Misschien zijn er mensen die situaties die jij aanhaalt het liefst willen vermijden in ons landje. En met de huidige knuffelmentaliteit van de overheid zal dat misschien niet zo heel makkelijk zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:47 schreef Riverpoet31 het volgende:
Kom op, volg je intuitie, kijk naar Wilders....dat is geen vent die dingen kan veranderen.....
En......botte opmerking misschien......maar zijn we niet teveel verwend in Nederland......In amerika heb je gangs die elkaar afmaken, in de gazastrook heb je israeliers en palestijnen die elkaar naar het leven staan, in Tibet heb je Chinezen die het land hebben overgenomen....
Kom op......je hebt een tv, een goede baan, een aangeharkt voortuintje.......en marokkanen om over te klagen...so what????
Daarom leeft Van Gogh nog.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:47 schreef Riverpoet31 het volgende:
Kom op, volg je intuitie, kijk naar Wilders....dat is geen vent die dingen kan veranderen.....
En......botte opmerking misschien......maar zijn we niet teveel verwend in Nederland......In amerika heb je gangs die elkaar afmaken, in de gazastrook heb je israeliers en palestijnen die elkaar naar het leven staan, in Tibet heb je Chinezen die het land hebben overgenomen....
Kom op......je hebt een tv, een goede baan, een aangeharkt voortuintje.......en marokkanen om over te klagen...so what????
Dat hadden ze eerst in Yougoslavie/Israel/New York/Madrid/Moskou etc ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:47 schreef Riverpoet31 het volgende:
Hahahahaha, hij is érg grappigquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:07 schreef Drugshond het volgende:
Geachte Stormtrooper mijnheer Wilders,
Tot mijn grote vreuge las ik in de Stromfront Telegraaf dat u nog mensen zocht voor de oprichting van uw partij. Ik ben integer,blank en ik heb een zeer kritische kijk op de Nederlandse samenleving. Ook ik ben van mening dat er eens stevig opgetreden dient te worden tegen die KUT marokaantjes de Islam (ik bedoel de uitwassen van de Islam). Wat is het verschil als ik vragen mag ?!? . Ik heb een kale kop verzorgt uiterlijk en ben een zeer sociaal voelend persoon.
Met vriendelijke groet,
Drugshond
PS 1 : Hebt u ook zo'n last van het omrekenen van de euro naar de gulden en omgekeerd.
PS 2 : (U kunt pas morgen bellen, vandaag zit ik in Utrecht op HC en ik weet niet of ik wel op tijd thuis ben voor Uw verlossende telefoontje). O ja... Jaapie vraagt of hij ook mee mag doen, maar hij is nog te dronken om een brief te schrijven.
Heej, jij lijkt wel op Geert, meld jij je ook aan?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:47 schreef speedfreak1 het volgende:
Wat een kansloos topic is dit geworden zeg, gewoon een beetje dom gebash richting Geert Wilders. Reacties zijn zonder uitzondering allemaal hetzelfde.
Jammer.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:47 schreef speedfreak1 het volgende:
Wat een kansloos topic is dit geworden zeg, gewoon een beetje dom gebash richting Geert Wilders. Reacties zijn zonder uitzondering allemaal hetzelfde.
Nee, ik meld mij niet aan, heb het veel te druk met het runnen van mijn eigen zaak en de business verder uit te bouwen. Verder lees ik naast de telegraaf en de elsevier ook het NRC hhor, je moet tenslotte ook op de hoogte zijn van de zienswijze van "de andere kant". Maar de volkskrant komt er hier inderdaad niet in, evenals de waarheid...............quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:49 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Heej, jij lijkt wel op Geert, meld jij je ook aan?
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk, al die communistische napraters hebben geen idee waar ze het over hebben, want zij lezen Volkskrant en NRC - wat op zich niet erg is - en nemen dat serieus - dat wel.
Zoiets heet humor - en het is zaterdag "Cheer up". Net alsof we over de PVDA, D66 , GL en de SP geen grapjes gemaakt worden. De partij GW vormt hierop geen enkele uitzondering.(noch status aparte).quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:47 schreef speedfreak1 het volgende:
Aangezien jij het heel consequent maar niet voor mekaar krijgt zijn naam goed te schrijven denk ik niet dat je in aanmerking gaat komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:12 schreef Harry_Sack het volgende:
heeft Wilbers bij jullie al gereageerd? Ik heb verdorie vanavond nog mijn sollesitasiebrief gestuurd
Ik kan me de GL/SP/PvdA grappen niet herinneren eigenlijk. Dat Jan Marijnissen de concentratiekampen van Mao nog altijd als zijn ideaal ziet lijkt me meer plausibel dan grappig.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zoiets heet humor - en het is zaterdag "Cheer up". Net alsof we over de PVDA, D66 , GL en de SP geen grapjes gemaakt worden. De partij GW vormt hierop geen enkele uitzondering.(noch status aparte).
Tuurlijk wel, het is onmogelijk om van zijn mailinglist af te komen, dus waarom zou hij mij niet serieus nemen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:13 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Aangezien jij het heel consequent maar niet voor mekaar krijgt zijn naam goed te schrijven denk ik niet dat je in aanmerking gaat komen.
Tja, er is zelfs een topic waar mensen met droge ogen beweren dat alleen linksen grappig kunnen zijn............... Doet mij denken aan dikke mensen, die weten ook vaak hoe ze anderen in de zeik moeten nemen, maar o wee als er eens iets over hun varkensachtige uiterlijk wordt gesuggereerd. Het is gelukkig niet het geval met alle dikkerds, maar er zitten er tussen..............quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:13 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Ik kan me de GL/SP/PvdA grappen niet herinneren eigenlijk. Dat Jan Marijnissen de concentratiekampen van Mao nog altijd als zijn ideaal ziet lijkt me meer plausibel dan grappig.
Dat komt doordat je nog maar een paar dagen op dit forum post.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:13 schreef DeTinux het volgende:
[..]
Ik kan me de GL/SP/PvdA grappen niet herinneren eigenlijk.
Het gebrek aan humor maakt het nog niet plausibel.quote:Dat Jan Marijnissen de concentratiekampen van Mao nog altijd als zijn ideaal ziet lijkt me meer plausibel dan grappig.
Ik heb hem gewaarschuwd dat je door ome Maorijnissen gestuurd bent.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:12 schreef Harry_Sack het volgende:
heeft Wilbers bij jullie al gereageerd? Ik heb verdorie vanavond nog mijn sollesitasiebrief gestuurd
Zet jij dan wel eens serieuze postings neer? Krijg bij al jouw postings de indruk dat je teveel hebt gezopen, of iets verkeerds hebt gerookt.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:19 schreef Harry_Sack het volgende:
Jongens, mensen, het gaat hier over Wilbers en zijn magazijnmedewerkersvacature. Even serieus graag, ja?
En bedankt he, nou kom ik nooit van dat imago afquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb hem gewaarschuwd dat je door ome Maorijnissen gestuurd bent.
Scherpquote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat komt doordat je nog maar een paar dagen op dit forum post.
Wat kun je dan het beste roken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:21 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Zet jij dan wel eens serieuze postings neer? Krijg bij al jouw postings de indruk dat je teveel hebt gezopen, of iets verkeerds hebt gerookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |