Edit door mod: Nieuwsbericht toegevoegdquote:Wilders werft Kamerleden voor zijn partij
DEN HAAG - Het onafhankelijke Tweede-Kamerlid Geert Wilders werft in een advertentie op zijn website mensen die namens de partij die hij binnenkort opricht, in de Kamer willen zitten. Hij zoekt ,,gedreven teamspelers met relevante levenservaring en geloof in de noodzaak van hervormingen in Den Haag''.
Kandidaten moeten uiteraard de 'Onafhankelijkheidsverklaring' onderschrijven waarin Wilders onlangs zijn beginselprogramma verwoordde. Politieke ervaring is volgens het voormalige VVD-Kamerlid geen must, onbesproken gedrag wel. Kandidaten moeten zich voorbereiden op een antecedentenonderzoek.
ANP
Bron: LC
nee, het had het NRC moeten zijn iddquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:12 schreef BMW_Master het volgende:
Telegraaf is ieder geval dé krant bij uitstek om erin te adverteren, je weet over welke doelgroep ik insuneer.
Van binnenuit uithollen bedoel je?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
He Ryan, als we nou allebei een brief gaan sturen. Jij met je OR-ervaring en ik als politicologiestudent. Lijkt je dat niet gezellig?
Tsja, is dit niet vragen om LPF-toestanden?quote:Wilders werft Kamerleden voor zijn partij
DEN HAAG - Het onafhankelijke Tweede-Kamerlid Geert Wilders werft in een advertentie op zijn website mensen die namens de partij die hij binnenkort opricht, in de Kamer willen zitten. Hij zoekt ,,gedreven teamspelers met relevante levenservaring en geloof in de noodzaak van hervormingen in Den Haag''.
Kandidaten moeten uiteraard de 'Onafhankelijkheidsverklaring' onderschrijven waarin Wilders onlangs zijn beginselprogramma verwoordde. Politieke ervaring is volgens het voormalige VVD-Kamerlid geen must, onbesproken gedrag wel. Kandidaten moeten zich voorbereiden op een antecedentenonderzoek.
ANP
Bron: LC
Wurst?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Die W van wilders is eng. Doet me aan iets duits denken.
Ja, als we dan in de tweede kamer zitten gaan we standaard met Groen Links meestemmen.quote:
Nou ja, het verschil is dat ie 2 jaar heeft in plaats van een paar maanden, en dat kan heel wat uitmaken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Tsja, is dit niet vragen om LPF-toestanden?
Volkswagen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Openbaar je nu de geheime agenda van Wilders zelf niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, als we dan in de tweede kamer zitten gaan we standaard met Groen Links meestemmen.
Wat de LPF voor dit kabinet is, zal Groep Wilders voor de aanstaande PvdA-GL-SP coalitie zijn idd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, als we dan in de tweede kamer zitten gaan we standaard met Groen Links meestemmen.
Ja, klopt ja, hij heeft nog 2 jaar de tijd om echt een stel volledig krankzinnigen uit te zoeken. Dus niet zo maar de eerste de beste gek nemen, zoals Fortuyn deed, maar gewoon die lui 2 jaar op de proef stellen, er eventueel lobotomie op uit oefenen, om dan dus echt doordesemde van lotje getikten over te houden.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het verschil is dat ie 2 jaar heeft in plaats van een paar maanden, en dat kan heel wat uitmaken.
De mensen die wel kunnen lezen en schrijven?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:12 schreef BMW_Master het volgende:
Telegraaf is ieder geval dé krant bij uitstek om erin te adverteren, je weet over welke doelgroep ik insuneer.
Niet zo heelveel geloof ik, maar misschien geeft Wilders je ook nog wel een inkomen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:55 schreef Steijn het volgende:
Wat verdient een kamerlid?
JA!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ja, eigenlijk wil ik die verzameling josti's wel van dichtbij meemaken. Lijkt me heel vermakelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt ja, hij heeft nog 2 jaar de tijd om echt een stel volledig krankzinnigen uit te zoeken. Dus niet zo maar de eerste de beste gek nemen, zoals Fortuyn deed, maar gewoon die lui 2 jaar op de proef stellen, er eventueel lobotomie op uit oefenen, om dan dus echt doordesemde van lotje getikten over te houden.
Kom, ik ga er gezellig de chips bij pakken.
Mooie gevechten met cameramensen. Plaats je de foto's op FOK?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wil ik die verzameling josti's wel van dichtbij meemaken. Lijkt me heel vermakelijk.
Ik hoor het wel als het gelukt is he?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:11 schreef R_ON het volgende:
Geachte heer Wilders,
Ik denk dat ik prima geschikt ben voor de aangeboden functie. Ik heb namelijk niets tegen de Islam, maar tegen de uitwassen van de Islam.
In afwachting van een uitnodiging verblijf ik
Met vriendelijke groet,
R_ON
Zo'n 7.000 euro per maand.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:55 schreef Steijn het volgende:
Wat verdient een kamerlid?
Als Wilders verstandig is zorgt hij er in ieder geval voor dat er niet allerlei gesjeesde zakenlieden in zijn partij komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:07 schreef ThomasBerge het volgende:
Het risico is natuurlijk groot dat hij van die debielen als toen bij de LPF aantrekt. Maar het voordeel is dat de voorman van Groep Wilders nog wel leeft, in tegenstelling tot de LPF.
Hallo, hij wil alles OMGOOIEN en VERANDEREN en zo. Dan ga je geen 10 jaar wachten, want dan is het al veel te laat natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Hij moet zorgen dat hij de eerste tien/vijftien jaar klein blijft en níet mee gaat regeren. Dan wordt het nog wel een fatsoenlijke partij (zie de SP). Maar zoveel geduld zal hij vast niet hebben.
En dan is z'n Gouden Eeuw ook al voor een kwart voorbijquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hallo, hij wil alles OMGOOIEN en VERANDEREN en zo. Dan ga je geen 10 jaar wachten, want dan is het al veel te laat natuurlijk..
Dat was ook gelijk de eerste associatie die ik had. Ik wil helemaal niks suggereren, maar ik kreeg een soort 'vooroorlogs' gevoel van de typografie van die advertentie. Nogmaals: ik wil daar absoluut niets mee suggereren. Wellicht dat iemand met veel kennis over lettertypen kan beamen dat het gebruikte lettertype inderdaad een beetje jaren 30-40 aandoet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ben ook niet echt een expert op dat gebied, maar het doet idd erg aan posters uit die tijd denken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:47 schreef dVTB het volgende:
[..]
Dat was ook gelijk de eerste associatie die ik had. Ik wil helemaal niks suggereren, maar ik kreeg een soort 'vooroorlogs' gevoel van de typografie van die advertentie. Nogmaals: ik wil daar absoluut niets mee suggereren. Wellicht dat iemand met veel kennis over lettertypen kan beamen dat het gebruikte lettertype inderdaad een beetje jaren 30-40 aandoet?
Heb je dit bericht zeker niet gelezen?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:19 schreef BMW_Master het volgende:
Tsja, NRC is ook rechts, eerder in de liberalische kant op. Maar wilders rept nog wel meer dingen die intellectueel bezien geen hoogstandje is = oftewel telegraaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |