Ach, ik heb een lijstje van jakhalzen hier op fok. Sommigen zijn zo doorzichtig dat ik er niet meer echt op hoef in te gaan. Die entiteiten behoef ik namelijk niet te overtuigen, omdat ik ze gewoon totaal niet mag. SCH is een grensgeval, dat weer wel. Waarom? Omdat die net als een klein kind is en dat kun je kinderen niet kwalijk nemen. Er zijn echter ook figuren die mij IRL waarschijnlijk het liefste zouden willen aangeven of vermoorden en daar ben ik wel klaar mee, die beschouw ik als entiteit, niet als mens of kind.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Enorm. Je moet de jakhalzen constant van je afslaan.
''Kinderpostzegels?''quote:Op maandag 28 maart 2005 17:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
een kruistocht en stickeraktie.
Da's waar.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bij SCH lijkt het meer een ad-hoc emotie, bij Bluesdude is het een kruistocht en stickeraktie.
Tuurlijk, vrouwen zijn nu eenmaal onmisbare amusementsfactoren. Dat is altijd al zo geweest. En dat zal altijd zo blijven.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
SCH is op zich wel weer zo dat die eerst probeert om normaal discussie te voeren, vervolgens komt er een woede-aanval en dan gaat alles los. Ik ben zelf ook opvliegend. Toch is het wel een onmisbare amusementsfactor, al denkt niet iedereen daar zo over.
Waar schrijft onze meki dat?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
neeh dit is geen brandstichting maar een aanslag , Mohammed [B.] heeft ook aanslag gepleegd allebei hetzelfde
stel ik ga een kerk in de fik steken express is dat nog steeds een brandstichting.
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52604#1940665quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52604#1940665
Een reactie op zijn post:
HET IS NIET HETZELFDE!! Jonge jij vind kalkAANSLAG nog hetzelfde als de moord op theo....
Hooguit onverzettelijk optimisme.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:34 schreef Lemmeb het volgende:
Ik vind die Meki echt een held. Hij straalt onverzettelijk positivisme uit.
U hebt geheel gelijk, zie ik op www.vandale.nl.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hooguit onverzettelijk optimisme..
Geduld, filantropie, zenuwen, uithoudingsvermogen, gevoel voor humor... Meki is een opleiding.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meki pleegt een aanslag op mijn intelligentie.
Met Oosters karakter voor esoterie.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Meki, de opleiding. U moet het ervaren en u zult als herboren de multiculti van repliek weten te dienen.
De huilies slaan een middagje over. Dan wordt het hier meteen gezapig.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:43 schreef Lemmeb het volgende:
Er heerst wel een chatterig sfeertje vandaag hier in POL. Bijna elk topic wordt volgeblaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |