Wouter Bos is toch een mol van het CDA?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hetgeen doet vermoeden dat het daar al gebeurt.![]()
Eerder een gedelegeerde van Dijkstal.quote:Op zondag 27 maart 2005 17:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wouter Bos is toch een mol van het CDA?![]()
Dus extreemlinks is hem ook aan het zoeken ?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:11 schreef SCH het volgende:
Staat er iets over kogelvrije vesten in de advertentie?
Ik ben net even langs Soesterberg geweest maar de cel was leeg
Ik ging paaseitje brengenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:17 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dus extreemlinks is hem ook aan het zoeken ?
Andersom. Dijkstal moeten ze royeren!quote:Op zondag 27 maart 2005 17:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eerder een gedelegeerde van Dijkstal.
Met de analyse van aanbodgestuurde naar vraaggestuurde politek kan men het moeiteloos eens zijn, met de conclusie niet. Wilders en consorten etaleren zich als de verliezers van het huidige tijdsgewricht. Alles in de wereld van vandaag staat in het teken van toenemende globalisering, ontideologisering en indvidualisering; dit alles gefaciliteerd door de ICT. Ipv richting autorair en ethnocentrisch, zoals Wilders wil, gaan we naar verdere liberalisering en kosmopolitair.quote:
Nee hoor, Radicaal-Rechts met de R van Rourke.quote:
Hij mag met de totalitaire linkse vuilnis mee, maar ik scheidt mijn afval niet.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:29 schreef Bluesdude het volgende:
Nee hoor, Radicaal-Rechts met de R van Rourke.
Houden jullie radicaalrechtsen je eigen gekke neefjes bij je en niet dumpen bij de linkerbuur, dank je..
Uitstekend plan: alle totalitaire vulnis verwijderen, wat rest zijn de democratische denkwijzes.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:36 schreef PJORourke het volgende:
Hij mag met de totalitaire linkse vuilnis mee, maar ik scheidt mijn afval niet.
Wat is vullis? Of het links of rechts is maakt mij verder niet veel uit.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:41 schreef Bluesdude het volgende:
Uitstekend plan: alle totalitaire vulnis verwijderen, wat rest zijn de democratische denkwijzes.
Daarom moet je toch leren afval te scheiden...
Als je het zo bekijkt, wat zeur je dan over linkse media als je het toch niet leest?quote:Op zondag 27 maart 2005 17:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geldzucht? Neejoh. Het schijnt dat 50% van de beroepsbevolking voor inkomen afhankelijk is van de staat. En dat moet dus allemaal betaald worden door deze hardwerkenden, die geen tijd hebben om de krant te lezen.
En dan is nog de vraag welke 'wereld' reëeler is, de dagelijkse wereld waarin geld verdiend moet worden, of de interpretatie van de wereld door de media..
Zeuren over linkse media? Waar?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:20 schreef -DailaLama- het volgende:
Als je het zo bekijkt, wat zeur je dan over linkse media als je het toch niet leest?
En dat zegt Riverpoet31, de jongen die in bijna elk topique verkondigt respect voor de medemens te hebben, naastenliefde e.d.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:17 schreef Riverpoet31 het volgende:
Verwacht dat de ontplofte cavia Wilders
gelukkig....pfff
ok.quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:39 schreef Riverpoet31 het volgende:
Ik heb respect voor mensen die respect hebben voor anderen en zichzelf, Wilders ontbeert dat, is een humorloze demagoog
Als journalist zeker?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Rechtse mensen werken zó hard om linkse mensen van inkomen te voorzien, dat ze geen tijd over houden om kranten te lezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |