Bedoel je financieel?quote:Op maandag 28 maart 2005 17:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg PJO, vind jij eigenlijk dat Ajax zichzelf zou moeten bedruipen=
quote:Op maandag 28 maart 2005 17:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De huilies slaan een middagje over. Dan wordt het hier meteen gezapig.
Vind ik wel ja. Sponsoring van bedrijven moet natuurlijk kunnen. En diequote:Op maandag 28 maart 2005 17:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja.
Nog een forum waar ik niet meer terecht kan.quote:
Dat iemand links is is tot daaraantoe, maar Verbal aan de knoppen laten zitten is gewoon de Goden verzoeken.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nog een forum waar ik niet meer terecht kan.
Links is niet het woord. Azijnzeiker wel.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat iemand links is is tot daaraantoe, maar Verbal aan de knoppen laten zitten is gewoon de Goden verzoeken.
Ah ja, wil je tegenwoordig nog een maagdelijke vrouw dan moet je een griet op de lagere school (onderbouw) scoren.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:52 schreef George-Butters het volgende:
Wat een sombere 2e paasdag
Vriendin gaat half vreemd
Of een tent.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ah ja, wil je tegenwoordig nog een maagdelijke vrouw dan moet je een griet op de lagere school (onderbouw) scoren.![]()
![]()
Dat kunnen ze niet menenquote:
Je schijnt ze uit sommige bergachtige gebieden te kunnen halen. Moet je wel op behaarde vrouwen vallen en lange jurken.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ah ja, wil je tegenwoordig nog een maagdelijke vrouw dan moet je een griet op de lagere school (onderbouw) scoren.![]()
![]()
George!!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je schijnt ze uit sommige bergachtige gebieden te kunnen halen. Moet je wel op behaarde vrouwen vallen en lange jurken.
Dat zie je verkeerd. Waar Verbal komt, komt drama.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ach, die Verbal graaft zijn eigen graf wel weer. Kan me er niet echt over opwinden, vind het wel amusant.![]()
Nou, daar lijkt me Nieuws een leuk forum voor om dat eens in de praktijk te realiseren.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:05 schreef Lemmeb het volgende:
Dat zie je verkeerd. Waar Verbal komt, komt drama.
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
George!!![]()
![]()
![]()
Dat JIJ dat zegt!!!![]()
Boeien.![]()
Dat bedoel ik ook, maar ik verwerk het door er maar om te lachen, want drama gaat er komen!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Waar Verbal komt, komt drama.
* Monitort [MED]quote:Op maandag 28 maart 2005 18:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, daar lijkt me Nieuws een leuk forum voor om dat eens in de praktijk te realiseren.
*Opent mocrotopic.
Stronger than I am.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:13 schreef George-Butters het volgende:
Am I stronger than the curse or is the curse stronger than me?
Fout!!!quote:
Laat mij nou eens twijfel zaaien.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Fout!!!![]()
![]()
Het is goed wat GB schrijft. Het is
Ik wil
Jij wilt
Hij/zij wil
Uh huh!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat mij nou eens twijfel zaaien.
Rot toch op!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet je wat Marike Maerycke zegt?
Ga met je met dynamiet volgepakte roeibootje naar het Rotterdamse Havengebied.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Waar vind ik de Marine Inlichtingendienst? Of dienen zij mij te vinden?
Ik heb het nummer nogmaals beluisterd en hij zingt toch echt wat ik hierboven schreef...quote:Op maandag 28 maart 2005 18:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Fout!!!![]()
![]()
Het is goed wat GB schrijft. Het is
Ik wil
Jij wilt
Hij/zij wil
Antwoord!quote:Op maandag 28 maart 2005 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga met je met dynamiet volgepakte roeibootje naar het Rotterdamse Havengebied.
Een Rendez-vous is zo geregeld.![]()
Klopt, ik was bij m'n oma.quote:Op maandag 28 maart 2005 17:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De huilies slaan een middagje over. Dan wordt het hier meteen gezapig.
Het is U voor jou, vlegel!quote:
Pure verveling van die kerel.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Pberends en de verkeerd opgevatte humor.
Ja, maar ook opmerkingen die parallel aan de uitzending gegeven zijn.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Pure verveling van die kerel.
quote:Op maandag 28 maart 2005 18:45 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Wat moet de CIA nu weer van mij ?!? opzouten !!
Werkt dat een beetje pearguardian?quote:Op maandag 28 maart 2005 18:55 schreef Drugshond het volgende:
corrected.... FOK! snapt de [ img] .... [/ img] tags niet van imageshack.
Grappig, maar de range 192.168.. is private domain.quote:Op maandag 28 maart 2005 18:55 schreef Drugshond het volgende:
corrected.... FOK! snapt de [ img] .... [/ img] tags niet van imageshack.
Maar in de kolom daarachter staat de oorspronkelijke ipquote:Op maandag 28 maart 2005 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Grappig, maar de range 192.168.. is private domain.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |