Edit door mod: Nieuwsbericht toegevoegdquote:Wilders werft Kamerleden voor zijn partij
DEN HAAG - Het onafhankelijke Tweede-Kamerlid Geert Wilders werft in een advertentie op zijn website mensen die namens de partij die hij binnenkort opricht, in de Kamer willen zitten. Hij zoekt ,,gedreven teamspelers met relevante levenservaring en geloof in de noodzaak van hervormingen in Den Haag''.
Kandidaten moeten uiteraard de 'Onafhankelijkheidsverklaring' onderschrijven waarin Wilders onlangs zijn beginselprogramma verwoordde. Politieke ervaring is volgens het voormalige VVD-Kamerlid geen must, onbesproken gedrag wel. Kandidaten moeten zich voorbereiden op een antecedentenonderzoek.
ANP
Bron: LC
nee, het had het NRC moeten zijn iddquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:12 schreef BMW_Master het volgende:
Telegraaf is ieder geval dé krant bij uitstek om erin te adverteren, je weet over welke doelgroep ik insuneer.
Van binnenuit uithollen bedoel je?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
He Ryan, als we nou allebei een brief gaan sturen. Jij met je OR-ervaring en ik als politicologiestudent. Lijkt je dat niet gezellig?
Tsja, is dit niet vragen om LPF-toestanden?quote:Wilders werft Kamerleden voor zijn partij
DEN HAAG - Het onafhankelijke Tweede-Kamerlid Geert Wilders werft in een advertentie op zijn website mensen die namens de partij die hij binnenkort opricht, in de Kamer willen zitten. Hij zoekt ,,gedreven teamspelers met relevante levenservaring en geloof in de noodzaak van hervormingen in Den Haag''.
Kandidaten moeten uiteraard de 'Onafhankelijkheidsverklaring' onderschrijven waarin Wilders onlangs zijn beginselprogramma verwoordde. Politieke ervaring is volgens het voormalige VVD-Kamerlid geen must, onbesproken gedrag wel. Kandidaten moeten zich voorbereiden op een antecedentenonderzoek.
ANP
Bron: LC
Wurst?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Die W van wilders is eng. Doet me aan iets duits denken.
Ja, als we dan in de tweede kamer zitten gaan we standaard met Groen Links meestemmen.quote:
Nou ja, het verschil is dat ie 2 jaar heeft in plaats van een paar maanden, en dat kan heel wat uitmaken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Tsja, is dit niet vragen om LPF-toestanden?
Volkswagen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Die W van wilders is eng. Doet me aan iets duits denken.
Openbaar je nu de geheime agenda van Wilders zelf niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, als we dan in de tweede kamer zitten gaan we standaard met Groen Links meestemmen.
Wat de LPF voor dit kabinet is, zal Groep Wilders voor de aanstaande PvdA-GL-SP coalitie zijn idd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, als we dan in de tweede kamer zitten gaan we standaard met Groen Links meestemmen.
Ja, klopt ja, hij heeft nog 2 jaar de tijd om echt een stel volledig krankzinnigen uit te zoeken. Dus niet zo maar de eerste de beste gek nemen, zoals Fortuyn deed, maar gewoon die lui 2 jaar op de proef stellen, er eventueel lobotomie op uit oefenen, om dan dus echt doordesemde van lotje getikten over te houden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het verschil is dat ie 2 jaar heeft in plaats van een paar maanden, en dat kan heel wat uitmaken.
De mensen die wel kunnen lezen en schrijven?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:12 schreef BMW_Master het volgende:
Telegraaf is ieder geval dé krant bij uitstek om erin te adverteren, je weet over welke doelgroep ik insuneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |