Beerenburg met sinasquote:Op maandag 28 maart 2005 14:51 schreef Sidekick het volgende:
Neen. Zeker niet voor de eerste keer.
Diepzeeduiken krijgt een nieuwe dimensie. Gelul over geld, dat is nu net natuur!quote:Op maandag 28 maart 2005 14:53 schreef pberends het volgende:
Maladives
[afbeelding]
economie is voor 2/3 verwoest volgens BBC News.
Goed gezien. Hij lijkt nog ook.quote:
Erg triest, maar ook erg dom. Omdat die de eigenaar is (ook al is dat op papier), zou die die eikel als eerste moeten ontslaan. Probleem 1 is dan alvast opgelost.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:51 schreef Drugshond het volgende:
Dagvaarding
Damn.... sommige mensen moeten echt eens goed nadenken waar ze een krabbel onderzetten.
Kerel, wat heb je gedaan?quote:pberends is een maand weg. Plaatst te veel rotzooi (waaronder plaatjes/filmpjes) de laatste tijd en de grap over Auswitz is de druppel.
Exact... ook mijn gedachte... geen eerlijk spel... geen openheid.... *Bam* wegwezen jij, daar is het gat van de deur.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Erg triest, maar ook erg dom. Omdat die de eigenaar is (ook al is dat op papier), zou die die eikel als eerste moeten ontslaan. Probleem 1 is dan alvast opgelost.
Zal zich wel verveeld hebben.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Uit Med:
[..]
Kerel, wat heb je gedaan?
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmmzz... dan geef je toch eerst een waarschuwing... maar nee hoor... gelijk 1 mnd op water en brood.quote:
Waarschijnlijk wordt het pand gepacht. Dan is verkopen geen optie.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Exact... ook mijn gedachte... geen eerlijk spel... geen openheid.... *Bam* wegwezen jij, daar is het gat van de deur.
Zou ik ook wel willen weten.quote:
Zou ik ook graag willen weten.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hmmzz... dan geef je toch eerst een waarschuwing... maar nee hoor... gelijk 1 mnd op water en brood.
In welk topic ging hij trouwens over the edge ?!
Ik heb altijd al kroegbaas willen zijn!quote:Op maandag 28 maart 2005 15:51 schreef Drugshond het volgende:
Dagvaarding
Damn.... sommige mensen moeten echt eens goed nadenken waar ze een krabbel onderzetten.
Zo werd ik ook eens door mijn manager aangesproken op klachten die waren binnengekomen over mij. Toen ik vroeg om welke klachten het ging en wie die klachten ingediend had gaf die als antwoord dat die daar niets over kon zeggen. Mijn antwoord was toen dat ik er dan ook verder niets mee kon aanvangen en dat ik weer tot de orde van de dag kon overgaan. Een maand later was die overspannen en werd die eruitgeflikkerd.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lekker achterkamertjesgedrag.Degene waar het over zou gaan wordt niet geraadpleegd.
Dit FB-topic is toch voor dit soort zaken, zo dat dit in alle openheid kan worden opgelost? Nu wordt er achterbaks over me geroddeld. Ik vind dat ik een recht heb openheid van zaken op te eisen.
Dit komt me idd bekend voor uit werksituaties. Het feit alleen dat je met wat gesmoezel met Sidekick over de mail iemand een ban kan aansmeren is toch absurd?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo werd ik ook eens door mijn manager aangesproken op klachten die waren binnengekomen over mij. Toen ik vroeg om welke klachten het ging en wie die klachten ingediend had gaf die als antwoord dat die daar niets over kon zeggen. Mijn antwoord was toen dat ik er dan ook verder niets mee kon aanvangen en dat ik weer tot de orde van de dag kon overgaan. Een maand later was die overspannen en werd die eruitgeflikkerd.![]()
![]()
Misschien heb je er wat aan?
Nog leuker; post bezorgen en dan horen dat er een klacht over je binnen is gekomen.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo werd ik ook eens door mijn manager aangesproken op klachten die waren binnengekomen over mij. Toen ik vroeg om welke klachten het ging en wie die klachten ingediend had gaf die als antwoord dat die daar niets over kon zeggen. Mijn antwoord was toen dat ik er dan ook verder niets mee kon aanvangen en dat ik weer tot de orde van de dag kon overgaan. Een maand later was die overspannen en werd die eruitgeflikkerd.![]()
![]()
Misschien heb je er wat aan?
Enorm. Je moet de jakhalzen constant van je afslaan.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat is het leven gecompliceerd op internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |