abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 15:51:24 #76
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25807571
SCH is een geval tussen Bluesdude en Sidekick in.
Bluesdude verschijnt alleen in een topic om een etiket aan te plakken en daarna nog wat huilerig te doen als daarop commentaar volgt. Sidekick heeft engelengeduld en meent dat de bevoogdende wijze werkt, maar hij doet ook zijn best om zaken met bronnen te onderbouwen. SCH doet vanalles wat en als het te heet onder de voeten wordt, dan gaat het over in sentimenten of een geheel wegblijven.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:57:52 #77
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25807728
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:45 schreef Lemmeb het volgende:
Het is allemaal typisch SCH. Je kunt er voor kiezen om hem maar te laten blaten, wat ik voorheen ook deed. Het is nou niet echt dat ik wakker lig van betitelingen als 'racist' en 'fascist'. Die woorden hebben wat mij betreft hun kracht in jaren '80 al verloren.
Ik laat hem maar blaten, maar als hij met mods gaat roddelen, dan wil ik wel weten hoe het zit. Als dat zo is.
quote:
Maar dit gaat gewoon een stapje tever. Voor je het weet spreekt hij je stelselmatig aan met Adolf, en er zijn altijd wel usertjes te vinden die dat overnemen .
Er zijn vast genoeg users die dat toch al denken. Lig ik niet wakker van. Achterbakse spelletjes neem ik echter niet.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  maandag 28 maart 2005 @ 16:08:19 #78
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25807949
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:57 schreef PJORourke het volgende:
Ik laat hem maar blaten, maar als hij met mods gaat roddelen, dan wil ik wel weten hoe het zit. Als dat zo is.
Da's inderdaad nog smeriger. Achterkamertjesgeroddel.
quote:
Er zijn vast genoeg users die dat toch al denken. Lig ik niet wakker van. Achterbakse spelletjes neem ik echter niet.
Nee, er wakker van liggen doe ik ook niet, integendeel.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 16:11:04 #79
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25808020
Waar ging pberends over de schreef?
  maandag 28 maart 2005 @ 16:15:55 #80
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25808108
quote:

[..]

Het aanstippen van iemand posts/postgedrag via de e-mail kan, en eventueel wordt daar dan op ingegaan. Uiteraard blijven die mails prive. We gaan hier op het forum dus niet specifiek in óf iemand mailt en zo ja, wat.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 28 maart 2005 @ 16:18:34 #81
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25808164
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Naar verluidt plaatsen van teveel filmpjes en een verkeerd geplaatste of gevallen Auswitzgrap.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:18:46 #82
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25808171
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:15 schreef Sidekick het volgende:
Het aanstippen van iemand posts/postgedrag via de e-mail kan, en eventueel wordt daar dan op ingegaan. Uiteraard blijven die mails prive. We gaan hier op het forum dus niet specifiek in óf iemand mailt en zo ja, wat.
Lekker achterkamertjesgedrag. Degene waar het over zou gaan wordt niet geraadpleegd.

Dit FB-topic is toch voor dit soort zaken, zo dat dit in alle openheid kan worden opgelost? Nu wordt er achterbaks over me geroddeld. Ik vind dat ik een recht heb openheid van zaken op te eisen.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 16:20:04 #83
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25808205
quote:
Maar waar?

Raar eigenlijk, pberends is van het type dat niet te beroerd is om sorry te zeggen, maar wordt er uitgeflikkerd voor een maand. Anderen kunnen anderen voor fascist uitmaken en zeggen dat ze daar ook geen excuses voor zullen aanbieden en blijven lekker zitten.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:22:06 #84
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25808259
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
KLB, LIF, DIG en FTR.

Voor verdere info -> forum@fok.nl.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:22:54 #85
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25808278
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Lekker achterkamertjesgedrag. Degene waar het over zou gaan wordt niet geraadpleegd.

Dit FB-topic is toch voor dit soort zaken, zo dat dit in alle openheid kan worden opgelost? Nu wordt er achterbaks over me geroddeld. Ik vind dat ik een recht heb openheid van zaken op te eisen.
Precies. Tenminste zouden jullie de strekking van de email-discussie openbaar moeten maken.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:25:30 #86
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25808330
quote:

[..]

Wat kan het jou nu schelen wat een digitale entiteit over (een van) je digitatale entiteit(en) smoest met weet ik wie op een anoniem forum?
quote:
Hij lacht zich vast blauw achter zijn toetsenbord omdat hij met een aardig geplaatste valse opmerking jou tot zichtbaar misbaar verleidt en daardoor bevestigd krijgt dat hij je boven op de kast heeft.

Naast FOK! bestaat er een leven waarin je helemaal niets met jou wat zuigende gebruikers van doen hebt. Waarom zou je hier niet gewoon voor je lol komen en insinuerende opmerkingen beschouwen als een gratis training in de zelfbeheersing als je even geen eveneens voor derden gevatte opmerking terug uit je toetsenbord krijgt?
  maandag 28 maart 2005 @ 16:28:03 #87
95608 Speth
Rorschach
pi_25808391
Sowieso vind ik dat alle users die niet tot discussieren in staat zijn moeten worden weggemod, al zullen sidekick en sizzler die mening naar alle waarschijnlijkheid niet delen...

De internationale
Waar dit topic voor dient mag Joost weten. Mogen dit soort dingen niet gewoon dicht? Het is toch onzin en niet interessant. Deze dude is niet tot inhoudelijkheden te verleiden, en dat is toch waar dit forum voor dient...
  maandag 28 maart 2005 @ 16:29:16 #88
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25808426
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:25 schreef sjun het volgende:
Hij lacht zich vast blauw achter zijn toetsenbord omdat hij met een aardig geplaatste valse opmerking jou tot zichtbaar misbaar verleidt en daardoor bevestigd krijgt dat hij je boven op de kast heeft.
Ik denk dat je je enigszins vergist in de mate waarin ik FOK serieus neem .
quote:
Naast FOK! bestaat er een leven waarin je helemaal niets met jou wat zuigende gebruikers van doen hebt. Waarom zou je hier niet gewoon voor je lol komen en insinuerende opmerkingen beschouwen als een gratis training in de zelfbeheersing als je even geen eveneens voor derden gevatte opmerking terug uit je toetsenbord krijgt?
Ik beschouw FOK ook als een interessante proeftuin om eens te kijken hoe mensen, waaronder ook 'gezagsdragers', reageren op bepaalde zaken .
  maandag 28 maart 2005 @ 16:29:40 #89
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25808439
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:28 schreef Speth het volgende:
Sowieso vind ik dat alle users die niet tot discussieren in staat zijn moeten worden weggemod, al zullen sidekick en sizzler die mening naar alle waarschijnlijkheid niet delen...

De internationale
Waar dit topic voor dient mag Joost weten. Mogen dit soort dingen niet gewoon dicht? Het is toch onzin en niet interessant.
Wat mij betreft blijft het gewoon open. Niemand is immers verplicht om in alle draadjes te gaan reageren.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:31:59 #90
95608 Speth
Rorschach
pi_25808504
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:29 schreef sjun het volgende:

[..]

Wat mij betreft blijft het gewoon open. Niemand is immers verplicht om in alle draadjes te gaan reageren.
Er is zoiets als gezonde intolerantie.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:32:48 #91
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25808529
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:25 schreef sjun het volgende:
Wat kan het jou nu schelen wat een digitale entiteit over (een van) je digitatale entiteit(en) smoest met weet ik wie op een anoniem forum?
Hij probeert me achter m'n rug om een ban aan te smeren. Dat vind ik zeer laag. Doe dat op z'n minst openlijk in dit topic.
quote:
Dat zou best kunnen. De praktijk wijst echter uit dat ik zeer veel van hem geaccepteerd heb in het verleden. Dit gaat me alleen wat te ver en dus vraag ik bij de mods om openheid van zaken.
quote:

Ik wil ook een weeffout in het FB/klachtensysteem van Fok belichten. In 99% van de discussies met SCH verliest hij eerder de zelfbeheersing dan ik, heb ik gemerkt. Dus dat zie ik niet als het probleem.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:33:22 #92
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25808545
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:24 schreef SCH het volgende:
De Paasgedachte is feitelijk dat je iemand flink laat bloeden om jouw zonden af te kopen, dat zal Lemmeb toch niet bedoelen?
Ik dacht dat het meer iets met een frisgewassen, schoon nieuw begin van doen had van waaruit je geheel anders (vrij naar Efeze 4:1-24 voor wie ontrent deze woordkeus nadere info wenst) deelnam aan het leven van alledag.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:34:20 #93
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25808568
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Soms is die openheid helemaal niet zo handig. Wil je een post van een ander in dit topic aan de kaak stellen, dan komen alle aasgieren erop af waardoor het hier verzandt in een flamewar en/of slowchat.

Prive-mails zijn prive. Simpel. Je hebt het recht er niet op, en eerlijk gezegd vraag ik me af waar je je druk om maakt.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:35:43 #94
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25808603
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het is allemaal typisch SCH. Je kunt er voor kiezen om hem maar te laten blaten, wat ik voorheen ook deed. Het is nou niet echt dat ik wakker lig van betitelingen als 'racist' en 'fascist'. Die woorden hebben wat mij betreft hun kracht in jaren '80 al verloren.

Maar dit gaat gewoon een stapje tever. Voor je het weet spreekt hij je stelselmatig aan met Adolf, en er zijn altijd wel usertjes te vinden die dat overnemen .
Als die SCHavuit zijn lol gehad heeft spreekt hij wel weer anderen aan. Daarbij kan het geen kwaad zijn blik op zaken eens mee te nemen in een persoonlijke overweging van wat zich als nieuws aandient om tot eigen keuzen omtrent werkelijkheidsinkleuring te kunnen komen.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 16:37:44 #95
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25808654
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:34 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Soms is die openheid helemaal niet zo handig. Wil je een post van een ander in dit topic aan de kaak stellen, dan komen alle aasgieren erop af waardoor het hier verzandt in een flamewar en/of slowchat.

Prive-mails zijn prive. Simpel. Je hebt het recht er niet op, en eerlijk gezegd vraag ik me af waar je je druk om maakt.
Dan is er dus ook geen probleem, zie mijn relaas in de SC. PJO heeft het recht zich te verdedigen, als jij maar 1 kant van het verhaal wilt aanhoren, dan is dat je goed recht natuurlijk, maar dan valt er weinig te verwijten aan het adres van PJO. Sterker nog, dan dien je hem je verdedigen, aangezien iemand stront over hem heen denkt te kunnen gooien. In het allerergste geval is het zelfs mogelijk SCH te dagvaarden IRL. Daar zul je dan toch aan moeten meewerken in het geval dat PJO een zaak opstart.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:38:22 #96
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25808675
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:33 schreef sjun het volgende:

[..]

Ik dacht dat het meer iets met een frisgewassen, schoon nieuw begin van doen had van waaruit je geheel anders (vrij naar Efeze 4:1-24 voor wie ontrent deze woordkeus nadere info wenst) deelnam aan het leven van alledag.
Volgens mij heeft de paasgedachte meer van doen met stigmata, bijvoorbeeld in handen en voeten, magoed.

maandag 28 maart 2005 @ 16:39:16 #97
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25808696
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Daar zul je dan toch aan moeten meewerken in het geval dat PJO een zaak opstart.
Ik smeer hem liever zelf een ban aan.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:40:21 #98
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25808734
quote:

[..]

SCH had gewoon z'n grote mond moeten houden over jullie emailuitwisseling. Door zelf te verklappen dat deze heeft plaatsgevonden, en door ook eea te suggereren mbt de inhoud van de emails, verspeelt hij zelf het recht op geheimhouding.

maandag 28 maart 2005 @ 16:43:45 #99
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25808816
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:40 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

SCH had gewoon z'n grote mond moeten houden over jullie emailuitwisseling. Door zelf te verklappen dat deze heeft plaatsgevonden, en door ook eea te suggereren mbt de inhoud van de emails, verspeelt hij zelf het recht op geheimhouding.

Het komt vast machtig 'interessant' over als je 'terloops' een opmerking laat vallen dat je al over iemand in conclaaf bent.

je zult het maar nodig hebben om je zelfbeeld wat op te krikken...
  maandag 28 maart 2005 @ 16:46:05 #100
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25808886
quote:
Waarom schaf je de FB dan niet af? Vanuit een regentenperspectief scheelt dat heel veel ellende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')