Worstendraaier................. Rosenzakkenvuller was havenarbeider..................quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Word je hard van, Jan Maorijnissen was ook eerst havenarbeider.
Okay, maar: lasser in de metaal-industrie, van 1975 tot 1985 (Maorijnissen)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:21 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Worstendraaier................. Rosenzakkenvuller was havenarbeider..................
Waar heeft ome Jan nu gewerkt?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
Zullen we het even bij Wilbers houden? Graag!
Wat was Wilbers dan voor zijn Haagsche periode, best benieuwd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
Mag ik dan mee als de troetel-allochtonentroetelaar van de partij?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
He Ryan, als we nou allebei een brief gaan sturen. Jij met je OR-ervaring en ik als politicologiestudent. Lijkt je dat niet gezellig?
Als bankwerker in Oss meneer Aaah!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar heeft ome Jan nu gewerkt?
Wilders, toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:45 schreef Harry_Sack het volgende:
Wilbers, als je dat niet eens weet.quote:
Bankovervaller?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als bankwerker in Oss meneer Aaah!
Ja met zo'n worstenkous over zijn muilquote:
Ah... okeequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wilbers, als je dat niet eens weet.
Als je een bron zoek, zoek Sasha de Boer maar, die weet er meer van.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja met zo'n worstenkous over zijn muil
ik ook.. zelfde zeikerds met dezelfde oude grapjesquote:Op zondag 27 maart 2005 00:03 schreef Harry_Sack het volgende:
Waarom gaat het nu ineens niet meer over Wilbers? Ik ben gewoon zo zwaar teleurgesteld in dit draadje he
Dat bedoel ik, nooit eens inhoudelijk, altijd maar kernwoorden, dan weer over rechts, het gaat hier verdorie over de toekomst van ons land en de populatie daarvan. Alsof dat inwisselbaar is ofzoquote:Op zondag 27 maart 2005 00:05 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
ik ook.. zelfde zeikerds met dezelfde oude grapjes![]()
als je de samenstelling van de bevolkingsgroepen in onze grote steden nader bekijkt, dan kom je tot de conclusie dat de populatie inderdaad inwisselbaar is.. en wel binnen een tiental jaren met veel hulp van Links.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, nooit eens inhoudelijk, altijd maar kernwoorden, dan weer over rechts, het gaat hier verdorie over de toekomst van ons land en de populatie daarvan. Alsof dat inwisselbaar is ofzo
Toch blijven die grapjes wel leuk..... of zijn we opeens het smulbos van Wouter Bos vergeten,quote:Op zondag 27 maart 2005 00:05 schreef Koos Voos het volgende:
ik ook.. zelfde zeikerds met dezelfde oude grapjes![]()
Smulbos was van wouter?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Toch blijven die grapjes wel leuk..... of zijn we opeens het smulbos van Wouter Bos vergeten,
Take it easy.....
Het was een "van de pot gerukt" idee van de PVDA.... en dus ja... Wouter weer er meer van.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Smulbos was van wouter?
Die gulden is een onzinnige maatregel.... ik kan me wel gedeeltelijk vinden in zijn manifest... Maar het terugbrengen van de gulden is utopisch denken.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Blijkbaar willen jullie Wilbers ook niet serieus nemen. Die man heeft echt goeie ideeen, zoals uitwassen, gulden terug en turkije weg enzo
Ik ben hetero, dus ik wil Wilbers niet nemen.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:21 schreef Harry_Sack het volgende:
Blijkbaar willen jullie Wilbers ook niet serieus nemen. Die man heeft echt goeie ideeen, zoals uitwassen, gulden terug en turkije weg enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |