Amerikaanse soldaten zijn net vluchtelingen. Je denkt dat ze spoedig zullen terugkeren naar het land van herkomst, maar zelfs 3 jaar na het einde van de oorlog blijven ze daar zitten. Het begint met een tijdelijk generaal pardon, maar we weten allemaal waar het eindigd.quote:BAGDAD - Het Amerikaanse leger verwacht niet dat dit jaar het aantal militairen in Irak zal worden verminderd. Dat zei de opperbevelhebber van de Amerikaanse troepen in Irak, generaal George W. Casey, zondag in een vraaggesprek met CNN.
De Verenigde Staten hebben op dit moment ongeveer 138.000 militairen in Irak gelegerd. Als de situatie in het land verbetert, denkt Casey wel dat volgend jaar een ,,aanzienlijke vermindering'' van het aantal Amerikaanse manschappen in Irak mogelijk moet zijn.
De generaal zei verder dat de opstand nog niet gebroken is. Dagelijks zijn er tussen de vijftig en zestig aanslagen, aldus Casey. De rebellen zijn vooral actief bij Fallujah, in en rond Bagdad, bij Saddam Husseins oude machtsbasis Tikrit en in het noorden in de regio Mosul.
Het eindigt met een t(hee).quote:Op maandag 28 maart 2005 12:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Amerikaanse soldaten zijn net vluchtelingen. Je denkt dat ze spoedig zullen terugkeren naar het land van herkomst, maar zelfs 3 jaar na het einde van de oorlog blijven ze daar zitten. Het begint met een tijdelijk generaal pardon, maar we weten allemaal waar het eindigd.
Dat doet me denken aan die documentaire over de nieuwe leerkrachten.quote:
Rekenen kunnen ze sowieso al niet, nu is de taal dus ook al verloederd.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die documentaire over de nieuwe leerkrachten.
Rechtstreeks van de PABO:
Het regend, het regend.
Wat is hier vaut aan dan ?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die documentaire over de nieuwe leerkrachten.
Rechtstreeks van de PABO:
Het regend, het regend.
Het moet natuurlijk ''het regund'' zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat is hier vaut aan dan ?
Vaud! Het moet Hij regent zijn. Van Wouter Bos' spelling productions.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk ''het regund'' zijn.
Hij regent, hij regentquote:Op maandag 28 maart 2005 12:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vaud! Het moet Hij regent zijn. Van Wouter Bos' spelling productions.
Was het Guinness? Want dat vind ik toch wel zo smerig.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en me toetsebord en schermen nu ook,
Bedankt Jongens![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en me toetsebord en schermen nu ook,
Bedankt Jongens![]()
Guinness uit een fles of uit blik is idd ranzig. Het was Grolsch.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Was het Guinness? Want dat vind ik toch wel zo smerig.
Hoe dan ook, ik heb vandaag naar mijn Glenn Gould DVD gekeken, ik hoef niets meer aan cultuur te doen. Ik ben daarna dan ook Katja's tepel gaan kijken. [afbeelding].
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben daarna dan ook Katja's tepel gaan kijken. [afbeelding].
''Kom jij vaker in dit draadje deze tent?''quote:Op maandag 28 maart 2005 12:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Geile sex door te praten over politiek. OMFG!![]()
Zou Kickie daarom modje zijn geworden?
Dude, ken je klassiekers.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:38 schreef HalfLife2ABC het volgende:
Wie is die nerd in je plaatje Johan? Ik dacht dat jij meer gecharmeerd zou zijn van lekkere mannen.
Voordat ik met de penetratie aanvang zou ik graag je standpunt inzake het nieuwe regeerakkoord vernemen.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
''Kom jij vaker in dit draadje deze tent?''
Alweer zo'n cultuurbabaarquote:Op maandag 28 maart 2005 12:38 schreef HalfLife2ABC het volgende:
Wie is die nerd in je plaatje Johan? Ik dacht dat jij meer gecharmeerd zou zijn van lekkere mannen.
Ik perforeer je intimiteit en cumuleer met een Rorsach-test.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voordat ik met de penetratie aanvang zou ik graag je standpunt inzake het nieuwe regeerakkoord vernemen.
Wat zou dan een hoofdelijke stemming inhouden??quote:Op maandag 28 maart 2005 12:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Voordat ik met de penetratie aanvang zou ik graag je standpunt inzake het nieuwe regeerakkoord vernemen.
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:38 schreef HalfLife2ABC het volgende:
oh, is dit ook die Hitler immitatie.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Alweer zo'n cultuurbabaar
Laatst JohnDope die de avatar van JMG gebruikte als aanval op hem
Het bijschrift doet het hem.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Alleen maar naar dr tepel?
Alvorens Fellatio het woord neemt, moeten we de bezuinigingen in de gezondheidszorg nog snel even doornemen.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat zou dan een hoofdelijke stemming inhouden??
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:43 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
oh, is dit ook die Hitler immitatie.
Geneeskunde, wat is het plaatje nou?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[afbeelding].
Wat studeerde jij ook alweer?
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:43 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
oh, is dit ook die Hitler immitatie.
Grappig
Dude, verlaat het draadje, om de schade te beperken.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:46 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Geneeskunde, wat is het plaatje nou?
Ga jij jezelf eens diep schamenquote:Op maandag 28 maart 2005 12:46 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Geneeskunde, wat is het plaatje nou?
Waarom stel je dan vr@g3n over ''nerds'' om vervolgens met de grootste nepgangster aan te komen zetten?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:49 schreef HalfLife2ABC het volgende:
Hoezo moet ik eigenlijk weten waar dit plaatje vandaan komt. Volgens mij is het een beetje van voor mijn tijd. Ook is het bestuderen van oude feitjes niet de boeiendste bezigheid.
Ach, het wordt vaker herhaald dan *M*A*S*H* hoor, dus is het zelfs voor me dochter nog wel bekent.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:49 schreef HalfLife2ABC het volgende:
Hoezo moet ik eigenlijk weten waar dit plaatje vandaan komt. Volgens mij is het een beetje van voor mijn tijd. Ook is het bestuderen van oude feitjes niet de boeiendste bezigheid.
De Zweedse niet?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ok, ik had de films op een plankhoogte waar ze bij kon ( niet alle films hoor)
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, het wordt vaker herhaald dan *M*A*S*H* hoor, dus is het zelfs voor me dochter nog wel bekent.
Ok, ik had de films op een plankhoogte waar ze bij kon ( niet alle films hoor)
Ja bijna, iets naar het westen en je zit goedquote:
Echt waar? Dat voegt nog tienmaal het woord ''kotsmongool'' toe aan zijn reputatie.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Laatst JohnDope die de avatar van JMG gebruikte als aanval op hem
quote:Op maandag 28 maart 2005 12:54 schreef HalfLife2ABC het volgende:
Britse comedy ofzo ...
JMG is ook een mongool of bedoel je dat ook?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Echt waar? Dat voegt nog tienmaal het woord ''kotsmongool'' toe aan zijn reputatie.
Jaquote:Op maandag 28 maart 2005 12:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Echt waar? Dat voegt nog tienmaal het woord ''kotsmongool'' toe aan zijn reputatie.
Ja, zoiets als Knightrider en The A-team. Ook niet bekend bij jou?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:54 schreef HalfLife2ABC het volgende:
http://guardian.curtin.edu.au/cga/art/tv.html
Britse comedy ofzo ...
I need you, Halflife.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, zoiets als Knightrider en The A-team. Ook niet bekend bij jou?
Is het echt zo vreemd dat ik dit niet ken? Wanneer werd dit uitgezonden, ver voor mijn tijd waarschijnlijk. Jullie doen net of ik niet weet dat Hitler prime-minister van GB is geweest (sic!).quote:Op maandag 28 maart 2005 12:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[afbeelding].
Ik geloof dat ik die smiley nog nooit zo vaak heb gebruikt.
Maar goed, als ik angina pectoris heb kan ik weer bij jou terecht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |