ze anderen in de knoop laat zitten met haar nietige persoontje.
[..]
Ik mag hem op een bepaalde manier wel, al twijfel ik nog steeds oftie niet een kloon is van dees of geen.
Zoiets ja. De mensen die zich op een simpele forum zich zo hard proberen te bewijzen zullen vast wel iets missen in het "echte leven". Misschien te weinig aandacht...quote:Op zondag 13 maart 2005 12:55 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, ms is marmar ook wel een topwijf, hoor, ik ken haar niet, het valt me alleen op dat marmar zichzelf zo ontzettend zit te bewijzen, c.q. bevestigen in haar topwijverigheid
zou een topwijf toch niet nodig moeten hebben, door je topwijverigheid zo te overschreeuwen, ga ik er juist aan twijfelen of de persoon inkwestie wel zo zeker van zichzelf is of zo sterk in zijn of haar schoenen staat.
En waarom niet? waar baseer je dat op?quote:
Doe mij en de hele wereld een lol, en blijf liever zoals je nu bentquote:Op zondag 6 maart 2005 18:35 schreef Myriam7 het volgende:
@MarMar..ik wou dat ik een beetje van jouw "levensvisie" had.
Ik trek me nog steeds teveel aan van wat mensen van me denken...en dat kost energie...
* bonke doet niet aan meetingsquote:Op zondag 13 maart 2005 13:08 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
En waarom niet? waar baseer je dat op?![]()
Dan zie ik dus Jou en BHFH .......![]()
Ik ben ook nog nooit naar een meeting geweest hoor..(was wel van plan om naar de Rockmeet te gaan, maar lag toen ongelukkigerwijs in het ziekenhuis)quote:Op zondag 13 maart 2005 13:12 schreef bonke het volgende:
[..]
* bonke doet niet aan meetings
dus dan zal je misschien alleen BHFH zien
Haat-liefde verhouding . . .quote:Op zondag 13 maart 2005 13:00 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik vraag me nou eigenlijk af wat MarMar en BHFH elkaar nou proberen te bewijzen?
Het gaat echt nergens over
Echt zo´n topic van: "ik heb een leven en jij lekker niet.. ja maar ...."
quote:Op zondag 13 maart 2005 12:46 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar vertel me nou eens wat er zo \'fout\' is aan jou, en aan die mensen om je heen. Want ik kan maar bitter weinig \'fouts\' aan je ontdekken, behalve misschien je partnerkeuze.
Het is wel een beetje grappig bedoeld hoor schat dat onderschrift van mequote:Wat geeft jou het idee dat er mensen zijn die serieus over jouw persoontje nadenkenDoordat je kritiek krijgt? Iedereen krijgt weleens kritiek, dat heeft weinig met \'fout\'heid van doen.
Het is everywherequote:Op zondag 6 maart 2005 16:33 schreef MarMar het volgende:
good girls go to heaven, bad girls go evrywhere![]()
oh oh, then i did something wrong, i'm not married yet!quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:48 schreef Adfundum het volgende:
nee hoor, knappe meiden neuken nooit, die blijven maagd tot hun huwelijk, da's algemeen bekend.
quote:Op zondag 13 maart 2005 17:40 schreef MarMar het volgende:
de een houdt van Counter Strike, dit vind ik nou een leuk interactief internetspelletje.
Je profileert jezelf altijd wel heel erg als kutwijf he, misschien overschat je je eigen kutwijf-zijn een beetje? Echte kutwijven hoeven dat niet de hele dag tegen iedereen te roepenquote:Op zondag 13 maart 2005 17:40 schreef MarMar het volgende:
En lol milagroik hoef niets te bewijzen, ik ben gewoon af en toe een kutwijf en ik heb er nog lol in ook, sjah, sorry, ik kom hier voor mijn vermaak en heb er moeite mee om echt alle topics even serieus te nemen
de een houdt van Counter Strike, dit vind ik nou een leuk interactief internetspelletje.
Nou idd: "ik ben stoer, ik ben een bitch, ik ben een kutwijf". Meid, moet je het zo hard roepen om jezelf te overtuigen oid?quote:Op maandag 21 maart 2005 13:57 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Je profileert jezelf altijd wel heel erg als kutwijf he, misschien overschat je je eigen kutwijf-zijn een beetje? Echte kutwijven hoeven dat niet de hele dag tegen iedereen te roepen
heb ik daar dan behoefte aan. was gewoon aan het teruglezen omdat ik een weekje weg ben geweestquote:Op maandag 21 maart 2005 14:09 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Heb je haar nu nog steeds niet geneukt?
En geheel toevallig quote je dan net marmar. Zie m'n post van zaterdag 12 maart 2005 @ 15:18quote:Op maandag 21 maart 2005 14:11 schreef komrad het volgende:
[..]
heb ik daar dan behoefte aan. was gewoon aan het teruglezen omdat ik een weekje weg ben geweest
Vrouwen hebben altijd wel heel veel eisen, en daar komen ze altijd voor uitquote:Op zaterdag 12 maart 2005 16:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen! Ik val dan ook niet op "algemeen geaccepteerde schoonheden" of ze nu mannelijk of vrouwlijk zijn, er moet meer zijn dan alleen een leuk ogend buitenkantje, bovendien knap ik er finaal op af als mensen niet bijster veel meer uitdrukking hebben dan een goudvis, er moet iets in die ogen zitten voordat iemand me zover boeit, laat staan dattie het tot of voorbij mijn voordeur redt![]()
Tiswat BHFH ik ben NOG veeleisender dan je al dacht... overigens, geen geld voor leuke kleren? Wat een nonsens, je hebt het geld alleen uitgegeven aan lelijke kleren.. wie zegt dat dat per definitie goedkoper is dan? Gewoon slecht geshopt... pure geldverspilling, tssk tssk tssk en dan klagen over weinig geld.
Maar goed, Marczilla: voordat ik iemand aantrekkelijk vind, moet ik dus al iets in de ogen hebben gezien wat me intrigeert en niveauverschil in intellect is ook niet wenselijk als het maar voor 1 nachtje is, knap zijn is 1 ding, maar bij echt aantrekkelijk zijn speelt een stuk persoonlijkheid voor mij persoonlijk zeker ook mee. (niet meer of minder dan uiterlijk, het hele pakketje moet goed zijn, voor minder doe ik het niet.)
Met haar instelling is natuurlijk niet zoveel mis, als iemand zich zo'n karakter kan permitterenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Jij hebt nogal een hoge dunk van jezelf, . Heb je er al eens aan gedacht dat het ook wel eens wat minder op rolletjes zou kunnen lopen ooit, met zon instelling waag ik te betwijfelen of jet het aankan als je ineens niet meer de ijskoningin mag spelen die alleen de benen spreidt voor mr. perfekt... Ik denk dat je een nogal verwrongen realiteitsbeeld hebt. Je postings doen me spontaan denken aan mensen als Paris Hilton en Britney Spears.
Ik vind verder de terminologie die je gebruikt niet erg respectvol jegens de andere sexe. Is het wel eens in je opgekomen dat je eigen intellect wellicht tekort schiet om een juiste beoordeling te kunnen maken van iemands niveau en karakter?
vrouwen zijn vaak zo neerbuigend tegenover. mensen die wat jonger zijn,quote:Op zondag 13 maart 2005 12:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Tussen de echte liefdes door wat vermaak kan ik wel blij mee zijn jaaltijd serieuze liefde is ook zo heavy, et leven is al serieus genoeg
Whehe, enne wat dat voldoen aan de normen betreft: vertel dat de maatschappij dan even
Enne Bonke: ach, ik vind hem wel schattig, in de zin van wangenknijpneiginghebbend "aah wat aandoenlijk"
Sterker nog, ik zag hem zojuist in Google en ik dacht: Goh, zal BHFH dan eindelijk eens een keer gescoord hebben ?quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:50 schreef Swolly het volgende:
Toen ik de topictitel zag in de AT dacht ik: Goh, zal BHFH dan eindelijk eens een keer gescoord hebben ?
Maar nee, het is weer een standaard BHFH topic![]()
goh wat ben jij slim ........quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:00 schreef SeLang het volgende:
Het valt mij op dat het meestal de minder aantrekkelijke vrouwen zijn die zich zo makkelijk laten neuken.
Mijn theorie is dat die meer behoefte hebben aan bevestiging en dat op deze manier proberen te krijgen.
het valt mij op dat de meeste lekkere meiden die geen vriend hebben wel een neukvriendje hebben....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:00 schreef SeLang het volgende:
Het valt mij op dat het meestal de minder aantrekkelijke vrouwen zijn die zich zo makkelijk laten neuken.
Mijn theorie is dat die meer behoefte hebben aan bevestiging en dat op deze manier proberen te krijgen.
Beetje Chloroform en dat hard to get is zo opgelost.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:51 schreef neo567 het volgende:
Knappe meiden neuken vaak gewoon lekkerder, en dat weten ze, en daarom zijn ze soms "hard to get".
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 17:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
hehe, smullen zo'n reactie
Ik zou flauw gewoon citaatjes kunnen pakken uit vorige posts maar weet je wat, ik neem de moeite om te typen, zo sociaal ben ik soms.
Over die hoge dunk: ik heb al eerder gezegd dat het zo niet werkt, wat wel werkt is snappen dat je nooit meer krijgt dan waar je genoegen mee neemt, dat is een wet van de natuur en die wet is mij gunstig gestemd naar ik ervaar. De opvatting dat ik alleen maar situaties ken waarin alles op rolletjes loopt, is net zulke nonsens als dat jij een enorme babe-magnet zou zijn. Overigens ben ik geen ijskoningin, ik ben zelfs nogal gepassioneerd en temperamentvol naar ik mij heb laten vertellen.
Geef mij eens 1 goede reden waarom ik mijn benen zou moeten spreiden voor iemand die (op zijn minst op dat moment) minder dan perfect is voor mij? Uit medelijden met de mensen die een plankje lager liggen? Dacht het niet!
Dat je jezelf ziet als representatief voor "de andere sexe" is ook een misvatting van formaat, er zijn namelijk echt wel mannen (en vrouwen, geslacht is nou net weer iets wat ik niet zo nauw neem) die het hele pakketje hebben, er vanuit gaan dat er geen boeiende intelligente en er goed uitziende mannen zijn vind ik respectlozer dan mijn opvatting![]()
Overigens denk ik dat ik jouw niveau en karakter nu al vrij goed in de peiling heb, daarvoor hoef ik je niet eens in de ogen te kijken... ik weet zeker dat als ik ooit een foto van je zou zien of jouzelf zou zien, ik dat zal ervaren als een logische waarneming.
Jij snapt 'mquote:Op donderdag 2 september 2004 12:34 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Jongen, op een fiets kan je nog een mooie meid regelen.
Ah, Marmars alterego komt ook nog ff langsquote:
Doe normaal man, ik ben gewoon een ordinair wijf, met weinig extra's behalve een messcherp brein en weelderige tieten.quote:Op maandag 28 maart 2005 05:23 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ah, Marmars alterego komt ook nog ff langs.
quote:Op maandag 28 maart 2005 05:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Doe normaal man, ik ben gewoon een ordinair wijf, met weinig extra's behalve een messcherp brein en weelderige tieten.
ik heb niets meer.
Ik vind het alleen zo jammer dat hier zo veel links gerukt wordt
Je weet niet eens wat je zelf zegtquote:Op maandag 28 maart 2005 05:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Zie je eigen sig.....
No pun intended...maar ik ben intuitief sociaal
Voel je je nu een beetje ok?quote:
maakte het m'n pik maar hardquote:Op maandag 28 maart 2005 05:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Voel je je nu een beetje ok?
Mijn zege heb je, als dit je pik hard maakt..why not. De underdog blijft boeiend nietwaar...
De meeste fotomodellen hebben helaas geen kont.quote:Op maandag 28 maart 2005 03:25 schreef tulpje6 het volgende:
Wat is in godsnaam dan een 'knappe meid'? Is dat iemand met een redelijk lijf en een mooi koppie, of het standaard fotomodel: maatje 36, 1.80, lang blond haar, cup C, strakke buik, JLO kont, gebruind....ik bedoel, niet iedere jongen valt op hetzelfde.
Ik ben een vrouw en eerlijk gezegd zie ik om me heen meer knappe (geile hehe) dan lelijke vrouwen.
Zoals die MarMar bedoel je?quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:24 schreef SHE het volgende:
Niks mis met Paris, ik als vrouw zijnde , zou het waarderen als er meer zoals zij waren.
Die doen niet moeilijk over een beetje neuken.
Wat mij eerder opvalt is dat vooral lelijke cq oninteressante vrouwen nogal misplaatst principieel zijn
Nu nog het inzicht kweken dat dat voor BHFH ook geldt, en je bent een heel eind op wegquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:27 schreef MarMar het volgende:
het leven is geen wedstrijdje lieve fokschatjes en sletjesik heb niets te bewijzen,
ja maar en mooiere vrouwen krijgen makkelijker mooie mannen vanwege het principe soort zoekt soort, dus ik denk niet dat je theorie erdoor komt als het cbs een tabelletje gaat maken van mooi versus lelijk in een leuke curve met het aantal keren seks per jaar/maand/weekquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:00 schreef SeLang het volgende:
hey mop, diz iz zhe internetquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nu nog het inzicht kweken dat dat voor BHFH ook geldt, en je bent een heel eind op weg.
Gelukkig maar dan. We begonnen ons al ernstig zorgen om je geestesgesteldheid te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
hey mop, diz iz zhe internetik neem het leven zelf al niet altijd even serieus, laat staan een bhfh topic
oh dat, hehe, ehm, ochquote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Gelukkig maar dan. We begonnen ons al ernstig zorgen om je geestesgesteldheid te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |