abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25639282
quote:
Op maandag 21 maart 2005 14:05 schreef Scorpie het volgende:
Tactisch: Nee
Waarheid: Ja
Timing: Slecht

Zow, kunnen we nu weer ergens anders over zeiken, pberends?
En dus een onterechte nominatie voor de Gouden Zwatelaar.\ .
  maandag 21 maart 2005 @ 17:34:55 #227
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25639434
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 21 maart 2005 @ 17:46:55 #228
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_25639745
quote:
Op maandag 21 maart 2005 15:16 schreef JanPoedel het volgende:
Wie aan Verbaan komt, komt aan mij ja
Nee hoor, ik wil best aan Georgina komen, maar niet aan jou, dus daar hoef je je niet druk om te maken
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_25643565
ach georgina, blijft een schatje, ook al erger ik me soms rot aan haar. maar ze heeft wel gelijk, ware het niet dat het rot haar strot uit komt.
pi_25652464
Altijd leuk als iemand 'anders kijkt' naar de dingen (alleen al vanwege de reacties die het oproept). Ik moet toegeven dat ik - zover ik me kan herinneren - nooit op die manier naar natuurrampen had gekeken.

Ze verraste me al eerder door Osama een lekker ding te noemen. Geweldig!

Ik vind G.V. om die reden eigenlijk wel ontwapenend.

Maar dat ze voor die Gouden Zwatelaar genomineerd wordt vind ik op zich niet verrassend. Als programma-maker zou ik de uitspraak van G.V. ook "gebruiken".
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_25658847
Het is natuurlijk ook bijzonder makkelijk om als rijke Nederlander met goeie zeedijken te zeggen dat het evenwichtig gezien een goede zaak is dat er mensen omkomen bij natuurrampen. Dat is zoiets als als maagd tegen een AIDS-patient zeggen dat AIDS op zich wel het aantal mensen inperkt, en dat het dus ook zn goede kanten heeft.
pi_25769633
Jack reageert op de site:

http://variatee.vara.nl/kopspijkers/gastenboek.jsp
quote:
Zwatelaar Georgina

Enorme discussie op deze site over de zwatelaar Georgina Verbaan. Natuurlijk heeft Georgina een punt dat er teveel mensen zijn, dat de overbevolking een probleem gaat worden, maar het gaat toch iets te ver om dan overstromingen, waarbij in de toekomst miljoenen mensen zullen verdrinken, als een zegen te zien. Met hetzelfde gemak zou je dan kunnen zeggen: het is niet erg dat er dodelijke slachtoffers in het verkeer vallen want er zijn toch teveel mensen. Of: kinderen die sterven door honger is niet erg, er zijn er toch teveel. Het gekke is ook nog dat Georgina zich inzet voor Aidsvoorlichting onder jongeren. Waarom Georgina? Laat ze toch dood gaan, er zijn toch teveel mensen op deze wereld?

Dat er wereldwijd veel aan geboortebeperking gedaan moet worden moge duidelijk zijn, maar dat het het mooi uitkomt dat miljoenen mensen verdrinken is voor mij puur zwatelarij.

Tot zaterdag!

Jack
  zondag 27 maart 2005 @ 01:29:49 #233
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_25772824
Het beste zou natuurlijk zijn als ik zou mogen kiezen welke mensen door een natuurramp getroffen werden. Ofwel, het slaat nergens op. Degenen die menen dat natuurrampen goed zijn moeten dan zelf maar het slachtoffer worden.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_25777029
quote:
Op zondag 27 maart 2005 01:29 schreef VeX- het volgende:
Het beste zou natuurlijk zijn als ik zou mogen kiezen welke mensen door een natuurramp getroffen werden. Ofwel, het slaat nergens op. Degenen die menen dat natuurrampen goed zijn moeten dan zelf maar het slachtoffer worden.
Natuurrampen bij westerlingen zijn nog beter voor het milieu

Hard maar waar.
pi_25777421
Er zijn gewoon te veel mensen.
pi_25777685
9,1 miljard in 2050; dat maken veler onder ons nog mee .
  zondag 27 maart 2005 @ 12:50:44 #237
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25777760
eigenlijk heeft Georgine Verbaan gelijk
alleen dat snapt Jack Spijkeretter niet
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  zondag 27 maart 2005 @ 12:55:50 #238
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_25777860
Ach, aangezien de huidige rechtse tendens toch stelt dat het broeikaseffect een fabeltje is en dat de mens geenzins verantwoordelijk is voor de staat waarin de aarde verkeert, vraag ik mij af waarom de aarde 'te vol' zou zijn.

Er zijn nog continenten zat om vol te bouwen hoor.
Ik ga naar huis.
  zondag 27 maart 2005 @ 12:57:22 #239
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25777886
quote:
Op zondag 27 maart 2005 12:55 schreef nietzman het volgende:
Ach, aangezien de huidige rechtse tendens toch stelt dat het broeikaseffect een fabeltje is en dat de mens geenzins verantwoordelijk is voor de staat waarin de aarde verkeert, vraag ik mij af waarom de aarde 'te vol' zou zijn.

Er zijn nog continenten zat om vol te bouwen hoor.
de bengalese tijger mag niet uitsterven natuurlijk
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
pi_25778854
Het is een feit dat er teveel mensen op deze aardbol zijn.

Maar ze mocht zoiets zeker niet zeggen omdat je er veel mensen (nabestaanden) mee kwetst.

Verder waren het wel gewoon mensen die om kwamen. Die mensen hadden evenveel recht op leven als zij en ik.

Overbevolking moet worden tegengegaan door geboortebeperking. Ik zou haar wel eens willen horen als haar moeder of vriend daar waren omgekomen.

Leuk trouwens, dat je een net geopend topic in die mail direct bestempeld alszijnde: "grote ophef"
  zondag 27 maart 2005 @ 21:51:01 #243
116148 Kelt
Groene Nationalist
pi_25791135
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 21:06 schreef Youssef het volgende:
Waarom springt zij dan niet van een brug of gooit ze der familie niet voor een trein?
waarom doe jij dat niet ? niemand zal je missen
--sig verwijderd, nokken met dat getroll--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')