Edit door mod: Nieuwsbericht toegevoegdquote:Wilders werft Kamerleden voor zijn partij
DEN HAAG - Het onafhankelijke Tweede-Kamerlid Geert Wilders werft in een advertentie op zijn website mensen die namens de partij die hij binnenkort opricht, in de Kamer willen zitten. Hij zoekt ,,gedreven teamspelers met relevante levenservaring en geloof in de noodzaak van hervormingen in Den Haag''.
Kandidaten moeten uiteraard de 'Onafhankelijkheidsverklaring' onderschrijven waarin Wilders onlangs zijn beginselprogramma verwoordde. Politieke ervaring is volgens het voormalige VVD-Kamerlid geen must, onbesproken gedrag wel. Kandidaten moeten zich voorbereiden op een antecedentenonderzoek.
ANP
Bron: LC
nee, het had het NRC moeten zijn iddquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:12 schreef BMW_Master het volgende:
Telegraaf is ieder geval dé krant bij uitstek om erin te adverteren, je weet over welke doelgroep ik insuneer.
Van binnenuit uithollen bedoel je?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
He Ryan, als we nou allebei een brief gaan sturen. Jij met je OR-ervaring en ik als politicologiestudent. Lijkt je dat niet gezellig?
Tsja, is dit niet vragen om LPF-toestanden?quote:Wilders werft Kamerleden voor zijn partij
DEN HAAG - Het onafhankelijke Tweede-Kamerlid Geert Wilders werft in een advertentie op zijn website mensen die namens de partij die hij binnenkort opricht, in de Kamer willen zitten. Hij zoekt ,,gedreven teamspelers met relevante levenservaring en geloof in de noodzaak van hervormingen in Den Haag''.
Kandidaten moeten uiteraard de 'Onafhankelijkheidsverklaring' onderschrijven waarin Wilders onlangs zijn beginselprogramma verwoordde. Politieke ervaring is volgens het voormalige VVD-Kamerlid geen must, onbesproken gedrag wel. Kandidaten moeten zich voorbereiden op een antecedentenonderzoek.
ANP
Bron: LC
Wurst?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Die W van wilders is eng. Doet me aan iets duits denken.
Ja, als we dan in de tweede kamer zitten gaan we standaard met Groen Links meestemmen.quote:
Nou ja, het verschil is dat ie 2 jaar heeft in plaats van een paar maanden, en dat kan heel wat uitmaken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Tsja, is dit niet vragen om LPF-toestanden?
Volkswagen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Openbaar je nu de geheime agenda van Wilders zelf niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, als we dan in de tweede kamer zitten gaan we standaard met Groen Links meestemmen.
Wat de LPF voor dit kabinet is, zal Groep Wilders voor de aanstaande PvdA-GL-SP coalitie zijn idd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, als we dan in de tweede kamer zitten gaan we standaard met Groen Links meestemmen.
Ja, klopt ja, hij heeft nog 2 jaar de tijd om echt een stel volledig krankzinnigen uit te zoeken. Dus niet zo maar de eerste de beste gek nemen, zoals Fortuyn deed, maar gewoon die lui 2 jaar op de proef stellen, er eventueel lobotomie op uit oefenen, om dan dus echt doordesemde van lotje getikten over te houden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het verschil is dat ie 2 jaar heeft in plaats van een paar maanden, en dat kan heel wat uitmaken.
De mensen die wel kunnen lezen en schrijven?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:12 schreef BMW_Master het volgende:
Telegraaf is ieder geval dé krant bij uitstek om erin te adverteren, je weet over welke doelgroep ik insuneer.
Niet zo heelveel geloof ik, maar misschien geeft Wilders je ook nog wel een inkomen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:55 schreef Steijn het volgende:
Wat verdient een kamerlid?
JA!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ja, eigenlijk wil ik die verzameling josti's wel van dichtbij meemaken. Lijkt me heel vermakelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt ja, hij heeft nog 2 jaar de tijd om echt een stel volledig krankzinnigen uit te zoeken. Dus niet zo maar de eerste de beste gek nemen, zoals Fortuyn deed, maar gewoon die lui 2 jaar op de proef stellen, er eventueel lobotomie op uit oefenen, om dan dus echt doordesemde van lotje getikten over te houden.
Kom, ik ga er gezellig de chips bij pakken.
Mooie gevechten met cameramensen. Plaats je de foto's op FOK?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wil ik die verzameling josti's wel van dichtbij meemaken. Lijkt me heel vermakelijk.
Ik hoor het wel als het gelukt is he?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:11 schreef R_ON het volgende:
Geachte heer Wilders,
Ik denk dat ik prima geschikt ben voor de aangeboden functie. Ik heb namelijk niets tegen de Islam, maar tegen de uitwassen van de Islam.
In afwachting van een uitnodiging verblijf ik
Met vriendelijke groet,
R_ON
Zo'n 7.000 euro per maand.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:55 schreef Steijn het volgende:
Wat verdient een kamerlid?
Als Wilders verstandig is zorgt hij er in ieder geval voor dat er niet allerlei gesjeesde zakenlieden in zijn partij komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Het risico is natuurlijk groot dat hij van die debielen als toen bij de LPF aantrekt. Maar het voordeel is dat de voorman van Groep Wilders nog wel leeft, in tegenstelling tot de LPF.
Hallo, hij wil alles OMGOOIEN en VERANDEREN en zo. Dan ga je geen 10 jaar wachten, want dan is het al veel te laat natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Hij moet zorgen dat hij de eerste tien/vijftien jaar klein blijft en níet mee gaat regeren. Dan wordt het nog wel een fatsoenlijke partij (zie de SP). Maar zoveel geduld zal hij vast niet hebben.
En dan is z'n Gouden Eeuw ook al voor een kwart voorbijquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hallo, hij wil alles OMGOOIEN en VERANDEREN en zo. Dan ga je geen 10 jaar wachten, want dan is het al veel te laat natuurlijk..
Dat was ook gelijk de eerste associatie die ik had. Ik wil helemaal niks suggereren, maar ik kreeg een soort 'vooroorlogs' gevoel van de typografie van die advertentie. Nogmaals: ik wil daar absoluut niets mee suggereren. Wellicht dat iemand met veel kennis over lettertypen kan beamen dat het gebruikte lettertype inderdaad een beetje jaren 30-40 aandoet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ben ook niet echt een expert op dat gebied, maar het doet idd erg aan posters uit die tijd denken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:47 schreef dVTB het volgende:
[..]
Dat was ook gelijk de eerste associatie die ik had. Ik wil helemaal niks suggereren, maar ik kreeg een soort 'vooroorlogs' gevoel van de typografie van die advertentie. Nogmaals: ik wil daar absoluut niets mee suggereren. Wellicht dat iemand met veel kennis over lettertypen kan beamen dat het gebruikte lettertype inderdaad een beetje jaren 30-40 aandoet?
Heb je dit bericht zeker niet gelezen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:19 schreef BMW_Master het volgende:
Tsja, NRC is ook rechts, eerder in de liberalische kant op. Maar wilders rept nog wel meer dingen die intellectueel bezien geen hoogstandje is = oftewel telegraaf.
Misschien zijn er mensen die situaties die jij aanhaalt het liefst willen vermijden in ons landje. En met de huidige knuffelmentaliteit van de overheid zal dat misschien niet zo heel makkelijk zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:47 schreef Riverpoet31 het volgende:
Kom op, volg je intuitie, kijk naar Wilders....dat is geen vent die dingen kan veranderen.....
En......botte opmerking misschien......maar zijn we niet teveel verwend in Nederland......In amerika heb je gangs die elkaar afmaken, in de gazastrook heb je israeliers en palestijnen die elkaar naar het leven staan, in Tibet heb je Chinezen die het land hebben overgenomen....
Kom op......je hebt een tv, een goede baan, een aangeharkt voortuintje.......en marokkanen om over te klagen...so what????
Daarom leeft Van Gogh nog.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:47 schreef Riverpoet31 het volgende:
Kom op, volg je intuitie, kijk naar Wilders....dat is geen vent die dingen kan veranderen.....
En......botte opmerking misschien......maar zijn we niet teveel verwend in Nederland......In amerika heb je gangs die elkaar afmaken, in de gazastrook heb je israeliers en palestijnen die elkaar naar het leven staan, in Tibet heb je Chinezen die het land hebben overgenomen....
Kom op......je hebt een tv, een goede baan, een aangeharkt voortuintje.......en marokkanen om over te klagen...so what????
Dat hadden ze eerst in Yougoslavie/Israel/New York/Madrid/Moskou etc ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:47 schreef Riverpoet31 het volgende:
Hahahahaha, hij is érg grappigquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:07 schreef Drugshond het volgende:
Geachte Stormtrooper mijnheer Wilders,
Tot mijn grote vreuge las ik in de Stromfront Telegraaf dat u nog mensen zocht voor de oprichting van uw partij. Ik ben integer,blank en ik heb een zeer kritische kijk op de Nederlandse samenleving. Ook ik ben van mening dat er eens stevig opgetreden dient te worden tegen die KUT marokaantjes de Islam (ik bedoel de uitwassen van de Islam). Wat is het verschil als ik vragen mag ?!? . Ik heb een kale kop verzorgt uiterlijk en ben een zeer sociaal voelend persoon.
Met vriendelijke groet,
Drugshond
PS 1 : Hebt u ook zo'n last van het omrekenen van de euro naar de gulden en omgekeerd.
PS 2 : (U kunt pas morgen bellen, vandaag zit ik in Utrecht op HC en ik weet niet of ik wel op tijd thuis ben voor Uw verlossende telefoontje). O ja... Jaapie vraagt of hij ook mee mag doen, maar hij is nog te dronken om een brief te schrijven.
Heej, jij lijkt wel op Geert, meld jij je ook aan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:47 schreef speedfreak1 het volgende:
Wat een kansloos topic is dit geworden zeg, gewoon een beetje dom gebash richting Geert Wilders. Reacties zijn zonder uitzondering allemaal hetzelfde.
Jammer.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:47 schreef speedfreak1 het volgende:
Wat een kansloos topic is dit geworden zeg, gewoon een beetje dom gebash richting Geert Wilders. Reacties zijn zonder uitzondering allemaal hetzelfde.
Nee, ik meld mij niet aan, heb het veel te druk met het runnen van mijn eigen zaak en de business verder uit te bouwen. Verder lees ik naast de telegraaf en de elsevier ook het NRC hhor, je moet tenslotte ook op de hoogte zijn van de zienswijze van "de andere kant". Maar de volkskrant komt er hier inderdaad niet in, evenals de waarheid...............quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:49 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Heej, jij lijkt wel op Geert, meld jij je ook aan?
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk, al die communistische napraters hebben geen idee waar ze het over hebben, want zij lezen Volkskrant en NRC - wat op zich niet erg is - en nemen dat serieus - dat wel.
Zoiets heet humor - en het is zaterdag "Cheer up". Net alsof we over de PVDA, D66 , GL en de SP geen grapjes gemaakt worden. De partij GW vormt hierop geen enkele uitzondering.(noch status aparte).quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:47 schreef speedfreak1 het volgende:
Aangezien jij het heel consequent maar niet voor mekaar krijgt zijn naam goed te schrijven denk ik niet dat je in aanmerking gaat komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:12 schreef Harry_Sack het volgende:
heeft Wilbers bij jullie al gereageerd? Ik heb verdorie vanavond nog mijn sollesitasiebrief gestuurd
Ik kan me de GL/SP/PvdA grappen niet herinneren eigenlijk. Dat Jan Marijnissen de concentratiekampen van Mao nog altijd als zijn ideaal ziet lijkt me meer plausibel dan grappig.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zoiets heet humor - en het is zaterdag "Cheer up". Net alsof we over de PVDA, D66 , GL en de SP geen grapjes gemaakt worden. De partij GW vormt hierop geen enkele uitzondering.(noch status aparte).
Tuurlijk wel, het is onmogelijk om van zijn mailinglist af te komen, dus waarom zou hij mij niet serieus nemen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:13 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Aangezien jij het heel consequent maar niet voor mekaar krijgt zijn naam goed te schrijven denk ik niet dat je in aanmerking gaat komen.
Tja, er is zelfs een topic waar mensen met droge ogen beweren dat alleen linksen grappig kunnen zijn............... Doet mij denken aan dikke mensen, die weten ook vaak hoe ze anderen in de zeik moeten nemen, maar o wee als er eens iets over hun varkensachtige uiterlijk wordt gesuggereerd. Het is gelukkig niet het geval met alle dikkerds, maar er zitten er tussen..............quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:13 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Ik kan me de GL/SP/PvdA grappen niet herinneren eigenlijk. Dat Jan Marijnissen de concentratiekampen van Mao nog altijd als zijn ideaal ziet lijkt me meer plausibel dan grappig.
Dat komt doordat je nog maar een paar dagen op dit forum post.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:13 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Ik kan me de GL/SP/PvdA grappen niet herinneren eigenlijk.
Het gebrek aan humor maakt het nog niet plausibel.quote:Dat Jan Marijnissen de concentratiekampen van Mao nog altijd als zijn ideaal ziet lijkt me meer plausibel dan grappig.
Ik heb hem gewaarschuwd dat je door ome Maorijnissen gestuurd bent.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:12 schreef Harry_Sack het volgende:
heeft Wilbers bij jullie al gereageerd? Ik heb verdorie vanavond nog mijn sollesitasiebrief gestuurd
Zet jij dan wel eens serieuze postings neer? Krijg bij al jouw postings de indruk dat je teveel hebt gezopen, of iets verkeerds hebt gerookt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:19 schreef Harry_Sack het volgende:
Jongens, mensen, het gaat hier over Wilbers en zijn magazijnmedewerkersvacature. Even serieus graag, ja?
En bedankt he, nou kom ik nooit van dat imago afquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb hem gewaarschuwd dat je door ome Maorijnissen gestuurd bent.
Scherpquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat komt doordat je nog maar een paar dagen op dit forum post.
Wat kun je dan het beste roken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:21 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Zet jij dan wel eens serieuze postings neer? Krijg bij al jouw postings de indruk dat je teveel hebt gezopen, of iets verkeerds hebt gerookt.
Dat wil je toch ook niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En bedankt he, nou kom ik nooit van dat imago af
Ervaring als organisator van de Vierhoutendagen is waarschijnlijk geen pré, al blijft het ook nu zaak dat wij dingen bij de naam noemenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:12 schreef Harry_Sack het volgende:
Doornappel volstaat.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat kun je dan het beste roken?
Word je hard van, Jan Maorijnissen was ook eerst havenarbeider.quote:
Je vader hoopt vast dat jij niet net als de meeste nederlandse politicologen eindigt bij de PvdA terwijl je wegdroomt van een carrière bij de Wiardi Beckmanstichting.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had zojuist m'n vader aan de lijn, en hoewel die niet echt een Wilders-man is vond hij dat ik toch maar een brief moest sturen, omdat iedere politicus wel zo z'n jeugdzondes heeft gehad.
Maar ja, tóch maar niet denk ik.
Tuurlijk niet, iedereen zet tegenwoordig hoog genoeg in om dan gelijk de Teldersstichting te noemenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:34 schreef sjun het volgende:
[..]
Je vader hoopt vast dat jij niet net als de meeste nederlandse politicologen eindigt bij de PvdA terwijl je wegdroomt van een carrière bij de Wiardi Beckmanstichting.
![]()
Politicologen komen doorgaans bij de PvdA terecht. Da's beter voor de persoonlijke carrièrekansen. Duik ook eens in dat wereldje...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, iedereen zet tegenwoordig hoog genoeg in om dan gelijk de Teldersstichting te noemen
Wie ik? En Wilbers dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:38 schreef sjun het volgende:
[..]
Politicologen komen doorgaans bij de PvdA terecht. Da's beter voor de persoonlijke carrièrekansen. Duik ook eens in dat wereldje...
Probeer eens een baan bij greenpeace te krijgen.................quote:
Hij heeft de laatste 2 keer SGP (!) gestemd, dus ik denk dat mijn vader überhaupt niets met de PvdA hoopt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:34 schreef sjun het volgende:
[..]
Je vader hoopt vast dat jij niet net als de meeste nederlandse politicologen eindigt bij de PvdA terwijl je wegdroomt van een carrière bij de Wiardi Beckmanstichting.
![]()
Zoals ik al schreef... (elk alternatief was voor hem beter). Aan de andere kant mag hij dan wel weer blij zjin dat zijn zoon zich mogelijk bij een religieuze club als de PvdA aansluit terwijl hij bij een eventuele aanmelding bij Wilders hooguit God zegene de greep gedacht kan hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij heeft de laatste 2 keer SGP (!) gestemd, dus ik denk dat mijn vader überhaupt niets met de PvdA hoopt.
Is dat het Wilberscarrierepad? Ik wil natuurlijk wel weten waar je aan toe bent. Binnen 5 jaar kamerlid of anders niet. Daar ben ik glashard inquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:51 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Probeer eens een baan bij greenpeace te krijgen.................
Kamerlid kun je zo worden hoor, laat je verkiezen!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is dat het Wilberscarrierepad? Ik wil natuurlijk wel weten waar je aan toe bent. Binnen 5 jaar kamerlid of anders niet. Daar ben ik glashard in
Als je baantjes najaagt moet je bij de landelijke banengenerator PvdA zijn natuurlijk, dat begint heel lullig, je wordt ambtenaar, maar binnen de kortst mogelijke keren kan je ster rijzen, dat via wethouderschap, provinsiale staten, kamerlid, minister, of anders via de vakbond, de VARA schijnt ook een aardige springplank te zijn...............quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Is dat het Wilberscarrierepad? Ik wil natuurlijk wel weten waar je aan toe bent. Binnen 5 jaar kamerlid of anders niet. Daar ben ik glashard in
Nee, ik vind het belangrijk dat Wilbers dat ook vindt. Anders kun je wel vanalles zeggen, Wilbers is de Sp nietquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kamerlid kun je zo worden hoor, laat je verkiezen!
Vreemd, ik zie op de lijst van kamerleden geen Wilbers staan.......... Wel Wilders. Ah, Harry is natuurlijk wilbers..............quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee, ik vind het belangrijk dat Wilbers dat ook vindt. Anders kun je wel vanalles zeggen, Wilbers is de Sp niet
meldt je dan bij de SP. Harry van Bommel zat ook zo in de kamer. Als je een boek leest of meeleest op Fok! ben je daar al snel een intellectueel en kom je in een goed blaadje te staan bij Jan. Jan omringt zich de laatste jaren graag met intellectuelen die gewoon kunnen doen om zich iets van hun uitstraling eigen te maken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
De PVDA kent iedereen inmiddels, we willen nieuwe politiek, of niet soms? Wilders kan alleen maar beter worden, anders zou hij niet zo stijgen in de peiling en zou hij niet naar versterking zoeken. Ik kan me niet voorstellen dat Wilbers wethouders zoekt die zich willen aansluiten bij deze nieuwe beweging..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:12 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Als je baantjes najaagt moet je bij de landelijke banengenerator PvdA zijn natuurlijk, dat begint heel lullig, je wordt ambtenaar, maar binnen de kortst mogelijke keren kan je ster rijzen, dat via wethouderschap, provinsiale staten, kamerlid, minister, of anders via de vakbond, de VARA schijnt ook een aardige springplank te zijn...............
dan richt je een partij als Zuiver Nederland op; een adjectief met het woord Nederland doet het altijd goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
De PVDA kent iedereen inmiddels, we willen nieuwe politiek, of niet soms? Wilders kan alleen maar beter worden, anders zou hij niet zo stijgen in de peiling en zou hij niet naar versterking zoeken. Ik kan me niet voorstellen dat Wilbers wethouders zoekt die zich willen aansluiten bij deze nieuwe beweging..
Sjun, laten we er geen doekjes om winden. Wilbers wil ongeveer wat we allemaal willen, een goed leven voor ons allemaal, voor de een is dat in Bergen op Zoom, voor de andere is dat in Kenia. Zo kan ieder zijn beetje geluk vinden, in zijn eigen politieke klimaat gecombineerd met zijn eigen overlevingsdrang.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef sjun het volgende:
[..]
meldt je dan bij de SP. Harry van Bommel zat ook zo in de kamer. Als je een boek leest of meeleest op Fok! ben je daar al snel een intellectueel en kom je in een goed blaadje te staan bij Jan. Jan omringt zich de laatste jaren graag met intellectuelen die gewoon kunnen doen om zich iets van hun uitstraling eigen te maken.
Ook als niet intellectueel heb je behoorlijke kansen bij de SP. Neem bijvoorbeeld senator Superdriek.
![]()
spreek je mij nou aan? Graag met 2 woorden danquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:14 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie op de lijst van kamerleden geen Wilbers staan.......... Wel Wilders. Ah, Harry is natuurlijk wilbers..............
Misschien is het dan beter om de Simplistiese Partij (Nederland) op te richten zodat dat deel van het electoraat geoogst kan worden dat de PvdA te rechts vindt en de lijst Marijnissen een ander uiterste...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Sjun, laten we er geen doekjes om winden. Wilbers wil ongeveer wat we allemaal willen, een goed leven voor ons allemaal, voor de een is dat in Bergen op Zoom, voor de andere is dat in Kenia. Zo kan ieder zijn beetje geluk vinden, in zijn eigen politieke klimaat gecombineerd met zijn eigen overlevingsdrang.
Slim zijn is hier niet de inzet, volgens mij kan Wilbers dat ook beamen.
1. Ghij zult niet bedelenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:21 schreef sjun het volgende:
[..]
Misschien is het dan beter om de Simplistiese Partij (Nederland) op te richten zodat dat deel van het electoraat geoogst kan worden dat de PvdA te rechts vindt en de lijst Marijnissen een ander uiterste...
Worstendraaier................. Rosenzakkenvuller was havenarbeider..................quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Word je hard van, Jan Maorijnissen was ook eerst havenarbeider.
Okay, maar: lasser in de metaal-industrie, van 1975 tot 1985 (Maorijnissen)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:21 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Worstendraaier................. Rosenzakkenvuller was havenarbeider..................
Waar heeft ome Jan nu gewerkt?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
Zullen we het even bij Wilbers houden? Graag!
Wat was Wilbers dan voor zijn Haagsche periode, best benieuwd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
Mag ik dan mee als de troetel-allochtonentroetelaar van de partij?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
He Ryan, als we nou allebei een brief gaan sturen. Jij met je OR-ervaring en ik als politicologiestudent. Lijkt je dat niet gezellig?
Als bankwerker in Oss meneer Aaah!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar heeft ome Jan nu gewerkt?
Wilders, toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
Wilbers, als je dat niet eens weet.quote:
Bankovervaller?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als bankwerker in Oss meneer Aaah!
Ja met zo'n worstenkous over zijn muilquote:
Ah... okeequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wilbers, als je dat niet eens weet.
Als je een bron zoek, zoek Sasha de Boer maar, die weet er meer van.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja met zo'n worstenkous over zijn muil
ik ook.. zelfde zeikerds met dezelfde oude grapjesquote:Op zondag 27 maart 2005 00:03 schreef Harry_Sack het volgende:
Waarom gaat het nu ineens niet meer over Wilbers? Ik ben gewoon zo zwaar teleurgesteld in dit draadje he
Dat bedoel ik, nooit eens inhoudelijk, altijd maar kernwoorden, dan weer over rechts, het gaat hier verdorie over de toekomst van ons land en de populatie daarvan. Alsof dat inwisselbaar is ofzoquote:Op zondag 27 maart 2005 00:05 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
ik ook.. zelfde zeikerds met dezelfde oude grapjes![]()
als je de samenstelling van de bevolkingsgroepen in onze grote steden nader bekijkt, dan kom je tot de conclusie dat de populatie inderdaad inwisselbaar is.. en wel binnen een tiental jaren met veel hulp van Links.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, nooit eens inhoudelijk, altijd maar kernwoorden, dan weer over rechts, het gaat hier verdorie over de toekomst van ons land en de populatie daarvan. Alsof dat inwisselbaar is ofzo
Toch blijven die grapjes wel leuk..... of zijn we opeens het smulbos van Wouter Bos vergeten,quote:Op zondag 27 maart 2005 00:05 schreef Koos Voos het volgende:
ik ook.. zelfde zeikerds met dezelfde oude grapjes![]()
Smulbos was van wouter?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toch blijven die grapjes wel leuk..... of zijn we opeens het smulbos van Wouter Bos vergeten,
Take it easy.....
Het was een "van de pot gerukt" idee van de PVDA.... en dus ja... Wouter weer er meer van.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Smulbos was van wouter?
Die gulden is een onzinnige maatregel.... ik kan me wel gedeeltelijk vinden in zijn manifest... Maar het terugbrengen van de gulden is utopisch denken.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Blijkbaar willen jullie Wilbers ook niet serieus nemen. Die man heeft echt goeie ideeen, zoals uitwassen, gulden terug en turkije weg enzo
Ik ben hetero, dus ik wil Wilbers niet nemen.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Blijkbaar willen jullie Wilbers ook niet serieus nemen. Die man heeft echt goeie ideeen, zoals uitwassen, gulden terug en turkije weg enzo
En dan de gulden maar koppelen aan de kroner?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben hetero, dus ik wil Wilbers niet nemen.![]()
Uitwassen van Turkije en gulden terug is prima idee. Is ook goed voor nederlandse identiteit. Kun je weer ergens trots op zijn.
Waarom? Beter onafhankelijk blijven.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En dan de gulden maar koppelen aan de kroner?
Ik ben tegen Turkije in de EU... op die manier grenst de EU opeens bij conflict haarden (waar niemand op zit te wachten). Verder is Rusland ook erg argwanend over de expansiedrift van de EU.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Uitwassen van Turkije en gulden terug is prima idee. Is ook goed voor nederlandse identiteit. Kun je weer ergens trots op zijn.
EU groeit inderdaad te hard qua oppervlak, maar niet qua economie. Met de gulden is het inderdaad te laat, maar zeg nooit nooit.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben tegen Turkije in de EU... op die manier grenst de EU opeens bij conflict haarden (waar niemand op zit te wachten). Verder is Rusland ook erg argwanend over de expansiedrift van de EU.
De EU gaat ten onder aan zijn eigen succes (groeit sneller dan het cement tussen de voegen).
Qua internationaal zaken doen is het lastig werken met een gulden . Vroeger was de gulden rechtstreeks gekoppeld aan de D-mark. Maar een gulden solitair heeft geen bestaansrecht...
Een D-mark of een pond wellicht. We zijn op de wereld maar een klein landje.. en dat zal altijd zo blijven.
De gulden is nooit onafhankelijk geweest voor zover ik het weet.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom? Beter onafhankelijk blijven.
Nationalisme brengt alleen maar problemen......quote:Op zondag 27 maart 2005 00:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Luister naar Maerycke.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:39 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Nationalisme brengt alleen maar problemen......
Internationalisme is beter....
Internationale Socialisten !!!! Of maak ik menigeen hiermee kwaad ? I dont care... jullie verdienen het
Ga jij eens slapen ouwe, tis al weer veels te laat voor u zo te zienquote:Op zondag 27 maart 2005 00:52 schreef pberends het volgende:
Gneissssssssssssss!
Bij het lezen van jouw draad stijgt ons het schaamrood naar de kaken. M.b.t. de OP vind ik het niet meer dan normaal dat Wilders probeert mensen op te roepen kamerlid namens zijn partij te worden. Gezien het feit dat het kabinet nu net voor een doorstart heeft besloten en ook werk blijft maken van de “democratische hervormingsagenda”, heeft de partij Wilders nog even de tijd het huis op orde te krijgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:26 schreef sjun het volgende:
[..]
Ervaring als organisator van de Vierhoutendagen is waarschijnlijk geen pré, al blijft het ook nu zaak dat wij dingen bij de naam noemen
Jammer, je begrijpt het begrip vrijheid zoals Wilders hanteert niet helemaal. En het ging juist zo goed met de vriendelijkheid.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
1. Ghij zult niet bedelen
2. Ghij zult niet zeuren
3. Ghij zult wel werken
4. Ghij zult Ghij schrijven
5. Ghij zult harmonie met een grote Ghee benaderen
Maak jij de lijst even af?
Hoezo?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:39 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Nationalisme brengt alleen maar problemen......
want?quote:Internationalisme is beter....
Nee hoor, een kind geeft je de kans zijn verhaal kwijt te raken...quote:Internationale Socialisten !!!! Of maak ik menigeen hiermee kwaad ? I dont care... jullie verdienen het.
Je gunt het zelfs een eigen wereldje zolang het anderen geen schade doet.quote:
Trouwens, het is wilBers hoor... stelletje analfabeten hier.
Volgens mij ambtenaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat was Wilbers dan voor zijn Haagsche periode, best benieuwd.
kut Sasha de Boer![]()
quote:Hoe kan ik helpen?
Wat kan ik doen? Hier zijn acht voorbeelden hoe u actief kunt worden voor de campagne van hoop en optimisme.
1. Als u een website heeft, link dan naar www.groepwilders.nl.
2. Vertel vijf bekenden over Geert Wilders en deze site.
3. Onderneem zelf actie voor een massaal NEE op 1 juni tegen de Europese Grondwet.
4. Schrijf een brief naar een krant, radio of tv als onwaarheden worden gemeld over Groep Wilders.
5. Bel naar een inbel-radioprogramma en neem het op voor Groep Wilders of schrijf iets op een internet-forum.
6. Steun het Nederlandse midden- en kleinbedrijf en koop iets bij de ruggengraat van onze economie.
7. Gireer een bedrag naar giro 67.04.72.344. Al is het maar een tientje
8. Organiseer een fondsenwerf-avond.
Het is net een kettingbrief he?quote:
Welnee, Wilbers was straatmuzikant. Kijk maar naar die kraaiepooitjes, de plek op zijn gezicht waar de vioolstok altijd tegenaan schuurde. Jammer dat ie niet kon zingen..quote:
Ik hoop dat ie jou als eerste ruimtquote:Op zondag 27 maart 2005 11:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Welnee, Wilbers was straatmuzikant. Kijk maar naar die kraaiepooitjes, de plek op zijn gezicht waar de vioolstok altijd tegenaan schuurde. Jammer dat ie niet kon zingen..
waaromquote:
hm, bruin van binnenquote:Op zondag 27 maart 2005 12:32 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
waaromIk heb een blank vachtje hoor.
helpt dat bij het solliciteren bij Wilbers?quote:
Dat vraag ik mij ook af, er zijn denk ik genoeg mensen te vinden, maar wie heeft er zin in een dagelijkse beveiliging omdat er dagelijks een aanslag mogelijk is?quote:Op zondag 27 maart 2005 14:29 schreef sizzler het volgende:
Ik denk dat er voldoende mensen zijn die met hem in de Kamer willen zitten.... ware het niet voor de kans op Fortuyn-achtige taferelen en terreurdreigingen. Zou "beveiliging" in de secundaire arbeidsvoorwaarden zitten?
En wat zal dat wel niet allemaal kosten. Nee, beter is een legertje sympathisanten met bruine hemden aantrekken tot de groep die het leven van Wilbers koste wat het kost willen waarborgen.quote:Op zondag 27 maart 2005 14:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij ook af, er zijn denk ik genoeg mensen te vinden, maar wie heeft er zin in een dagelijkse beveiliging omdat er dagelijks een aanslag mogelijk is?
Tijd voor een nieuwe partij!quote:Op zondag 27 maart 2005 15:06 schreef JohnDope het volgende:
Mensen laten we eerlijk wezen er blijft niet veel meer over dan Wilders als het kabinet valt....
Ik zou ook liever die Wilders wat gematigder zien, maar zoals je gezien hebt in nederland kan dat niet. Want dan word je doodgeschoten :-(
Op het CDA stemde je opa en oma, de VVD zit vol met kneuzen en linkse populisten, D66 is afgeschreven. Tja en de linksekerk is een broeinest van slapgelul, dus dat ook maar niet doen. Als jet hier nog enigszins leefbaar wilt maken voor onze landgenoten dan moet je Wilders stemmen.
Wow. Goeie argumenten man.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:06 schreef JohnDope het volgende:
Op het CDA stemde je opa en oma, de VVD zit vol met kneuzen en linkse populisten,
Ik wilde daar mee zeggen dat het CDA ouderwets is en dat de VVD niet mijn mannetjes zijn, dus ik kan me daar ook niet mee identificeren.quote:
Linkse mensen lezen gewoon meer kranten.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:29 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Bovendien bleek uit enquête dat 80% van het NRC op PvdA stemt, dus zo rechts is die krant niet.
Kom jij wel eens buiten?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:13 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Dat Jan Marijnissen de concentratiekampen van Mao nog altijd als zijn ideaal ziet lijkt me meer plausibel dan grappig.
Schadeloosstelling noemen ze dat...quote:Op zondag 27 maart 2005 16:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoeveel levert dat jaarlijks op? Zo'n zetel in de Kamer?
En, nou ja, he!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
¤ 86.000 bruto per jaar ongeveer....
quote:Bij overlijden van een Tweede-Kamerlid krijgt de
overlevende levenspartner (of bij afwezigheid daarvan de minderjarige
kinderen of pleegkinderen) een bedrag van drie maal de
maandelijkse schadeloosstelling uitgekeerd.
Rechtse mensen werken zó hard om linkse mensen van inkomen te voorzien, dat ze geen tijd over houden om kranten te lezen.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:28 schreef -DailaLama- het volgende:
Linkse mensen lezen gewoon meer kranten.
Inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Rechtse mensen werken zó hard om linkse mensen van inkomen te voorzien, dat ze geen tijd over houden om kranten te lezen..
Hitler infiltreerde voor de linkse regering ook extreem-rechtse clubjes. Geloof ik, of zoiets, whatever. Pas maar op!quote:Op zondag 27 maart 2005 16:58 schreef SCH het volgende:
Ik ga solliciteren - heerlijk infiltreren en het fascisme van binnenuit leren kennen. Gewoon een keer de tondeuse erover heen een klaar is KeeSCH
Geldzucht? Neejoh. Het schijnt dat 50% van de beroepsbevolking voor inkomen afhankelijk is van de staat. En dat moet dus allemaal betaald worden door deze hardwerkenden, die geen tijd hebben om de krant te lezen.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:56 schreef -DailaLama- het volgende:
Inderdaad.
Door geldzucht weten ze niet precies wat er speelt in de wereld.
Ho ho ho u vergelijkt u mij op 1e paasdag met Hitler?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hitler infiltreerde voor de linkse regering ook extreem-rechtse clubjes. Geloof ik, of zoiets, whatever. Pas maar op!
Ja, weldegelijk.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ho ho ho u vergelijkt u mij op 1e paasdag met Hitler?![]()
Dat wordt nog zeer vermakelijk, aangezien ik dat bij de PvdA ook ga doen.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:58 schreef SCH het volgende:
Ik ga solliciteren - heerlijk infiltreren en het fascisme van binnenuit leren kennen. Gewoon een keer de tondeuse erover heen een klaar is KeeSCH
Tja, die was ook wel linkSCH.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:02 schreef SCH het volgende:
Ho ho ho u vergelijkt u mij op 1e paasdag met Hitler?![]()
Hetgeen doet vermoeden dat het daar al gebeurt.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat wordt nog zeer vermakelijk, aangezien ik dat bij de PvdA ook ga doen.
Wouter Bos is toch een mol van het CDA?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hetgeen doet vermoeden dat het daar al gebeurt.![]()
Eerder een gedelegeerde van Dijkstal.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wouter Bos is toch een mol van het CDA?![]()
Dus extreemlinks is hem ook aan het zoeken ?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:11 schreef SCH het volgende:
Staat er iets over kogelvrije vesten in de advertentie?
Ik ben net even langs Soesterberg geweest maar de cel was leeg
Ik ging paaseitje brengenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:17 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dus extreemlinks is hem ook aan het zoeken ?
Andersom. Dijkstal moeten ze royeren!quote:Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eerder een gedelegeerde van Dijkstal.
Met de analyse van aanbodgestuurde naar vraaggestuurde politek kan men het moeiteloos eens zijn, met de conclusie niet. Wilders en consorten etaleren zich als de verliezers van het huidige tijdsgewricht. Alles in de wereld van vandaag staat in het teken van toenemende globalisering, ontideologisering en indvidualisering; dit alles gefaciliteerd door de ICT. Ipv richting autorair en ethnocentrisch, zoals Wilders wil, gaan we naar verdere liberalisering en kosmopolitair.quote:
Nee hoor, Radicaal-Rechts met de R van Rourke.quote:
Hij mag met de totalitaire linkse vuilnis mee, maar ik scheidt mijn afval niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:29 schreef Bluesdude het volgende:
Nee hoor, Radicaal-Rechts met de R van Rourke.
Houden jullie radicaalrechtsen je eigen gekke neefjes bij je en niet dumpen bij de linkerbuur, dank je..
Uitstekend plan: alle totalitaire vulnis verwijderen, wat rest zijn de democratische denkwijzes.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:36 schreef PJORourke het volgende:
Hij mag met de totalitaire linkse vuilnis mee, maar ik scheidt mijn afval niet.
Wat is vullis? Of het links of rechts is maakt mij verder niet veel uit.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:41 schreef Bluesdude het volgende:
Uitstekend plan: alle totalitaire vulnis verwijderen, wat rest zijn de democratische denkwijzes.
Daarom moet je toch leren afval te scheiden...
Als je het zo bekijkt, wat zeur je dan over linkse media als je het toch niet leest?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geldzucht? Neejoh. Het schijnt dat 50% van de beroepsbevolking voor inkomen afhankelijk is van de staat. En dat moet dus allemaal betaald worden door deze hardwerkenden, die geen tijd hebben om de krant te lezen.
En dan is nog de vraag welke 'wereld' reëeler is, de dagelijkse wereld waarin geld verdiend moet worden, of de interpretatie van de wereld door de media..
Zeuren over linkse media? Waar?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:20 schreef -DailaLama- het volgende:
Als je het zo bekijkt, wat zeur je dan over linkse media als je het toch niet leest?
En dat zegt Riverpoet31, de jongen die in bijna elk topique verkondigt respect voor de medemens te hebben, naastenliefde e.d.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:17 schreef Riverpoet31 het volgende:
Verwacht dat de ontplofte cavia Wilders
gelukkig....pfff
ok.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:39 schreef Riverpoet31 het volgende:
Ik heb respect voor mensen die respect hebben voor anderen en zichzelf, Wilders ontbeert dat, is een humorloze demagoog
Als journalist zeker?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Rechtse mensen werken zó hard om linkse mensen van inkomen te voorzien, dat ze geen tijd over houden om kranten te lezen..
Wie zou hij met 'wij' bedoelen ? Ik bedoel, ik durf dat prima. Dat juist Wilders zoiets moet zeggen, hij is juist degene die het kaf van het koren niet scheidt, bang voor (virtueel) zetelverlies. Wilders bestaat alleen bij de gratie van xenofoob en/of islamhatend Nederland.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:28 schreef rroloff het volgende:
Wilders geeft zijn mening over de toekomst van Nederland.
Libelle - zaterdag, 2 april 2005
"De meerderheid van de moslims heeft niets met extremisme te maken en lijdt onder het feit dat wij het kaf niet van het koren durven scheiden."
Eigenlijk zijn het gewoon negers.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:03 schreef SCH het volgende:
En de slachtofferrol is alweer in genomen. Typerend voor dat nieuwe rechtse gedoe
Het zijn de probleemwijkers, je ziet toch hoe vakkundig zij zich in de slachtofferrol drukken. Allemaal van die Wilders-types daar, het ligt nooit aan henzelf, alleen aan anderen. Dat zie je bij die speedfreak1 ook: geen enkele zelfreflectie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 19:22 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het gewoon negers.
Pssssssst, verkeerde topicquote:Op dinsdag 12 april 2005 19:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je ziet het ook bij die vakbondaanhangers, allemaal de straat op omdat de baas zoveel verdient. Oh nee, die zijn links he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |