We blijven Nederlanders.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:14 schreef -DailaLama- het volgende:
Nu weten we het wel hoor.
Kunnen jullie nu es op houden met dat gezeik?
Ik vind het eerder irritantquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:19 schreef Tarak het volgende:
Ronny Naftaniel is wel leuk, die had al veel eerder geparodieerd moeten worden.
Ja, wat een programma vulling zegquote:
Naftaniel is wel een BN'er. Hij is echt zo'n zure beroepszeikerd, het derde punt heb je gelijk in: Ronny Naftaniel is nooit leuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:20 schreef pberends het volgende:
Die Naftaniel is ten eerste geen BN'er, ten tweede is hij helemaal niet zo en ten derde is het helemaal niet leuk.
En voorspelbaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Inderdaad, zeer voorspelbaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:21 schreef kastanova het volgende:
Sjezus, denkt men bij kopspijkers nu echt dat saaie kutgrappen plotseling hilarisch worden als je ze maar lang genoeg herhaald? Ze doen het tegenwoordig echt elke week.
"Sorry, hihihihi, sorry, ja sorry, sorry, hihihihihi"
En dat dan ook nog eens opgerekt in een slecht geacteerde sketch.
Moet het wel grappig zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nooit van overdrijving gehoord pberends?Het is een trucje om mensen na te doen.. snap je?
Vroeger deden ze het redelijk, maar ik kijk ze nooit meer. Maar het ligt eraan wanneer je kijkt. 4 uur 's nachts zal het wel soepeltjes draaien.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:33 schreef Ericjuh het volgende:
ik kijk altijd een paar dagen later kopspijkers stream... hebben jullie ook dat sinds de nieuwe site de stream niet meer lekker loopt??
of kijken jullie nooit stream.
oftopic : wat voor tv kaart heb jij? dat is stuk betere kwaliteit als die bagger kaart van mijquote:
Nou ik heb geen TV Kaart.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:41 schreef Bullpit het volgende:
[..]
oftopic : wat voor tv kaart heb jij? dat is stuk betere kwaliteit als die bagger kaart van mij
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou ik heb geen TV Kaart.![]()
Dit is een foto die ik vorige week tijdens de bekerfinale had gemaakt.
Ja, sneuheid.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
Pff, dat klimaatgedoe was een week of 3/4 geleden..
Wat is er niet waar aan dan? Mensen zijn slecht voor het milieu, hoe je het went of keert. Als er maar een miljoen mensen op aarde waren, ging het TOP met het milieu. Dat is een feit.quote:
Het klopt 100% wat ze zegt. Klote Spijkermanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:46 schreef Dskedar het volgende:
ik ben het eigenlijk wel eens met georgina maar ja
en dus zeg je op tv dat het maar beter is ze allemaal dood gaan. Dan BEN je dom.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:45 schreef pberends het volgende:
WTF????????/ Georgina heeft gelijk!
Mensen zijn SLECHT voor het milieu.Kopspijkers
.
Ze zei niet dat het beter was, maar dat het OPZICH beter zou zijn voor het milieu, en dat klopt gewoon.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
en dus zeg je op tv dat het maar beter is ze allemaal dood gaan. Dan BEN je dom.
dit is een foto, verschil is toch wel te zienquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:41 schreef Bullpit het volgende:
[..]
oftopic : wat voor tv kaart heb jij? dat is stuk betere kwaliteit als die bagger kaart van mij
dan nog. De timing in dat programma.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zei niet dat het beter was, maar dat het OPZICH beter zou zijn voor het milieu, en dat klopt gewoon.
Bert Visscher is helemaal niet cool, erger me dood aan die ventquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:50 schreef Sasami het volgende:
Bert Visscher is cool!!! kopspijkers is gewoon ontiegelijk irritant met die jack Spijkerman
Ja heel goed te zien zelfs , dacht dat ik de nieuwe generatie kaarten gemist hadquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dit is een foto, verschil is toch wel te zien
De muziek was goed dit keer idd!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:56 schreef Arcee het volgende:
Leuk nummer van die Andrew Sisters! Mooi meerstemmig gezongen.
Wie waren 't eik?
Nu Paul de Groot en Owen Schumacher weg zijn vind ik het een stuk minder leuk. Heb twee keer hun eigen programma gezien, normale aflevering en die met kerst. Ik heb helemaal in een scheur gelegen bij het stuk over die wervende studentjes. Volgens mij trok dat uiteindelijk ook niet denderend veel kijkcijfers, want zie het nu nooit meer op tv.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:55 schreef pberends het volgende:
Wel aardige grapjes in het cabaret, jammer dat ze Verdonk en Wilders weer nadeden, die kennen we nu wel... beetje een typische VARA-actie.
Een 4,5 voor vanavond, das een stuk hoger dan vorige week.
Was niet grappig. Ik lach me 10 keer meer dood om de oude beelden met de echte Fortuyn. Herhalen van grapjes kennen we nu wel.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:57 schreef -DailaLama- het volgende:
Mooie nostalgie.Fortuyn ... ehm ... Wilders die z'n microfoontje af gooit.
Wel de hele tijd zeiken, maar wanneer je gaat poepen dan mis je Kopspijkers opeens heel erg.quote:
Van de kwaliteit van Kopspijkers ga je vanzelf schijten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:03 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wel de hele tijd zeiken, maar wanneer je gaat poepen dan mis je Kopspijkers opeens heel erg.
Raar hoor.
Ik denk dat zij ook de meeste grappen bedachten in Kopspijkers.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:00 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nu Paul de Groot en Owen Schumacher weg zijn vind ik het een stuk minder leuk. Heb twee keer hun eigen programma gezien, normale aflevering en die met kerst. Ik heb helemaal in een scheur gelegen bij het stuk over die wervende studentjes. Volgens mij trok dat uiteindelijk ook niet denderend veel kijkcijfers, want zie het nu nooit meer op tv.
[afbeelding]
Ja, denk het ook. Maar hun eigen programma trok ook niet echt genoeg kijkcijfers, kopspijkers is nu ook minder leuk.. dus ze hadden beter bij kopspijkers kunnen blijven. Ze hebben nu wel een mooi contract, maar ja..quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:04 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik denk dat zij ook de meeste grappen bedachten in Kopspijkers.
De bifi'squote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:56 schreef Arcee het volgende:
Leuk nummer van die Andrew Sisters! Mooi meerstemmig gezongen.
Wie waren 't eik?
Hey! Dat zijn toevallig lekkere worstjes ja!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:10 schreef Bupatih het volgende:
De bifi's
Die linker mag ook wel aan mijn worstje zitten.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:14 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hey! Dat zijn toevallig lekkere worstjes ja!
Zoek ook maar eens naar de liftsketch danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:15 schreef mineo39-76 het volgende:
[..]
Ken je die van het nudistenstrand? Erg goed!
(En er nog steeds naar op zoek is...)
platonische relatie dacht ik eerder... http://nl.wikipedia.org/wiki/Platoquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:26 schreef -DailaLama- het volgende:
Weet je ....
Plato is geeneens de uitvinder van de democratie ...
Eerder van het communisme ....
Ik wist het!quote:de staat is voor de mens absoluut noodzakelijk; deze moet aristocratisch opgebouwd zijn: áristos = meest bekwaam
Ze zijn een beetje aan zwatelen bij de VARA ...quote:In Plato's writings one finds debates concerning aristocratic and democratic forms of government.
Ik snap niet dat die Plato zo'n "supermens" is, democratie is eerder logica dan een fucking uitvinding. Ik zweer dat er al vormen van democratie waren toen de Neanderthalers in grotten zaten te poepen.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:28 schreef mechatronics het volgende:
[..]
platonische relatie dacht ik eerder... http://nl.wikipedia.org/wiki/Plato
Plato is misschien geen held of wel, dat is persoonlijk denk ik, maar hij heeft iig niet de democratie uitgevonden zeg hey. Wat een zwatelaars daar bij Kopspijkersquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die Plato zo'n "supermens" is, democratie is eerder logica dan een fucking uitvinding. Ik zweer dat er al vormen van democratie waren toen de Neanderthalers in grotten zaten te poepen.
Ik eis een rectificatie!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:32 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Plato is misschien geen held of wel, dat is persoonlijk denk ik, maar hij heeft iig niet de democratie uitgevonden zeg hey. Wat een zwatelaars daar bij Kopspijkers![]()
Aha oke, lekker vaag weer van Kopspijkers.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:31 schreef Monidique het volgende:
Ik zei in POL-SC al, Plato over democratie is als Fidel Castro over wereldvrede.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:33 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Ik eis een rectificatie!
zou ik moeten gaan mailen?
Jep, veel te voorspellend. Ik heb veder niks tegen Bert Vischer, maar kunnen ze er niet eens een keer een andere neer zetten?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:24 schreef pberends het volgende:
Zwaar dieptepunt was Vischer en z'n inleidingsact...
Voorspelbaar is bij voorbaat niet grappig. Iets is pas echt humor als je het totaal niet verwacht.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:36 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Jep, veel te voorspellend. Ik heb veder niks tegen Bert Vischer, maar kunnen ze er niet eens een keer een andere neer zetten?
quote:
Dat is schrikken. Lig je in je bed hoor je opeens naast je: "Hatsieflatsie!"quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar Heerschop en Vischer komen m'n kont langzamerhand uit, heb je totaal gelijk in.
Ja, dat doet ie wel vaker, en dan spankt ie tegen m'n billetjes aanquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:44 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat is schrikken. Lig je in je bed hoor je opeens naast je: "Hatsieflatsie!"
ja dusquote:
quote:Uitzenddatum: zaterdag 19 maart 2005
Zender: VARA
Tijdstip (zo nauwkeurig mogelijk): zo rond 20.50
Programma: Kopspijkers
Ik wou jullie zelf eens nomineren voor de gouden zwatelaard. Heel fijn dat jullie 2 ministers door het slijk halen, daar zat ik al heel lang op te wachten, maar wat ik toch echt even wou melden als leraar van Plato zijnde, is dat Plato toch echt niet aan de voet stond van democratie.
Zoals jullie weten stonden de oude Grieken bekend om hun aristocratie en filosofie. Je doet dingen niet met de hand die je ook door slaven laat doen. En dingen uittesten denk je ook uit, je maakt je handen er niet aan vuil.
Hier zouden jullie ook van kunnen leren om eens een bronnencontrole uit te voeren zo nu en dan.
Zo heb ik even een bron voor jullie gevonden waar toch echt uit blijkt dat Plato niet echt voor de democratie was, deze is overigens niet voor commercieel gebruik, dus dat mogen jullie niet in de show gebruiken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Plato
Échter kunnen jullie hier vast wel meer informatie over vinden die jullie wel mogen gebruiken, een paar videobeelden schieten in een hoerenbuurt onder begeleiding van een homo valt tegenwoordig ook al niet meer onder portretrecht dus leef je uit.
Samengevat, zou ik toch even willen dat Plato bij jullie volgende aflevering even komt zeggen dat hij niet de uitvinder was van de democratie maar de aristocratie steunde.
Waarvoor mijn dank,
Een verdwaasde kijker.
thnx!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:01 schreef BrauN het volgende:
Wow die ene grote post is echt enorm puik.![]()
![]()
er waren toch 2 blondjes?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:02 schreef HeatWave het volgende:
Dogstars ging idd nergens over, al was die blonde wel lekker (het meisje ja!)
Heerschop is (iets) rustiger dan Visscher, en Visscher maakt wel vaker dezelfde grappen als Heerschop. Maar van mij mogen ze -zoals al eerder vermeld- dat duo wel inwisselen voor wat anders.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:21 schreef Falco het volgende:
Wederom matig. Bert Visscher gedraagt zich steeds meer als een kleuter en Peter Heerschop is eigenlijk niet anders? Wie ziet het verschil tussen hen? Voor de rest was alleen Georgina Verbaan erg grappig. Ze had an sich wel een punt
.
Oh, alleen die piano muts is blijven hangen danquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:03 schreef mechatronics het volgende:
[..]
er waren toch 2 blondjes?
1 met n klarinet dacht ik, en 1 met piano
die eerste was n beetje n anita hoor![]()
Die was inderdaad wel okquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, alleen die piano muts is blijven hangen dan.
Géén Dolf Jansen en Claudia de Breij.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:39 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Heerschop is (iets) rustiger dan Visscher, en Visscher maakt wel vaker dezelfde grappen als Heerschop. Maar van mij mogen ze -zoals al eerder vermeld- dat duo wel inwisselen voor wat anders.
Claudia de Breij iig niet. Dolf Jansen zou kunnen maar ik weet niet of die wel bij Kopspijkers past. Van mij mag Hans Sibbel (Lebbis) wel weer een seizoentje mee doenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:43 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Géén Dolf Jansen en Claudia de Breij.
Ik zat meer aan Mr. Bean te denkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:33 schreef Falco het volgende:
Bij dat ei dacht ik echt van hallo dit is geen Bassie en Adriaan!
Ik vind duopresentatie sowieso niks.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:50 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Claudia de Breij iig niet. Dolf Jansen zou kunnen maar ik weet niet of die wel bij Kopspijkers past. Van mij mag Hans Sibbel (Lebbis) wel weer een seizoentje mee doen.
Ik gok toch op sarcasme.quote:Op zondag 20 maart 2005 15:08 schreef Djeez het volgende:
Prachtige, hilarische show gisteravond! Ik ben nu pas weer bijgekomen van al dat lachen. Bertje Vis die een ei kapot slaat waardoor zijn jasje onder het struif zit, dat verwacht je gewoon niet! En dan die kop die hij erbij trekt. Dan een paar handjes die moeten blaffen maar waarvan er eentje niet meewerkt, en een mooie meid met dikke prammen achter de piano. Georgina die een foute opmerking maakt, maar het hoogtepunt was wel de bar. Een Sinterklaas lookalike aan de bar en daar kwam ineens Rita Verdonk aan, gevlgd door Geert Wilders. Hilaritetit ten top, nog nooit eerder gezien, geweldig! Jack Spijkerman roels, ik hoop dat hij nog lang ma doorgaan met dit steengoeie programma!
Dat was waarschijnlijk het hoogtepunt van de uitzendingquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:07 schreef zijle het volgende:
Heleen van Rooijen, het paard waar al die mannen in zaten![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 15:08 schreef Djeez het volgende:
Prachtige, hilarische show gisteravond! Ik ben nu pas weer bijgekomen van al dat lachen. Bertje Vis die een ei kapot slaat waardoor zijn jasje onder het struif zit, dat verwacht je gewoon niet! En dan die kop die hij erbij trekt. Dan een paar handjes die moeten blaffen maar waarvan er eentje niet meewerkt, en een mooie meid met dikke prammen achter de piano. Georgina die een foute opmerking maakt, maar het hoogtepunt was wel de bar. Een Sinterklaas lookalike aan de bar en daar kwam ineens Rita Verdonk aan, gevlgd door Geert Wilders. Hilaritetit ten top, nog nooit eerder gezien, geweldig! Jack Spijkerman roels, ik hoop dat hij nog lang ma doorgaan met dit steengoeie programma!
"Ik zou maar met hem meegaan" "Nee, ik blijf bij mijn antwoord." "Ik zou het maar doen!"quote:Op zondag 20 maart 2005 17:29 schreef pberends het volgende:
Weet wat ik altijd zo enorm grappig vind.
Als Jack bij het Kopspijkersspel de antwoorden geeft aan de gasten. Hilarisch, nooit eerder gezien!
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ben je nog steeds bezig?
Afijn, feit is dat de typetjes niet meer zo leuk zijn als vroeger. Dat heeft natuurlijk te maken met het opstappen van twee lieden die het goed deden maar ook met het feit dat een hele hoop nagespeelde mensen inmiddels zijn overleden. Alleen daarom mag Jan Wolkers bijvoorbeeld niet dood gaan!
Nou ja.. Willem Oltmans, Prins Bernard, Pim Fortuyn.. volgens mij zijn er meer.. maar die drie waren wel top nagedaanquote:
Mja misschien heb je wel gelijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou ja.. Willem Oltmans, Prins Bernard, Pim Fortuyn.. volgens mij zijn er meer.. maar die drie waren wel top nagedaan
Ow Gerard Reve is helemaal niet dood bedenk ik me net.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:58 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mja misschien heb je wel gelijk.
Gerard Reve met die scene met Frank de Grave.
"Zeg jongeman, zou jij in onze tuin niet wat lichte werkzaamheden willen verrichten?"
Moet Jack Spijkerman eerst maar eens creatief worden...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:53 schreef Tujuh het volgende:
Weten jullie wat ik telkens weer terugzie hier? HILARISCH! Valt me erg op. Kom op zeg fokkers, wees eens creatief![]()
Ik heb de DVD's van seizoenen uit 2001 en 2002 dacht ik, die waren echt bloedje geniaal. Daar lig je constant dubbel. Nu is het echt dramatisch.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:58 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mja misschien heb je wel gelijk.
Gerard Reve met die scene met Frank de Grave.
"Zeg jongeman, zou jij in onze tuin niet wat lichte werkzaamheden willen verrichten?"
En toch kijk je elke week weer. Programma's die ik met een dikke onvoldoende beoordeel mijd ik als de pest.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Ik heb de DVD's van seizoenen uit 2001 en 2002 dacht ik, die waren echt bloedje geniaal. Daar lig je constant dubbel. Nu is het echt dramatisch.
Ja, ik hoop op verbetering. Normaal worden programma's beter per seizoen, maar Kopspijkers is dramatisch. M'n computer wordt ook elk jaar sneller en beter; dat is bij de meeste dingen zo.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
En toch kijk je elke week weer. Programma's die ik met een dikke onvoldoende beoordeel mijd ik als de pest.
Ik denk dat de meeste mensen zo kijken. Ik eigenlijk ook wel. Hoewel 't meestal niet veel aan is, zitten er altijd wel 1 of 2 semi-lollige momenten in, dus ja, daar doe je 't dan maar voor.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:35 schreef pberends het volgende:
Ja, ik hoop op verbetering. Normaal worden programma's beter per seizoen, maar Kopspijkers is dramatisch. M'n computer wordt ook elk jaar sneller en beter; dat is bij de meeste dingen zo.
Vorig seizoen heb ik een paar uitzendingen nog een goede voldoende gegeven. Dit seizoen allemaal zware onvoldoendes.
Ja, ik kan wel voor de derde keer het NOS journaal kijken, maar toch kijk je dan Kopspijkers voor die paar glimlachjes. Dat doen de meeste mensen volgens mij. Daarom ziet Spijkerman de kijkcijfers ook niet dalen, maar eerder stijgen.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen zo kijken. Ik eigenlijk ook wel. Hoewel 't meestal niet veel aan is, zitten er altijd wel 1 of 2 semi-lollige momenten in, dus ja, daar doe je 't dan maar voor.
Gamma.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
Ja, ik kan wel voor de derde keer het NOS journaal kijken, maar toch kijk je dan Kopspijkers voor die paar glimlachjes. Dat doen de meeste mensen volgens mij. Daarom ziet Spijkerman de kijkcijfers ook niet dalen, maar eerder stijgen.
IDDquote:Op zondag 20 maart 2005 22:09 schreef Chen het volgende:
Bert Vischer is okay mên.
Ja, hahaha hilarisch! Je verwacht dat gewoon niet!quote:Op zondag 20 maart 2005 17:29 schreef pberends het volgende:
Weet wat ik altijd zo enorm grappig vind.
Als Jack bij het Kopspijkersspel de antwoorden geeft aan de gasten. Hilarisch, nooit eerder gezien!
Vind het vreemd dat een hoop grappenmakers bij Kopspijkers ook de grappen maken bij Dit Was het Nieuws. Dat dacht ik tenminste al staat er niet op de kopspijkersite wie dat doen.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:44 schreef BdR het volgende:
Kopspijkers is, samen met Lingo, in de race voor de "ook-dat-nog" bokaal..Het is al sinds 1997 op tv ondanks dat het nivo al enige tijd steeds daalt..
"Dit was het nieuws" loopt ook alweer sinds 1996, dat is nog steeds wel leuk vind ik.. (is 7 mei weer op tv)
Worstenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:20 schreef Bupatih het volgende:
Die linker mag ook wel aan mijn worstje zitten.
Nee hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:30 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Worsten(check worstkoerier topic)
Dude, jij bent hier veel te jong voor!
Pff, idd zeg. Kopspijkers is gewoon echt niet leuk meer. In elke normale bar worden er betere grappen getapt dan in de bar van Kopspijkers. En die muzikale parodien zijn wel leuk gedaan, maar NIET grappig. De hoogtepunten komen altijd van de mediafragmenten, maar daar hoeven de makers natuurlijk niets voor te doen. Kopspijkers is een wekelijkse niet leuke routine geworden.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:20 schreef mark_03 het volgende:
Tsja, ik ben dit seizoen definitief afgehaaktDe eerste aflevering een stukje gezien, maar vind 't echt niks meer aan.
Die zat in Dit was het Nieuwsquote:Op maandag 21 maart 2005 13:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben zelf ook een Kopspijkers kijker van het eerste uur, vroeger was het inderdaad (veel) leuker, in het begin zat Thomas Acda er zelfs nog bij meen ik mij te herinneren.
Tering wat een zielig gedoe. Ali B. kan beter jongeren gaan helpen ipv ze aan de bling-bling cultuur mee te laten doen. Wat een zielig hoopje is het toch. Ali B mag van mij morgen doodvallen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:15 schreef SunChaser het volgende:
Thomas van Luijn doet mee in de nieuwe clip van Ali B.
[afbeelding]
Gerrit is de hoop van vanavondquote:Kopspijkers
Kopspijkers! Dit betekent actualiteit, satire, bijzondere gasten en het Kopspijkerspel! Met de kopspijkerkandidaten: Gerrit Hiemstra en Marjon de Hond. Presentatie: Jack Spijkerman.
Ahhhhhh, wat jammer nouquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:18 schreef Ambrosius het volgende:
Op TT staat ook geen co-presentator.
Je kunt denk ik de laatste 10 min zien. Het voetbal begint om 19.00 namelijk.
Hilarischquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef grunge-metal het volgende:
Wilde gok van wat er vanavond in komt:
Peter Heerschop die weer is op zijn manier de klok vooruit zet. Goh dat hadden we dan ook nog nooit eerder gezien.
Ik denk dat Peter Heerschop Thom de Graaf na gaat doen, aangezien hij dat ooit eens eerder heeft gedaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Gerrit is de hoop van vanavond![]()
![]()
.
Ik zie dat er geen co-presentator is![]()
.
Maar "we" kunnen Kopspijkers niet helemaal zien ivm Oranje of valt het wel goed uit?
Jammer van Heerschop, maar ik hoop wel dat ze meerdere van de hoofdrolspelers van de crises na gaan doenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:09 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter Heerschop Thom de Graaf na gaat doen, aangezien hij dat ooit eens eerder heeft gedaan.
Gewoon webzilla gebruiken: http://upload.webzilla.nl/quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Foto doet t soms niet?
http://picserver.mirror.t(...)PEG/1111599228//6h70
quote:Kopspijkers (N3, 20:05)
* Weerman Gerrit Hiemstra neemt het in het Kopspijkerspel op tegen collega weervrouw Marjon de Hond
* Een gesprek met topjurist Vital Moors, die bedelmonnik wordt in Thailand
* Twee scholieren vertellen hoe ze thuis experimenteren met bliksemschichten
* Het Kinderen voor Kinderen-koor o.l.v. Babette Labeij komt langs
Het is de finale nog niet, hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
Ik sla vanwege het voetbal over en kijk de herhaling wel..
Welke tip heb je opgestuurd dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 13:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoop trouwens dat mijn televisie tip wordt uitgezonden komende zaterdagmijn vorige tip was ook al uitgezonden!
En! heeft ie het al gezegd?!?!?!?!?!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:52 schreef mechatronics het volgende:
[..]
ja dus
hier de tekst:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch nog gelijk gehad.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef grunge-metal het volgende:
Wilde gok van wat er vanavond in komt:
Peter Heerschop die weer is op zijn manier de klok vooruit zet. Goh dat hadden we dan ook nog nooit eerder gezien.
Publiek lachte er nog om ookquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:55 schreef Cassius het volgende:
Och ja, het zomertijd-debacle. Daar was het wachten nog op.
Komt hij weer aan met z'n 4,0.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
Kortom: 4,0.
quote:
Ik heb alleen het cabaret gezien, ik gaf het cabaret een 4,0.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Komt hij weer aan met z'n 4,0.
Kijk dan niet, man!
hear hear!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:39 schreef pberends het volgende:
Peter Heerschop: ga eensch dood!
Jup, mee eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nou ja.. beste aflevering van dit jaar tot nu toe
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:39 schreef pberends het volgende:
Peter Heerschop: ga eensch dood!
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef pberends het volgende:
http://variatee.vara.nl/kopspijkers/gastenboek.jsp
Is dat zwatelaar bericht van Jack echt?? Was dat ook in de uitzendingquote:
Heb jij ze wel helemaal op een rijtje?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:00 schreef pberends het volgende:
Ik heb alleen het cabaret gezien.
Peter Heerschop -> naar Auswitz
Viggo Waas -> ook naar Auswitz
Van Ali G. geleerdquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb jij ze wel helemaal op een rijtje?
Idioot.
Op uitzendinggemist.nl staat het al de volgende dag erop.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:00 schreef Harry_Sack het volgende:
ik kijk wel op het web, dat is er vanaf dinsdag denk ik
quote:
quote:Mark 26-03-2005
Moderator?
Kan er geen moderator aangesteld worden om dit soort kinderachtige reacties te verwijderen? Jezus, zeg, hoe oud zijn we nou met z'n allen? Lekker stoer, van achter je pc zitten schelden. Grote jongens, hoor. Ga nou maar een leven zoeken. Sommige mensen weten ook écht niet hoe ze zich moeten gedragen.
Het is wel te zien hoe kopspijkers aan zulke hoge kijkcijfers komt (normaliter):quote:
Van die totaal niet kritische mensenquote:Stefanie de Geus en Roosmarijn de Geus. 27-03-2005
Leuk!!
Hallo allemaal, Het liedje was echt geweldig en ook de rest van de uitzending was heel leuk!!
graciasquote:Op zondag 27 maart 2005 04:00 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Op uitzendinggemist.nl staat het al de volgende dag erop.
MWah, ze pakten die klootviool van de PvdA een beetje aan. Verder vond ik het eigenlijk weer slappe hap.quote:Op zondag 27 maart 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Gister voor de verandering weer eens gekeken en nog steeds niet leuk.
Heerlijk hoe de hele affaire rond van Dam werd genegeerd. Als het een rechts politici was geweest die via de rechter een passage uit een boek had willen halen had Spijkerman met het vingertje vooraan staan te wijzen.
Dat vind ik meteen zo jammer, als je een satirisch programma maakt, zeik dan ook iedereen af. En niet alleen die mensen wiens visie niet overeenkomen met jou knuffelgedachtengoed.
Wat een prachtig nette interpunctie van die Mark.quote:
Bijna een halvering van de glorietijdenquote:
Ja, die verschrikkelijke van Dam moeten ze eens aanpakken, maar nee hoor, dat past niet,quote:Op zondag 27 maart 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Heerlijk hoe de hele affaire rond van Dam werd genegeerd. Als het een rechts politici was geweest die via de rechter een passage uit een boek had willen halen had Spijkerman met het vingertje vooraan staan te wijzen.
Dat vind ik meteen zo jammer, als je een satirisch programma maakt, zeik dan ook iedereen af. En niet alleen die mensen wiens visie niet overeenkomen met jou knuffelgedachtengoed.
Vorige week nog 2,7 miljoen hoor, kijkcijfers dalen nog steeds nietquote:Op zondag 27 maart 2005 12:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bijna een halvering van de glorietijdenEn terecht ook. Tijd voor afwisseling
Volgens mij was op hetzelfde moment nog iets van een sportwedstrijd waar men ook wel veel naar kijkt ...quote:
Joh.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij was op hetzelfde moment nog iets van een sportwedstrijd waar men ook wel veel naar kijkt ...
Nee, dat krijg je als mensen die 't met een 4.0 beoordelen toch stug blijven kijken.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:48 schreef pberends het volgende:
Vorige week nog 2,7 miljoen hoor, kijkcijfers dalen nog steeds niet.
quote:Op zondag 27 maart 2005 12:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je als mensen die 't met een 4.0 beoordelen toch stug blijven kijken.
Dat is gewoon Kopspijkers, de helft vindt het niet meer leuk maar blijft er toch naar kijken, in de hoop dat er een leuke aflevering tussen zit.quote:Op zondag 27 maart 2005 13:39 schreef BMH het volgende:
Ik heb gisteren gekeken.. Joepie, wat een leuk programma zeg.... :S
Ik snap niet waarom er zoveel mense naar kijken.
quote:Op zondag 27 maart 2005 13:48 schreef het_fokschaap het volgende:
en Jack Spijkerman moeten weg uit dat programma
Wel humor dat ik gisteren wel na een paar bier niet meer wist of de klok terug of vooruit moestquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef Jordy-B het volgende:
Ik kreeg jeuk toen 'ie weer over de zomertijd begon...
leuk dat 'ie zo goed z'n teksten kent, maar hij is gewoon niet leuk.
En dat er dan mensen zijn die vinden dat het bij Heerschop minder ingestudeerd lijkt dan bij Visscher
'k heb Spijkerman bij Peter Heerschop nog niet in 'n lachstuip gezien...
Ik heb laatst eens zitten denken ...quote:Op zondag 27 maart 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Kopspijkers speelt in op de afgelopen week en in het nieuws zijn op dit moment vaker rechtse ipv linkse politici te zien. De Wouter Bos imitator is vertrokken naar Koefnoen, dus daar kunnen ze geen gebruik meer van maken. Wie hebben we verder nog aan linkse zijde die de moeite waard is?quote:Op zondag 27 maart 2005 16:09 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik heb laatst eens zitten denken ...
Volgens mij ligt het er helemaal niet aan dat Kopspijkers politiek gekleurd is. The Daily Show op CNN is ook altijd erg anti-Bush en dat is wel redelijk populair in Amerika. Volgens mij ligt het meer aan die flauwe grapjes van Jack en co dan de partijdigheid.
En zeg nou zelf: Het is toch ook niet leuk wanneer ze grappen maken binnen een quotum of zo.DAT zou pas politiek correct zijn ...
Zo van: Ow shit, we MOETEN een grap over een VVD'er maken, anders klopt de balans niet meer.
Arme Thom. Eerst in je rug gestoken worden door je politieke vrundjes en dan ook nog slecht geïmiteerd worden. Poehee!quote:Op maandag 28 maart 2005 00:24 schreef Beathoven het volgende:
Behalve als je geîmiteerd wordt door Peter Heerschop...
quote:Op maandag 28 maart 2005 14:17 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Arme Thom. Eerst in je rug gestoken worden door je politieke vrundjes en dan ook nog slecht geïmiteerd worden. Poehee!
Vond ik eigenlijk vrij flauw, om die te gebruiken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Mijn tip zat er wel weer in! (maar er zullen wel meer mensen met dezelfde tip zijn geweest).
"je licht staat nog aan"
Het was iig nog het leukste van dit seizoen.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:58 schreef pberends het volgende:
Al met al een 5,0.
mjah, geweldig: "we gaan amusement afschaffen" en vervolgens is vrijwel geen enkel bestaand programma "amusement"quote:
jah uiteindelijk kun je alles wel onder de noemer "cultuur", "politiek" en "educatief" scharenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:36 schreef SCH het volgende:
Jan Smit mag ook nog hoor
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:51 schreef milagro het volgende:
Jack ligt in het ziekenhuis met een klaplong.
quote:Jack Spijkerman in ziekenhuis met klaplong
HILVERSUM - VARA-presentator Jack Spijkerman is maandag wegens een klaplong opgenomen in het ziekenhuis, meldde een VARA-woordvoerder dinsdag. Hoe dat probleem is ontstaan, wil de woordvoerder niet zeggen. De voor aanstaande zaterdag geplande uitzending van zijn programma Kopspijkers komt hierdoor te vervallen.
Op dit moment is nog niet duidelijk wanneer Spijkerman het ziekenhuis weer mag verlaten. De VARA weet nog niet zeker wat zaterdag in plaats van Kopspijkers op de buis wordt gebracht.
Mogelijk is dat een Kopspijkers-compilatie met bijzondere fragmenten
Telegraaf
Gelukkig, dan kunnen we weer met z'n allen naar de vorige mislukte creaties van Spijkerman.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:59 schreef Ambrosius het volgende:
Uitzending van a.s. zaterdag gaat iig niet door. (zie ook de FP).
Overigens kun je alleen een klaplong oplopen als je neergestoken wordt in je borstkas. Maar goed, als de dader een marokkaan was dan zal Wilders er wel weer van langs krijgen omdat "hij dit klimaat gemaakt heeft en de marokkanen demoniseerde"quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kunnen we weer met z'n allen naar de vorige mislukte creaties van Spijkerman.
Voor de duidelijkheid; ik wens hem géén beterschap.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 17:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Overigens kun je alleen een klaplong oplopen als je neergestoken wordt in je borstkas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |