abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25789923
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:05 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat het een open partij is geloof ik wel, maar voor de Tweede Kamer lijkt het me wel erg open. Mensen die binnen een partij nauwelijks bekend zijn op de lijst zetten is wel erg rigoureus.
Grappig dat de geslotenheid en regentenmentaliteit zovaak als argument tegen de PvdA wordt gebruikt en nu blijkt dat ze een open partij met een open procedure zijn en dan is het weer niet goed. Het gaat erom dat de sollicitatieprocedure open is. Mensen die zich op maatschappelijk en bestuurlijk vlak nooit hebben ingezet, zullen vast niet veel kans maken. Maar mensen die dat wel hebben, hoeven dat niet perse binnen de PvdA te hebben opgedaan.
pi_25790238
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:05 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat het een open partij is geloof ik wel, maar voor de Tweede Kamer lijkt het me wel erg open. Mensen die binnen een partij nauwelijks bekend zijn op de lijst zetten is wel erg rigoureus.
Ja, dat zou de VVD (bijvoorbeeld) nooit doen he?

<kuch>Hirsi Ali<kuch>

En die zouden ook nooit een partij binnen een coalitie halen waarvan de bewindslieden elkaar niet eens kennen, totaal geen ervaring hebben in welke vorm van besturen dan ook, maar die wel ministers met verantwoordelijkheid worden?

Nee, je hebt helemaal gelijk. Typisch die regentenmentaliteit van de PvdA weer, zomaar capabele mensen verzoeken om kamerlid te worden.

zondag 27 maart 2005 @ 21:38:21 #53
99593 aryan8
gnani mahdi kalki
pi_25790694
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:25 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:

[..]

<kuch>Hirsi Ali<kuch>

En die zouden ook nooit een partij binnen een coalitie halen waarvan de bewindslieden elkaar niet eens kennen, totaal geen ervaring hebben in welke vorm van besturen dan ook, maar die wel ministers met verantwoordelijkheid worden?

Nee, je hebt helemaal gelijk. Typisch die regentenmentaliteit van de PvdA weer, zomaar capabele mensen verzoeken om kamerlid te worden.

Zoals ze ook capabele mensen hebben benoemd tot vice fractievoorzitter...
pi_25790934
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Grappig dat de geslotenheid en regentenmentaliteit zovaak als argument tegen de PvdA wordt gebruikt en nu blijkt dat ze een open partij met een open procedure zijn en dan is het weer niet goed.
Waar haal je dat vandaan?

Ik vind het alleen vreemd.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  zondag 27 maart 2005 @ 21:46:53 #55
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25791003
quote:

Noem er eens vijf zou ik zeggen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_25791184
quote:

[..]

<kuch>Hirsi Ali<kuch>

Reageer eens normaal!

Wie heeft het nou weer over een regentenmentaliteit? Als de VVD het zo zou doen (misschien doen ze dat ook wel) zou ik het ook raar vinden. Gewoon raar. Niet meer, niet minder. Je kan er toch vanuit gaan dat een gevestigde partij, met anderhalf duizend JS-leden (waarvan heel wat lokale bestuurders), tientalle burgermeesters, honderden afdelingshoofden, wethouders, partijbestuurders, duizenden gewone leden, medewerkers van wetenschappelijke bureau's, netwerken, comissies, vakgroepen etc. voor het gezicht van de partij in de Kamer mensen gaat werven die ze niet kennen?
pi_25791506
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:45 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan?

Ik vind het alleen vreemd.
Ja, dat komt toch op hetzelfde neer?

Ze hebben vast genoeg bekende mensen die ze kunnen benaderen maar willen de openheid zo groot mogelijk maken. Hulde
pi_25794239
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, dat komt toch op hetzelfde neer?
Ik begrijp dat je voor het gemak maar al je tegenstanders over één kam scheert? Wat de één als argument gebruikt is ook meteen het argument van de ander?
pi_25794419
Schopje naar POL-SC?
  maandag 28 maart 2005 @ 02:55:41 #60
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_25798873
quote:
Op zondag 27 maart 2005 16:12 schreef Sidekick het volgende:

[..]

is meestal bedoelt
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  maandag 28 maart 2005 @ 04:46:37 #61
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25799600
Zie Top 3 - Meest mislukte ministers. .

Ik geef SCH tot vandaag 12.00 om zijn excuses aan te bieden. Zoniet, dan wil ik dat jullie ernaar kijken.

Hij heeft me al vaker uitgescholden voor 'racist' en onlangs zelfs voor 'fascist', maar dat zal me in principe worst wezen. Echter, zonder aanleiding en zonder onderbouwing insinueren dat ik een 'aanhanger van rassentheorieën' zou zijn, vind ik echt véééél tever gaan. Dat kan echt niet.

Het zal allemaal wel weer worden geïnterpreteerd als 'aanstellerij' van mijn kant, maar dit gedrag van SCH lijkt werkelijk nergens naar.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  maandag 28 maart 2005 @ 04:55:50 #62
117876 Riverpoet31
Iedere stap is vrede
pi_25799650
Laat speedfreak zijn gang gaan.... heeft geen zin om met persoonlijke modder te gooien..... voila
  maandag 28 maart 2005 @ 08:09:14 #63
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25799857
quote:
Op maandag 28 maart 2005 04:46 schreef Lemmeb het volgende:

Ik geef SCH tot vandaag 12.00 om zijn excuses aan te bieden. Zoniet, dan wil ik dat jullie ernaar kijken.

Hij heeft me al vaker uitgescholden voor 'racist' en onlangs zelfs voor 'fascist', maar dat zal me in principe worst wezen. Echter, zonder aanleiding en zonder onderbouwing insinueren dat ik een 'aanhanger van rassentheorieën' zou zijn, vind ik echt véééél tever gaan. Dat kan echt niet.

Het zal allemaal wel weer worden geïnterpreteerd als 'aanstellerij' van mijn kant, maar dit gedrag van SCH lijkt werkelijk nergens naar.

Ik vind dat mensen recht hebben op hun mening en dat hier op FOK! voldoende kansen bestaan om via weerwoord te verhelderen dat mensen daarin soms doorschieten. Ik vind niet dat we als digitale entiteiten op een forum in staat zijn om excuses te eisen van andere digitale entiteiten. We hebben door ons gewenst gedrag van die anderen immers nooit in de hand omdat het ons domweg aan een stok achter de deur ontbreekt. Wel treden mods en FA's zo nu en dan corrigerend op door verheldering van zaken en of (tijdelijke) buitensluiting van personen die zichzelf niet goed in de hand lijken te hebben en daarmee de subfora verzieken.

Je hebt via tegenbelichting naar mij idee voldoende gelegenheid om kwalijke insinuaties te ondergraven en de laten terugslaan op de insinuerende. Ik zou het daarbij laten, al was het maar om te verhelderen dat je boven dergelijk digitaal gekrakeel staat.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_25801000
quote:
Op maandag 28 maart 2005 04:46 schreef Lemmeb het volgende:

Het is nu 11.15.
pi_25801018
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:30 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je voor het gemak maar al je tegenstanders over één kam scheert?
Ik ervaar mensen hier niet als tegenstanders.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 11:17:32 #66
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25801068
Ik ervaar tegenstanders hier niet als mensen.

Interessante filosofische voortgang van SCH's uitspraak.

[ Bericht 43% gewijzigd door Aaahikwordgek op 28-03-2005 11:23:39 ]
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_25801080
quote:
Op maandag 28 maart 2005 08:09 schreef sjun het volgende:

[..]

Je hebt via tegenbelichting naar mij idee voldoende gelegenheid om kwalijke insinuaties te ondergraven en de laten terugslaan op de insinuerende. Ik zou het daarbij laten, al was het maar om te verhelderen dat je boven dergelijk digitaal gekrakeel staat.
Dit vind ik wel een mooie paasgedachte.
pi_25801139
Pasen is voorbij hoor, 2e paasdag is slechts een meubelboulevard gedrocht
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 11:22:42 #69
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25801166
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:21 schreef SCH het volgende:
Pasen is voorbij hoor, 2e paasdag is slechts een meubelboulevard gedrocht
En zo is dat dan ook weer! Veel mensen weten niet eens wat Pasen inhoudt, flikker op met die Vrolijk Pasen wensjes.
pi_25801183
Overigens, om er even op terug te komen, nu is gebleken dat Wilders helemaal geen vernieuwende actie uitvoert met zijn manier van werving, wat wel als argument werd aangevoerd om het spam-topic Wilders werft kandidaat-kamerleden via advertenties open te laten, neem ik aan dat dat topic dicht gaat?
pi_25801201
De Paasgedachte is feitelijk dat je iemand flink laat bloeden om jouw zonden af te kopen, dat zal Lemmeb toch niet bedoelen?
pi_25801301
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:24 schreef SCH het volgende:
De Paasgedachte is feitelijk dat je iemand flink laat bloeden om jouw zonden af te kopen, dat zal Lemmeb toch niet bedoelen?
Dat is goede vrijdag.

zullen we verder ouwehoeren in de slowchat?
  maandag 28 maart 2005 @ 15:35:17 #73
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25807146
Ingaande op Top 3 - Meest mislukte ministers. :
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:18 schreef SCH het volgende:
Ik ga geen excuses aanbieden Lemmeb omdat ik het gevoel heb dat ik mijn post goed kan uitleggen en de zinsnede "het komt akelig dicht in de buurt van.." je wellicht ontgaan is. We kunnen er natuurlijk best uitkomen door er verder over te praten.
Wat betreft dat 'verder praten' had je alvast kunnen beginnen door in te gaan op m'n argumenten, die aantonen dat het allemaal niks met rassenleer van doen heeft. Maar natuurlijk doe je dat niet, je denkt immers dat je op dit forum alles ongestraft kunt maken. Je hebt immers het morele gelijk aan je linkerzijde, althans dat denk je.

En dat is nu precies de reden dat ik dit van jou niet pik. Sjun suggereert dat er met jou te praten valt, dat ik m''n gram zou kunnen halen door discussie. Maar dat is in jouw geval niet zo. Dat bewijst deze reactie van je maar weer, en bovendien ken ik jou al langer dan vandaag. Er valt met jou simpelweg niet op een fatsoenlijk niveau te discussiëren, alles draait bij jou uit op sentimentalisering.

Een andere reden dat ik hier van steiger, is dat je het niet midden in m'n gezicht zeg, maar tegen andere users. Het is gewoon roddel en achterklap, pure verdachtmaking. Als je het nou nog eens zou onderbouwen, zou het een ander verhaal zijn. Maar dat doe je ook niet, en dat is helaas stelselmatig.

Daarom bij deze een verzoek aan de mods om hun licht hier eens over te laten schijnen. Ik wil in elk geval weten wat zij hiervan vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemmeb op 28-03-2005 16:12:06 ]
  maandag 28 maart 2005 @ 15:41:09 #74
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25807315
SCH mag ook eens de correspondentie vrijgeven die hij over mij met de mods beweert te hebben gehad. Op deze manier met mede users omgaan is zeer achterbaks. Of bestaat die correspondentie in het geheel niet?
  maandag 28 maart 2005 @ 15:45:31 #75
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25807413
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:41 schreef PJORourke het volgende:
SCH mag ook eens de correspondentie vrijgeven die hij over mij met de mods beweert te hebben gehad. Op deze manier met mede users omgaan is zeer achterbaks. Of bestaat die correspondentie in het geheel niet?
Het is allemaal typisch SCH. Je kunt er voor kiezen om hem maar te laten blaten, wat ik voorheen ook deed. Het is nou niet echt dat ik wakker lig van betitelingen als 'racist' en 'fascist'. Die woorden hebben wat mij betreft hun kracht in jaren '80 al verloren.

Maar dit gaat gewoon een stapje tever. Voor je het weet spreekt hij je stelselmatig aan met Adolf, en er zijn altijd wel usertjes te vinden die dat overnemen .
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 15:51:24 #76
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25807571
SCH is een geval tussen Bluesdude en Sidekick in.
Bluesdude verschijnt alleen in een topic om een etiket aan te plakken en daarna nog wat huilerig te doen als daarop commentaar volgt. Sidekick heeft engelengeduld en meent dat de bevoogdende wijze werkt, maar hij doet ook zijn best om zaken met bronnen te onderbouwen. SCH doet vanalles wat en als het te heet onder de voeten wordt, dan gaat het over in sentimenten of een geheel wegblijven.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:57:52 #77
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25807728
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:45 schreef Lemmeb het volgende:
Het is allemaal typisch SCH. Je kunt er voor kiezen om hem maar te laten blaten, wat ik voorheen ook deed. Het is nou niet echt dat ik wakker lig van betitelingen als 'racist' en 'fascist'. Die woorden hebben wat mij betreft hun kracht in jaren '80 al verloren.
Ik laat hem maar blaten, maar als hij met mods gaat roddelen, dan wil ik wel weten hoe het zit. Als dat zo is.
quote:
Maar dit gaat gewoon een stapje tever. Voor je het weet spreekt hij je stelselmatig aan met Adolf, en er zijn altijd wel usertjes te vinden die dat overnemen .
Er zijn vast genoeg users die dat toch al denken. Lig ik niet wakker van. Achterbakse spelletjes neem ik echter niet.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:08:19 #78
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25807949
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:57 schreef PJORourke het volgende:
Ik laat hem maar blaten, maar als hij met mods gaat roddelen, dan wil ik wel weten hoe het zit. Als dat zo is.
Da's inderdaad nog smeriger. Achterkamertjesgeroddel.
quote:
Er zijn vast genoeg users die dat toch al denken. Lig ik niet wakker van. Achterbakse spelletjes neem ik echter niet.
Nee, er wakker van liggen doe ik ook niet, integendeel.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 16:11:04 #79
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25808020
Waar ging pberends over de schreef?
  maandag 28 maart 2005 @ 16:15:55 #80
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25808108
quote:

[..]

Het aanstippen van iemand posts/postgedrag via de e-mail kan, en eventueel wordt daar dan op ingegaan. Uiteraard blijven die mails prive. We gaan hier op het forum dus niet specifiek in óf iemand mailt en zo ja, wat.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 28 maart 2005 @ 16:18:34 #81
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25808164
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Naar verluidt plaatsen van teveel filmpjes en een verkeerd geplaatste of gevallen Auswitzgrap.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:18:46 #82
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25808171
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:15 schreef Sidekick het volgende:
Het aanstippen van iemand posts/postgedrag via de e-mail kan, en eventueel wordt daar dan op ingegaan. Uiteraard blijven die mails prive. We gaan hier op het forum dus niet specifiek in óf iemand mailt en zo ja, wat.
Lekker achterkamertjesgedrag. Degene waar het over zou gaan wordt niet geraadpleegd.

Dit FB-topic is toch voor dit soort zaken, zo dat dit in alle openheid kan worden opgelost? Nu wordt er achterbaks over me geroddeld. Ik vind dat ik een recht heb openheid van zaken op te eisen.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 16:20:04 #83
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25808205
quote:
Maar waar?

Raar eigenlijk, pberends is van het type dat niet te beroerd is om sorry te zeggen, maar wordt er uitgeflikkerd voor een maand. Anderen kunnen anderen voor fascist uitmaken en zeggen dat ze daar ook geen excuses voor zullen aanbieden en blijven lekker zitten.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:22:06 #84
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25808259
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
KLB, LIF, DIG en FTR.

Voor verdere info -> forum@fok.nl.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:22:54 #85
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25808278
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Lekker achterkamertjesgedrag. Degene waar het over zou gaan wordt niet geraadpleegd.

Dit FB-topic is toch voor dit soort zaken, zo dat dit in alle openheid kan worden opgelost? Nu wordt er achterbaks over me geroddeld. Ik vind dat ik een recht heb openheid van zaken op te eisen.
Precies. Tenminste zouden jullie de strekking van de email-discussie openbaar moeten maken.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:25:30 #86
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25808330
quote:

[..]

Wat kan het jou nu schelen wat een digitale entiteit over (een van) je digitatale entiteit(en) smoest met weet ik wie op een anoniem forum?
quote:
Hij lacht zich vast blauw achter zijn toetsenbord omdat hij met een aardig geplaatste valse opmerking jou tot zichtbaar misbaar verleidt en daardoor bevestigd krijgt dat hij je boven op de kast heeft.

Naast FOK! bestaat er een leven waarin je helemaal niets met jou wat zuigende gebruikers van doen hebt. Waarom zou je hier niet gewoon voor je lol komen en insinuerende opmerkingen beschouwen als een gratis training in de zelfbeheersing als je even geen eveneens voor derden gevatte opmerking terug uit je toetsenbord krijgt?
  maandag 28 maart 2005 @ 16:28:03 #87
95608 Speth
Rorschach
pi_25808391
Sowieso vind ik dat alle users die niet tot discussieren in staat zijn moeten worden weggemod, al zullen sidekick en sizzler die mening naar alle waarschijnlijkheid niet delen...

De internationale
Waar dit topic voor dient mag Joost weten. Mogen dit soort dingen niet gewoon dicht? Het is toch onzin en niet interessant. Deze dude is niet tot inhoudelijkheden te verleiden, en dat is toch waar dit forum voor dient...
  maandag 28 maart 2005 @ 16:29:16 #88
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25808426
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:25 schreef sjun het volgende:
Hij lacht zich vast blauw achter zijn toetsenbord omdat hij met een aardig geplaatste valse opmerking jou tot zichtbaar misbaar verleidt en daardoor bevestigd krijgt dat hij je boven op de kast heeft.
Ik denk dat je je enigszins vergist in de mate waarin ik FOK serieus neem .
quote:
Naast FOK! bestaat er een leven waarin je helemaal niets met jou wat zuigende gebruikers van doen hebt. Waarom zou je hier niet gewoon voor je lol komen en insinuerende opmerkingen beschouwen als een gratis training in de zelfbeheersing als je even geen eveneens voor derden gevatte opmerking terug uit je toetsenbord krijgt?
Ik beschouw FOK ook als een interessante proeftuin om eens te kijken hoe mensen, waaronder ook 'gezagsdragers', reageren op bepaalde zaken .
  maandag 28 maart 2005 @ 16:29:40 #89
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25808439
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:28 schreef Speth het volgende:
Sowieso vind ik dat alle users die niet tot discussieren in staat zijn moeten worden weggemod, al zullen sidekick en sizzler die mening naar alle waarschijnlijkheid niet delen...

De internationale
Waar dit topic voor dient mag Joost weten. Mogen dit soort dingen niet gewoon dicht? Het is toch onzin en niet interessant.
Wat mij betreft blijft het gewoon open. Niemand is immers verplicht om in alle draadjes te gaan reageren.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:31:59 #90
95608 Speth
Rorschach
pi_25808504
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:29 schreef sjun het volgende:

[..]

Wat mij betreft blijft het gewoon open. Niemand is immers verplicht om in alle draadjes te gaan reageren.
Er is zoiets als gezonde intolerantie.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:32:48 #91
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25808529
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:25 schreef sjun het volgende:
Wat kan het jou nu schelen wat een digitale entiteit over (een van) je digitatale entiteit(en) smoest met weet ik wie op een anoniem forum?
Hij probeert me achter m'n rug om een ban aan te smeren. Dat vind ik zeer laag. Doe dat op z'n minst openlijk in dit topic.
quote:
Dat zou best kunnen. De praktijk wijst echter uit dat ik zeer veel van hem geaccepteerd heb in het verleden. Dit gaat me alleen wat te ver en dus vraag ik bij de mods om openheid van zaken.
quote:

Ik wil ook een weeffout in het FB/klachtensysteem van Fok belichten. In 99% van de discussies met SCH verliest hij eerder de zelfbeheersing dan ik, heb ik gemerkt. Dus dat zie ik niet als het probleem.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:33:22 #92
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25808545
quote:
Op maandag 28 maart 2005 11:24 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat het meer iets met een frisgewassen, schoon nieuw begin van doen had van waaruit je geheel anders (vrij naar Efeze 4:1-24 voor wie ontrent deze woordkeus nadere info wenst) deelnam aan het leven van alledag.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:34:20 #93
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25808568
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Soms is die openheid helemaal niet zo handig. Wil je een post van een ander in dit topic aan de kaak stellen, dan komen alle aasgieren erop af waardoor het hier verzandt in een flamewar en/of slowchat.

Prive-mails zijn prive. Simpel. Je hebt het recht er niet op, en eerlijk gezegd vraag ik me af waar je je druk om maakt.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:35:43 #94
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25808603
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Als die SCHavuit zijn lol gehad heeft spreekt hij wel weer anderen aan. Daarbij kan het geen kwaad zijn blik op zaken eens mee te nemen in een persoonlijke overweging van wat zich als nieuws aandient om tot eigen keuzen omtrent werkelijkheidsinkleuring te kunnen komen.
  † In Memoriam † maandag 28 maart 2005 @ 16:37:44 #95
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25808654
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:34 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Soms is die openheid helemaal niet zo handig. Wil je een post van een ander in dit topic aan de kaak stellen, dan komen alle aasgieren erop af waardoor het hier verzandt in een flamewar en/of slowchat.

Prive-mails zijn prive. Simpel. Je hebt het recht er niet op, en eerlijk gezegd vraag ik me af waar je je druk om maakt.
Dan is er dus ook geen probleem, zie mijn relaas in de SC. PJO heeft het recht zich te verdedigen, als jij maar 1 kant van het verhaal wilt aanhoren, dan is dat je goed recht natuurlijk, maar dan valt er weinig te verwijten aan het adres van PJO. Sterker nog, dan dien je hem je verdedigen, aangezien iemand stront over hem heen denkt te kunnen gooien. In het allerergste geval is het zelfs mogelijk SCH te dagvaarden IRL. Daar zul je dan toch aan moeten meewerken in het geval dat PJO een zaak opstart.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:38:22 #96
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25808675
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:33 schreef sjun het volgende:

[..]

Ik dacht dat het meer iets met een frisgewassen, schoon nieuw begin van doen had van waaruit je geheel anders (vrij naar Efeze 4:1-24 voor wie ontrent deze woordkeus nadere info wenst) deelnam aan het leven van alledag.
Volgens mij heeft de paasgedachte meer van doen met stigmata, bijvoorbeeld in handen en voeten, magoed.

maandag 28 maart 2005 @ 16:39:16 #97
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25808696
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Daar zul je dan toch aan moeten meewerken in het geval dat PJO een zaak opstart.
Ik smeer hem liever zelf een ban aan.
  maandag 28 maart 2005 @ 16:40:21 #98
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_25808734
quote:

[..]

SCH had gewoon z'n grote mond moeten houden over jullie emailuitwisseling. Door zelf te verklappen dat deze heeft plaatsgevonden, en door ook eea te suggereren mbt de inhoud van de emails, verspeelt hij zelf het recht op geheimhouding.

maandag 28 maart 2005 @ 16:43:45 #99
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25808816
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:40 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

SCH had gewoon z'n grote mond moeten houden over jullie emailuitwisseling. Door zelf te verklappen dat deze heeft plaatsgevonden, en door ook eea te suggereren mbt de inhoud van de emails, verspeelt hij zelf het recht op geheimhouding.

Het komt vast machtig 'interessant' over als je 'terloops' een opmerking laat vallen dat je al over iemand in conclaaf bent.

je zult het maar nodig hebben om je zelfbeeld wat op te krikken...
  maandag 28 maart 2005 @ 16:46:05 #100
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_25808886
quote:
Waarom schaf je de FB dan niet af? Vanuit een regentenperspectief scheelt dat heel veel ellende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')