"Ik zou maar met hem meegaan" "Nee, ik blijf bij mijn antwoord." "Ik zou het maar doen!"quote:Op zondag 20 maart 2005 17:29 schreef pberends het volgende:
Weet wat ik altijd zo enorm grappig vind.
Als Jack bij het Kopspijkersspel de antwoorden geeft aan de gasten. Hilarisch, nooit eerder gezien!
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ben je nog steeds bezig?
Afijn, feit is dat de typetjes niet meer zo leuk zijn als vroeger. Dat heeft natuurlijk te maken met het opstappen van twee lieden die het goed deden maar ook met het feit dat een hele hoop nagespeelde mensen inmiddels zijn overleden. Alleen daarom mag Jan Wolkers bijvoorbeeld niet dood gaan!
Nou ja.. Willem Oltmans, Prins Bernard, Pim Fortuyn.. volgens mij zijn er meer.. maar die drie waren wel top nagedaanquote:
Mja misschien heb je wel gelijk.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou ja.. Willem Oltmans, Prins Bernard, Pim Fortuyn.. volgens mij zijn er meer.. maar die drie waren wel top nagedaan
Ow Gerard Reve is helemaal niet dood bedenk ik me net.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:58 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mja misschien heb je wel gelijk.
Gerard Reve met die scene met Frank de Grave.
"Zeg jongeman, zou jij in onze tuin niet wat lichte werkzaamheden willen verrichten?"
Moet Jack Spijkerman eerst maar eens creatief worden...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:53 schreef Tujuh het volgende:
Weten jullie wat ik telkens weer terugzie hier? HILARISCH! Valt me erg op. Kom op zeg fokkers, wees eens creatief![]()
Ik heb de DVD's van seizoenen uit 2001 en 2002 dacht ik, die waren echt bloedje geniaal. Daar lig je constant dubbel. Nu is het echt dramatisch.quote:Op zondag 20 maart 2005 17:58 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mja misschien heb je wel gelijk.
Gerard Reve met die scene met Frank de Grave.
"Zeg jongeman, zou jij in onze tuin niet wat lichte werkzaamheden willen verrichten?"
En toch kijk je elke week weer. Programma's die ik met een dikke onvoldoende beoordeel mijd ik als de pest.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
Ik heb de DVD's van seizoenen uit 2001 en 2002 dacht ik, die waren echt bloedje geniaal. Daar lig je constant dubbel. Nu is het echt dramatisch.
Ja, ik hoop op verbetering. Normaal worden programma's beter per seizoen, maar Kopspijkers is dramatisch. M'n computer wordt ook elk jaar sneller en beter; dat is bij de meeste dingen zo.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
En toch kijk je elke week weer. Programma's die ik met een dikke onvoldoende beoordeel mijd ik als de pest.
Ik denk dat de meeste mensen zo kijken. Ik eigenlijk ook wel. Hoewel 't meestal niet veel aan is, zitten er altijd wel 1 of 2 semi-lollige momenten in, dus ja, daar doe je 't dan maar voor.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:35 schreef pberends het volgende:
Ja, ik hoop op verbetering. Normaal worden programma's beter per seizoen, maar Kopspijkers is dramatisch. M'n computer wordt ook elk jaar sneller en beter; dat is bij de meeste dingen zo.
Vorig seizoen heb ik een paar uitzendingen nog een goede voldoende gegeven. Dit seizoen allemaal zware onvoldoendes.
Ja, ik kan wel voor de derde keer het NOS journaal kijken, maar toch kijk je dan Kopspijkers voor die paar glimlachjes. Dat doen de meeste mensen volgens mij. Daarom ziet Spijkerman de kijkcijfers ook niet dalen, maar eerder stijgen.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen zo kijken. Ik eigenlijk ook wel. Hoewel 't meestal niet veel aan is, zitten er altijd wel 1 of 2 semi-lollige momenten in, dus ja, daar doe je 't dan maar voor.
Gamma.quote:Op zondag 20 maart 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
Ja, ik kan wel voor de derde keer het NOS journaal kijken, maar toch kijk je dan Kopspijkers voor die paar glimlachjes. Dat doen de meeste mensen volgens mij. Daarom ziet Spijkerman de kijkcijfers ook niet dalen, maar eerder stijgen.
IDDquote:Op zondag 20 maart 2005 22:09 schreef Chen het volgende:
Bert Vischer is okay mźn.
Ja, hahaha hilarisch! Je verwacht dat gewoon niet!quote:Op zondag 20 maart 2005 17:29 schreef pberends het volgende:
Weet wat ik altijd zo enorm grappig vind.
Als Jack bij het Kopspijkersspel de antwoorden geeft aan de gasten. Hilarisch, nooit eerder gezien!
Vind het vreemd dat een hoop grappenmakers bij Kopspijkers ook de grappen maken bij Dit Was het Nieuws. Dat dacht ik tenminste al staat er niet op de kopspijkersite wie dat doen.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:44 schreef BdR het volgende:
Kopspijkers is, samen met Lingo, in de race voor de "ook-dat-nog" bokaal..Het is al sinds 1997 op tv ondanks dat het nivo al enige tijd steeds daalt..
"Dit was het nieuws" loopt ook alweer sinds 1996, dat is nog steeds wel leuk vind ik.. (is 7 mei weer op tv)
Worstenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:20 schreef Bupatih het volgende:
Die linker mag ook wel aan mijn worstje zitten.
Nee hoor.quote:Op maandag 21 maart 2005 14:30 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Worsten(check worstkoerier topic)
Dude, jij bent hier veel te jong voor!
Pff, idd zeg. Kopspijkers is gewoon echt niet leuk meer. In elke normale bar worden er betere grappen getapt dan in de bar van Kopspijkers. En die muzikale parodien zijn wel leuk gedaan, maar NIET grappig. De hoogtepunten komen altijd van de mediafragmenten, maar daar hoeven de makers natuurlijk niets voor te doen. Kopspijkers is een wekelijkse niet leuke routine geworden.quote:Op maandag 21 maart 2005 15:20 schreef mark_03 het volgende:
Tsja, ik ben dit seizoen definitief afgehaaktDe eerste aflevering een stukje gezien, maar vind 't echt niks meer aan.
Die zat in Dit was het Nieuwsquote:Op maandag 21 maart 2005 13:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben zelf ook een Kopspijkers kijker van het eerste uur, vroeger was het inderdaad (veel) leuker, in het begin zat Thomas Acda er zelfs nog bij meen ik mij te herinneren.
Tering wat een zielig gedoe. Ali B. kan beter jongeren gaan helpen ipv ze aan de bling-bling cultuur mee te laten doen. Wat een zielig hoopje is het toch. Ali B mag van mij morgen doodvallen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 08:15 schreef SunChaser het volgende:
Thomas van Luijn doet mee in de nieuwe clip van Ali B.
[afbeelding]
Gerrit is de hoop van vanavondquote:Kopspijkers
Kopspijkers! Dit betekent actualiteit, satire, bijzondere gasten en het Kopspijkerspel! Met de kopspijkerkandidaten: Gerrit Hiemstra en Marjon de Hond. Presentatie: Jack Spijkerman.
Ahhhhhh, wat jammer nouquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:18 schreef Ambrosius het volgende:
Op TT staat ook geen co-presentator.
Je kunt denk ik de laatste 10 min zien. Het voetbal begint om 19.00 namelijk.
Hilarischquote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:56 schreef grunge-metal het volgende:
Wilde gok van wat er vanavond in komt:
Peter Heerschop die weer is op zijn manier de klok vooruit zet. Goh dat hadden we dan ook nog nooit eerder gezien.
Ik denk dat Peter Heerschop Thom de Graaf na gaat doen, aangezien hij dat ooit eens eerder heeft gedaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Gerrit is de hoop van vanavond![]()
![]()
.
Ik zie dat er geen co-presentator is![]()
.
Maar "we" kunnen Kopspijkers niet helemaal zien ivm Oranje of valt het wel goed uit?
Jammer van Heerschop, maar ik hoop wel dat ze meerdere van de hoofdrolspelers van de crises na gaan doenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:09 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter Heerschop Thom de Graaf na gaat doen, aangezien hij dat ooit eens eerder heeft gedaan.
Gewoon webzilla gebruiken: http://upload.webzilla.nl/quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Foto doet t soms niet?
http://picserver.mirror.t(...)PEG/1111599228//6h70
quote:Kopspijkers (N3, 20:05)
* Weerman Gerrit Hiemstra neemt het in het Kopspijkerspel op tegen collega weervrouw Marjon de Hond
* Een gesprek met topjurist Vital Moors, die bedelmonnik wordt in Thailand
* Twee scholieren vertellen hoe ze thuis experimenteren met bliksemschichten
* Het Kinderen voor Kinderen-koor o.l.v. Babette Labeij komt langs
Het is de finale nog niet, hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:59 schreef Ambrosius het volgende:
Ik sla vanwege het voetbal over en kijk de herhaling wel..
Welke tip heb je opgestuurd dan?quote:Op maandag 21 maart 2005 13:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoop trouwens dat mijn televisie tip wordt uitgezonden komende zaterdagmijn vorige tip was ook al uitgezonden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |