En dus een onterechte nominatie voor de Gouden Zwatelaar.\quote:Op maandag 21 maart 2005 14:05 schreef Scorpie het volgende:
Tactisch: Nee
Waarheid: Ja
Timing: Slecht
Zow, kunnen we nu weer ergens anders over zeiken, pberends?
Nee hoor, ik wil best aan Georgina komen, maar niet aan jou, dus daar hoef je je niet druk om te makenquote:
quote:Zwatelaar Georgina
Enorme discussie op deze site over de zwatelaar Georgina Verbaan. Natuurlijk heeft Georgina een punt dat er teveel mensen zijn, dat de overbevolking een probleem gaat worden, maar het gaat toch iets te ver om dan overstromingen, waarbij in de toekomst miljoenen mensen zullen verdrinken, als een zegen te zien. Met hetzelfde gemak zou je dan kunnen zeggen: het is niet erg dat er dodelijke slachtoffers in het verkeer vallen want er zijn toch teveel mensen. Of: kinderen die sterven door honger is niet erg, er zijn er toch teveel. Het gekke is ook nog dat Georgina zich inzet voor Aidsvoorlichting onder jongeren. Waarom Georgina? Laat ze toch dood gaan, er zijn toch teveel mensen op deze wereld?
Dat er wereldwijd veel aan geboortebeperking gedaan moet worden moge duidelijk zijn, maar dat het het mooi uitkomt dat miljoenen mensen verdrinken is voor mij puur zwatelarij.
Tot zaterdag!
Jack
Natuurrampen bij westerlingen zijn nog beter voor het milieuquote:Op zondag 27 maart 2005 01:29 schreef VeX- het volgende:
Het beste zou natuurlijk zijn als ik zou mogen kiezen welke mensen door een natuurramp getroffen werden. Ofwel, het slaat nergens op. Degenen die menen dat natuurrampen goed zijn moeten dan zelf maar het slachtoffer worden.
de bengalese tijger mag niet uitsterven natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2005 12:55 schreef nietzman het volgende:
Ach, aangezien de huidige rechtse tendens toch stelt dat het broeikaseffect een fabeltje is en dat de mens geenzins verantwoordelijk is voor de staat waarin de aarde verkeert, vraag ik mij af waarom de aarde 'te vol' zou zijn.
Er zijn nog continenten zat om vol te bouwen hoor.
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52597#1940344quote:Op zondag 27 maart 2005 19:32 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52597#1940319
waarom doe jij dat niet ? niemand zal je missenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:06 schreef Youssef het volgende:
Waarom springt zij dan niet van een brug of gooit ze der familie niet voor een trein?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |