quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef pberends het volgende:
http://variatee.vara.nl/kopspijkers/gastenboek.jsp
Is dat zwatelaar bericht van Jack echt?? Was dat ook in de uitzendingquote:
Heb jij ze wel helemaal op een rijtje?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
Ik heb alleen het cabaret gezien.
Peter Heerschop -> naar Auswitz
Viggo Waas -> ook naar Auswitz
Van Ali G. geleerdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb jij ze wel helemaal op een rijtje?
Idioot.
Op uitzendinggemist.nl staat het al de volgende dag erop.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:00 schreef Harry_Sack het volgende:
ik kijk wel op het web, dat is er vanaf dinsdag denk ik
quote:
quote:Mark 26-03-2005
Moderator?
Kan er geen moderator aangesteld worden om dit soort kinderachtige reacties te verwijderen? Jezus, zeg, hoe oud zijn we nou met z'n allen? Lekker stoer, van achter je pc zitten schelden. Grote jongens, hoor. Ga nou maar een leven zoeken. Sommige mensen weten ook écht niet hoe ze zich moeten gedragen.
Het is wel te zien hoe kopspijkers aan zulke hoge kijkcijfers komt (normaliter):quote:
Van die totaal niet kritische mensenquote:Stefanie de Geus en Roosmarijn de Geus. 27-03-2005
Leuk!!
Hallo allemaal, Het liedje was echt geweldig en ook de rest van de uitzending was heel leuk!!
graciasquote:Op zondag 27 maart 2005 04:00 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Op uitzendinggemist.nl staat het al de volgende dag erop.
MWah, ze pakten die klootviool van de PvdA een beetje aan. Verder vond ik het eigenlijk weer slappe hap.quote:Op zondag 27 maart 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Gister voor de verandering weer eens gekeken en nog steeds niet leuk.
Heerlijk hoe de hele affaire rond van Dam werd genegeerd. Als het een rechts politici was geweest die via de rechter een passage uit een boek had willen halen had Spijkerman met het vingertje vooraan staan te wijzen.
Dat vind ik meteen zo jammer, als je een satirisch programma maakt, zeik dan ook iedereen af. En niet alleen die mensen wiens visie niet overeenkomen met jou knuffelgedachtengoed.
Wat een prachtig nette interpunctie van die Mark.quote:
Bijna een halvering van de glorietijdenquote:
Ja, die verschrikkelijke van Dam moeten ze eens aanpakken, maar nee hoor, dat past niet,quote:Op zondag 27 maart 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Gister voor de verandering weer eens gekeken en nog steeds niet leuk.
Heerlijk hoe de hele affaire rond van Dam werd genegeerd. Als het een rechts politici was geweest die via de rechter een passage uit een boek had willen halen had Spijkerman met het vingertje vooraan staan te wijzen.
Dat vind ik meteen zo jammer, als je een satirisch programma maakt, zeik dan ook iedereen af. En niet alleen die mensen wiens visie niet overeenkomen met jou knuffelgedachtengoed.
Vorige week nog 2,7 miljoen hoor, kijkcijfers dalen nog steeds nietquote:Op zondag 27 maart 2005 12:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bijna een halvering van de glorietijdenEn terecht ook. Tijd voor afwisseling
Volgens mij was op hetzelfde moment nog iets van een sportwedstrijd waar men ook wel veel naar kijkt ...quote:
Joh.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij was op hetzelfde moment nog iets van een sportwedstrijd waar men ook wel veel naar kijkt ...
Nee, dat krijg je als mensen die 't met een 4.0 beoordelen toch stug blijven kijken.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:48 schreef pberends het volgende:
Vorige week nog 2,7 miljoen hoor, kijkcijfers dalen nog steeds niet.
quote:Op zondag 27 maart 2005 12:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je als mensen die 't met een 4.0 beoordelen toch stug blijven kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |