Wat? Ik keek vroeger altijd de Dukes of Hazard.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, zoiets als Knightrider en The A-team. Ook niet bekend bij jou?
Ja, lul je er maar uit.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:00 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Is het echt zo vreemd dat ik dit niet ken? Wanneer werd dit uitgezonden, ver voor mijn tijd waarschijnlijk. Jullie doen net of ik niet weet dat Hitler prime-minister van GB is geweest (sic!).
Als je goed let op dat gebitje vraag je je af waarom men haar niet gewoon een biertje voorgezet heeft.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:50 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat heeft die vrouw een inzicht!
Daisy!!!quote:Op maandag 28 maart 2005 13:01 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Wat? Ik keek vroeger altijd de Dukes of Hazard.
Ja.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:00 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Is het echt zo vreemd dat ik dit niet ken? Wanneer werd dit uitgezonden, ver voor mijn tijd waarschijnlijk. Jullie doen net of ik niet weet dat Hitler prime-minister van GB is geweest (sic!).
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:00 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
en dat ken je dan weer wel, dan is Monty Python niet zo ver voor je tijd hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 13:01 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Wat? Ik keek vroeger altijd de Dukes of Hazard.
Dukes of Hazardquote:Op maandag 28 maart 2005 13:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
en dat ken je dan weer wel, dan is Monty Python niet zo ver voor je tijd hoor
In het kader van een pleidooi om eerlijke politiek.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vaud! Het moet Hij regent zijn. Van Wouter Bos' spelling productions.
Oordeel niet over iets dat je niet mocht zien.quote:
ach.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:05 schreef sjun het volgende:
[..]
In het kader van een pleidooi om eerlijke politiek.
quote:Op maandag 28 maart 2005 13:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oordeel niet over iets dat je niet mocht zien.
Ik had hetzelfde bij "V". Maar keek het stiekem toch.quote:
Wat?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:11 schreef Sidekick het volgende:
Waar komen die mallotige stalkers toch vandaan?
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/21713445/quote:Op maandag 28 maart 2005 13:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ach.
Gister Tegenlicht gezien?
Nee, ik zit maar zeer zelden voor dàt alomtegenwoordige eenoog. Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ach.
Gister Tegenlicht gezien?
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/21713445/quote:Op maandag 28 maart 2005 13:21 schreef sjun het volgende:
[..]
Nee, ik zit maar zeer zelden voor dàt alomtegenwoordige eenoog. Wat heb ik gemist?
Je maakt het hem wel makelijk hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 13:37 schreef George-Butters het volgende:
[..]
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/21713445/
Welke nerd staat er eigenlijk afgebeeld in jouw avatar?quote:Op maandag 28 maart 2005 13:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je maakt het hem wel makelijk hoor
Een Guinnesszuipende zich de teringrokende manquote:Op maandag 28 maart 2005 13:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Welke nerd staat er eigenlijk afgebeeld in jouw avatar?
Dat wist ik. Als je namelijk letterlijk ''pastoor'' zoekt, komt hij ook tevoorschijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Welke nerd staat er eigenlijk in mijn eigen avatar?
De Smet.
Tssssss.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat wist ik. Als je namelijk letterlijk ''pastoor'' zoekt, komt hij ook tevoorschijn.
Dat is dan ook een erg slechte film.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Volgens mijn boek werd het Japanse leger overigens gebaseerd op het Pruisische, niet op het Amerikaanse.
Die kerel kijkt zo zuur dat je automatisch een Godvrezende Gristen wordt.....quote:Op maandag 28 maart 2005 13:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Welke nerd staat er eigenlijk in mijn eigen avatar?
De Smet.
De oorbellen van mama in. Een hele vent deze gekleurde man!quote:Op maandag 28 maart 2005 14:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
The South shall rise again!
Hoe kun je nu medelijden hebben met een dertiger die ''ik wordt'' schrijft?quote:Op maandag 28 maart 2005 14:13 schreef George-Butters het volgende:
Ik leef zo mee met de beste man...
![]()
van supersex naar niks in een week
Zuur is niet het goede woord, hij kijkt gezapig.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Die kerel kijkt zo zuur dat je automatisch een Godvrezende Gristen wordt.....
de diepe treurnis die deze man omringt maakt me somber.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoe kun je nu medelijden hebben met een dertiger die ''ik wordt'' schrijft?
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan iemand dit poppetje [afbeelding] in de kleuren van de confederate flag verven?
Ze geeft gewoon een hint voor heftigere sexvormen.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:13 schreef George-Butters het volgende:
Ik leef zo mee met de beste man...
![]()
van supersex naar niks in een week
Die pet! (afgeleide van RQ's Dat kapsel!)quote:Op maandag 28 maart 2005 14:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
The South shall rise again!
Variatie van Die piemol!quote:Op maandag 28 maart 2005 14:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die pet! (afgeleide van RQ's Dat kapsel!)
Die moslims!!!quote:
Je kunt gewoon : { w gebruiken hoor!quote:
MBOer.quote:Op maandag 28 maart 2005 14:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je kunt gewoon : { w gebruiken hoor!
VMBO'er!quote:
Nou, neem bijvoorbeeld alleen al .... Je weet wel. Of die andere. We zitten in hetzelfde schuitje, net als Monidique.quote:
Voor de eerste maal aan de drank?quote:Op maandag 28 maart 2005 14:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, neem bijvoorbeeld alleen al .... Je weet wel. Of die andere. We zitten in hetzelfde schuitje, net als Monidique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |