Inderdaad, zeer voorspelbaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:21 schreef kastanova het volgende:
Sjezus, denkt men bij kopspijkers nu echt dat saaie kutgrappen plotseling hilarisch worden als je ze maar lang genoeg herhaald? Ze doen het tegenwoordig echt elke week.
"Sorry, hihihihi, sorry, ja sorry, sorry, hihihihihi"
En dat dan ook nog eens opgerekt in een slecht geacteerde sketch.
Moet het wel grappig zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nooit van overdrijving gehoord pberends?Het is een trucje om mensen na te doen.. snap je?
Vroeger deden ze het redelijk, maar ik kijk ze nooit meer. Maar het ligt eraan wanneer je kijkt. 4 uur 's nachts zal het wel soepeltjes draaien.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:33 schreef Ericjuh het volgende:
ik kijk altijd een paar dagen later kopspijkers stream... hebben jullie ook dat sinds de nieuwe site de stream niet meer lekker loopt??
of kijken jullie nooit stream.
oftopic : wat voor tv kaart heb jij? dat is stuk betere kwaliteit als die bagger kaart van mijquote:
Nou ik heb geen TV Kaart.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:41 schreef Bullpit het volgende:
[..]
oftopic : wat voor tv kaart heb jij? dat is stuk betere kwaliteit als die bagger kaart van mij
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou ik heb geen TV Kaart.![]()
Dit is een foto die ik vorige week tijdens de bekerfinale had gemaakt.
Ja, sneuheid.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:44 schreef Ambrosius het volgende:
Pff, dat klimaatgedoe was een week of 3/4 geleden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |